Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

Τέλος των απολύσεων στο Δημόσιο

Θα φεύγουν μόνο όσοι παρανομούν, είπε η Ε. Χριστοφιλοπούλου, αλλά ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Μητρόπουλος απαντά ότι δεν μπορεί την ώρα που έχει επέλθει παραγραφή όλων των πράξεων υπουργών και πρωθυπουργών που οδήγησαν στη χρεοκοπία τώρα η κυβέρνηση να ζητά αναδρομικό έλεγχο μετατροπής των συμβάσεων.... Είδομεν....




 «Κάποια στιγμή πρέπει να ξεκαθαρίσει η ήρα από το στάρι με τους παρανομούντες δημοσίους υπαλλήλους», δήλωσε η αναπληρώτρια Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Εύη Χριστοφιλοπούλου, εξαγγέλλοντας παράλληλα το «τέλος» των απολύσεων στο δημόσιο για αριθμητικούς στόχους και τονίζοντας ότι πλέον στο δημόσιο θα απολύονται μόνο όσοι παρανομούν.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στο νομοσχέδιο για τη δυνατότητα ελεύθερης διάθεσης δημοσίων εγγράφων και πληροφοριών προς τρίτους και απαντώντας στις βολές που δέχτηκε από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ για τον αναδρομικό έλεγχο των συμβάσεων των δημοσίων υπαλλήλων, η κ. Χριστοφιλοπούλου εξήγησε ότι η κυβέρνηση με τις επίμαχες διατάξεις που επικαλείται ο ΣΥΡΙΖΑ λέει ότι «αν κάποιος πλαστογράφησε ή παρανόμησε με δική του υπαιτιότητα δεν έχει θέση στο δημόσιο ακόμα και αν αυτό αφορά σύνταξη. Δηλαδή αν κάποιος προσλήφθηκε στο Δημόσιο με πλαστά πιστοποιητικά και ετοιμάζεται να πάρει σύνταξη πιστεύετε ότι πρέπει να την πάρει; Εμείς λέμε όχι», είπε η υφυπουργός και πρόσθεσε ότι η εφαρμογή του μέτρου θα αρχίσει από την ψήφιση του νόμου και μετά και δεν θα υπάρξει αναδρομική ισχύ.

Σύμφωνα με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Μητρόπουλο δεν μπορεί την ώρα που έχει επέλθει παραγραφή όλων των πράξεων υπουργών και πρωθυπουργών που οδήγησαν τη χώρα στη χρεοκοπία, να αναγορεύει η κυβέρνηση σε μείζον ζήτημα τον αναδρομικό έλεγχο μετατροπής των συμβάσεων της κυβέρνησης Καραμανλή, προκειμένου να βρει τη μεγάλη δεξαμενή των απολύσεων που υπαγορεύει το μνημόνιο. «Η αριστερά», είπε ο κ. Μητρόπουλος «δεν επιδοκιμάζει την παραμικρή τυπική παρανομία των υπαλλήλων -ίσως και με την προτροπή των πολιτικών τους προστατών που βρίσκονται στην εξουσία- αλλά δεν μπορεί να δεχτεί τις ασύμμετρες συνέπειες κάποιων παραπτωμάτων. Δεν είναι δυνατόν κάποιος που δούλεψε στο δημόσιο για χρόνια και τώρα παίρνει σύνταξη να του κοπεί η σύνταξη αυτή με τη λογική αυτού του ελέγχου και να μην μπορεί να ζήσει τα επόμενα χρόνια της ζωής του», κατέληξε ο κ. Μητρόπουλος.

