Σελίδες

Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

Aναμορφωμένο διδακτικό ωράριο


Με απόφαση της υφυπουργού Παιδείας, Εύης Χριστοφιλοπούλου, καθορίζεται το αναμορφωμένο διδακτικό ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμα των 800 ολοήμερων σχολείων, τα οποία θα λειτουργούν από το σχολικό έτος 2010 - 2011. Με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα, η έναρξη του υποχρεωτικού προγράμματος είναι στις 8:10 και η λήξη στις 14:00 για όλες τις τάξεις.

Οι επιμέρους αλλαγές στο ωρολόγιο πρόγραμμα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, έχουν ως εξής:

Αύξηση κατά 1 ώρα του γλωσσικού μαθήματος στις Α' και Β' τάξεις.

Αύξηση κατά 1 ώρα του μαθήματος των Μαθηματικών στις Α' και Β' τάξεις.

Αισθητική Αγωγή: περιλαμβάνει τα Εικαστικά, τη Μουσική και τη Θεατρική Αγωγή.

Οι ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής αυξάνονται κατά 2 για τις Α', Β', Γ' και Δ' τάξεις. Στις τάξεις Α', Β', Γ', Δ' η μία διδακτική ώρα της Φυσικής Αγωγής θα διατίθεται για χορούς.

Προστίθεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α' και Β' τάξεις για 2 ώρες και αυξάνει κατά 1 ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις.

Προστίθεται το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.

Στην Ευέλικτη Ζώνη (Ε.Ζ.) αναπτύσσονται διαθεματικά προγράμματα με πρωτοβουλία του κάθε εκπαιδευτικού.

Στην Α' τάξη: η μία διδακτική ώρα της Ε.Ζ. θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Αγωγής Υγείας.

Στη Β' τάξη: η μία διδακτική ώρα της Ε.Ζ. θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Διατροφικών Συνηθειών.

Στη Γ' τάξη: η μία διδακτική ώρα της Ε.Ζ. θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.

Στη Δ' τάξη: η μία διδακτική ώρα της Ε.Ζ. θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.


Η αποχώρηση των μαθητών του ολοήμερου προγράμματος μπορεί να γίνει είτε με τη λήξη του ολοήμερου προγράμματος (16:15) είτε κατά το χρονικό διάστημα 15:30 - 15:40, εφόσον έχει κατατεθεί υπεύθυνη δήλωση των γονέων στη σχολική μονάδα.

Παγκόσμια Ημέρα κατά του καπνίσματος



Η Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καπνίσματος γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 31 Μαΐου, με απόφαση που πήρε το 1988 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας, για να μας υπενθυμίζει τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος.



Στατιστικά Στοιχεία


Το κάπνισμα προκαλεί:
  • τον θάνατο 3,5 εκατομμυρίων ανθρώπων κάθε χρόνο σε όλο τον κόσμο
  • το 25% των θανάτων από καρδιοπάθεια
  • το 83% των θανάτων από χρόνια βρογχίτιδα και εμφύσημα
  • το 90% των περιφερειακών αγγειακών νόσων που συχνά οδηγούν σε ακρωτηριασμό
  • το 82% των θανάτων από καρκίνο του πνεύμονα
  • oικονομική «αιμορραγία» 200 δισεκατομμυρίων δολαρίων κάθε χρόνο στους πάσχοντες από νόσους που σχετίζονται με το κάπνισμα, σύμφωνα με μελέτη της Παγκόσμιας Τράπεζας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του Ελληνικού Ιδρύματος Καρδιολογίας, της Αντικαπνιστικής και Αντικαρκινικής Εταιρίας:
  • Η Ελλάδα είναι μία από τις πρώτες χώρες στην Ευρώπη σε κατανάλωση τσιγάρων, με τους άνδρες να προηγούνται με 47,4% έναντι 39,6% των γυναικών.
  • Το 33% των εφήβων, ηλικίας 12 έως 18 ετών, έχουν δοκιμάσει τσιγάρο και το 10% δηλώνουν καπνιστές.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρεία:


  • Οι καπνιστές στη χώρα μας αυξήθηκαν κατά 10% από το 1996. Το ίδιο, όμως, συνέβη και με τους θανάτους με καρκίνο του πνεύμονα, που ξεπερνούν πλέον τους 6.000 ετησίως.
  • Ακόμη και από την ηλικία των 10 ετών, οι Έλληνες δοκιμάζουν το τσιγάρο.
  • Μέχρι τα 14, σχεδόν οι μισοί έφηβοι έχουν δοκιμάσει τσιγάρο, ενώ στα 18 ο ένας στους δύο μαθητές έχει γίνει συστηματικός καπνιστής.
  • Μόλις το 3% των μαθητών του γυμνασίου και το 11% των μαθητών του λυκείου καταφέρνουν να σταματήσουν το κάπνισμα μετά από συστηματική χρήση.
  • Αυξάνονται όλο και περισσότερο οι νέες γυναίκες καπνίστριες, αλλά και όσες δεν συμμορφώνονται σε ευαίσθητες περιόδους, όπως αυτές της εγκυμοσύνης και του θηλασμού. Δεν είναι τυχαίο, εξηγούν οι επιστήμονες, ότι η πιθανότητα για έμφραγμα του μυοκαρδίου αυξήθηκε κατά 50% τα τελευταία χρόνια στις γυναίκες σε σχέση με τους άνδρες.
Κάθε τσιγάρο που καπνίζουμε αφαιρεί 5 1/2' απο τη ζωή μας. Κάθε δέκα 10 δευτερόλεπτα ένας άνθρωπος πεθαίνει στη γη εξαιτίας του καπνίσματος. Εγώ πάντως 20 χρόνια καπνίστρια το έκοψα με βελονισμό. Αν θέλετε πραγματικά να το κόψετε και χρειάζεστε μια βοήθεια δοκιμάστε τον. Υπάρχουν πολλές πιθανότητες να τα κατάφερετε!

