Σάββατο, 30 Ιουλίου 2011

Συμμετοχή του Χορευτικού Τμήματος του Πνευματικού Καλλιτεχνικού Κέντρου Δήμου Πάτρας στο 7ο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών, στα Νικολέικα Αιγίου


Κολακευτικά τα σχόλια για το Χορευτικό  Τμήμα του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Πάτρας στην παρουσίαση χορών από τη Βόρεια Θράκη στο ‘7ο Παγκοσμιο φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών’ που παρακολούθησε πλήθος κόσμου.
Μέλη του Χορευτικού με την Κινέζικη αποστολή


 Μέλη του Χορευτικού με χορευτές από τη Γεωργία


Χορεύοντας Ζωναράδικο-Τσέστο


Ο Υπεύθυνος του Χορευτικού Χρήστος Γιαννόπουλος με τον πρόεδρο του Φεστιβάλ Ασημάκη Σταυρόπουλο

Σχετικά με την ανακοίνωση των αξιολογικών πινάκων των Σχολικών Συμβούλων


Στο πλαίσιο της διαδικασίας επιλογής Σχολικών Συμβούλων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ολοκληρώθηκε η αξιολόγηση του συγγραφικού έργου των υποψηφίων για θέσεις σχολικών Συμβούλων από τις οικείες Επιτροπές Αξιολόγησης. Τη Δευτέρα, 01/08/2011, τα Συμβούλια Επιλογής σχολικών συμβούλων θα προχωρήσουν σε κοινοποίηση των μονάδων που συγκέντρωσε κάθε υποψήφιος συνολικά και κατά μοριοδοτούμενο κριτήριο.

Η ανακοίνωση των αξιολογικών πινάκων αφενός δίνει τη δυνατότητα σε υποψηφίους για θέσεις σχολικών συμβούλων, οι οποίοι είναι ταυτόχρονα υποψήφιοι για θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων, να επιλέξουν μεταξύ των δύο υποψηφιοτήτων και αφετέρου στοχεύει στη διασφάλιση της διαφάνειας της διαδικασίας.

 Όσοι από τους υποψηφίους, που θα επιλέξουν να διεκδικήσουν θέση σχολικού συμβούλου, έχουν ήδη υποβάλει δήλωση προτίμησης για θέσεις διευθυντών σχολικών μονάδων, έχουν τη δυνατότητα να ανακαλέσουν τη δήλωση προτίμησης. Εάν τελικά δεν επιλεγούν σε θέση σχολικού συμβούλου παραμένουν στους οικείους αξιολογικούς πίνακες διευθυντών σχολικών μονάδων.

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να γνωρίζουν ότι έχουν την υποχρέωση της ενυπόγραφης ενημέρωσής τους από τις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, στις οποίες θα καταθέσουν τις τυχόν γραπτές αντιρρήσεις  τους εντός της προθεσμίας που θα θέσει το οικείο Συμβούλιο Επιλογής.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Άννας Διαμαντοπούλου, για τον έλεγχο των δικαιολογητικών και της διαδικασίας επιλογής υποψηφίων Διευθυντών σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης


Με απόφαση της Υπουργού Παιδείας, Άννας Διαμαντοπούλου - στο πλαίσιο της διαδικασίας επιλογής Διευθυντών σχολικών μονάδων- καλούνται οι Περιφερειακοί Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να διασφαλίσουν την πλήρη τήρηση όσων προβλέπει ο Ν.3848/2010, για τους μοριοδοτούμενους τίτλους σπουδών,  τη γνησιότητα των τίτλων που έχουν υποβληθεί και τη συνέντευξη.
Κατόπιν ολοκλήρωσης των ελέγχων, θα πρέπει να αποστείλουν άμεσα τα στοιχεία στο Υπουργείο, ώστε να κινηθεί η διαδικασία δειγματοληπτικού ελέγχου από το Ελεγκτή Δημόσιας Διοίκησης. 


