Πέμπτη, 28 Φεβρουαρίου 2013

«Δίκτυο ΜΕΝΩΝ - Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία»


Θέ
Σας ενημερώνουμε ότι ο Ευρωπαϊκός Όμιλος Δίκτυο ΜΕΝΩΝ (www.menon.org.gr), αξιοποιώντας τα αποτελέσματα του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας (της Μορφωτικής Πρωτοβουλίας, www.protovoulia.org), πραγματοποιεί κατά το τρέχον σχολικό έτος (2012-13) το «Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία», στο οποίο μπορούν να συμμετέχουν σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και μεμονωμένοι εκπαιδευτικοί, που εμπλέκονται σε εκπαιδευτικά προγράμματα και δραστηριότητες.

Το «Πρόγραμμα για τη Σχολική Καινοτομία» προσφέρει μέσω του διαδικτύου (internet) προτάσεις καινοτόμων δραστηριοτήτων, μεθοδολογίες, εργαλεία ψηφιακής επικοινωνίας, καθώς και επιμορφωτική στήριξη στις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς, ώστε να εισάγουν καινοτομίες στο εκπαιδευτικό τους έργο, είτε να εμπλουτίσουν τις ιδέες τους κατά την υλοποίηση προγραμμάτων που έχουν αναλάβει στις σχολικές μονάδες.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, οι διευθυντές των σχολικών μονάδων, καθώς και άλλα στελέχη της εκπαίδευσης μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα www.innovation.edu.gr, όπου έχουν τη δυνατότητα εγγραφής στο εν λόγω πρόγραμμα. Επιπλέον, μπορούν να επικοινωνήσουν με το Γραφείο του MENON Network στην Ελλάδα μέσω email, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@innovation.edu.gr

Το πρόγραμμα παρέχεται δωρεάν στους εκπ/κούς και η συμμετοχή σε αυτό είναι εθελοντική.

Αναρτήθηκε από Γιαν. Παν.
 

Εκδήλωση για τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων στο ΝΟΗΣΙΣ

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του ΝΟΗΣΙΣ και του ΑΠΘ θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του πρώτου τη Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013, στις 7 το απόγεμα, ειδική εκδήλωση με θέμα τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων.

Στην εκδήλωση, η οποία θα αρχίσει με την προβολή της ταινίας «Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων» (χορηγία ΟΤΕ – COSMOTE, διάρκεια 8΄) θα συμμετάσχουν δύο καθηγητές του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, μέλη της ομάδας μελέτης του Μηχανισμού: ο καθηγητής Αστροφυσικής κ. Γιάννης Σειραδάκης θα παρουσιάσει τις κύριες πτυχές της μελέτης του Μηχανισμού, συμπεριλαμβανομένης της πρόσφατης (Ιούλιος 2012) προσπάθειας προσέγγισης του ναυαγίου των Αντικυθήρων από την Εφορία Ενάλιων Ανασκαφών του Υπουργείου Πολιτισμού και του Ινστιτούτου Ωκεανογραφίας Woods Hole των Ηνωμένων Πολιτειών.

Μάσκα (με πατρόν)


Πηγή: www.lucylearns.com


Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Διαγωνισμός για το σχεδιασμό του λογότυπου της “Google”



Σας ενημερώνουμε ότι η εταιρία “Google” διοργανώνει το διαγωνισμό «Doodle4Google». Ο διαγωνισμός, που τελεί υπό την αιγίδα του ΥΠΑΙΘΠΑ, αφορά στο σχεδιασμό του «doodle», του λογότυπου δηλαδή της “Google”, από μαθητές, με θέμα «Η Ελλάδα μου»

Απευθύνεται στους μαθητές ηλικίας 6 έως 18 χρονών όλης της χώρας (Δημοτικά, Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης) και θα διεξαχθεί κατά τη σχολική χρονιά 2012-2013. Ανάλογα με την ηλικία τους, οι συμμετέχοντες θα κατηγοριοποιηθούν σε τέσσερις ομάδες και θα αξιολογηθούν ξεχωριστά.

      
Η υποβολή συμμετοχής των σχολείων στο διαγωνισμό λήγει στις 29 Μαρτίου 2013 (σφραγίδα ταχυδρομείου). Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα: www.google.gr/doodle4google (περιλαμβάνει όρους, πληροφορίες συμμετοχής και απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις) ή για επιπλέον ερωτήσεις επικοινωνήστε με την “Google Hellas” μέσω email (d4G@ssq.gr), μέσω φαξ (αριθμός φαξ: 2164000899) ή μέσω τηλεφώνου (αριθμός τηλ. 2109287510).     