Πηγή:  http://www.athensvoice.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

5χρονο κορίτσι με αυτισμό δημιουργεί καταπληκτικά έργα τέχνης

Είναι 5 ετών, έχει διαγνωσθεί με αυτισμό και ναι, είναι πολύ ιδιαίτερη και ξεχωριστή, αφού έχει γεννηθεί με ένα καταπληκτικό ταλέντο. Αυτή τη στιγμή είναι σχεδόν οικονομικά ανεξάρτητη και ζει από την τέχνη της! Γνωρίστε την Iris Grace. 
Η Iris Grace έχει αυτισμό, μια διαταραχή που επηρεάζει το πώς ένα άτομο αντιλαμβάνεται τον κόσμου γύρω του. Συνήθως το άτομο με αυτισμό δυσκολεύεται να επικοινωνήσει με τους άλλους. Η Γκρέις που διαγνώστηκε με την πάθηση το 2011, ξεκίνησε τη ζωγραφική ως έναν τρόπο για να βοηθηθεί με την ομιλία της. 


Τώρα βρίσκεται στη φάση που αρχίσει να μιλά και να εκφράζεται μέσα από την κίνηση και την τέχνη. Όταν ξεκίνησε τη ζωγραφική, οι γονείς της,  Arabella Carter-Johnson και Peter-Jon Halmshaw ανακάλυψαν το εξαιρετικό ταλέντο της, παρατηρώντας ότι δημιούργησε ένα στυλ ζωγραφικής που δεν είχαν ξαναδεί ποτέ σε ένα παιδί της ηλικίας της.


Η μητέρα της παρατήρησε ότι η μικρή έχει έναν απίστευτο χρόνο συγκέντρωσης περίπου δύο ωρών κάθε φορά που ζωγραφίζει. Μάλιστα θέλησε να μοιραστεί τα έργα της κόρη της για να αυξηθεί η ευαισθητοποίηση για την κατάστασή της, η οποία επηρεάζει σήμερα περίπου 100.000 παιδιά στο Ηνωμένο Βασίλειο.


Η μικρή έχει πουλήσει έργα ζωγραφικής σε ιδιωτικές συλλογές τέχνης στην Αγγλία και σε όλο τον κόσμο, στην Ευρώπη, την Αμερική, τη Νότια Αμερική και την Ασία.
Όλα τα κέρδη από τις πωλήσεις της τέχνης πάνε σε περισσότερα υλικά για την τέχνη της, στις θεραπείες της (εργοθεραπεία, λογοθεραπεία, Yoga, Μουσικοθεραπεία) και το μέλλον της.



Μπορείτε να τα θαυμάσετε όλα στην ιστοσελίδα της οικογένειας ΕΔΩ


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 29 Σεπτεμβρίου 2014

"Zωγραφίστε" κρέπες για τα μικρούλια

Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα μπουκάλι σαν αυτό της κέτσαπ! Το μυστικό: όσο περισσότερο τηγανίζετε το περίγραμμα τόσο πιο σκούρο γίνεται.



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες με το τρένο

To Arlanda Express είναι ένα τρένο φιλικό προς το περιβάλλον που συνδέει το αεροδρόμιο Αρλάντα με την πόλη της Στοκχόλμης, απόσταση περίπου 45. χιλ. Έχει δρομολόγια επί 24ώρου βάσεως και εσωτερικά μοιάζει με αεροπλάνο! Μέχρι και οθόνες έχει που πληροφορούν τον επιβάτη για την ταχύτητα και την εξωτερική θερμοκρασία. Πιάνει τα 205-210 χιλ. την ώρα, φτάνει στον προορισμό του μέσα σε 20 λεπτά και κατά τη διάρκεια του ταξιδιού είχαν βουλώσει τα αυτιά μας!!! Ένα τέτοιο τρένο σε πόση ώρα θα έκανε την απόσταση Αθήνα - Θεσσαλονίκη; Αν και μαθαίνω ότι η ΕΡΓΟΣΕ έχει νέο φιλόδοξο σχέδιο!


Νέα δεδομένα για τους επιβάτες των τρένων φέρνει η στόχευση της ΕΡΓΟΣΕ για μείωση της διάρκειας του ταξιδιού Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε 3,5 ώρες.

Το νέο σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ αναμένεται να είναι έτοιμο το 2017, ενώ το Σάββατο υπεγράφη η σύμβασης για «Ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας» από την ΕΡΓΟΣΕ και την Κοινοπραξία Τομή ΑΒΕΤΕ - Alstom Transport SA.

Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 41.297.174,41 ευρώ, ενώ στο πλαίσιο του έργου, θα γίνει ανάταξη και αποκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης- τηλεδιοίκησης, προκειμένου αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και αναβάθμιση μέσω προσθήκης νέων λειτουργιών.


Παράλληλα, θα εγκατασταθεί καλώδιο οπτικών ινών, θα προστατευθούν οι καλωδιώσεις χαλκού από κλοπές-δολιοφθορές, θα αναβαθμιστούν οι σταθμοί μεταξύ Οινόης-Δαύλειας και μεταξύ Δομοκού-Λάρισας καθώς και η γραμμή Θεσσαλονίκης-Κιλκίς, στο τμήμα Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού.

Πηγή: http://www.athensvoice.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή, 28 Σεπτεμβρίου 2014

Βοήθεια! Μας… σώζουν!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, δεν ξέρω αν τα μάθατε, αλλά παρόλο που τα τελευταία έτη, ας μην τα μετρήσω έχω και ευαίσθητη καρδιά, πολλοί κάνουν πολλές προσπάθειες να μας σώσουν από τη βαθιά οικονομική κρίση, την πτώχευση και όλα τα άλλα φοβερά και τρομερά οικονομικά δεινά που ακούμε στην τηλεόραση, για κοιτάξτε κάτι περίεργο, η τελευταία έκθεση για τον Προϋπολογισμό που κατατέθηκε προχτές στη Βουλή δείχνει, ότι οι επίσημα φτωχοί στην Ελλάδα έφτασαν τα 2,5 εκατομμύρια, ενώ άλλα 3,8 εκατομμύρια είναι υποψήφιοι φτωχοί, σύνολο οι μισοί Έλληνες!!! 


Κόλαφο, για τις ηγεσίες των κομμάτων της συγκυβέρνησης ΝΔ- ΠΑΣΟΚ και όλους εκείνους που υπηρέτησαν (άμεσα ή έμμεσα) τις πολιτικές λιτότητας, αποτελούν τα στοιχεία έκθεσης που κατατέθηκε χτες στη Βουλή, σύμφωνα με τα οποία πάνω από το 50% των κατοίκων της Ελλάδας βιώνουν τη φτώχεια ή είναι υποψήφιοι φτωχοί! Σύμφωνα με την «ενδιάμεση Έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή», από το σύνολο των κατοίκων που ζουν στην Ελλάδα τα 2,5 εκατομμύρια βρίσκονται ήδη κάτω από το επίσημο όριο φτώχειας, ενώ άλλα 3,8 εκατομμύρια είναι «υποψήφιοι» φτωχοί

Τα στοιχεία της παραπάνω έκθεσης αποτυπώνουν ανάγλυφα, την άθλια κατάσταση στην οποία οδήγησαν την ελληνική οικονομία και τη μεγάλη πλειοψηφία του ελληνικού λαού οι κυβερνώντες τη χώρα και όλοι εκείνοι (τραπεζίτες, μεγαλοεπιχειρηματίες και εν γένει οι «χρυσοκάνθαροι» του πλούτου) που στήριξαν την εφαρμογή των βάρβαρων αντιλαϊκών πολιτικών μονόπλευρης λιτότητας. Οι συντάκτες της Έκθεσης εκτιμούν, ότι με βάση τους δείκτες ευημερίας και ποιότητας ζωής η παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει οδηγήσει την Ελλάδα στην τέταρτη χειρότερη θέση μεταξύ των 35 χωρών της ΕΕ. Δηλαδή οι Έλληνες βρίσκονται σε χειρότερη οικονομική κατάσταση ακόμα και από την Τουρκία.

Ιδού μερικά από αυτά τα στοιχεία, όπως έχουν καταχωρηθεί στην «ενδιάμεση Έκθεση του Γραφείου Προϋπολογισμού του Κράτους στη Βουλή». Με βάση το επίσημο όριο φτώχειας στη χώρα για το έτος 2013, (δηλαδή το εισόδημα του μεσαίου νοικοκυριού) που ήταν 432 ευρώ το μήνα για ένα άτομο και 908 ευρώ για μια τετραμελή οικογένεια:

  • 2,5 εκατομμύρια άτομα βρίσκονται κάτω από το χρηματικό όριο της σχετικής φτώχειας.