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τετάρτη, 27 Ιουλίου 2011

Το καλοκαιρινό πρόγραμμα του χορευτικού τμήματος της Πάτρας

ΑΚΟΥΡΑΣΤΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΔΡΑΣΕΙΣ & ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΤΟ ΧΟΡΕΥΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΤΡΑΣ

 
Στο Διεθνές φεστιβάλ χορού στα Νικολέικα θα βρεθεί την Πέμπτη 27 Ιουλίου 2011 το Χορευτικό Τμήμα τουΠολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Πάτρας προσκεκλημένο στην συνάντηση χορευτικών συγκροτημάτων απ΄ όλο τον κόσμο. Θα παρουσιάσει χορούς από την Βόρεια Θράκη.
Την Παρασκευή 28 Ιουλίου 2011 θα παρουσιάσει χορούς απ΄ όλη την Ελλάδα στο Σκεπαστό Καλαβρύτων συμμετέχοντας στις καλοκαιρινές πολιτιστικές εκδηλώσεις του τοπικού συλλόγου.
Την Τρίτη 2 Αυγούστου 2011 με πολυπρόσωπη αποστολή ταξιδεύει για την Κεφαλονιά  προσκεκλημένο από τον  εκεί Δήμο. Θα δώσει δύο παραστάσεις στην Αγ. Ευφημία και στα Διβαράτα παρουσιάζοντας χορούς απ΄ όλη την Ελλάδα και λαϊκές χορογραφίες. Θα επιστρέψει στην  Πάτρα στις 6 Αυγούστου 2011 το πρωί και αμέσως θα αναχωρήσει για τον Αετό  Μεσσηνία ώστε να συμμετάσχει στις πολιτιστικές εκδηλώσεις.
Πάνω από δώδεκα παρουσιάσεις είναι προγραμματισμένες μέχρι τα  τέλη Σεπτεμβρίου 2011 και μέσα σ΄ αυτές η συμμετοχή στα Μικρασιάτικα, η μεγάλη παράσταση όλων των τμημάτων στης 10 Σεπτεμβρίου 2011, παραστάσεις και  προσκύνημα στους Αγίους Τόπους  29 Σεπτεμβρίου έως 4 Οκτωβρίου 2011 κ.λ.π.
Οι εγγραφές για τα τμήματα του  Χορευτικού του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Πάτρας  θα ξεκινήσουν από 1 Σεπτεμβρίου 2011. 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τα πέντε πιο τρομαχτικά ηλεκτροφόρα θαλάσσια πλάσματα

1. Ηλεκτρικό χέλι (370-650 volts!)
Αν και ονομάζεται ηλεκτρικό χέλι, αυτό το πλάσμα δεν ανήκει στην οικογένεια των χελιών, αλλά  είναι στενός συγγενής του γατόψαρου. Απαντάται κυρίως στον λασπώδη πυθμένα των γλυκών υδάτων του Αμαζονίου και του ποταμού Orinoco στη Νότια Αμερική. Αυτό το συγκλονιστικό πλάσμα μπορεί να δημιουργήσει ένα ισχυρό ηλεκτρικό ρεύμα μέχρι 650volts, να παραλύσει ή και να σκοτώσει το θήραμά του. Πόσα είναι τα  650volts; Λοιπόν, είναι 5 φορές το σοκ που θα παίρνατε αν βάζατε το δάχτυλό σας σε μια ηλεκτρική πρίζα. Σε γενικές γραμμές 100-300 βολτ δίνει ο απινιδωτής στην καρδιά κατά την απινίδωση. Μια υψηλότερη τάση σταματά πιθανώς την καρδιά. Τα ηλεκτρικά  χέλια ήταν γνωστά στους ανθρώπους από την αναισθητοποίηση των αλόγων τους όταν προσπαθούσαν να περάσουν το ποτάμι. 


2. Ηλεκτρικό Γατόψαρο (350-450 volts)
Το ηλεκτρικό γατόψαρο που συναντάται σε 18 είδη του γλυκού νερού προέρχεται από το Νείλο στην Αφρική. Μπορεί να αυξηθεί έως και 1,2μ.  σε μήκος και 20 κιλά σε βάρος. Αυτό το πλάσμα είναι σε θέση να παράγει  έως και 450 βολτ ηλεκτρικού ρεύματος. Χρησιμοποιεί τη δύναμή του για  να αμυνθεί και να συλλάβει το θήραμά του. Αν και το σοκ ενός ηλεκτρικού γατόψαρου μπορεί  να σκοτώσει έναν άνθρωπο, δεν υπάρχουν καταγεγραμμένες περιπτώσεις ανθρώπινων θανάτων.