Πηγή

Η "χαμένη" γενιά



Δείτε και διαβάστε το καρκινικό βίντεο που ακολουθεί. Ένα αισιόδοξο μήνυμα για τη νέα γενιά.


 

Επισκεφθείτε την CAPELLA SISTINA



Με τις τοιχογραφίες του Μιχαήλ Άγγελου.
Μας την προσφέρει το Βατικανό για να τη δούμε χωρίς να στριμωχτούμε, με την ησυχία μας.


Αφού γεμίσει η οριζόντια μπάρα κράτα πατημένο το αριστερό κλικ και μετακίνησε αργά το βελάκι πάνω κάτω αριστερά δεξιά. Με το +και το - κάτω αριστερά, μεγέθυνση ή σμίκρυνση για να δείτε από
κοντά οποιοδήποτε σημείο στην αίθουσα.


ΤΕΛΕΙΟ!

Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Νέο εβδομαδιαίο πρόγραμμα


Το εβδομαδιαίο υποχρεωτικό πρόγραμμα του σχολείου τροποποιείται και αυξάνονται κατά (10) ώρες στις τάξεις Α΄ και Β΄ (από  25 γίνονται 35) , κατά πέντε (5) στις τάξεις Γ΄ και Δ΄ (από 30 γίνονται 35) και κατά τρεις (3) στις τάξεις Ε΄ και  Στ΄ (από 32 γίνονται 35). 

Το σύνολο των διδακτικών ωρών από 174 διαμορφώνεται σε 210.

Νέο αναλυτικό πρόγραμμα από Σεπτέμβριο


Το Υπουργείο Παιδείας προβαίνει σε ουσιαστικές αλλαγές με ένα σχέδιο παρεμβάσεων από την επόμενη σχολική χρονιά, για την άμεση αντιμετώπιση των βασικών προβλημάτων του δημοτικού σχολείου.  Σε 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία της χώρας, 12/θεσια με τον μεγαλύτερο μαθητικό πληθυσμό στο επίπεδο των περιφερειών θα εφαρμοσθεί για το σχολικό έτος 2010-2011 ένα ενιαίο αναμορφωμένο  πρόγραμμα.     

Τα επιμέρους στοιχεία του ενιαίου αυτού αναμορφωμένου προγράμματος είναι τα εξής:

1. Αυξάνεται  κατά 1 ώρα το γλωσσικό μάθημα στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Η επιπλέον ώρα θα διατίθεται για ανάγνωση λογοτεχνικών κειμένων (φιλαναγνωσία).

2. Αυξάνεται  κατά 1 ώρα το μάθημα των μαθηματικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις.

3. Αισθητική Αγωγή : Το μάθημα της Μουσικής διδάσκεται από εκπαιδευτικό του αντίστοιχου κλάδου και αυξάνεται κατά 1 ώρα στις Α΄ και Β΄ τάξεις. Το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής  είναι 1 ώρα για κάθε τάξη, διδάσκεται από εκπαιδευτικό του αντίστοιχου κλάδου και εισάγεται στο υποχρεωτικό ωράριο.

4. Οι ώρες του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής αυξάνονται κατά 2 για τις Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεις και κατά 1 για τη Δ΄ τάξη.

5. Προστίθεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α΄ και Β΄ τάξεις για 2 ώρες και αυξάνεται κατά 1 ώρα για τις υπόλοιπες τάξεις.

6. Προστίθεται το μάθημα των Η/Υ για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις.

7. Στη Φυσική Αγωγή διατίθενται 2 ώρες την εβδομάδα για  εκμάθηση  χορών .

8. Στην Α΄τάξη : Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν  σε θέματα Αγωγής Υγείας.

Στην Β΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν  σε θέματα Διατροφικών Συνηθειών   

Στην Γ΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν  σε θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής.

Στην Δ΄ τάξη: Η μία διδακτική ώρα της ΕΖ θα διατίθεται για δραστηριότητες που αφορούν  σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπ/σης.

Τις ώρες αυτές της ΕΖ θα μπορούν να αναλαμβάνουν και εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων.



Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Ενημέρωση για τη νέα σχολικη χρονιά



Ο συνάδελφος Τάσος Σταυρογιαννόπουλος, αιρετός Π.Υ.Σ.Π.Ε. Ν.Αχαιας μας ενημερώνει για τα παρακάτω:

1. Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί



Από τους υποβιβασμούς και τις καταργήσεις δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων στερήθηκαν από το Νομό μας 55 οργανικές θέσεις (42 δασκάλων, 10 Νηπιαγωγών, 2 Φυσικής Αγωγής και 1 Αγγλικών).


Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί έμειναν: 36 Δάσκαλοι (η διαφορά από το 42 προκύπτει από συνταξιοδοτήσεις συναδέλφων σε σχολεία που υποβιβάστηκαν), 10 Νηπιαγωγοί, 2 Φυσικής Αγωγής, 1 Αγγλικής.