  • 3,8 εκατομμύρια άτομα βρίσκονται σε κίνδυνο φτώχειας λόγω υλικών στερήσεων και ανεργίας.


Ενδιαφέρον παρουσιάζουν επίσης και ορισμένα ευρήματα, που τα υπογραμμίζουν οι συντάκτες της έκθεσης, όπως το γεγονός ότι:

  • «Η Ελλάδα σύμφωνα με την Eurostat βρίσκεται στην χειρότερη θέση στην Ε.Ε. των 28 κρατών μελών όσον αφορά τον κίνδυνο φτώχειας. Παράλληλα επισημαίνεται, πως σε

«Κόμικς, ένα αποτελεσματικό εκπαιδευτικό εργαλείο»

Η ένταξη των κόμικς στην εκπαιδευτική ή καλύτερα στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά στην ανάπτυξη και καλλιέργεια ερεθισμάτων για την αναζήτηση γνώσης, τόσο για θέματα που σχετίζονται άμεσα με τη σχολική εκπαίδευση όσο κυρίως για θέματα που αφορούν την ευρύτερη κατανόηση και κοινωνική συμπεριφορά.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Με τη ΛΗΔΑ ΤΣΕΝΕ



Στο πλαίσιο αυτό το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, τηλ. 210-7239438, και η comicdom press διοργανώνουν σεμινάριο τεσσάρων συναντήσεων με ημερομηνία έναρξης τις 22 Οκτωβρίου, με θέμα την αξιοποίηση των κόμικς στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, οι οποίοι θέλουν να εξερευνήσουν τη γλώσσα των κόμικς και να εξοικειωθούν με τη μεθοδολογία χρήσης τους εντός της σχολικής αίθουσας, ως ένα αποτελεσματικό εκπαιδευτικό εργαλείο. Μιλάμε με τη Λήδα Τσενέ, υπεύθυνη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της comicdom press.

- Απευθύνεται;

«Σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και θα ολοκληρωθεί σε έναν κύκλο τεσσάρων συνάντησεων, ξεχωριστά για κάθε ομάδα εκπαιδευτικών. Το σεμινάριο είναι δομημένο με τέτοιον τρόπο, ώστε ο εκπαιδευτικός να λάβει τόσο ένα θεωρητικό πλαίσιο σχετικά με τη γλώσσα των κόμικς όσο και να εξασκηθεί πρακτικά. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπαιδευτικοί θα γίνουν οι ίδιοι δημιουργοί κόμικς, θα μάθουν να δομούν σενάρια και θα εξοικειωθούν με τεχνικές οπτικής πλαισίωσης των αφηγήσεων που θα παράξουν».

- Στο σχολείο;

«Η διεθνής εμπειρία, αλλά και η δική μας με τα εργαστήρια που διοργανώνουμε από το 2008 σε σχολεία και βιβλιοθήκες σε όλη την Ελλάδα, αποδεικνύει ότι τα κόμικς είναι ένα αποτελεσματικό εκπαιδευτικό εργαλείο. Μπορούν να αποτελέσουν ένα είδος υπερσυνδέσμου (link), που αφ' ενός θα συνδέσει τη γνώση με πιο άμεσα ενδιαφέροντα των μαθητών, χρησιμοποιώντας έναν πιο οικείο τρόπο γι' αυτούς (εικόνες και λέξεις), αφ' ετέρου θα τους στρέψει το βλέμμα προς θέματα που οι ίδιοι θα θέλουν πλέον να αναζητήσουν. Ας πάρουμε για παράδειγμα το Maus του Art Spiegelman. Ο Spiegelman, χρησιμοποιώντας την αλληγορία (οι Εβραίοι ποντίκια, οι Γερμανοί γάτες), αφηγείται με απόλυτη νηφαλιότητα μια προσωπική ιστορία -την ιστορία του πατέρα του, διασωθέντος από στρατόπεδο συγκέντρωσης- η οποία κλείνει μέσα της όλα τα ιστορικά γεγονότα, αλλά και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα της εποχής. Πόσο πιο εύκολο είναι για μια τάξη να κατανοήσει το μέγεθος και τις συνέπειες αυτού του ιστορικού γεγονότος και παράλληλα να δημιουργηθούν τα ερεθίσματα για επιπλέον διερεύνηση ιστορικών και άλλων στοιχείων;».

