κάθονται δυο δάσκαλοι του 60ού Δημοτικού Σχολείου Πάτρας, η Δήμητρα Μυλωνάκη και ο Γιάννης Παναγιωτόπουλος, που σερφάρουν, προτείνουν, μοιράζονται, αλλά και παθιάζονται... Σας προσκαλούν στο ταξίδι της περιπλάνησής τους στην εκπαίδευση και στον υπόλοιπο κόσμο... και σας περιμένουν.
Σελίδες
▼
Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2013
Φτιάξτε κιμωλίες με τα παιδιά σας
Τι θα χρειαστείτε:
• ρολά χαρτιού τουαλέτας
• Κολλητική ταινία
• ένα παλιό λεκανάκι ή μπολ• ¾ φλιτζάνας ζεστό νερό• 1 ½ φλιτζάνες γύψο• τέμπερες• σακουλάκια φαγητού
Καλύψτε το ένα άκρο του ρολού με κολλητική ταινία για να κρατήσει το περιεχόμενο μέσα. Βάλτε τη σακούλα μέσα, ανοίξτε την και προσαρμόστε την στο ρολό. Ρίξτε το ζεστό νερό στο λεκανάκι. Πασπαλίστε το γύψο πάνω από το νερό και ανακατέψτε με ένα πλαστικό κουτάλι ή πιρούνι. Συμπληρώστε με την τέμπερα και ξαναανακατέψτε. Όσο περισσότερη τέμπερα βάλετε τόσο πιο ζωηρόχρωμη θα γίνει η κιμωλία σας. Λοιπόν, ο γύψος χρειάζεται περίπου 20-30 λεπτά για να σκληρύνει, οπότε μην αργήσετε πολύ να αδειάσετε το μείγμα μέσα στα σακουλάκια που έχετε βάλει στα ρολά. Όταν η κιμωλία σας θα είναι έτοιμη αφαιρέστε τις σακούλες.
Μια πιο εύκολη ιδέα είναι να χωρίσετε το αρχικό μείγμα γύψου νερού σε πλαστικά ποτηράκια και μέσα σε καθένα να ρίξετε διαφορετικό χρώμα τέμπερα και να τ' αφήσετε. Όταν ο γύψος θα έχει σκληρύνει απλώς σκίζετε τα πλαστικά ποτηράκια και παίρνετε τις κιμωλίες σας έτοιμες για παιχνίδια στην αυλή.
Πηγή: http://ohmyhandmade.com
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
• ρολά χαρτιού τουαλέτας
• Κολλητική ταινία
• ένα παλιό λεκανάκι ή μπολ• ¾ φλιτζάνας ζεστό νερό• 1 ½ φλιτζάνες γύψο• τέμπερες• σακουλάκια φαγητού
Καλύψτε το ένα άκρο του ρολού με κολλητική ταινία για να κρατήσει το περιεχόμενο μέσα. Βάλτε τη σακούλα μέσα, ανοίξτε την και προσαρμόστε την στο ρολό. Ρίξτε το ζεστό νερό στο λεκανάκι. Πασπαλίστε το γύψο πάνω από το νερό και ανακατέψτε με ένα πλαστικό κουτάλι ή πιρούνι. Συμπληρώστε με την τέμπερα και ξαναανακατέψτε. Όσο περισσότερη τέμπερα βάλετε τόσο πιο ζωηρόχρωμη θα γίνει η κιμωλία σας. Λοιπόν, ο γύψος χρειάζεται περίπου 20-30 λεπτά για να σκληρύνει, οπότε μην αργήσετε πολύ να αδειάσετε το μείγμα μέσα στα σακουλάκια που έχετε βάλει στα ρολά. Όταν η κιμωλία σας θα είναι έτοιμη αφαιρέστε τις σακούλες.
Μια πιο εύκολη ιδέα είναι να χωρίσετε το αρχικό μείγμα γύψου νερού σε πλαστικά ποτηράκια και μέσα σε καθένα να ρίξετε διαφορετικό χρώμα τέμπερα και να τ' αφήσετε. Όταν ο γύψος θα έχει σκληρύνει απλώς σκίζετε τα πλαστικά ποτηράκια και παίρνετε τις κιμωλίες σας έτοιμες για παιχνίδια στην αυλή.
Πηγή: http://ohmyhandmade.com
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Ο Μάστορας των Λουλουδιών - ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Ο Άρης αγαπά πολύ τα φυτά. Όταν το μάθημα τελειώνει την Παρασκευή, ταξιδεύει στο χωριό της γιαγιάς και του παππού. Εκεί τον περιμένουν τα εργαλεία του, σπόροι και μικρά φυτά για να φτιάξει τον μικρό του λαχανόκηπο.
Η γιαγιά και ο παππούς θα τον βοηθήσει να φυτέψει αλλά και να μάθει να φροντίζει τα φυτά του μέχρι να μεγαλώσουν και να δώσουν πανέμορφα λουλούδια και νόστιμα λαχανικά.
Μαζί με τον Μάστορα των Λουλουδιών οι μικροί αναγνώστες θα ταξιδέψουν και αυτοί στον πολύχρωμο κόσμο της κηπουρικής και θα βρουν πρωτότυπες ιδέες για δημιουργική απασχόληση στον κήπο ή και στην βεράντα.
Χρονολογία έκδοσης: 04 2013
Σελίδες: 32
Εκδότης: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Ηλικία: 3-5
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.
«ΧΑΝΣΕΛ & ΓΚΡΕΤΕΛ: Στην Πρίζα!» - ΔΗΠΕΘΕ ΠΑΤΡΑΣ
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας θα παρουσιάσει την σχολική χρονιά 2013-2014 το έργο «ΧΑΝΣΕΛ & ΓΚΡΕΤΕΛ: Στην Πρίζα!».
Θα δοθούν πρωινές παραστάσεις για τα σχολεία στο θέατρο "Απόλλων", οι οποίες θα ξεκινήσουν στις 14 Οκτωβρίου και θα διαρκέσουν έως τον Δεκέμβριο.
Η τιμή του εισιτηρίου είναι 5 ευρώ.