Η διαδικασία τοποθέτησης των υπεράριθμων εκπαιδευτικών θα ολοκληρωθεί πιθανότατα στις 8 Ιουνίου 2010.

2. Μεταθέσεις εντός ΠΥΣΠΕ


Η διαδικασία των μεταθέσεων εντός του ΠΥΣΠΕ Αχαΐας θα ξεκινήσει περίπου στις 10 Ιουνίου 2010. Η καθυστέρηση οφείλεται στο γεγονός ότι πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία τακτοποίησης των οργανικά υπεράριθμων σύμφωνα με τις νόμιμες διαδικασίες και στις προβλεπόμενες προθεσμίες.


Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων θα είναι πενθήμερη (πέντε εργάσιμες ημέρες). Σας υπενθυμίζω πως δικαίωμα υποβολής αίτησης έχουν μόνο οι συνάδελφοι που είχαν υποβάλει αίτηση μετάθεσης το Νοέμβριο του 2009, αυτοί που επιστρέφουν από απόσπαση στο εξωτερικό, όσοι βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ καθώς και όσοι μετατέθηκαν στο Νομό μας στις πρόσφατες μεταθέσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ. Κάθε συνάδελφος θα έχει δικαίωμα στην αίτησή του να συμπληρώσει μέχρι 20 σχολεία.


Τα οργανικά κενά θα καθοριστούν οριστικά μετά το τέλος της διαδικασίας τοποθέτησης των υπεράριθμων συναδέλφων. Αυτά θα εξαρτηθούν επίσης από το πόσοι εκπαιδευτικοί θα τοποθετηθούν κατά τη διαδικασία των υπεραριθμιών και πόσοι θα επιλέξουν να μπουν στη διαδικασία των μεταθέσεων. Συνεπώς, οι συνάδελφοι δεν πρέπει να αξιολογούν τα κενά που είναι ήδη αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε. Αχαΐας γιατί κάποια εξ αυτών θα καλυφθούν από υπεράριθμους εκπαιδευτικούς.


Τα κενά θα είναι περίπου: 23 δασκάλων, 15 Νηπιαγωγών, 2-3 Αγγλικής, 25 Μουσικής, 1 Φυσικής Αγωγής, 29 ΣΜΕΑ Δασκάλων, 12 ΣΜΕΑ Νηπιαγωγών και 1 ΣΜΕΑ Μουσικής.


Αντίστοιχα στις περσινές μεταθέσεις τα κενά ήταν: 84 δασκάλων, 22 Νηπιαγωγών, 6 Αγγλικής, 1 Φυσικής Αγωγής, 35 ΣΜΕΑ Δασκάλων, 10 ΣΜΕΑ Νηπιαγωγών και 1 ΣΜΕΑ Μουσικής.


Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πως οι κενές θέσεις Δασκάλων είναι περιορισμένες σε σχέση με πέρσι και αυτό οφείλεται κυρίως στους υποβιβασμούς και καταργήσεις σχολείων, που έγιναν με εισήγηση της Διοίκησης. Συνεπώς, θα υπάρξει δυσκολία κυρίως στις μεταθέσεις Δασκάλων και τοποθέτησης των μετατιθέμενων στο Νομό μας.


3. Ρυθμίσεις του Νέου Νόμου


Ύστερα από την ψήφιση του νέου Νόμου και τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ισχύουν τα εξής:


• Κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας Περιοχής προηγούνται οι εκπαιδευτικοί των ειδικών κατηγοριών, οι οποίοι συγκρίνονται μόνο μεταξύ τους και ακολουθούν οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Επισημαίνουμε ότι η προτεραιότητα των πολυτέκνων θα εφαρμοστεί για τελευταία φορά στις μεταθέσεις εντός της ίδιας Περιοχής, καθώς από την επόμενη σχολική χρονιά η προτεραιότητα θα ισχύει μόνο για τις μεταθέσεις από Περιοχή σε Περιοχή (άρθρο 30, παρ. 3, εδ. β’ του Ν. 3848/10).


• Όπως ορίζεται στο άρθρο 30, παρ. 1 εδ. γ’ του Ν. 3848/10 «Η υποχρέωση της διετούς πραγματικής υπηρεσίας αφορά την οργανική θέση στην οποία θα μετατεθούν εκπαιδευτικοί, ύστερα από αίτησή τους, από το σχολικό έτος 2010−2011 και μετά». Συνεπώς η υποχρέωση αυτή αφορά τους εκπαιδευτικούς που θα υποβάλλουν αίτηση για μετάθεση - οριστική τοποθέτηση τα επόμενα σχολικά έτη, αρχής γενομένης από τον επόμενο Νοέμβριο. Έτσι, στις φετινές μεταθέσεις - τοποθετήσεις θα ισχύσει η διαδικασία και η μοριοδότηση που προβλέπεται στο Π.Δ. 50/96 (δηλαδή ό,τι ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια).


• Για τους τοποθετούμενους εκπαιδευτικούς κατά την παρούσα διαδικασία η παραμονή τους στη σχολική μονάδα μετάθεσης/τοποθέτησης θα είναι, εφόσον το επιθυμούν, για ένα (1) έτος. Έτσι, οι εκπαιδευτικοί αυτοί θα έχουν δικαίωμα υποβολής αίτησης μετάθεσης μέσα στην επόμενη σχολική χρονιά με την προϋπόθεση όμως ότι θα έχουν πλέον υπηρετήσει πραγματικά την οργανική τους θέση στο σχολείο, στο οποίο θα έχουν μετατεθεί ή θα έχουν τοποθετηθεί.