 Αναρτήθηκε από Γιαν. Παν.
 

Τετάρτη, 27 Φεβρουαρίου 2013

Μάσκα (με πατρόν)







Πηγή: http://jacirinha.blogspot.gr/search/label/M%C3%A1scaras

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Πρόγραμμα Ενημερώσεων για την Ασφάλεια – Ασφάλεια στο Σπίτι



Ενημερωτικές παρεμβάσεις για μαθητές/τριες των Δημοτικών Σχολείων της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας, έχουν σχεδιαστεί και υλοποιούνται από έμπειρους και κατάλληλα εκπαιδευμένους μηχανικούς του ομίλου «ΤΙΤΑΝ», στοχεύουν δε στο να παρουσιάσουν ασφαλείς πρακτικές και κανόνες για την αποφυγή επικίνδυνων καταστάσεων, που μπορεί να οδηγήσουν σε ατύχημα.

Οι ενημερώσεις γίνονται κατά το δυνατόν με βιωματικό-διαδραστικό τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η συμμετοχή των μαθητών/τριών. 

Η διάρκεια των παρεμβάσεων  είναι περίπου μίας ώρας.

Σε κάθε ενημερωτική συνάντηση δύνανται να συμμετέχουν μέχρι και 90 μαθητές/τριες,  ενώ τις παρεμβάσεις δύναται να παρακολουθήσουν και οι γονείς και κηδεμόνες των παιδιών.

Σας ενημερώνουμε  ότι τα σχολεία που επιθυμούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα ενημερώσεων θα πρέπει να  υποβάλουν την αίτησή τους  ηλεκτρονικά  στον παρακάτω υπερσύνδεσμο πατώντας μία ΜΟΝΟ φορά την υποβολή:


 Μετά την υποβολή του αιτήματος, για περισσότερες πληροφορίες ως προς τον ακριβή προγραμματισμό της ενημερωτικής παρέμβασης στο σχολείο τους, οι Διευθυντές/ντριες μπορούν  να απευθύνονται στον υπεύθυνο του ομίλου «ΤΙΤΑΝ» για την οργάνωση των ενημερωτικών παρεμβάσεων των Σχολείων του Νομού  Αχαΐας, κ. Λεωνίδα Πετρουγάκη,  στις πρωινές ώρες  και στο τηλέφωνο  6947432049.
                 
Το  πρόγραμμα ενημερώσεων είναι δωρεάν και προαιρετικό για τους μαθητές και θα πραγματοποιείται μετά από συνεννόηση με τους/τις Διευθυντές/ντριες και  χωρίς να παρακωλύεται η ομαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων. Υπάρχει η σχετική έγκριση του ΥΠΑΙΘΠΑ ( Αριθ. Πρ. 19244/Γ7/12-02-2013).

Αναρτήθηκε από ΓΙΝΑ. ΠΑΝ.
 

Τα μυστικά της γιαγιάς (IV)





Από το βιβλίο

Παραδοσιακά Γιατροσόφια και Πρακτικές Συμβουλές.
 

- Για να εξουδετερώσετε τις μυρωδιές τις μπογιάς σε ένα φρεσκοβαμμένο δωμάτιο, βάλτε στην μέση του δωματίου ένα πανεράκι με ψίχα ψωμιού ή 1 κρεμμύδι κομμένο.

- Όταν καπνίζεις και δεν θέλεις να μυρίζουν τα ρούχα βάλτε στην ντουλάπα 1 κουτάκι με γαρύφαλλα.

- Όταν μυρίζει το τηγάνι ή η κατσαρόλα από ψάρια που μαγειρέψατε βάλτε 4 κουταλιές ξύδι και αφήστε το σκεύος πάνω στη φωτιά μέχρι να εξατμιστεί το ξύδι.

- Για πιο αφράτους κεφτέδες βάλτε αλεύρι που φουσκώνει μόνο του.

- Πριν χρησιμοποιήσετε ένα λεμόνι καλό είναι να το βάλετε μέσα σε ζεστό νερό για 5’. Έτσι θα έχετε περισσότερο χυμό.

- Σε παράθυρο που έχει φουσκώσει και δεν κλείνει περνάμε την βάση με σαπούνι.

- Επίσης όταν ένα φερμουάρ δεν κλείνει το περνάμε με σαπούνι και γλιστράει.

- Η σκουριά από τις βρύσες βγαίνει με νερό και λεμόνι.

- Για να καθαρίσετε το σίδερο με νερό και ξύδι.

- Αν έχομε ιδρώσει και ο λεκές από τα ρούχα δεν βγαίνει το τρίβομε με νερό και ξύδι. 3 ποτήρια νερό και 1 ξύδι.