Τηλέφωνο επικ. 2610 623730, κ. Πηνελόπη Κοντοδήμου.
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ .ΠΑΝ.
Ένα άγαλμα κατασκευασμένο από 85.000 κλειδιά!
Το πρωτότυπο αυτό άγαλμα στήθηκε αρχικά στην πλατεία Φραντς Κάφκα της Πράγα. Όσο ο καλλιτέχνης Jirí David κατασκεύαζε το άγαλμα παροτρύνθηκε ο κόσμος να κάνει προτάσεις στην ιστοσελίδα του project για το πού θα έπρεπε να τοποθετηθεί το γιγάντιο άγαλμα. Αυτή η δημόσια διαβούλευση έγινε πολύ δημοφιλής και 8.673 προτάσεις μαζεύτηκαν για διάφορα μέρη, ακόμη και εκτός πόλης. Παρόλο που η Πράγα ήταν η νικήτρια πόλη , οι κάτοικοι πολλών άλλων πόλεων και περιφερειών εξέφρασαν επίσης το ενδιαφέρον, οπότε αποφασίστηκε να γίνει μια « μίνι - περιοδεία" του γλυπτού σε πόλεις στη Βοημία και τη Μοραβία .
Η δημιουργία του γλυπτού υποστηρίχτηκε από τη Vodafone, η οποία οργάνωσε μια δημόσια συλλογή κλειδιών, με την ευκαιρία της 20ης επετείου της 17ης Νοεμβρίου 1989 ( το πολιτικό πραξικόπημα, η λεγόμενη «βελούδινη επανάσταση», το τέλος της κομμουνιστικής κυριαρχίας). Οι Τσέχοι κατά τη διάρκεια δύο μηνών έφεραν συνολικά 85. 741 κλειδιά στα υποκαταστήματα Vodafone σε όλη την Τσεχική Δημοκρατία, δημιουργώντας τη μεγαλύτερη συλλογή κλειδιών στον κόσμο. Έτσι ο καλλιτέχνης δημιούργησε το τεράστιο αυτό πρωτότυπο γλυπτό.
Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013
Η δυστυχία να είσαι μαθητής...
O Γιαν είναι Φιλανδός. Μαθητής της δευτέρας λυκείου, σε ένα δημόσιο
λύκειο (ιδιωτικά δεν υπάρχουν στην χώρα του) στο Ελσίνκι. Η Βανέσα είναι
Ελληνίδα. Μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, στο δημόσιο του Χολαργού.
Συνομιλούν στο ίντερνετ. Η Βανέσα, έκπληκτη, ανακαλύπτει ότι ο
συνομήλικος της έχει πολύ ελεύθερο χρόνο, ελάχιστη πίεση, κανένα άγχος
για την μαθητική του ζωή και για την εισαγωγή του στο πανεπιστήμιο κι
ότι το σχολείο του- δημόσιο- έχει μέχρι και μικρό στούντιο τηλεόρασης
για να κάνουν το μάθημα δημοσιογραφίας! Κι όμως, αυτός ο «χαλαρός» νέος,
που πιέζεται ελάχιστα από το σχολείο και βασανίζεται σπάνια από τον
βραχνά των εξετάσεων, φοιτά σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που έρχεται
σταθερά πρώτο στον κόσμο, με βάση τις αξιολογήσεις του ΟΟΣΑ, ενώ εκείνη, που βασανίζεται δέκα και δώδεκα ώρες την ημέρα σε σχολείο και
φροντιστήριο και την πνίγει το άγχος, ζει σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα
που είχε αξιολογηθεί στην 25η θέση το 2000 κι έχει ήδη πέσει στην 28η
από τις 30 υπό εξέταση χώρες του ΟΑΣΑ το 2006, στην τελευταία μέτρηση!
Σε διάλυση η Παιδεία στην Ελλάδα, ομολογεί η Κομισιόν!
Έγγραφο - κόλαφος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την πολιτική που εφαρμόζεται τον καιρό του μνημονίου
Η Κομισιόν ομολογεί, απαντώντας σε ερώτηση του ευρωβουλευτή Ν. Χουντή:• 24% οι μειώσεις στους μισθούς των εκπαιδευτικών, μόνο το 2012.
• 25% οι μειώσεις δαπανών για την Παιδεία.
• Οι περικοπές θα οδηγήσουν σε αύξηση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
• Ενδεχόμενη κατάργηση και των μηχανισμών υποστήριξης φτωχών μαθητών-φοιτητών.
Ενώ 8 ΑΕΙ παραδίδουν τα κλειδιά στην Κυβέρνηση λόγω των απολύσεων και των περικοπών, η Κομισιόν, σε απάντησή της στον ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκο Χουντή, επιβεβαιώνει τις τεράστιες μειώσεις στις εκπαιδευτικές δαπάνες, αλλά και στους μισθούς των εκπαιδευτικών, που έχει επιβάλλει η Μνημονιακή πολιτική.
Η Κομισιόν στην απάντησή της, αναγνωρίζει ότι οι τεράστιες περικοπές στην Παιδεία, θα οδηγήσουν σε αύξηση της «πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου» και θα επηρεάσουν «τη φοίτηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση» και επίσης προαναγγέλει την αναστολή «υποστηρικτικών μηχανισμών» σε φτωχούς σπουδαστές, όπως η επιδότηση στέγασης, γευμάτων και μεταφοράς μαθητών.
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντής σε ερώτησή του έθετε το θέμα της υποχρηματοδότησης της Παιδείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και συγκεκριμένα στην Ελλάδα που «βρίσκεται στον τρίτο χρόνο οικονομικής προσαρμογής, με τεράστιες περικοπές στις δημόσιες δαπάνες, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των σχολείων και των πανεπιστημίων να υπολειτουργούν». Στη συνέχεια της ερώτησής του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής ζητούσε από την Κομισιόν πληροφορίες σχετικά με τις «σωρευτικές μειώσεις (2009-2012) στους μισθούς των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα και για τους τρεις κλάδους της εκπαίδευσης (πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τριτοβάθμια)», καθώς επίσης, «ποια είναι η σωρευτική μείωση (2009-2012) στις δαπάνες για την εκπαίδευση γενικά».