• Σε κάθε περίπτωση απόσπασης ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για τη σχολική μονάδα, στην οποία αποσπάται ο εκπαιδευτικός. Προκειμένου για απόσπαση σε άλλη υπηρεσία, φορέα ή νομικό πρόσωπο υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για την πλησιέστερη σχολική μονάδα.


• Κατ’ εξαίρεση ως μονάδες μετάθεσης των εκπαιδευτικών, που αποσπώνται στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας, στις Περιφερειακές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις και Γραφεία Εκπαίδευσης υπολογίζονται οι προβλεπόμενες για την πλησιέστερη σχολική μονάδα και επιπλέον δύο μονάδες μετάθεσης για κάθε έτος.


Ο χρόνος απόσπασης σε Φορείς και Υπηρεσίες δε θεωρείται πλέον ότι διανύθηκε στην οργανική θέση.

Ο νέος πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών



Ο καθηγητής του τμήματος Ιατρικής Γιώργος Παναγιωτάκης είναι ο νέος πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών. Ο Γιώργος Παναγιωτάκης εξελέγη στον δεύτερο γύρο των πρυτανικών εκλογών με ποσοστό 50,9% έναντι 49,1% που έλαβε ο συνυποψήφιός του Χρήστος Μπούρας, καθηγητής του τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής. 

Οι τρεις νέοι αντιπρυτάνεις του Πανεπιστημίου Πατρών είναι οι Δημήτριος Καλπαξής, καθηγητής του τμήματος Ιατρικής, Χριστόφορος Κροντηράς, καθηγητής, πρόεδρος του τμήματος Φυσικής και η Άννα Ρούσσου, αναπληρώτρια καθηγήτρια του τμήματος Φιλολογίας.


Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Οι εισαχθέντες στο διδασκαλείο Πατρών




ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΜΑΝΤΩ
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ
ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΑΠΕΡΓΗΣ
ΙΩΣΗΦ
ΑΡΒΑΝΙΤΗ
ΕΥΑΝΘΙΑ
ΑΡΕΤΗ
ΕΛΕΝΗ
ΒΑΡΕΛΑΣ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΒΕΝΙΕΡΑΚΗ
ΕΜΜΑΝΟΥΕ
ΒΛΑΧΟΣ
ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΒΛΑΧΟΥ
ΟΛΓΑ
ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗ
ΑΝΔΡΟΜΑΧ
ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ
ΣΕΡΓΙΟΣ
ΓΑΛΑΝΑΚΗ
ΧΑΡΙΚΛΕΙ
ΓΕΩΡΓΙΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΑ
ΓΟΛΕΓΟΥ
ΕΙΡΗΝΗ
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ
ΧΑΡΑΛΑΜΠ
ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
ΑΝΤΩΝΗΣ
ΖΕΡΒΗ
ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΘΩΜΑ
ΡΑΛΙΑ
ΙΩΑΚΕΙΜΙΔΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΚΑΠΩΝΗΣ
ΑΝΑΣΤΑΣΙ
ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΑΡΑΤΑΣΟΥ
ΦΑΝΗ
ΚΑΣΣΑΡΑ ΠΡΕΚΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤ
ΚΑΤΡΑΚΑΖΟΥ
ΕΜΜΑΝΟΥΕ
ΚΑΦΕΤΖΗΔΑΚΗ
ΜΑΡΙΑ
ΚΟΛΛΙΑ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΚΟΣΚΙΝΑ
ΣΤΕΦΑΝΙΑ
ΚΟΥΛΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΚΟΥΜΠΟΥΡΑ
ΜΑΡΙΑ
ΚΟΥΡΤΗ
ΣΠΥΡΙΔΟΥ
ΚΟΥΣΤΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ
ΚΟΥΤΡΑΣ
ΣΤΕΦΑΝΟΣ
ΚΟΥΤΣΟΣΠΥΡΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΚΥΡΙΤΣΗΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ
ΛΑΓΟΥΜΙΤΖΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ
ΛΑΛΙΩΤΗΣ
ΘΕΟΦΑΝΗΣ
ΛΕΠΕΝΙΩΤΗ
ΜΑΡΙΑ
ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΚΩΝ/ΝΑ
ΜΠΙΡΜΠΑΤΑΚΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙ
ΜΠΟΥΚΛΗ
ΦΩΤΕΙΝΗ
ΜΠΡΕΓΙΑΝΝΟΥ
ΙΩΑΝΝΑ
ΜΠΡΟΥΣΚΑΡΗ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΝΑΝΑΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟ
ΝΙΚΗΤΑ
ΗΛΙΑΝΑ
ΞΑΓΟΡΑΡΗΣ
ΔΗΜΗΤΡΙΟ
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΑΠΑΚΥΡΙΛΛΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
ΧΡΗΣΤΟΣ
ΠΑΤΣΙΑΛΙΔΟΥ
ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΠΕΡΛΕΓΚΑ
ΚΩΝ/ΝΑ
ΡΕΣΒΑΝΗ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΡΗΓΑΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟ
ΣΑΛΑΧΑ
ΓΙΑΝΝΟΥΛ
ΣΑΠΡΙΚΗΣ
ΧΡΙΣΤΟΣ
ΣΓΟΥΡΟΥ
ΑΙΚΑΤΕΡΙ
ΣΕΛΙΜΑ
ΝΕΚΤΑΡΙΑ
ΣΟΥΡΤΖΗ
ΜΑΡΙΑΝΝΑ
ΣΥΨΑ
ΙΩΑΝΝΑ
ΤΖΑΜΠΑΖΗΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ
ΤΣΙΡΟΓΙΑΝΝΗ
ΓΛΥΚΕΡΙΑ
ΦΡΕΜΕΝΤΙΤΗ
ΓΑΡΥΦΑΛΛ
ΧΑΙΔΑΣ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ
ΒΑΣΙΛΕΙΟ
ΧΡΗΣΤΟΥ
ΜΕΛΠΟΜΕΝ





