3. Ηλεκτρικό σελάχι (37-220 βολτ) 
Αυτά τα πλακουτσωτά πλάσματα έχουν τη δυνατότητα να παράγουν ηλεκτρική εκκένωση που κυμαίνεται από 37 βολτ μέχρι και 220 βολτ. Φτάνουν μέχρι και τα 6 μέτρα μήκος και ζυγίζουν μέχρι και 90 κιλά. Είναι αργά κινούμενα πλάσματα και μένουν στο βυθό. Τρέφονται με ασπόνδυλα και  μικρά ψάρια και βρίσκονται σε αναμονή για θήραμα κάτω από την άμμο ή άλλο υπόστρωμα. Με τη χρήση της ηλεκτρικής ενέργειας αναισθητοποιούν και συλλαμβάνουν τα θύματά τους. Είναι εύκολα αναγνωρίσιμα αφού έχουν στην πλάτη τους πέντε μπλε φωτεινές κηλίδες. 


4. Ηλεκτρικό Stargazer (50 βολτ) 
Έχει ένα μεγάλο στόμα σε ένα μεγάλο κεφάλι και τα μάτια του στην κορυφή του κεφαλιού. Συνήθως θάβεται στην άμμο στήνοντας ενέδρα στη λεία του. Όταν περνά το θήραμά του από πάνω του πετάγεται απότομα και το αρπάζει. Το  ηλεκτρικό όργανό του βρίσκεται  πίσω από κάθε μάτι του και μπορεί να παράγει  έως και 50 βολτ η οποία είναι υπεραρκετή για να αναισθητοποιήσει ή να σκοτώσει τη λεία του. 

5. Skate (4 βολτ) 
Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι το Skate χρησιμοποιεί ηλεκτρική εκκένωση περισσότερο ως μια μέθοδο επικοινωνία παρά για να ζαλίζει το θήραμά του. Το skate έχει το ηλεκτρικό όργανό του μέσα στην ουρά του και πολλά από τα περίπου 100 είδη στην οικογένεια skate είναι ικανά να εκπέμπουν ηλεκτρικά φορτία. Ζει στις περισσότερες θάλασσες, παραμένει κοντά στο βυθό και φτιάχνει λαγούμια στα οποία μπαίνει μέσα όταν ξεκουράζεται.  Το skate μπορεί να φτάσει τα 6 μέτρα μήκος!



Να  κολυμπάς, λέει, και να τα δεις δίπλα σου... Μπρρρρρρ!!!!!!!!!!

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2011

Διευκρινίσεις σχετικά με την άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένων Γραφείων Εκπαίδευσης

 Ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδής εξέδωσε εγκύκλιο σύμφωνα με την οποία: 

1.      Η υπ' αρ. πρ. 83840α /Δ2/22/07/2011 εγκύκλιος σε καμιά περίπτωση δεν αναιρεί την ειλημμένη απόφαση περί κατάργησης των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, για την οποία προωθείται νομοθετική ρύθμιση. 

2.       Οι Διευθυντές Εκπαίδευσης καλούνται να αναλάβουν ως πιστοποιημένοι εκκαθαριστές και τη μισθοδοσία όλων όσοι μέχρι σήμερα μισθοδοτούνται από τα Γραφεία Εκπαίδευσης της  οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης  και να προβούν στις απαραίτητες διοικητικές πράξεις και ενέργειες, ώστε να ολοκληρωθεί έγκαιρα  σε συνεργασία με τους Προϊσταμένους Γραφείων (έως 12/08/11) η εκκαθάριση της μισθοδοσίας του προσωπικού για το μήνα Σεπτέμβριο 2011. 

3.        Οι υπηρετούντες Προϊστάμενοι των Γραφείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Φυσικής Αγωγής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι επιθυμούν να τοποθετηθούν ως διευθυντές σχολικών μονάδων, θα πρέπει μετά την επικύρωση των πινάκων από τους Περιφερειακούς Διευθυντές να υποβάλουν αίτηση απαλλαγής στο οικείο ΑΠΥΣΠΕ/ΑΠΥΣΔΕ εντός πέντε ημερών. Μετά την απαλλαγή τους και εντός 5 ημερών οφείλουν να αναλάβουν τα νέα τους καθήκοντα.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

«Χρυσός» Ελληνας στα Μαθηματικά


Να διακριθεί ανάμεσα σε 560 "μαθηματικά μυαλά" από 101 χώρες κατάφερε ο μαθητής Γιώργος Βλάχος, που κατέκτησε την πρώτη θέση. Ακόμα τρία χάλκινα μετάλλια και μία εύφημη μνεία στις αποσκευές της ελληνικής ομάδας.