Στην απάντησή της, εξ ονόματος της Κομισιόν, η Επίτροπος για θέματα Εκπαίδευσης και Πολιτισμού, κ. Ανδρούλλα Βασιλείου, αποκαλύπτει το μέγεθος της καταστροφής που έχει επιφέρει η εφαρμογή του Μνημονίου στην Εκπαίδευση, παραθέτοντας στοιχεία και εκτιμήσεις για τις μειώσεις δαπανών.
Η πλήρης απάντηση της Επιτρόπου Βασιλείου, έχει ως εξής:
Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013
Βρες χρόνο
"Βρες χρόνο για σκέψη ,
αυτό είναι η πηγή της δύναμης.
Βρες χρόνο για παιχνίδι ,
αυτό είναι το μυστικό της αιώνιας νιότης.
Βρες χρόνο για διάβασμα ,
αυτό είναι το θεμέλιο της γνώσης.
Βρες χρόνο να είσαι φιλικός ,
αυτό είναι ο δρόμος προς την ευτυχία.
Βρες χρόνο για όνειρα ,
αυτά θα τραβήξουν το όχημά σου ως τ' αστέρια.
Βρες χρόνο ν' αγαπάς και ν' αγαπιέσαι ,αυτό είναι το προνόμιο των Θεών.
Βρες χρόνο να κοιτάς ολόγυρα σου ,
είναι πολύ σύντομη η μέρα για να 'σαι εγωιστής.
Βρες χρόνο να γελάς αυτό είναι η μουσική της ψυχής...''
Γ. Ρίτσος
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Ο γαμπρός και η νύφη
Ένα όμορφο πορτρέτο ενός νεαρού παλαιστίνιου γαμπρού ετών 15 και της νύφης του, ετών 14, που στέκονται μέσα στο σπίτι της κοπέλας κατά τη διάρκεια του γάμου τους στην πόλη Beit Lahiya, κοντά στα σύνορα μεταξύ του Ισραήλ και της βόρειας Λωρίδας της Γάζας.
Φωτογραφία: Mohammed Salem
Πηγή; Reuters
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013
Εξώδικο της ΔΟΕ προ τον Υπουργό Παιδείας και
Εξώδικη διαμαρτυρία προς τον υπουργό Παιδείας καθώς και τον
περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής,
απέστειλε η Διδασκαλική Ομοσπονδία για το θέμα της «παράνομης», όπως την
χαρακτηρίζει, μετακίνησης εκπαιδευτικών ως πλεοναζόντων που πραγματοποιείται
στο πλαίσιο της τοποθέτησης δασκάλων στα Ολοήμερα Σχολεία.
Οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι των δασκάλων κάνουν λόγο για
«διάλυση κάθε υποστηρικτικής δομής στην εκπαίδευση» ενώ προαναγγέλλουν και
άλλες κινητοποιήσεις, πέραν της συνδικαλιστικής δράσης, «για την ανάδειξη των
παράνομων ενεργειών της ηγεσίας της εκπαίδευσης και την αποκατάσταση της
νομιμότητας».
«Προχωρήσαμε σε εξώδικη διαμαρτυρία για τον
αντιεκπαιδευτικό τρόπο με τον οποίο κατασκευάσατε πλεονάζοντες
εκπαιδευτικούς διαλύοντας το Ολοήμερο Σχολείο και κάθε έννοια
υποστηρικτικής δομής και αντισταθμιστικής αγωγής» αναφέρει ο ΔΟΕ στο
έγγραφο που απέστειλε στον Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο.
«Σας
καλούμε να αναλογιστείτε το μέγεθος της ευθύνης που σας αναλογεί και να
αποκαταστήσετε, όπως οφείλετε, τη νομιμότητα» προσθέτουν
Πηγή: ΕΘΝΟΣ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Μήπως έχουμε πέσει στη μεγάλη παγίδα;
Διακοπές Wi-Fi
Βρίσκεσαι στον ταξιδιωτικό προορισμό των ονείρων σου. Δεν είναι όμως λίγο χαζό να παραμένεις κολλημένος στην έξυπνη οθόνη σου;
Γράφει ο Βίδος Κοσμάς
Στην πισίνα ενός ξενοδοχείου, κάπου στην Πελοπόννησο. Ο σουηδός
μπαμπάς, οριζοντιωμένος στην ξαπλώστρα, δεν σήκωσε το μάτι του από το
iPad. Δίπλα του, στη δική της ξαπλώστρα, η σουηδή συμβία του διάβαζε στο
Kindle της. Παραδίπλα, η έφηβη κόρη του ζεύγους φωτογράφιζε τα πόδια
της με το iPhone της για να ανεβάσει, υποθέτω, το ντοκουμέντο των
ελληνικών διακοπών της και του φροντισμένου πεντικιούρ της στον
λογαριασμό της στο Facebook - τι παράδοξη μόδα κι αυτή των
φωτογραφημένων ανδρικών και γυναικείων ποδιών που κατακλύζει τα social
media! Η οικογένεια είχε και τέταρτο μέλος, ένα εξάχρονο (πάνω-κάτω)
αγοράκι, που αντί να παίζει με τα νερά και με τα άλλα παιδάκια (έτσι,
θυμάμαι, κάναμε εμείς στην ηλικία του), έπαιζε ολομόναχο ηλεκτρονικά
παιχνίδια στο smartphone της μαμάς.