-Μαθησιακά;

«Η ένταξη των κόμικς στη μαθησιακή διαδικασία μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά στην ανάπτυξη και καλλιέργεια ερεθισμάτων για την αναζήτηση γνώσης, τόσο για θέματα που σχετίζονται άμεσα με τη σχολική εκπαίδευση όσο κυρίως

Παρασκευή, 26 Σεπτεμβρίου 2014

Δράσεις για γονείς και εκπαιδευτικούς


ΚΕΝΤΡΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΕΩΝ & ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
 Π.Ε. ΑΧΑΪΑΣ

> Παντανάσσης 95 & Αγ. Γεωργίου, Πάτρα

> Τηλ/Fax 2610 226948 - 2610 623290

> E-mail: kpachaia@pat.forthnet.gr

> Web: www.kpachaia.gr

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Το ξέρατε αυτό;


Η πρώτη Δευτέρα του Οκτωβρίου καθιερώθηκε με απόφαση του Υπουργείου Παιδείας ως Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού.
 

Την ημέρα αυτή δεν πραγματοποιούνται μαθήματα στα Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της χώρας, αλλά διεξάγονται ενδοσχολικοί αγώνες αθλοπαιδιών, που συνδέονται με ένα κεντρικό «θεματικό άξονα» ευρύτερου μαθησιακού πεδίου, που υλοποιείται μέσα από τον σχολικό αθλητισμό. 

Για τη φετινή πρώτη Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού (6 Οκτωβρίου 2014) ο θεματικός άξονας είναι «Ρατσισμός και Διαφορετικότητα, όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι».
 

Βασική επιδίωξη της Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας, είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες που συμμετέχουν «να αποκομίζουν από την κάθε διοργάνωση τα ιδιαίτερα στοιχεία της ευρύτερης παιδείας, που ο αθλητισμός μπορεί να προσφέρει μέσω της συμμετοχής, της προσπάθειας, του συναγωνισμού και της προσωπικής υπέρβασης».

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

Μικροδουλειές για παιδιά

Όταν αναθέτουμε στα παιδιά μας μικρές δουλειές μέσα στο σπίτι, τότε όχι μόνο ξεκουράζουμε τον εαυτό μας αλλά και συμβάλλουμε έμπρακτα στην ανάπτυξη της ανεξαρτησίας τους.



Πηγή: https://www.facebook.com/leximathia
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών πάει σχολείο

“Παίξε Λερώσου Δοκίμασε, πέσε -σήκω, τρέξε , μίλα!”, προέτρεψαν μαθητές , γονείς και εκπαιδευτικούς χθες το βράδυ η διευθύντρια της Στέγης Γραμμάτων και Τεχνών Αφροδίτη Παναγιωτάκου, ο διευθυντής μουσικής Χρήστος Καρράς και η Κάτια Αρφαρά διευθύντρια θεάτρου που παρουσίασαν συνολικά το πρόγραμμα της Στέγης και το εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τον ευφάνταστο τίτλο.

Ιδιαίτερη σημασία δόθηκε στο πρόγραμμα για παιδιά και εφήβους τονίζοντας οτι στόχος είναι η ελεύθερη έκφραση των μαθητών, η ανάπτυξη της δημιουργικότητας της φαντασίας και της αυτοπεποίθησής τους. Επίσης , η καλλιέργεια του αισθήματος της συλλογικότητας και η κατανόηση τόσο του ευατού μας όσο και του “άλλου”.

Εκτός από τα προγράμματα για σχολεία , η Στέγη διοργανώνει ανεξάρτητα προγράμματα για παιδιά και εφήβους, οικογένειες και ενήλικες.