«Nόμιζα ότι είχα λίγες πιθανότητες αλλά ταυτόχρονα πίστευα ότι αν προσπαθούσα λίγο παραπάνω μπορεί και να τα κατάφερνα», λέει ο Γ. Βλάχος (κέντρο) που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο. Αριστερά, ο Γιώργος



«Nόμιζα ότι είχα λίγες πιθανότητες αλλά ταυτόχρονα πίστευα ότι αν προσπαθούσα λίγο παραπάνω μπορεί και να τα κατάφερνα», λέει ο Γ. Βλάχος (κέντρο) που κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο. Αριστερά, ο Γιώργος Καλαντζής που κατέκτησε χάλκινο μετάλλιο και δεξιά ο Αλέξανδρος Μουσάτωβ (χάλκινο μετάλλιο)

Ενα χρυσό και τρία χάλκινα μετάλλια κέρδισαν Ελληνες μαθητές στην 52η Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα, η οποία έγινε στο Αμστερνταμ στο διάστημα από 13 έως 24 Ιουλίου. Οπως υπογραμμίζει η Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία, "νιώθουμε ιδιαίτερη υπερηφάνεια για την κατάκτηση για πρώτη φορά ενός χρυσού μεταλλίου στη Μαθηματική Ολυμπιάδα.

Η μεγάλη επιτυχία της ελληνικής αποστολής συμπληρώνεται ακόμη με τρία χάλκινα μετάλλια και μία εύφημη μνεία.

Οι διεθνείς μαθηματικές ολυμπιάδες είναι ένας θεσμός υψηλοτάτου επιστημονικού επιπέδου, όπου συμμετέχουν τα μεγαλύτερα ταλέντα στον χώρο των Μαθηματικών από όλο σχεδόν τον κόσμο".

Αυτοί οι μαθητές συνέχισαν τη μεγάλη παράδοση των επιτυχιών των ελληνικών ομάδων στις διεθνείς μαθηματικές ολυμπιάδες, δικαιώνοντας τις προσπάθειες της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας που γίνονται σε εθελοντική βάση.

Η Ελλάδα συμμετείχε με ομάδα έξι μαθητών και οι μαθητές που διακρίθηκαν είναι: Βλάχος Γιώργος (χρυσό μετάλλιο), Καλαντζής Γιώργος (χάλκινο), Λώλας Παναγιώτης (χάλκινο), Μουσάτωβ Αλέξανδρος (χάλκινο) και Κακαρούμπας Σπύρος (εύφημη μνεία).

Ο "χρυσός Ολυμπιονίκης" στα Μαθηματικά Γιώργος Βλάχος είχε πάρει τη χαρά της νίκης και πέρυσι στην αντίστοιχη Βαλκανική Ολυμπιάδα Μαθηματικών, όπου είχε κατακτήσει χάλκινο μετάλλιο. Φέτος, όμως, έκανε τεράστιο άλμα στη Διεθνή Μαθηματική Ολυμπιάδα και κατέκτησε χρυσό μετάλλιο.

Χθες ήταν πολύ χαρούμενος για τη νίκη του και πώς να μην είναι όταν κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα από 560 "μαθηματικά μυαλά" από 101 χώρες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό.

Πριν από λίγες μέρες τελείωσε το Λύκειο στο Αρσάκειο, αλλά ήδη από πέρυσι είχε κατακτήσει μία θέση στο ΕΜΠ της Αθήνας χωρίς εξετάσεις, αφού ο νόμος του δίνει αυτήν τη δυνατότητα λόγω της διάκρισης σε Ολυμπιάδα.

"Διάλεξα να σπουδάσω στη Σχολή Ηλεκτρολόγων του ΕΜΠ, γιατί πιστεύω ότι από εκεί θα έχω πολλές προοπτικές για το μέλλον", τονίζει στο "Εθνος" ο Γιώργος και συμπληρώνει: "Ταυτόχρονα, όμως, σκέφτομαι του χρόνου να κάνω αίτηση και σε κάποιο καλό ΑΕΙ του εξωτερικού και βλέπουμε...".

Ο πατέρας του είναι πολιτικός μηχανικός και η μητέρα του δημόσιος υπάλληλος, αλλά κανείς από τους δύο δεν του μετάδωσε την αγάπη για τα Μαθηματικά.

Οπως λέει ο ίδιος, "και εγώ αργά το κατάλαβα ότι έχω έφεση στα Μαθηματικά. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν διάβασα πολύ Μαθηματικά ούτε και κάτι άλλο. Περισσότερο μέσω του Ιντερνετ έλυνα διάφορες ασκήσεις, αλλά ταυτόχρονα έβλεπα ταινίες και άκουγα μουσική".