Απάντηση της Άννας Διαμαντοπούλου σε ερώτηση της Βουλευτού της Ν.Δ., Ελισάβετ Βόζεμπεργκ, σχετικά με την ενίσχυση των ελληνόγλωσσων σχολείων της αλλοδαπής


Το 2004 ήταν 1.650 εκπαιδευτικοί ανά τον κόσμο. Το 2008 ήταν 1.965, το 2009 έγιναν 2.400 εκπαιδευτικοί. Δηλαδή, σε ένα χρόνο 2008-2009 αυξήθηκαν κατά 20% οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί ανά τον κόσμο.



Έχει ενδιαφέρον να δείτε και τα κριτήρια ή τα προσόντα. Έχουμε, ας πούμε, αποσπασμένους καθηγητές αγγλικής φιλολογίας σε αγγλόφωνες χώρες ή γερμανικής φιλολογίας σε γερμανόφωνες χώρες. Όπως, υπάρχουν σχολεία με 10 μαθητές και 10 καθηγητές. Υπάρχει σχολείο στην Αφρική με 8 μαθητές και 8 καθηγητές.


Στο Αμβούργο έχουμε δέκα μαθητές και δέκα καθηγητές. Να σας πω ότι στην Κολωνία, έχουμε 16 μαθητές και 14 καθηγητές. Για πρώτη φορά είχαμε σωρηδόν καθηγητές οι οποίοι ασκούσαν διοικητικά καθήκοντα σε σχολεία του εξωτερικού. Αυτά, όλα, λοιπόν, κατεγράφησαν ένα προς ένα.


Ελισάβετ Βόζεμπεργκ: Αυτό δικαιολογεί μη αποσπάσεις για το 2010 – 2011; .


Άννα Διαμαντοπούλου: Φυσικά δικαιολογεί όταν έχουμε 20% αύξηση του συνολικού αριθμού σε ένα χρόνο, εσείς εκτιμάτε ότι πρέπει να στείλουμε και άλλους φέτος;


Ελισάβετ Βόζεμπεργκ: Περικόψατε χωρίς αξιολόγηση.


Άννα Διαμαντοπούλου: Κυρία Βόζεμπεργκ, μιλούμε για την ανάγκη να οργανώσουμε με τον καλύτερο τρόπο τις δαπάνες για την παιδεία. Σε καμία περίπτωση δεν λέμε να κόψουμε δαπάνες. Όταν, όμως, έχουμε απόσπαση ενός εκπαιδευτικού στο εξωτερικό, αυτό σημαίνει ότι υπάρχει το κόστος του μισθού του, του επιμισθίου του και του αναπληρωτή στη χώρα, δηλαδή επί τρία.


Πρέπει, λοιπόν, η αναδιοργάνωση και η υπηρεσία των εκπαιδευτικών να είναι ανάλογη με τα παιδιά, ανάλογη με τα μαθήματα, ανάλογη με τις ανάγκες.


Επομένως, με απόλυτο σεβασμό στο έργο των ανθρώπων αυτών, που δουλεύουν για την ελληνική γλώσσα στα πέρατα του κόσμου -επαναλαμβάνω ότι στόχος μας είναι ούτε ένα παιδί να μη βρεθεί στη θέση να μην έχει πρόσβαση στην ελληνική γλώσσα- θα υπάρξει όλη εκείνη η σωστή διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού, ώστε να χρησιμοποιήσουμε τους ανθρώπινους πόρους και τους πόρους που έχουμε ως χώρα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Εμπόριο παιδιών στην Κίνα


Η κλοπή παιδιών στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας έχει γίνει ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα αφού ετησίως 30.000 - 60.000 βρέφη, παιδιά και έφηβοι απαγάγονται για να καταλήξουν σε παράνομες υιοθεσίες ή ακόμα χειρότερα σε εργαστήρια και βιοτεχνίες ή σε οίκους ανοχής.

Για να μην ουρλιάζουν οι δουλέμποροι ναρκώνουν τα παιδιά πολλά από τα οποιά δεν επιβιώνουν και εγκαταλείπονται πεθαμένα σε λεωφορεία και τρένα.


Η πολιτική του ενός παιδιού στο Πεκίνο δεν ανακόπτει το παράνομο εμπόριο παιδιών που πολλές φορές οι δουλέμποροι τα πουλάνε στην τιμή των 80€. Και το να βρει κανείς το παιδί μέσα σε όλη αυτή την αχανή έκταση είναι σχεδόν αδύνατον.