Τα προγράμματα απευθύνονται σε παιδιά νηπιαγωγείου, δημοτικού γυμνασίου και λυκείου και αφορούν στον χορό, τα εικαστικά, τη μουσική και το θέατρο. Η δημιουργικότητα και η φαντασία των εφήβων αναμένεται ν αποτυπωθεί και στο 5ο φεστιβάλ Εφηβικού θεάτρου με θέμα τη περιφέρεια.

Από τον Οκτώβριο έως τον Μάιο από τη Στέγη ξεκινά το Μουσικό Καράβι και “ρίχνει” άγκυρα στα σχολεία της Αθήνας με στόχο την πρόληψη του σχολικού εκφοβισμού, μέσω της μουσικής και των εικαστικών. Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί και σχολικές ομάδες θα πρέπει να υποβάλλουν αίτηση στην ηλεκτρονική διεύθυνση education@sgt.gr έως τις 26 Σεπτεμβρίου.


 Πηγή: http://www.protothema.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τιμωρία σε 13χρονο μαθητή που μοιράστηκε το γεύμα του

Άκου τώρα! 13χρονος σε δημοτικό σχολείο της Καλιφόρνια τιμωρήθηκε από τη διεύθυνση επειδή μοιράστηκε το φαγητό του με άλλο μαθητή! Διαβάστε τους λόγους….


Ο Kyle Bradford μαθητής του σχολείου Weaverville μοιράστηκε, σύμφωνα με την Ηuffington Ρost το μπουρίτο του με άλλο μαθητή που είχε σάντουιτς με τυρί, ωστόσο αυτό επέφερε την ποινή της κράτησης, καθώς κάτι τέτοιο απαγορεύεται από τους κανόνες. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του σχολείου οι μαθητές θα πρέπει να "κρατήσουν όλα τα τρόφιμα για τον εαυτό τους - ΟΧΙ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΑ." "Ήθελα απλώς να δώσω το φαγητό μου στο συμμαθητή μου γιατί δεν πεινούσα και θα πήγαινε στα σκουπίδια», είπε ο Bradford.

Η επίσημη αιτιολογία από το σχολείο για αυτή την απαγόρευση είναι ότι οι μαθητές με αλλεργίες δεν πρέπει να εκτίθενται σε «απειλητικά» για την υγεία τους τρόφιμα. ‘Έφορος του σχολείου απάντησε στις επικρίσεις ότι "φυσικά, αν οι μαθητές ενδιαφέρονται για τους άλλους μαθητές που δεν έχουν να φάνε θα το εξετάσουμε, αλλά λόγω της ασφάλειας και της ευθύνης που έχουμε δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στους μαθητές να μοιράζονται τρόφιμα" Στο Twitter, οι χρήστες καταδικάζουν την πολιτική του σχολείου να τιμωρήσει ένα παιδί για τη γενναιοδωρία του, κάποια άλλοι αντιτείνουν ότι το παιδί έπρεπε να ακολουθήσει τους κανόνες του σχολείου.

Πηγή: http://www.lifo.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τετάρτη, 24 Σεπτεμβρίου 2014

Αλήθειες ενός επαγγελματία




Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Αγώνες Δρόμου RUN GREECE στην ΠΑΤΡΑ


Στόχος των αγώνων είναι η χαρά της συμμετοχής, η βελτίωση της ψυχικής και σωματικής υγείας, η κοινωνικοποίηση των συμμετεχόντων, αλλά και η γνωριμία τους με το κέντρο της πόλης της Πάτρας.
        

Ο αγώνας αυτός έχει και κοινωνικό σκοπό, γιατί για κάθε συμμετέχοντα δρομέα οι διοργανωτές θα δώσουν από 3,00€ (τρία) στο κοινωφελές ίδρυμα ΄΄ΜΕΡΙΜΝΑ΄΄ της πόλης μας.
        