- Η πίσσα όπως ξέρομε βγαίνει μόνο με πετρέλαιο αλλά μυρίζει. Γι’ αυτό βάλτε λίγο λάδι σε ένα πανάκι και τρίψτε την. Θα βγει αμέσως.

- Για να ξεπαγώσετε κατεψυγμένο ψάρι βάλτε το σε μια λεκάνη με λίγο γάλα και αλάτι. Το γάλα θα πάρει την άσχημη μυρωδιά και θα γίνει σαν φρέσκο.

- Οι λεκέδες από γράσο στα χέρια και στα ρούχα βγαίνουν με σαμπουάν ή αφρόλουτρο.

- Για να καθαρίσουμε την τσαγιέρα που έχει μαυρίσει βράζομε δύο πατάτες και με αυτό το νερό την πλένομε.

- Για να ξηλώσετε ένα παλιό πουλόβερ πρώτα το βουτάμε σε σαπουνάδα.

- Αν μυρίζουν τα χέρια σκόρδο τρίψτε τα με μαϊδανό – σέλινο.

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

«Οικογένεια και Οικονομική κρίση: Συμβουλές για καλύτερη ποιότητα ζωής»




Επιστημονική Ημερίδα με θέμα:
 
«Οικογένεια και Οικονομική κρίση: 
Συμβουλές για καλύτερη ποιότητα ζωής»

Στην Αγορά Αργύρη, Αγίου Ανδρέου 12, στην Πάτρα, την Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013, ώρα 18.00.

Την ημερίδα οργανώνουν οι:

* Σύλλογος Αποφοίτων  Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας
* Η Σχολική Σύμβουλος Οικιακής Οικονομίας Δ. Ελλάδας
* Το τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης  Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας
* Το Κέντρο Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού Πάτρας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.
 

Τρίτη, 26 Φεβρουαρίου 2013

Παιχνίδι για το μαγνητισμό

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η πλατφόρμα που θα βρίσκει όλα τα κενά στα σχολεία!

Με τη δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας, που θα λειτουργήσει από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, σκοπεύει να βάλει τάξη στα διδακτικά κενά το υπουργείο Παιδείας.
 
Το ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού, θα είναι συνδεδεμένο με όλα τα σχολεία (δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια) και θα καταγράφει σε ποια από αυτά υπάρχουν ελλείψεις και σε ποια οι διδάσκοντες είναι υπεράριθμοι. Μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, στην οποία δεν θα εμφανίζονται ονόματα εκπαιδευτικών αλλά μόνο αριθμητικά κενά και πλεονάσματα, θα παρουσιάζονται συνδυασμοί μεταθέσεων σε γειτονικές περιοχές. Θα προτείνεται, δηλαδή, ένας αριθμός εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μπορούν να μετακινηθούν από μια πλεονασματική μονάδα σε μια άλλη που έχει ελλείψεις. Πρόσβαση στην ψηφιακή πλατφόρμα θα έχουν και οι διευθυντές σχολείων, ώστε να έχουν εικόνα της κατάστασης και να μπορούν να συμβάλλουν στην ορθή διαχείριση και κατανομή του εκπαιδευτικού προσωπικού.

Με αυτόν τον τρόπο το υπουργείο Παιδείας φιλοδοξεί να περιορίσει σημαντικά τον αριθμό των διδακτικών κενών, μια και την επόμενη χρονιά οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα είναι αισθητά μειωμένες. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κονδύλια που θα διατεθούν επαρκούν για την πρόσληψη μόλις 2.500 αναπληρωτών, όταν φέτος ο αντίστοιχος αριθμός ήταν 12.500.

Παράλληλα, μελετάται μια σειρά από μέτρα, τα οποία θα ληφθούν προκειμένου την επόμενη διδακτική χρονιά οι ελλείψεις στα σχολεία να είναι όσο το δυνατόν λιγότερες. Θα ακολουθηθεί, βεβαίως, η τυπική διαδικασία: αρχικώς θα ολοκληρωθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών και στη συνέχεια οι τοποθετήσεις αναπληρωτών δασκάλων και καθηγητών.

Ομως το ερχόμενο έτος θα προστεθεί ακόμη ένα στάδιο -με δύο διαφορετικά βήματα- στη διαδικασία, με σκοπό να μην υπάρξουν άδειες αίθουσες. Θα δοθεί η δυνατότητα για μετατάξεις διδασκόντων από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς πηγές από το υπουργείο Παιδείας σημειώνουν ότι καθηγητές έχουν εκφράσει ενδιαφέρον να μετακινηθούν σε δημοτικά σχολεία. Απώτερος σκοπός είναι να «μετακομίσουν» στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση καθηγητές που έχουν κριθεί υπεράριθμοι, για να καλυφθεί με αυτόν τον τρόπο ένας εύλογος αριθμός κενών.