Η αλήθεια είναι ότι και τα άλλα παιδάκια, που βρίσκονταν γύρω από
το νερό, με ταμπλέτες και κινητά τηλέφωνα καταπιάνονταν, καθένα
κλεισμένο στον δικό του ηλεκτρονικό κόσμο. Το ίδιο και οι μεγάλοι. Η
πισίνα άδεια. Ερημη και η αμμουδιά του ξενοδοχείου. Οι ένοικοί του ήταν
απασχολημένοι όχι με το ελληνικό καλοκαίρι, όχι με τη θάλασσα την οποία
είχαν έρθει για να απολαύσουν από πολύ μακριά (οι περισσότεροι από τη
Βόρεια Ευρώπη), όχι με το μαγευτικό τοπίο, αλλά με τις ηλεκτρονικές
συσκευές που είχαν μαζί τους διαρκώς, 24 ώρες το 24ωρο, από το πρωινό ως
το δείπνο, στις βεράντες των δωματίων τους, στο μπαρ, στην αίθουσα
γυμναστικής, στους περιπάτους τους. Βυθισμένοι στις οθόνες τους
διάβαζαν, σέρφαραν, φωτογράφιζαν και επεξεργάζονταν τις φωτογραφίες
τους, έπαιζαν παιχνίδια, παρακολουθούσαν ταινίες και σίριαλ, άκουγαν
μουσική. Η τεχνολογία ανατρέφει ανθρώπους που δεν μπορούν λεπτό μακριά
της, ανίκανους να απολαύσουν ό,τι δεν περνάει μέσα από την οθόνη της
ταμπλέτας ή του κινητού τους, σκέφτηκα, και αμέσως μετά βυθίστηκα στην
οθόνη της δικής μου ταμπλέτας. Ενας από εκείνους και εγώ...
Σήμερα θα σας μιλήσω για το book4book4.gr
Αγαπημένοι μου αναγνώστες, σήμερα θα σας μιλήσω για την πλατφόρμα book4book4.gr.
Κατά πρώτον είναι μια πάρα πολύ ωραία ιδέα.
Κατά δεύτερον υλοποιήθηκε από μια ομάδα νέων παιδιών που όπως φαίνεται είναι γεμάτα δημιουργικότητα, ταλέντα και όνειρα.
Κατά τρίτον και κυριότερο, η δουλειά τους διακρίθηκε στο πλαίσιo του διαγωνισμού World Summit Youth Award ανάμεσα σε 2000 συμμετέχοντες νέους από 147 κράτη-μέλη του ΟΗΕ που
υπέβαλαν φέτος τα έργα τους ως υποψήφια για τα βραβεία στις έξι
κατηγορίες του διαγωνισμού!
Και εξηγούμαι περί τίνος πρόκειται: Το book4book4.gr είναι μία πλατφόρμα ανταλλαγής βιβλίων με σκοπό την ανακύκλωση τους, ώστε να μη
παραμένουν άχρηστα στα ράφια των μαθητών ή στην χειρότερη περίπτωση να
πετάγονται. Με την πλατφόρμα αυτή επιδιώκεται μέσω της τεχνολογίας να
ενισχυθεί η δραστηριότητα των μαθητών στα πλαίσια μίας κοινότητας
πολιτών η οποία ενεργεί χωρίς τη συνδρομή του κράτους ή τρίτων. Ο
ιστοχώρος είναι ανοιχτός σε όσους θέλουν να μοιραστούν ή να ζητήσουν
σχολικά βιβλία, ενώ ενθαρρύνει και τη δημιουργία συναντήσεων (events)
μαζικής ανταλλαγής. Ο καθένας μπορεί λοιπόν εύκολα να κάνει την εγγραφή του και να χαρίσει ή να ζητήσει βιβλία. Από την έναρξή του, τον Ιούνιο του 2012, το book4book.gr
έχει συγκεντρώσει 488 χρήστες (συμπεριλαμβανομένων και των χρηστών στην
αγγλική έκδοση), έχουν γίνει 827 posts αναζήτησης ή προσφοράς βιβλίων,
σε 28 σελίδες και 24 κατηγορίες, ενώ έχουν αναφερθεί 26 events
(οργανώσεις συναντήσεων).
Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού: Διαχείριση της Συμπεριφοράς και Αυτογνωσία
Το Σάββατο 28 και την Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013, στην Πάτρα, στο ξενοδοχείο Βυζαντινό θα πραγματοποιηθεί Διήμερο
Επιστημονικό Σεμινάριο με θέμα: «Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού:
Διαχείριση της Συμπεριφοράς και Αυτογνωσία». Εισηγήτρια του Σεμιναρίου
θα είναι η κα Βάγια Παπαγεωργίου, MD, PhD, Med Παιδοψυχίατρος και
διοργανωτής το Κέντρο Λογοθεραπείας – Εργοθεραπείας και συμβουλευτικής
Αβραντινή Νικόλαου.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σάββατο 28/9/2013
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Σάββατο 28/9/2013
+ ΒΙΩΣΕΙΣ
Το
πρόγραμμα
«Εκπαίδευση παιδιών Ρομά στις
περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας και
Θράκης»
οργανώνει φεστιβάλ ενημέρωσης και
ευαισθητοποίησης στα θέματα του κοινωνικού αποκλεισμού
Σάββατο 28
Σεπτεμβρίου 2013
17:00
-23:00
στην περιοχή δίπλα
στο Λευκό Πύργο.
To πρόγραμμα του φεστιβάλ ΕΔΩ.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Διαδραστικά βιβλία
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΣΕ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ
πολύ χρήσιμο υλικό, αξίζει μια ματιά
αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.
Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013
Εννιά μαθητές Δημοτικού βραβεύονται για την εφευρετικότητά τους
Δεν περνούν την ώρα τους χαζεύοντας μπροστά στην τηλεόραση. Ούτε
έχουν το νου τους μόνο στο παιχνίδι. Αυτά τα παιδιά έχουν κοφτερό μυαλό.
Πρόκειται για τα πιτσιρίκια- εφευρέτες, τα οποία θα βραβευθούν για τη
δημιουργικότητά τους.
Η Κωνσταντίνα Τερζόγλου, μαθήτρια Δημοτικού στο Χαλάνδρι, έφτιαξε ένα βραχιόλι-ρολόι, με φακούς LED, GPS και χάρτη της Ελλάδας. Ο Διονύσης Ζέζας, ο Θανάσης Κατρής και ο Σπύρος Γερμενής από την Παλλήνη δούλεψαν ομαδικά και δημιούργησαν το ελικόπτερο με αλεξίπτωτο διάσωσης. Είναι μερικά από τα εννιά παιδιά 9-12 ετών, που θα βραβεύσει ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας στις 8 Οκτωβρίου για την εφευρετικότητά τους.