Οι αγώνες θα διεξαχθούν την ΚΥΡΙΑΚΗ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ στην Πάτρα, και θα καλυφθούν τηλεοπτικά από την Δημόσια τηλεόραση σύμφωνα με το παρακάτω πρόγραμμα:

10.00΄: Αγώνας Δρόμου 10 χλμ. Ανδρών–Γυναικών (Από έτος γέννησης 2002 και μεγαλύτεροι/ μεγαλύτερες).
 

11.30΄: Αγώνας Δρόμου 5 χλμ. Ανδρών–Γυναικών (Από έτος γέννησης 2002 και μεγαλύτεροι /μεγαλύτερες).
 

11.32΄: Αγώνας Παιδιών 850μ. Αγοριών και Κοριτσιών (Μαθητών/τριών  Δημοτικών Σχολείων Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄τάξη).

 Η εκκίνηση και ο τερματισμός για τις δύο πρώτες κατηγορίες θα είναι στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α΄.
        

ΔΙΑΔΡΟΜΗ: Εκκίνηση από κέντρο Πλατείας Γεωργίου Α΄, έξοδος από πλατεία διαγώνια αριστερά και είσοδος στην οδό Κορίνθου - Αγίας Σοφίας – Κωνσταντινουπόλεως – Μαιζώνος - περιμετρικά του κάτω μέρους της πλατείας Γεωργίου - Μαιζώνος – Παπαφλέσσα – Κορίνθου - περιμετρικά του επάνω μέρους της πλατείας Γεωργίου και στροφή αριστερά για τερματισμό επί της πλατείας στο ίδιο σημείο που έγινε και η αφετηρία της κούρσας.
       

Για τους μαθητές των δημοτικών σχολείων η εκκίνηση θα είναι επί της ΚΟΡΙΝΘΟΥ (Κορίνθου και Τριών Ναυάρχων) και ο τερματισμός θα είναι στην ΠΛΑΤΕΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ Α΄, δηλαδή τα παιδιά θα τρέξουν μόνο επί της Κορίνθου.

 Για κάθε επιπλέον πληροφορία: Απόστολος Αποστολόπουλος  - Τεχνικός Σύμβουλος του Σ.Ε.Γ.Α.Σ. (τηλ.: 6975 888931) και Γραφείο Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ.  (τηλ.: 2610 31 31 38)


Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Κυριακή, 21 Σεπτεμβρίου 2014

Δάσος (Ομαδική χειροτεχνία-πατρόν)

Κόβουμε τα πατρόν σε χρωματιστά χαρτιά ή χαρτόνια ή τα ζωγραφίζουμε μόνοι μας. 

Τι ίδιο και με τα ζώα.

Τα κολλάμε όλα σε χαρτόνι πράσινο του μέτρου. 

Το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο.








ΠΗΓΗ: http://www.firstpalette.com/Craft_themes/Nature/forestcollage/forestcollage.html

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Σάββατο, 20 Σεπτεμβρίου 2014

Τρίκαλα: Ηλεκτρονικά πλέον τα παράπονα στον δήμαρχο




Τα παράπονά τους ηλεκτρονικά θα μπορούν να υποβάλλουν στον δήμαρχο οι κάτοικοι των Τρικάλων, αποστέλλοντας μήνυμα στη διεύθυνση: parapona@trikalacity.gr

Έτσι, ο κάθε πολίτης που διαθέτει πρόσβαση στο διαδίκτυο θα μπορεί να επισημαίνει στη δημοτική Αρχή δυσλειτουργίες στη γειτονιά του, να θέτει ζητήματα καθαριότητας, φωτισμού, κατάστασης δρόμων, να προτείνει λύσεις σε ζητήματα που απασχολούν την περιοχή του, να ζητά παρεμβάσεις σε συγκεκριμένα θέματα, αλλά και να επιδιώκει ορθή και άμεση -κατά το δυνατόν- παρέμβαση των αρμόδιων υπηρεσιών.

Η παραπάνω ηλεκτρονική διεύθυνση, όπως ανακοινώθηκε από τον Δήμο Τρικκαίων, είναι ήδη σε λειτουργία.


Άντε και στα δικά μας...

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.