Animated Φιλόσοφοι στην ΕΡΤ3

Ο Σωκράτης, ο Πλάτων ή ο Νίτσε είναι μερικοί μόνο από τους φιλοσόφους που «αυτοσυστήνονται» μέσα από τη νέα ψυχαγωγική, αλλά και επιμορφωτική σειρά ντοκιμαντέρ «Animated…Φιλόσοφοι» που άρχισε στην ΕΤ3 τη Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013, στις δώδεκα τα μεσάνυχτα. Για πρώτη φορά η ιστορία της Φιλοσοφίας αποτυπώνεται τηλεοπτικά μέσα από μία πρωτότυπη παραγωγή που θα συνδυάζει το animation με συνεντεύξεις καθηγητών Φιλοσοφίας.
 
Κάθε επεισόδιο της σειράς, το σενάριο και τη σκηνοθεσία της οποίας υπογράφει ο Γιώργος Χατζηβασιλείου, παρουσιάζει με τρόπο απλουστευμένο, προσιτό αλλά και… χιουμοριστικό τις βασικές γραμμές από τη σκέψη ενός φιλοσόφου – σταθμού για την ιστορία της δυτικής σκέψης.

Ποια ήταν τα ερωτήματα που απασχόλησαν τον φιλόσοφο; Ποιες οπτικές άνοιξε η σκέψη του; Σε ποια περίοδο έζησε; Πώς επηρεάζει πρακτικά τον σημερινό κόσμο ένας άνθρωπος που έζησε ίσως πριν από 2.000 χρόνια; Είναι μερικά μόνο από τα ζητήματα που η εκπομπή αναδεικνύει.

Το animation, κατέχοντας τον μισό χρόνο του προγράμματος, βρίσκεται σε ένα διαρκή «διάλογο» με τα αποσπάσματα των συνεντεύξεων. Όσον αφορά τις συνεντεύξεις, η εκπομπή φιλοξενεί ορισμένους από τους κορυφαίους Έλληνες ειδήμονες (καθηγητές & διδάκτορες Φιλοσοφίας) πάνω στον εκάστοτε φιλόσοφο.
Στον α’ κύκλο εκπομπών παρουσιάζονται οι κυριότεροι Φιλόσοφοι που έζησαν από την αρχαιότητα έως και τον Μεσαίωνα.

Η ΕΤ3 φέρνει στη μικρή οθόνη μια δυναμική τηλεοπτική παραγωγή για τη Φιλοσοφία, που χαρακτηριστικά της είναι η σύγχρονη αισθητική, ο απλός λόγος αλλά και το χιούμορ. Στόχος είναι «παλιά», ή καλύτερα διαχρονικά, πράγματα να ειπωθούν με ένα ελκυστικό και κατανοητό τρόπο!

Στο πρώτο επεισόδιο η εκπομπή παρουσίασε τον Πυθαγόρα! Ένας από τους σημαντικότερους φιλοσόφους της αρχαιότητας στον οποίο οφείλουμε πολλά: από τη μαθηματική σκέψη και τη θεωρητική θεμελίωση της μουσικής έως τη βαθιά επίδραση που άσκησε στη θρησκεία και τον μυστικισμό.

Δείτε τα επεισόδια στην ΕΡΤ3

Πηγή:  Terra Computerata
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Αρχίζει ο Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός ΛΥΣΙΑΣ

Ο ΛΥΣΙΑΣ είναι Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός μέσω Internet, ο οποίος οργανώνεται για 16η συνεχή χρονιά. Ο διαγωνισμός διεξάγεται, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, από τα Εκπαιδευτήρια Δούκα, τη Microsoft Hellas και τον OTE, με τη συνεργασία του Ιδρύματος Λαμπράκη, της ΕΕΔΕ, της ΕΠΥ και της Cyprus Computer Society, διακεκριμένων επιστημόνων από Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, Ινστιτούτα, Πανεπιστήμια, καθώς και εκπαιδευτικών απ’ όλες τις βαθμίδες Εκπαίδευσης.
Σκοποί του διαγωνισμού
  • Η ευγενής άμιλλα μεταξύ μαθητών και μαθητριών σε θέματα τα οποία σχετίζονται με τα ενδιαφέροντά τους και τις σχολικές γνώσεις.
     