Πέρυσι στη Βαλκανική Ολυμπιάδα έβαλε τα θεμέλια για τη μεγάλη νίκη και φέτος τα κατάφερε να πάρει το χρυσό μετάλλιο, αν και όπως λέει "νόμιζα ότι είχα λίγες πιθανότητες, αλλά ταυτόχρονα πίστευα ότι αν προσπαθούσα λίγο παραπάνω μπορεί και να τα κατάφερνα".

Οσο για τα μελλοντικά του σχέδια; O ίδιος λέει: "Για την ώρα δεν σκέφτομαι κάτι. Είμαι λίγο κουρασμένος και θα δω τι μπορώ να κάνω με τις διακοπές μου".


Πηγή: ΕΘΝΟΣ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Προειδοποιεί για κινητοποιήσεις η ΠΑΣΚ Δασκάλων και Νηπιαγωγών

Με μεγάλες αγωνιστικές κινητοποιήσεις, «όπως και στην απεργία των 42 ημερών του 2006», προειδοποιεί η ΠΑΣΚ Δασκάλων και Νηπιαγωγών, με ανοιχτή επιστολή της προς τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ. Υποστηρίζει ότι θα βρεθεί οριστικά «απέναντί τους», εάν στηρίξουν νέες περικοπές στο νέο μισθολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων που η κυβέρνηση θα φέρει στο αμέσως προσεχές διάστημα προς ψήφιση στη Βουλή. «Οι νέες περικοπές που έχουν συντελεστεί, λόγω του Μνημονίου και του Μεσοπρόθεσμου Προγράμματος, έχουν φέρει τους μισθούς μας κάτω από το όριο της αξιοπρεπούς διαβίωσης. Απαιτούμε το αυτονόητο: δικαιοσύνη και αμοιβή ανάλογη με τα προσόντα μας. Ζητούμε μισθούς αξιοπρέπειας. Σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δεχθούμε ούτε καν σκέψη νέων περικοπών, γιατί απλά δεν αντέχουμε άλλο», τονίζουν.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Στα δικαστήρια οι υποψήφιοι Διευθυντές

Την πρώτη εβδομάδα του Αυγούστου θα γίνει η τοποθέτηση των νέων Διευθυντών των Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων, σύμφωνα με δήλωση ανωτάτου στελέχους του υπ. Παιδείας στο esos.gr.Το ίδιο στέλεχος απέκλεισε κατηγορηματικά το ενδεχόμενο προσωρινού παγώματος της διαδικασίας. 

Ωστόσο  υποψήφιοι Διευθυντές ετοιμάζουν προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια προκειμένου να ακυρωθούν οι τοποθετήσεις εξαιτίας της αλλαγής της προκήρυξης εν μέσω της διαδικασίας, ενώ θα στραφούν και προσωπικά κατά του Γενικού Γραμματέα του υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδή για παρατεταμένη αμέλεια διότι θεωρούν ότι έχει παρεμποδιστεί η υπηρεσιακή τους εξέλιξη.

Πηγή: esos.gr  
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πόσο φρέσκα θέλετε τα θαλασσινά σας;;;;

Στο Χοκάιντο της Ιαπωνίας σερβίρεται το συγκεκριμένο κύπελο με θαλασσινά. Έχει αυγοτάραχο σολομού και φύκια και κάποια άλλα πράγματα, με αποκορύφωμα το "χορό" του καλαμαριού στην κορυφή όταν κάποιος το ραντίζει με την ειδική σάλτσα σόγιας!!!

Έλα, Παναγία μου.... Είναι τρελοί αυτοί οι Γιαπωνέζοι!!!!


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πλαστά Πτυχία...

του Ν. Μάνεση, σχολικού συμβούλου 2ης σχ. περιφέρειας Ν. Αχαΐας


Τις τελευταίες ημέρες συνεχή δημοσιεύματα σε εφημερίδες, sites, blogs, αναφέρονται σε πλαστά πτυχία εκπαιδευτικών, οι οποίοι διεκδικούν θέσεις Σχολικών Συμβούλων και Διευθυντών Σχολείων. Κάποιοι από αυτούς/ές μάλιστα είναι εν’ ενεργεία Σχολικοί Σύμβουλοι ή Διευθυντές/τριες.


Θυμίζουμε ότι το φετινό καλοκαίρι είναι σε εξέλιξη οι διαδικασίες επιλογής στελεχών της εκπαίδευσης για την τετραετία 2011-2015. Με τα πλαστά πτυχία πανεπιστημίων, αγγλικής γλώσσας, μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων, γνώσης νέων τεχνολογιών, κλπ προσπαθούν να μοριοδοτηθούν με επιπλέον μόρια και να καταλάβουν μια θέση στελέχους στη δημόσια εκπαίδευση.