Βέβαια δεν κάνουν μόνο οι συμμορίες εμπόριο παιδιών, αλλά και οι ίδιοι οι γονείς που λόγω της ανέχειας πωλούν τα βρέφη τους πολλές φορές χωρίς δεύτερη σκέψη. Το να αγοράζεις δε βρέφη δεν είναι  παράνομο οπότε η όλη κατάσταση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη.  Όταν η αστυνομία εντοπίζει κλεμμένα παιδιά, σπάνια εντοπίζει και τους γονείς τους, κι έτσι καταλήγουν στα ορφανοτροφεία. Πέρσι, η αστυνομία δημοσίευσε φωτογραφίες περίπου 60 νηπίων, αλλά μόνο για 7 βρέθηκαν συγγενείς να τα αναζητήσουν.


ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΤΡΑ 2010


Η Αθλητική Ένωση Σωματείων Γυμναστικής Δυτικής Ελλάδος (μία από τις 5 που συνθέτουν την Ελληνική Γυμναστική Ομοσπονδία) σας προσκαλεί, να πραγματοποιήσετε εκπαιδευτική εκδρομή στο κλειστό αθλητικό κέντρο «Τόφαλος» την Παρασκευή 28-5-2010 ώρα 10.π.μ., για να παρακολουθήσετε το

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΤΡΑ 2010

Οι μαθητές και μαθήτριες σας θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν συμμαθητές και συμμαθήτριες τους από την πόλη μας που πρωταγωνιστούν σε πανελλήνιο αλλά και πανευρωπαϊκό επίπεδο (μερικοί από αυτούς θα συμμετάσχουν στους προσεχείς ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΝΕΩΝ), να εκτελούν υψηλού επιπέδου ασκήσεις και προγράμματα στα αθλήματα της ενόργανης γυμναστικής, ρυθμικής γυμναστικής και τραμπολίνο. 


Διδασκαλία εξ αποστάσεως στην Ψέριμο


Ένα καινούριο πιλοτικό πρόγραμμα είναι έτοιμοι να υλοποιήσουν η Νομαρχία Δωδεκανήσων και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στην Ψέριμο, που έχει έκταση μόλις 14,8 τετραγωνικά χιλιόμετρα, και βρίσκεται νοτιοανατολικά της Καλύμνου.
 
Αρκετοί από τους 30  μόνιμους κατοίκους του νησιού θα επιστρέψουν στα θρανία του έρημου Δημοτικού Σχολείου που έκλεισε από πέρυσι λόγω έλλειψης μαθητών για να παρακολουθήσουν διδασκαλία εξ αποστάσεως. Το σχολείο έχει ήδη εξοπλιστεί με τα απαραίτητα μηχανήματα και έχει συνδεθεί στον παγκόσμιο ιστό.
 
«Εφόσον, όπως αναμένουμε, το υπουργείο δώσει την άδεια για την «από απόσταση διδασκαλία» και ακολούθως τη δυνατότητα σε όσους παρακολουθήσουν να δώσουν εξετάσεις στο Γυμνάσιο, όπου θα παρακολουθούν μαθήματα, όπως στη συγκεκριμένη περίπτωση το νυχτερινό Γυμνάσιο Καλύμνου, θα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς», δήλωσε στο «Εθνος» ο κ. Κώστας Τσολακίδης, ηλεκτρονικός- μηχανικός, επίκουρος καθηγητής του Πανεπιστημίου Αιγαίου.



Βέβαια οι μαθητές του ιδιαίτερου αυτού σχολείου πρώτα θα εκπαιδευτούν στην πληροφορική και ύστερα θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μαθήματα του νυχτερινού Γυμνασίου Καλύμνου με στόχο να δίνουν στο τέλος της σχολικής χρονιάς τις προαγωγικές εξετάσεις.

Εάν το πρόγραμμα στεφθεί από επιτυχία θα επεκταθεί γρήγορα και σε άλλα μικρά νησιά που θα συνδεθούν μεταξύ τους διαδικτυακά.

Λειτουργία και εγκαίνια Τράπεζας Μοσχευμάτων Κερατοειδούς


Πραγματοποιήθηκαν την Παρασκευή από την ηγεσία του Υπουργείου Υγείας, την υπουργό Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου και την υφυπουργό Φώφη Γεννηματά τα εγκαίνια της Τράπεζας Μοσχευμάτων Κερατοειδούς. Η Τράπεζα που λειτουργεί στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» ανοίγει το δρόμο για περισσότερες μεταμοσχεύσεις με μεγαλύτερη ασφάλεια αφού διαθέτει τον πιο σύγχρονο εξοπλισμό, θα ελαττώσει την αγορά μοσχευμάτων από το Εξωτερικό, θα προμηθεύει και τα οχτώ κρατικά κέντρα μεταμοσχεύσεων καθώς και ιδιωτικές κλινικές και θα προάγει τον εθελοντισμό στην προσφορά οργάνων.

Η Τράπεζα Μοσχευμάτων Κερατοειδούς δημιουργήθηκε με τη δωρεά της οικογένειας του εφοπλιστή Νίκου Τραυλού. Μακάρι κι άλλοι να ακολουθήσουν το παράδειγμά της.


Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Δείξε μου το δρόμο για το σπίτι



Με κεντρικό σύνθημα «Βοηθήστε τα παιδιά να επιστρέψουν σπίτι τους» και με αφορμή τη σημερινή Παγκόσμια Ημέρα για τα Εξαφανισμένα Παιδιά, οκτώ χώρες -μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα- ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αφυπνίσουν τους πολίτες και να ενισχύσουν τις παγκόσμιες προσπάθειες για τον εντοπισμό των παιδιών, προσδίδοντας ιδιαίτερη έμφαση στο ανησυχητικό φαινόμενο των γονικών αρπαγών. 

Το 2009, το Εθνικό Κέντρο για τα Εξαφανισμένα, Κακοποιημένα και υπό Εκμετάλλευση Παιδιά (μία από τις δράσεις του «Χαμόγελου του Παιδιού») έλαβε 263 αιτήματα για βοήθεια σε περιπτώσεις εξαφάνισης παιδιών. Από αυτά, το 28% των περιπτώσεων αφορούσε παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών και το 65% αφορούσε εξαφανίσεις εφήβων. Σε 50 περιπτώσεις επρόκειτο για γονική αρπαγή, αριθμός που αυξάνεται ολοένα και περισσότερο όταν συνδέεται με γονικές αρπαγές σε διασυνοριακό επίπεδο: «Καθημερινά, σε όλο τον κόσμο εξαφανίζονται παιδιά και δυστυχώς, κάποια πέφτουν θύματα αρπαγής από αυτούς που εμπιστεύονται περισσότερο: τους γονείς ή τα συγγενικά πρόσωπα. Ένα παιδί - θύμα γονικής αρπαγής μπορεί να φέρει σωματικά και ψυχολογικά τραύματα, ενώ η γονική αρπαγή μπορεί να επιφέρει μακροχρόνιες συνέπειες στον ψυχισμό του παιδιού και την οικογένεια που έχει μείνει πίσω» αναφέρει η Νάνσι Ντιουμπ, αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια του Διεθνούς Κέντρου για τα Εξαφανισμένα και Κακοποιημένα Παιδιά (ICMEC - International Centre for Missing and Exploited Children).

ΠΗΓΗ: Fimotro.blogspot.com

7ο Πανελλήνιο Θεατρικό Θερινό Σεμινάριο


7ο  Πανελλήνιο Θεατρικό Θερινό Σεμινάριο

Κατασκήνωση - δρυάδες 2010

“Μύηση και πράξη στο Αρχαίο Δράμα”

Λίμνη  Ν. Πλαστήρα

3 - 9 Ιουλίου 2010

“ τέχνης παίδευσις”

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
κιν.:  6974 958683, τηλ & fax :  24410 23025 
 
ιστοσελίδα: www.theatrokar.gr
 ηλεκτρ. διευθ: theatrokar@yahoo.gr  



Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

Η Σανς Ελιζέ έγινε κήπος!


Το βράδυ της 22ας Μαΐου, της Παγκόσμιας Ημέρας της Βιοποικιλότητας, η λεωφόρος των Ηλυσίων Πεδίων του Παρισιού έγινε ένας τεράστιος κήπος και θα μείνει έτσι για 3 ημέρες.

8.000 μικρά περιβόλια, φυτώρια, δενδρόκηποι, τέσσερα διαφορετικά δάση και καμιά κατοσταριά ζώα περίμεναν τους Γάλλους στο διάσημο δρόμο να πάνε και να κάνουν τη βόλτα τους γνωρίζοντας από κοντά τις καλλιέργειες που πραγματοποιούνται σε όλη τη χώρα. 

Την περιοχή μεταμόρφωσαν 600 αγρότες και τεχνικοί υπό την καθοδήγηση του καλλιτέχνη Γκαντ Βέιλ και την αρχιτέκτονα τοπίων Λοράνς Μεντιονί.



 «Είναι μια Γαλλία σε μικρογραφία, με όλη την ποικιλία των τοπίων της, από τα αγροκτήματα της Νορμανδίας ώς τη μεγάλη πεδιάδα της Μπος, περνώντας από τα ορεινά λιβάδια», εξήγησε στην εφημερίδα «Λε Παριζιάν» η Καρόλ Ντορέ, αντιπρόεδρος της οργάνωσης Νέοι Αγρότες που συμμετέχει στην πρωτοβουλία Νature Capitale.


Το Διεθνές Ετος της Βιοποικιλότητας θεσπίστηκε από τον ΟΗΕ πριν από οκτώ χρόνια. Ηταν το 2002, στη διάρκεια της Παγκόσμιας Συνόδου για την αειφόρο ανάπτυξη που πραγματοποιήθηκε στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νότιας Αφρικής, όταν αρχηγοί κρατών και κυβερνήσεων όλου του κόσμου υπέγραψαν τη Σύμβαση για τη Βιολογική Ποικιλία (CΒD) και δεσμεύθηκαν να «μειώσουν σημαντικά το ποσοστό της απώλειας της βιολογικής ποικιλίας στη γη ώς το 2010». Εκτοτε το ζήτημα της βιοποικιλότητας συζητήθηκε τουλάχιστον άλλες πενήντα φορές, ακόμη και από την Ομάδα των Οκτώ (G8), όμως τώρα, το 2010 πλέον, δεν έχουμε και πολλά για να γιορτάσουμε. Ο στόχος δεν επιτεύχθηκε από καμιά από τις χώρες που υπέγραψαν τη σύμβαση.