  • Η παιδαγωγική και διδακτική προσέγγιση της γνώσης με διερευνητικό και παιγνιώδη τρόπο μέσα από το τρίπτυχο: «ΑΝΑΖΗΤΩ – ΒΡΙΣΚΩ – ΕΠΙΛΥΩ/ΑΠΑΝΤΩ».
     
  • Η έμφαση στην κριτική αντιμετώπιση προβλημάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι στην απομνημόνευση και παράθεση πληροφοριών.
     
  • Η εξοικείωση των μαθητών με τα εργαλεία της σύγχρονης τεχνολογίας και η αξιοποίηση των εφαρμογών τους, με την απόκτηση εμπειρίας σχετικά με το διαδίκτυο.
     
  • Η χαρά από τη διαδικασία της συμμετοχής σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι αναζήτησης και στρατηγικής.
Επιπλέον, ο ΛΥΣΙΑΣ έχει χαρακτήρα κοινωνικής προσφοράς, αφού προωθεί τη σημαντική ιδέα «Παίζω και Βοηθάω»! Για κάθε συμμετοχή οι διοργανωτές, καταβάλλουν χρηματικό ποσό σε ίδρυμα που βοηθάει παιδιά.

"Η ζωή μια ρόδα... "

Μήπως τα δύσκολα χρόνια της κρίσης που περνάμε είναι μια ευκαιρία να αναθεωρήσουμε και να ξαναβάλουμε σε προτεραιότητα έννοιες όπως ανθρωπιά και αλληλεγγύη ;

"Η ζωή μια ρόδα..." 
Το 55 Δημοτικό Σχολείο Πάτρας  συμμετέχει και φέτος στον 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό ταινιών μικρού μήκους «Ένας πλανήτης... μια ευκαιρία», 2012-13 που συνδιοργανώνουν η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών,  η Ελληνική Ραδιοφωνία Τηλεόραση,  το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας και η Διεύθυνση Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης. (Υπεύθυνος εκπαιδευτικός Μπακαστάθης Θανάσης).
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία και να είναι πάντα το ίδιο δημιουργικοί. Συγχαρητήρια στο δάσκαλο που περνάει τέτοια μηνύματα στα παιδιά του και συγχρόνως τα εξοικειώνει με την τέχνη. 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 25 Φεβρουαρίου 2013

ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΛΟΥΚΕΤΟ ΣΤΟ ΤΕΙ ΠΑΤΡΩΝ


Λουκέτο βάζει για τρεις ημέρες το ΤΕΙ της Πάτρας, μετά από σχετική απόφαση του Δ.Σ. του Ιδρύματος, που διαμαρτύρεται για το σχέδιο Αθηνά. 
Κλειστό θα είναι την  Τετάρτη 27, Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου και Παρασκευή 1η Μαρτίου.

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Για το ωράριο - επιστολή συναδέλφου

Αγαπητό www.ethnos.gr
 
Ονομάζομαι Γιώργος Π. Μαρκατάτος και είμαι δάσκαλος της Ε΄ τάξης του 25ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου-Κρήτης.
 
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ως προς το δημοσίευμά σας http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63785695  για τα εξής:
 
Ο χρόνος έχει 52 εβδομάδες
Χριστούγεννα και Πάσχα μαζί= 4 εβδομάδες
Καλοκαίρι = 3 μήνες (κλείνουμε 15 Ιουνίου ανοίγουμε 11 Σεπτέμβρη)= χοντρικά 12 εβδομάδες.
 
Άρα 52-12-4 = 36 εβδομάδες διδασκαλίας.
 
Κάθε εβδομάδα κάνω (εγώ, βάση 12 ετών προϋπηρεσίας που έχω) 23 διδακτικές ώρες στην τάξη μου (το σε πόσες ώρες εργασίες αντιστοιχούν αυτές στο σπίτι μου, για προετοιμασία, διορθώσεις γραπτών κλπ το αφήνουμε...)
 
Άρα 23 x3 6= 828 ώρες, περίπου, διδάσκω το χρόνο μέσα στην τάξη μου.
 
Ο μέσος όρος στις χώρες – μέλη του ΟΟΣΑ είναι 782 ώρες διδασκαλίας το χρόνο.
 
Μισθολογικά από την άλλη βρίσκομαι 5 θέσεις πιο κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ (βλπ http://www.oecd.org/edu/skills-beyond-school/48631286.pdf )
 
Δε θα μιλήσω για συνθήκες εργασίας ενός δασκάλου μεταξύ Ελλάδος και οποιουδήποτε άλλου πολιτισμένου κράτους.
 
Γιώργος Π. Μαρκατάτος 
 
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.