Φαίνεται ότι είναι τόσο σοβαρά τα πράγματα που η Υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου ζήτησε να πραγματοποιηθούν εξονυχιστικοί έλεγχοι. Σήμερα μάλιστα εκδόθηκε Υπουργική Απόφαση σύμφωνα με την οποία πρέπει «να αποστέλλονται στον Εισαγγελέα οι φάκελοι των υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, που διαπιστώνεται ότι χρησιμοποιούν πλαστογραφημένα ή αλλοιωμένα πιστοποιητικά για την υποστήριξη της υποψηφιότητάς τους».


Εάν και οι δάσκαλοι έφτασαν στο σημείο να προσπαθούν με «κόλπα» να κερδίσουν μια θέση στελέχους, τότε κατά την άποψή μου το πρόβλημα στην ελληνική κοινωνία είναι σοβαρό. Σίγουρα πια δεν είναι οικονομικό. Είναι βαθιά πολιτιστικό και πολιτικό, με την έννοια πως κάθε δημόσια πράξη μας είναι πολιτική.


Το ερώτημα που με απασχολεί ως πολίτη, ως γονέα και ως Δάσκαλο είναι το εξής: Τι διδάσκουμε στα παιδιά μας; στους μαθητές μας;


Θυμάμαι το 1997, στο Β΄ Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας της Εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη, που ο Ομότιμος Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών κ. Θεόδωρος Μυλωνάς είχε παρουσιάσει εισήγηση με θέμα: «Η πολυπρισματική κοινωνική εικόνα του Δασκάλου». Σε ένα δείγμα 1000 περίπου ατόμων διερευνούσαμε τις απόψεις και αντιλήψεις τους για την «εικόνα» του Δασκάλου.


Μια ερώτηση ήταν και οι εξής: «Ποιον θα εμπιστευόσαστε ως τον πιο τίμιο σε μια δοσοληψία;»

Όπως γράφει ο κ. Μυλωνάς, «Όλοι σχεδόν συμφωνούν πως ο πιο τίμιος είναι ο Δάσκαλος. Από πού προκύπτει αυτή η θετική όψη της εικόνας του; Ενδεχομένως από το γεγονός ότι δεν έχει πολλά λεφτά, είναι φύλακας της ηθικής, είναι το παράδειγμα. Είναι αδιανόητο ο Δάσκαλος να αποδειχθεί στις δοσοληψίες του μασκαράς. Η κοινωνία δε θέλει με κανένα τρόπο να κατεβάσει χαμηλότερα την εικόνα του Δασκάλου. Φοβάται ότι θα προκληθεί αστάθεια των ίδιων της των θεμελίων. Εκείνοι που έχουν την μεγαλύτερη βεβαιότητα ότι ο Δάσκαλος είναι ο πιο τίμιος, είναι οι ίδιοι οι δάσκαλοι και μετά οι καθηγητές (76.7% και 69.3%). Έχουν και σ’ αυτήν την περίπτωση σχηματίσει την αυτό - εικόνα τους κατ’ ανάκλαση εκείνης που τους στέλνει η κοινωνία. Οι γιατροί και οι δικηγόροι αναγνωρίζουν κάποιο προβάδισμα ως προς την τιμιότητα στο Δάσκαλο (48% και 51%), όμως αμέσως μετά τοποθετούν τον εαυτό τους. Οι περισσότεροι αγρότες (43.6%) θεωρούν ως πιο τίμιο το Δάσκαλο, αλλά δεν είναι λίγοι και εκείνοι που θεωρούν τον Αστυνομικό. Οι εργάτες, στην πλειοψηφία τους, (54.1%) αναγνωρίζουν το Δάσκαλο ως τον πιο τίμιο. Είναι όμως τόσο μεγάλο το ύψος και το ομόφωνο της αποδοχής του Δασκάλου ως του πιο τίμιου  ώστε οι διαφορές ελαχιστοποιούνται και δε φαίνονται καθαρά.»

Για να δείτε την εισήγηση πατήστε ΕΔΩ.


Είναι ανάγκη να υψώσουμε κι εμείς τη φωνή μας ενάντια στα φαινόμενα αυτά, να τα καταδικάσουμε και να μην επιτρέψουμε σε λίγους/ες να αμαυρώνουν την εικόνα μας.