Σάββατο 22 Μαΐου 2010

Προσπάθησαν να αντιγράψουν


Στη σύλληψη δύο μαθητών της Γ΄ τάξης του Λυκείου Ιαλυσού, οι οποίοι κατηγορούνται για απάτη και πλαστογραφία πιστοποιητικών στη διάρκεια των γραπτών πανελλαδικών εξετάσεων, προχώρησε η αστυνομία.

Πιο συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, σύμφωνα με την Διευθύντρια του Λυκείου, ο ένας μαθητής πήγε στην τουαλέτα και εντοπίστηκε να διαβάζει στο κινητό του ένα μήνυμα με τις απαντήσεις των θεμάτων στο μάθημα «Αρχές Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων».

Από τη διενεργηθείσα προανάκριση προέκυψε ότι το γραπτό μήνυμα είχε αποσταλεί από συσκευή κινητής τηλεφωνίας, ιδιοκτησίας 39χρονης δημοτικής υπαλλήλου και καθηγήτριας σε φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης στον Ιαλυσό Ρόδου. Η συσκευή βρέθηκε και κατασχέθηκε στο γραφείο της, ενώ η ίδια αναζητείται.

Ο άλλος μαθητής κατείχε μία συσκευή κινητής τηλεφωνίας, ιδιοκτησίας της μητέρας του, η οποία όπως διαπιστώθηκε ήταν απενεργοποιημένη.

Για το περιστατικό ενημερώθηκε άμεσα ο Εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Ρόδου, ο οποίος διέταξε τη σύλληψη των δύο μαθητών για τα προαναφερόμενα αδικήματα, ενώ με εντολή του αφέθησαν τελικά ελεύθεροι χθες το απόγευμα.

Σελίδες για ζωγραφική


4 Βιβλία,με ήρωες από γνωστές ταινίες Cartoons,για να χρωματίσουν τα παιδιά. Εκτυπώστε τα (κάντε βιβλιοδεσία αν θέλετε) και δώστε τα στα παιδιά για να απασχολούνται τις ελεύθερες ώρες τους χρωματίζοντας.

Coloring Books Collection 4 in One

1. Cindrella
2. Spiderman
3. Mr. Bean
4. Chhota Bheem

Όλα τα βιβλία είναι σε μορφή .pdf



Παρασκευή 21 Μαΐου 2010

Σελίδες για ζωγραφική


6 Βιβλία,με ήρωες από γνωστές ταινίες Cartoons,για να χρωματίσουν τα παιδιά.
 
1.Ariel |54 pages|7Mb|
2.Jungle Book|57 pages|12.3Mb|
3.Lady and the Tramp|35 pages|5.9Mb|
4.Noddy |130 pages|9.3Mb|
5.Pretty Scarlet |59 pages|11.1Mb|
6.Spiderman |60 pages|10.8Mb|

Όλα τα βιβλία είναι σε μορφή .pdf




Πανελλήνιος Διαγωνισμός για Νέους “Φύση και Βιοποικιλότητα στη ζωή μας”


Ο  Όμιλος Σερρών για UNESCO διοργανώνει το διαγωνισμό φωτογραφίας με τιίτλο: «Δημιούργησε το δικό σου YouTube με θέμα: “Φύση και Βιοποικιλότητα στη ζωή μας”», στο πλαίσιο του Διεθνούς Έτους Βιοποικιλότητας 2010, με τελική ημερομηνία αποστολής την 30ή Νοεμβρίου 2010 (ημερομηνία ταχυδρομείου).



Όροι συμμετοχής
Καλούνται οι μαθητές της Τετάρτης, Πέμπτης και Έκτης Δημοτικού, της Πρώτης, Δευτέρας και Τρίτης Γυμνασίου, καθώς και της Πρώτης, Δευτέρας και Τρίτης Λυκείου να συμμετάσχουν ατομικά ή ως τάξη στη δημιουργία ενός βίντεο (YouTube) 5΄ διάρκειας. Το θέμα, στο οποίο είναι αφιερωμένο το έτος 2010 πρέπει να αφορά τη «φύση και τη βιοποικιλότητα στη ζωή μας». Ο διαγωνισμός έχει τους εξής στόχους:

α. την προώθηση της ευαισθητοποίησης για την συνεχώς αυξανόμενη απώλεια της βιοποικιλότητας και
β. την εφαρμογή πολιτικών και στρατηγικών για την αναγκαία αναχαίτιση της μείωσης της βιοποικιλότητας σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης (Περισσότερες πληροφορίες)


Οι συμμετέχοντες θα παρουσιάσουν διάφορα θέματα που αφορούν στο έτος, θα εκφράσουν τον προβληματισμό τους και θα κάνουν σχετικές προτάσεις για την επίλυσή τους.


Οι μαθητές μπορούν να επενδύσουν τα σχετικά βίντεο με μουσική ή άλλα ηχητικά εφέ. Η ευρηματικότητα της παρουσίασης, το χιούμορ και η ιστορική ακρίβεια σχετικά με τις κατά τόπους αναφορές και πληροφορίες, είναι τα κριτήρια που θα αναδείξουν το νικητή του διαγωνισμού.


Οι συμμετέχοντες μπορούν να αποστείλουν τις δημιουργίες τους σε cd, στη διεύθυνση: Όμιλος Σερρών για UNESCO, Ιουστινιανού 19, Τ.Κ. 62123 Σέρρες ή να ανεβάσουν τα βίντεο στον ιστότοπο του YouTube (www.youtube.com) και να αποστείλουν τον υπερδεσμό (link) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: serres.for.unesco@gmail.com.