Ο διαγωνισμός έγινε ανάμεσα σε μαθητές της πέμπτης και έκτης τάξης του Δημοτικού σε σχολεία της Αττικής. Αναλυτικά τα βραβεία που θα απονεμηθούν
Η Κωνσταντίνα Τερζόγλου, μαθήτρια Δημοτικού στο Χαλάνδρι, έφτιαξε ένα βραχιόλι-ρολόι, με φακούς LED, GPS και χάρτη της Ελλάδας. Ο Διονύσης Ζέζας, ο Θανάσης Κατρής και ο Σπύρος Γερμενής από την Παλλήνη δούλεψαν ομαδικά και δημιούργησαν το ελικόπτερο με αλεξίπτωτο διάσωσης. Είναι μερικά από τα εννιά παιδιά 9-12 ετών, που θα βραβεύσει ο Οργανισμός Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας στις 8 Οκτωβρίου για την εφευρετικότητά τους.
Ο διαγωνισμός έγινε ανάμεσα σε μαθητές της πέμπτης και έκτης τάξης του Δημοτικού σε σχολεία της Αττικής. Αναλυτικά τα βραβεία που θα απονεμηθούν
- Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ: Βραχιόλι- ρολόι με LED φακούς, GPS και χάρτη της Ελλάδας
- Κωνσταντίνα Τερζόγλου, 10ο Δημ. Σχολείο Χαλανδρίου
- Β΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ: Φωτοβολταϊκή κατσαρόλα- χύτρα
- Οθωνας Ρούσσος, 5ο Δημ. Σχολείο Πετρούπολης
- Γ΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΕΥΡΕΣΙΤΕΧΝΙΑΣ: Ελικόπτερο με αλεξίπτωτο διάσωσης
- 1. Διονύσης Ζέζας, 2. Θανάσης Κατρής, 3.Σπύρος Γερμενής, 2ο Δημ. Σχολείο Παλλήνης
- Α΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ: Στέκα ομορφιάς
- Αθηνά Βασιλακοπούλου, 23ο Δημ. Σχολείο Κερατσινίου
- Β΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ: Βραχιολοστυλό με καθρεπτάκι
- Χριστίνα Λουκά, 23ο Δημ. Σχολείο Κερατσινίου
- Γ΄ ΒΡΑΒΕΙΟ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ: Γλυκά με... ρόδες
- 1. Αννα Γαϊτανίδου, 2. Μαρία Γριβοκωστοπούλου, 2ο Δημ. Σχολείο Παλλήνης
Πηγή: iefimerida.gr
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.
Κάλεσμα για συμμετοχή στην 13η διοργάνωση της Camera Zizanio
Κάθε χρόνο, αμέσως μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, απευθύνουμε το τελευταίο κάλεσμα για συμμετοχές στην Camera Zizanio.
Φέτος όμως τα σχολεία στην Ελλάδα δεν άνοιξαν. Όλος ο χώρος της παιδείας βρίσκεται σε αναβρασμό. Η δημόσια παιδεία φαίνεται να δέχεται το πιο σοβαρό πλήγμα μετά από τρία χρόνια σκληρής λιτότητας. Το μέλλον των νέων υπονομεύεται. Συνθήκες μεγάλης κοινωνικής έντασης εκδηλώνονται σε όλη τη χώρα.
Ίσως να μην είναι ο κατάλληλος χρόνος ή και χώρος για ένα φεστιβάλ νεανικής οπτικοακουστικής δημιουργίας, μπορεί να σκεφτούν κάποιοι. Πιστεύουμε το αντίθετο.
Η δημιουργία , το όραμα για το νέο, η νεανική ορμή είναι ο δρόμος για την έξοδο από τα σημερινά αδιέξοδα. Τα ενεργά κι όχι τα νεκρά κύτταρα της κοινωνίας μπορούν να βρουν τις λύσεις. Και το Φεστιβάλ μας είναι ένας χώρος που αυτά τα κύτταρα βρίσκουν ενέργεια.
Γι αυτό η Camera Zizanio μαζί με το Φεστιβάλ Ολυμπίας δεν κάνουν ούτε βήμα πίσω. Παρά τις τεράστιες δυσκολίες που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση δεν αναδιπλώνονται. Θα είναι εδώ στο ετήσιο ραντεβού τους: για 16 χρόνια τώρα το Φεστιβάλ Ολυμπίας, για 13 η Camera Zizanio.
Και απευθύνουμε τώρα ένα ακόμα πιο δυνατό κάλεσμα για συμμετοχές στην 13η Camera Zizanio που θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Νοεμβρίου ως τις 7 Δεκεμβρίου 2013 στον Πύργο Ηλείας.
Όπως κάθε χρόνο επιδιώκουμε να συγκεντρώσουμε το σύνολο της νεανικής οπτικοακουστικής δημιουργίας- τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό- και να στήσουμε πάλι τη μεγάλη μας νεανική γιορτή.
Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ελλάδα παρατείνουμε την προθεσμία υποβολής αιτήσεων μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Φέτος όμως τα σχολεία στην Ελλάδα δεν άνοιξαν. Όλος ο χώρος της παιδείας βρίσκεται σε αναβρασμό. Η δημόσια παιδεία φαίνεται να δέχεται το πιο σοβαρό πλήγμα μετά από τρία χρόνια σκληρής λιτότητας. Το μέλλον των νέων υπονομεύεται. Συνθήκες μεγάλης κοινωνικής έντασης εκδηλώνονται σε όλη τη χώρα.
Ίσως να μην είναι ο κατάλληλος χρόνος ή και χώρος για ένα φεστιβάλ νεανικής οπτικοακουστικής δημιουργίας, μπορεί να σκεφτούν κάποιοι. Πιστεύουμε το αντίθετο.