Μπορείτε να καταθέσετε σχόλια,  απόψεις και προτάσεις για το ζήτημα ΕΔΩ.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 25 Ιουλίου 2011

Νεογέννητα που παίζονται στα δάχτυλα

 αρμαντιλλάκι


 ελαφάκι


 καβουράκι


 καγκουράκι


 κερκοπιθηκάκι


 μαϊμουδάκι


 μυρμηγκοφαγάκι


 νυχτεριδάκι


 παντάκι


 σαλιγκαράκι


 σαυράκι


 σκοράκι


 φιδάκι


 χαμελεοντάκι


 χελωνάκι


χταποδάκι

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Διαδικτυακός διάλογος μεταξύ Υπουργείου Παιδείας και πολιτών για τις αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση



Άμεσες απαντήσεις σε «ζωντανό» χρόνο για τις αλλαγές σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, έδωσαν σήμερα 25/07/2011, εμπειρογνώμονες της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, που επεξεργάζεται το σχέδιο Νόμου για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Οι ερωτήσεις κατατέθηκαν  στο επίσημο ιστολόγιο του Υπουργείου http://www.minedu.gov.gr/blog/ καθώς και στο λογαριασμό του στο Twitter  @MineduBlog .

Δόθηκαν απαντήσεις και διευκρινίσεις σε δεκάδες ερωτήματα, που αφορούσαν κυρίως τους φοιτητές, τη διάρκεια και τα προγράμματα σπουδών,  τη φοιτητική μέριμνα, την αξιολόγηση των ΑΕΙ, το νέο τρόπο διοίκησης των Ιδρυμάτων, την αποτελεσματικότητα της ακαδημαϊκής διδασκαλίας, τα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις και την εξέλιξη των πανεπιστημιακών καθηγητών. Παράλληλα, διευκρινίστηκαν τεχνικές λεπτομέρειες του σχεδίου Νόμου και των μεταβατικών διατάξεων.

Ο διαδικτυακός διάλογος πραγματοποιείται, για πρώτη φορά, από δημόσιο φορέα στην Ελλάδα. Το ενδιαφέρον, η συμμετοχή των πολιτών και ο αριθμός των ερωτήσεων παρέτειναν τη διαδικασία - που συνολικά διήρκησε 3,5 ώρες και απαντήθηκαν όλες οι ερωτήσεις- και συνέβαλε στην απόκτηση εμπειρίας, τεχνογνωσίας και στην εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων. 
 
Τη διαδικασία παρακολούθησε η Υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, και ενημερώθηκε διεξοδικά για την εξέλιξή της, καθώς και για τα ερωτήματα και τις απορίες των συμμετεχόντων. 

Παρακολουθείστε το διάλογο, όπως ακριβώς διεξήχθη, στο:

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Μίνι κάμερα

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, βρήκα μία καταπληκτική φωτογραφική μηχανή που μόνο οι Γιαπωνέζοι θα μπορούσαν να τη φτιάξουν, φυσικά. Σας την προτείνω ανεπιφύλακτα. Βγάζει φωτογραφίες των 2MP, ζυγίζει μόλις 11g, οι φωτογραφίες της είναι ανάλυσης 1,600×1,200 και τα βίντεό της AVI 640×480. Παίρνει microSD κάρτα χωρητικότητας 32GB και η μπαταρία της όταν τραβάς βίντεο κρατά 36 λεπτά! Όποιος τη θέλει στοιχίζει 95 δολλάρια και μπορεί να τη βρει ΕΔΩ.













Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Το παρακάτω βίντεο προβλήθηκε στο BHCC Annual London Conference στις 28 Ιουνίου 2011 με θέμα "That's Greece vs That's Not Greece".



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ζούμε στη ζώνη του λυκόφωτος

Προχτές που ξύπνησα τα κανάλια με πληροφόρησαν ότι τώρα είμαι χρεωμένη 40.000 €  για 40 χρόνια και θα πρέπει να χρωστάω και ευγνωμοσύνη στην κυβέρνηση που κατάφερε να με σώσει. Και μάλιστα για να αντιμετωπίσω το χρέος που με σώζει θα πρέπει, λέει, να μου κόψουν κι άλλο το μισθό, κι άλλο, κι άλλο....  Και παρόλα αυτά έχω ακόμα σώας τα φρένας! Που λέει ο λόγος, δηλαδή, γιατί ποιος Έλληνας δεν είναι παρανοϊκός στη χώρα που ζούμε τους καιρούς αυτούς; Και κει που αναρωτιόμουνα πόσο ακόμα θα αντέξει ο Έλληνας χωρίς να τα παίξει τελείως, βγήκε ο Φιλανδός και καθάρισε καμιά ενενηνταριά. Έλα, Παναγία μου! Σε μια χώρα που η πιο βίαιη πράξη που συμβαίνει καμιαααααά φορά είναι να κλοτσήσει κάποιος το σκύλο του γείτονα!!!