Η δημιουργία , το όραμα για το νέο, η νεανική ορμή είναι ο δρόμος για την έξοδο από τα σημερινά αδιέξοδα. Τα ενεργά κι όχι τα νεκρά κύτταρα της κοινωνίας μπορούν να βρουν τις λύσεις. Και το Φεστιβάλ μας είναι ένας χώρος που αυτά τα κύτταρα βρίσκουν ενέργεια.
Γι αυτό η Camera Zizanio μαζί με το Φεστιβάλ Ολυμπίας δεν κάνουν ούτε βήμα πίσω. Παρά τις τεράστιες δυσκολίες που έχει δημιουργήσει η οικονομική κρίση δεν αναδιπλώνονται. Θα είναι εδώ στο ετήσιο ραντεβού τους: για 16 χρόνια τώρα το Φεστιβάλ Ολυμπίας, για 13 η Camera Zizanio.
Και απευθύνουμε τώρα ένα ακόμα πιο δυνατό κάλεσμα για συμμετοχές στην 13η Camera Zizanio που θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Νοεμβρίου ως τις 7 Δεκεμβρίου 2013 στον Πύργο Ηλείας.
Όπως κάθε χρόνο επιδιώκουμε να συγκεντρώσουμε το σύνολο της νεανικής οπτικοακουστικής δημιουργίας- τόσο από την Ελλάδα όσο και από το εξωτερικό- και να στήσουμε πάλι τη μεγάλη μας νεανική γιορτή.
Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ελλάδα παρατείνουμε την προθεσμία υποβολής αιτήσεων μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.
Περισσότερες πληροφορίες ΕΔΩ.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Βραδιά Ερευνητή και στην Πάτρα
Η "Βραδιά
Ερευνητή" και η Μονάδα
Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (ΜΟΚΕ) του Πανεπιστημίου Πατρών σας προσκαλούν
την
Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου & ώρα 7:00 μ.μ. στην εκδήλωση "Researchers' Night 2013" που
θα γίνει στον Πολυχώρο
ΙΝΤΕΑΛ, στην Πάτρα.
Η Βραδιά
του Ερευνητή είναι ένα πανευρωπαϊκό γεγονός που διεξάγεται κάθε Σεπτέμβριο
ταυτόχρονα σε 300 περίπου πόλεις στην Ευρώπη, με στόχο την ανάδειξη των
αποτελεσμάτων της έρευνας στην κοινωνία, προβάλλοντας τα ερευνητικά επιτεύγματα
και τους ανθρώπους πίσω από αυτά.
Από το
Πανεπιστήμιο Πατρών, η Βραδιά Ερευνητή έχει πλέον καθιερωθεί αφού διοργανώνεται
για 6η χρονιά, εστιάζοντας φέτος σε επιτυχημένα παραδείγματα (Success Stories) καινοτομικών προϊόντων και υπηρεσιών
που έχουν αξιοποιηθεί επιχειρηματικά, από το χώρο της Υγείας,
της Ενέργειας, των Μεταφορών και του Περιβάλλοντος.
Μια μύτη φύτρωσε στο κούτελο αυτού του ανθρώπου!
Και όχι πως δεν το ήθελε. Το αντίθετο μάλιστα, αφού η αρχική του είχε καταστραφεί σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα. Η όλη διαδικασία διεξήχθη σε ένα νοσοκομείο στην πόλη Fuzhou, στην επαρχία Fujian της Κίνας. Οι χειρούργοι του άτυχου άντρα αποφάσισαν να μεγαλώσουν τη νέα μύτη του στο μέτωπό του και στη συνέχεια να τη μεταμοσχεύσουν στην κανονική της θέση. Η μύτη δημιουργήθηκε με την τοποθέτηση ενός διαστολέα ιστών του δέρματος του νεαρού Κινέζου. Οι χειρουργοί λένε ότι έχει αναπτυχθεί καλά και ότι η χειρουργική επέμβαση μεταμόσχευσης θα πραγματοποιηθεί σύντομα.
Πηγή: http://www.dailymail.co.uk
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Πηγή: http://www.dailymail.co.uk
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Νέο νησί ύψους 18 μ. αναδύθηκε μετά από το σεισμό στο Πακιστάν
Τα τηλεοπτικά κανάλια δείχνουν εικόνες να αυξάνεται ένα τμήμα του βραχώδους εδάφους πάνω από το επίπεδο της θάλασσας, με ένα πλήθος από αμήχανους ανθρώπους που συγκεντρώθηκαν στην ακτή να παρακολουθούν το σπάνιο φαινόμενο.
Ο Moazzam Jah Αναπληρωτής γενικός επιθεωρητής, είπε ότι το υψόμετρο του νησιού φθάνει τα 20 έως 40 πόδια, είναι περίπου 100 μέτρα πλάτος και περίπου 600 μέτρα από τις ακτές Γκουαντάρ του Πακιστάν στην Αραβική Θάλασσα.
Πηγές: http://news.travelling.gr, http://www.dailymail.co.uk
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2013
"Ομαδική" εργασία
Γράφει ο Ι. Καραντζής, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών
Πηγή: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
"Όταν
υπηρετούσα ως δάσκαλος, μια μητέρα, στο πλαίσιο της ενημέρωσης των γονέων για
την πρόοδο των παιδιών τους, μου είπε:
«Ο γιος μου είναι πολύ καλός μαθητής, κάθεται
με άλλους 3 μαθητές που κάποιοι από αυτούς αντιγράφουν από τα γραπτά του αλλά
το χειρότερο σπαταλά τον χρόνο του, γιατί καθοδηγεί κάποιους μαθητές της ομάδας
του».
Η
απάντηση η δική μου σε γενικές γραμμές ήταν η εξής:
Η συμμετοχή των μαθητών
σε ομάδες εργασίας τους δίνει τη δυνατότητα να εκθέσουν τις απόψεις τους, να
συζητήσουν, να συμμετάσχουν ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία για μεγαλύτερο
χρονικό διάστημα από ό,τι κατά την εφαρμογή του «μετωπικού μοντέλου»
εργασίας στην τάξη. Έτσι αναπτύσσουν πρωτοβουλίες και κριτική σκέψη,
καλλιεργούν τον προφορικό λόγο, αναπτύσσουν διαπροσωπικές σχέσεις και τέλος
ωφελούνται συναισθηματικά (αναπτύσσουν ενσυναίσθηση και ψυχική υγεία) (Καραντζής, 2004).
H εφαρμογή του ομαδοσυνεργατικού μοντέλου εργασίας στην
τάξη δεν ωφελεί μόνο τους αδύνατους μαθητές αλλά και τους καλούς (Ματσαγγούρας,
1998). Οι καλοί μαθητές της ομάδας αναλαμβάνουν να επεξηγήσουν, να απαντήσουν
σε ερωτήσεις κτλ. των «αδύνατων» συμμαθητών τους και ως εκ τούτου αφενός
εμπεδώνουν τη μάθηση αφετέρου αναπτύσσουν ανώτερες γνωστικές λειτουργίες και
στρατηγικές, καθώς η διδασκαλία προϋποθέτει διαδικασίες ανάπτυξης της
αφαιρετικής σκέψης. Επίσης οι καλοί μαθητές με τη συνεργασία αυτή δημιουργούν
καλές σχέσεις με τους συμμαθητές τους (αφού τους βοηθούν), οι οποίες αποβαίνουν
ωφέλιμες για όλους τους μαθητές της τάξης.
Πηγές:
ΚΑΡΑΝΤΖΗΣ, Ι. (2004). Εφαρμογές των βασικών αρχών της μάθησης στην εκπαίδευση. Αθήνα: Gutenberg.
ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ, Η, (1998). Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία. Αθήνα: Γρηγόρης.Πηγή: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Η αρχή της αποδοτικότητας
Για τον Claparede ένας από τους κύριους όρους της λειτουργικής αγωγής είναι η επιμόρφωση των δασκάλων.
Η αρχή της αποδοτικότητας αναφέρεται αποκλειστικά στο δάσκαλο. Δεν
περιγράφει την απόδοση των μαθητών στα μαθήματα, αλλά την απόδοση του
δάσκαλου στη μάθηση.
Με την έννοια της αποδοτικότητας εννοούμε
το σύνολο της διδακτικής προσφοράς, το αποτέλεσμα της προσπάθειας και το
βαθμό του παραγωγικού έργου του δασκάλου μέσα στα πλαίσια του
επαγγελματικού του χρέους ή της λειτουργικής του αποστολής.
Κέντρο της αρχής της αποδοτικότητας είναι ο αυτοέλεγχος και η αυτοεκτίμηση του δυναμικού και της ενεργητικότητας του δασκάλου.
Ο άξιος παιδαγωγός δεν παύει ποτέ να διαλέγεται με τον εαυτό του
αναφορικά με το έργο του, τα μορφωτικά αποτελέσματα των προσπαθειών του,
την αντικειμενική εκτίμηση των ικανοτήτων του και την επισήμανση των
ελλείψεων και των αδυναμιών του.
Οι ερωτήσεις "τί δ' έρρεξα; τί
δέ μοι δέον ουκ ετελέσθη; " που υπέβαλλαν οι Πυθαγόρειοι στον εαυτό
τους με το τέλος της μέρας ή την αρχή της νύχτας, - ένα είδος
παγανιστικής προσευχής - και που είχαν το νόημα του απολογισμού
αναφορικά με την καθημερινή τους πράξη και πολιτεία, είναι το
φορμαλιστικό πρότυπο, θα λέγαμε, για τον συνεχή αυτοέλεγχο του δάσκαλου,
Ποια δημοτικά σχολεία της Πάτρας θα αποκτήσουν πράσινα δώματα.
Στα πλαίσια του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Περιβάλλον και
Αειφόρος Ανάπτυξη 2007-2013, (ΕΠΠΕΡΑΑ)», για το πρόγραμμα «Πράσινα
Δώματα σε Δημόσια Κτήρια», προεντάχθηκαν, από το Κ.Α.Π.Ε. του Υπουργείου
Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, οι αιτήσεις
χρηματοδότησης που είχε υποβάλει ο Δήμος για το 11ο, 15ο-17ο και 35ο
Δημοτικό Σχολείο Πατρών, προτεινόμενης συγχρηματοδοτούμενης δημόσιας
δαπάνης 132.032,01€, 111.568,2€ και 171.512,86€ αντίστοιχα.
Σκοπός των ανωτέρω έργων είναι η εξοικονόμηση ενέργειας στα κτήρια και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των μαθητών και των καθηγητών του σχολείου και των γύρω κατοικιών, η λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του κτηρίου και της ευρύτερης γειτονιάς του και η βελτίωση του μικροκλίματος. Αυτό θα επιτευχθεί με την κατασκευή πράσινων δωμάτων στις στέγες των κτηρίων και κατάλληλες αρδευόμενες φυτεύσεις σε όλη τους την επιφάνεια.
Πηγή: ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Σκοπός των ανωτέρω έργων είναι η εξοικονόμηση ενέργειας στα κτήρια και η βελτίωση της ποιότητας ζωής των μαθητών και των καθηγητών του σχολείου και των γύρω κατοικιών, η λειτουργική και αισθητική αναβάθμιση του κτηρίου και της ευρύτερης γειτονιάς του και η βελτίωση του μικροκλίματος. Αυτό θα επιτευχθεί με την κατασκευή πράσινων δωμάτων στις στέγες των κτηρίων και κατάλληλες αρδευόμενες φυτεύσεις σε όλη τους την επιφάνεια.
Πηγή: ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Γνωρίστε τους ερευνητές μας από κοντά!
Η «Βραδιά Ερευνητή»
είναι μια από τις εκδηλώσεις που με κάνει να σκάω από το κακό που δεν ζω στην Αθήνα και δεν μπορώ να απολαύσω μία τέτοια βραδιά και μάλιστα με δωρεάν είσοδο και δωρεάν μεταφορά! Εσείς όμως, τυχεράκηδες Αθηναίοι, θα μπορέσετε να απολαύσετε μια εκδήλωση που σύμφωνα με το πρόγραμμά της μάλλον θα είναι μοναδική!