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή, 24 Ιουλίου 2011

Στη 17η θέση το Μετσόβιο


Σε μια εποχή που τα ελληνικά πανεπιστήμια βάλλονται από παντού, έρχεται μια τιμητική διάκριση για το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, για να κάνει περήφανη ολόκληρη την πανεπιστημιακή κοινότητα. Το ίδρυμα της Αθήνας κατατάχθηκε στη 17η θέση μεταξύ των 100 καλύτερων ερευνητικών ιδρυμάτων στην Ευρώπη και στη 10η μεταξύ των ευρωπαϊκών πανεπιστημίων.

Το εντυπωσιακό είναι ότι το 2009 το ΕΜΠ κατείχε την 47η θέση στην ίδια κατάταξη αλλά κατάφερε να κάνει απίστευτο άλμα σε μικρό χρονικό διάστημα.

Η Ευρωπαϊκή Κατάταξη Ερευνας (ER-Rank)  βασίζεται στα ετήσια δεδομένα που παρέχει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αφορούν την αξιολόγηση των ευρωπαϊκών ερευνητικών ιδρυμάτων που έχουν χρηματοδοτηθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τα τελευταία χρόνια.

Τα κριτήρια με τα οποία αξιολογήθηκαν τα ερευνητικά ιδρύματα αφορούν τις επιδόσεις τους στα χρηματοδοτούμενα προγράμματα, στη δραστηριότητα και τη συμμετοχή τους σε συνέργειες με άλλους εταίρους, καθώς και στην ευρύτητα του φάσματος των ερευνητικών τους πεδίων.

"Σε μια δύσκολη εποχή οι ερευνητές του ΕΜΠ κατάφεραν μια διεθνή προβολή για τη χώρα μας, αλλά και να δώσουν ένα μήνυμα ότι το Πολυτεχνείο και η έρευνα στην Ελλάδα είναι εδώ", τόνισε στο ΕΘΝΟΣ ο πρύτανης του ΕΜΠ Σίμος Σιμόπουλος και κατέληξε: Δίνουμε υπόσχεση στην κοινωνία ότι θα προσπαθήσουμε να τα καταφέρουμε καλύτερα του χρόνου, κάτι που εκτός από το στοιχείο της ηθικής αναγνώρισης έχει και ουσιαστικά ερευνητικά ωφελήματα. τα οποία στηρίζουν τη λειτουργία των ΑΕΙ.

Η συνολική κατάταξη ΕΔΩ.

Κατατέθηκε στη Βουλή η τροπολογία για την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών και Σχολικών Συμβούλων –ΤΙ ΟΡΙΖΕΙ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

Σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής  με τίτλο «Λειτουργία Ενεργειακών Αγορών, Ηλεκτρισμού και Φυσικού Αερίου, για ‘Έρευνα , Παραγωγή και δίκτυα μεταφοράς Υδρογονανθράκων και άλλες ρυθμίσεις»  κατατέθηκε σήμερα από την υπ. Παιδείας Α. Διαμαντοπούλου η τροπολογία που έχει ξεσηκώσει «θύελλα» αντιδράσεων και αφορά στην επιλογή υποψηφίων Διευθυντών όλων των τύπων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Σχολικών Συμβούλων και στην προφορική εξέταση στην ξένη γλώσσα . Το νομοσχέδιο μαζί με την τροπολογία αναμένεται να ψηφιστεί την άλλη εβδομάδα


Πηγή: esos
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πόσο μακριά είναι το φεγγάρι;;;;;;



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Το ηλεκτρικό χτένι

Το Ηλεκτρικό Χτένι κατοικεί στα νερά του Ινδο-Ειρηνικού, κυμαίνεται στο μέγεθος από 3 έως 10 εκατοστά όταν φθάνει σε ωρίμανση και είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από τα μαλακά μέρη του που έχουν φλογερό κόκκινο χρώμα και από τις ασπρογάλαζες αστραπές που φαίνεται να παράγει και που το κάνουν πολύ εντυπωσιακό ιδιαίτερα το βράδυ. Τρέφεται με μικροσκοπικά φυτοπλαγκτόν και βακτηριοπλαγκτόν που φαίνεται ότι ελκύονται από το φως που εκπέμπει.


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