Η Βραδιά Ερευνητή είναι πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με στόχο να αναδείξει
τον ρόλο του ερευνητή καθώς και το επιστημονικό και κοινωνικό έργο που
επιτελεί, με έμφαση στην ανθρώπινη πλευρά του, παρουσιάζοντας για μια
βραδιά στο ευρύ κοινό τον τρόπο δουλειάς και την καθημερινότητά του. Γιορτάζεται φέτος σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, με ποικίλες εκδηλώσεις.
Στην Ελλάδα, ενώνουν τις δυνάμεις τους το Εθνικό Κέντρο Έρευνας & Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), σε ρόλο συντονιστή, το Εθνικό Κέντρο Έρευνας Φυσικών Επιστημών «Δημόκριτος» (ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος»),
το Ίδρυμα Τεχνολογίας & Έρευνας (ΙΤΕ), το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας,
το Πανεπιστήμιο Πατρών και το ΝΟΗΣΙΣ, για τη διοργάνωση μιας ξεχωριστής
βραδιάς σε πέντε διαφορετικές πόλεις, με κοινό άξονα την προβολή
ερευνητικών επιτευγμάτων και την ανάδειξη των ανθρώπων πίσω από αυτά.
Για να ετοιμαστούμε για άσκηση σεισμού
Στις 13 Οκτωβρίου γιορτάζεται η Διεθνής Ημέρα Μείωσης των Επιπτώσεων των Φυσικών Καταστροφών και το Υπουργείο κοινοποίησε έγγραφο σύμφωνα με το οποίο παρακαλεί τους Δ/ντές όλης της χώρας την ημέρα αυτή να πραγματοποιήσουν τη μία από τις τουλάχιστον τρεις προβλεπόμενες ασκήσεις ετοιμότητας του σχολικού έτους. Οπότε καλό θα είναι οι κ. Διευθυντές να επικαιροποιήσουν το σχέδια σεισμού τους και να ενημερώσουν τους καινούριους συναδέλφους, ώστε και στις 13/10/2013 αλλά και σε κάθε περίπτωση να είναι όλοι έτοιμοι.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Διήμερο δράσεων της Παιδαγωγικής Σχολής στο ΑΠΘ
Διήμερο δράσεων της
Παιδαγωγικής Σχολής του ΑΠΘ
την
Τετάρτη
25/9/2013 και την Πέμπτη 26/9/2013
στο
πλαίσιο της ενημέρωσης /ευαισθητοποίησης σχετικά με τη διαθεσιμότητα του
διοικητικού προσωπικού
και
την υποβάθμιση/διάλυση του δημόσιου Πανεπιστημίου
Σας περιμένουμε όλους και όλες
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Γιορτή ψωμιού στο Αίγιο και μαθητικός διαγωνισμός
Μια μεγάλη ΓΙΟΡΤΗ ΨΩΜΙΟΥ στα
Ψηλαλώνια Αιγίου διοργανώνει η Συντεχνία
Αρτοποιών Αιγιαλείας στις 28-29-30
Σεπτεμβρίου 2013. Η ιστορική αυτή συντεχνία που πρωτοδημιουργήθηκε
το 1917 ως Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Αρτοποιείων και μετεξελίχθηκε σε Συντεχνία
Αρτοποιών Αιγίου ο Άγιος Γεώργιος το 1937, ακολουθεί τη δυναμική της πορεία στο
χώρο αριθμώντας σήμερα 59 μέλη αρτοποιούς της ευρύτερης περιοχής.
«Εδώ ζυμώνεται, εδώ ψήνεται!!! στον φούρνο της
γειτονιάς» είναι το σύνθημα της
ΓΙΟΡΤΗΣ ΨΩΜΙΟΥ που ξεκινά με το άνοιγμα ενός ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΨΩΜΙΟΥ, με την κυκλοφορία
της εφημερίδας «Τα νέα του ψωμιού αλλά και... τα παλιά» και κορυφώνεται με το
εορταστικό τριήμερο 28-29-30/9 όπου θα λειτουργήσει υπαίθριο εργαστήριο άρτου
και αρτοσκευασμάτων, θα πραγματοποιηθούν φωτο-εκθέσεις, ποικίλες εκδηλώσεις
αλλά και εκπαιδευτικά-ψυχαγωγικά δρώμενα για παιδιά!
Το ΜΟΥΣΕΙΟ ΨΩΜΙΟΥ θα
λειτουργεί καθημερινά από τη Δευτέρα 23/9 ως
τη Δευτέρα 30/9 και ώρες 10:00-13:00 & 18:00-20:00 σε κλειστό
χώρο πίσω από τον Πύργο των Υψηλών Αλωνίων. Τα εκθέματα, εργαλεία και τα
σχετικά με τον κύκλο του ψωμιού αντικείμενα έχουν παραχωρηθεί ευγενώς από δύο
μουσειακούς χώρους της πόλης μας, το Δημοτικό Ιστορικό & Λαογραφικό Μουσείο
Αιγίου (Δεσποτοπούλων 2) και το Μουσείο Κέντρο Αχαϊκής Γης (Λόγγος) καθώς και
από το Κέντρο
Λόγου & Τέχνης-Μουσείο ΔΙΕΞΟΔΟΣ Μεσολογγίου, τους Μύλους Κεπενού και τους
Μύλους Παπαφίλη.
***
Μαθητικός Αρτο-Διαγωνισμός!
4
tablets για τους νικητές
- Υποβολή συμμετοχής ως Παρασκευή 27/9
Μεγάλος
Αρτο-Διαγωνισμός με έπαθλο 4 tablets
θα διεξαχθεί στο πλαίσιο της ΓΙΟΡΤΗΣ ΨΩΜΙΟΥ. Σκοπός του
διαγωνισμού είναι να καταγραφούν οι σκέψεις των νέων ανθρώπων για τα
αρτοποιεία και το ψωμί μας αλλά και οι προτάσεις τους για αλλαγές, βελτιώσεις,
καινοτομίες που θα βοηθήσουν τους σύγχρονους αρτοποιούς της περιοχής!