Η Αρχαία Ελλάδα στο Minecraft




Το Minecraft είναι ένα απλό παιχνίδι που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ψηφιακή εκδοχή του γνωστού Lego. Στόχος του, η κατασκευή κόσμων και η εξερεύνηση. Επινοήθηκε το 2009 από τον Σουηδό προγραμματιστή Markus Persson και από το 2013 έχει πουλήσει πάνω από 15 εκατ. αντίτυπα στον υπολογιστή και 54 εκατ. σε όλες τις πλατφόρμες.
Την περασμένη Δευτέρα το δημοφιλές παιχνίδι αγοράστηκε από την αμερικανική εταιρεία λογισμικού Microsoft για 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τον Μάρτιο του 2011 οι δημιουργοί της ελληνικής κοινότητας Minecraft, Κωνσταντίνος και Ιωάννα, γνωστοί ως Padakoys και Rozoyli, άνοιξαν τον Rainbow Minecraft Server, ο οποίος αναγνωρίστηκε «ως ένας από τους καλύτερους σέρβερ παγκοσμίως». Η ελληνική ομάδα RFS (Rainbow Family Servers) ετοιμάζει το πρώτο Minecraft βασισμένο σε ιστορικά γεγονότα με αναφορά στην Αρχαία Ελλάδα, με στόχο το παιχνίδι να αποτελέσει εκπαιδευτικό υλικό. Ο παίκτης θα έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε ελληνικές πόλεις (Σπάρτη, Αθήνα, Πέλλα, Ολυμπία), να γνωρίσει ψηφιακά τόπους μεγάλης αρχαιολογικής σημασίας, ίσως και να προσθέσει ένα «λιθαράκι» στην Ακρόπολη.

Οι δημιουργοί σημειώνουν πως θα υπάρχουν αναφορές στη μυθολογία, όπως μυστικά περάσματα στον κόσμο του Αδη ή ο Προκρούστης στην Ελευσίνα, ενώ προτεραιότητά τους είναι η αναπαράσταση ιστορικών μαχών (300 – Θερμοπύλες / ναυμαχία της Σαλαμίνας), στις οποίες ο παίκτης θα συμμετέχει ενεργά προσθέτοντας στοιχεία. Το ελληνικό πρότζεκτ δεν είναι ακόμη ανοιχτό στο κοινό. Η ομάδα, μιλώντας στην «Κ», ανέφερε πως θα παρουσιαστεί προσεχώς σε 3D έκδοση στο υπουργείο Πολιτισμού.


Πηγή: Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Ο Λεωνίδας Καβάκος «Καλλιτέχνης της χρονιάς»

Ο Λεωνίδας Καβάκος αναδείχθηκε «Καλλιτέχνης της χρονιάς» από τους αναγνώστες του έγκριτου μουσικού περιοδικού «Gramophone» που ψήφισαν ηλεκτρονικά τον διεθνή έλληνα βιολονίστα. Η συγκεκριμένη διάκριση θεωρείται το «Οσκαρ της κλασικής μουσικής» και η απονομή έγινε προχθές στο Λονδίνο. Εύγε!



Ο διακεκριμένος σολίστας θα εμφανιστεί στο Μέγαρο Μουσικής στις 14/10 με την πιανίστα Γιούτζα Ουάνγκ ερμηνεύοντας σονάτες του Μπραμς και στις 18 και 19/10 με τη Φιλαρμονική Ορχήστρα του Ισραήλ.

Πηγή: http://www.tanea.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Απονεμήθηκαν τα Νόμπελ του τρελού επιστήμονα!

Με δόξα, τιμή και κύρος απονεμήθηκαν για 24η συνεχόμενη χρονιά τα βραβεία Ig, γνωστά ως τα "Νόμπελ του τρελού επιστήμονα". Πρόκειται για βραβεία τα οποία απονέμονται σε επιστήμονες για ανακαλύψεις αστείες ή γελοίες, εξεζητημένες και τρελές ή απλώς άχρηστες. Διαβάστε τις καλύτερες... αστείες, τρελές ή άχρηστες επιστημονικές ανακαλύψεις που βραβεύτηκαν εφέτος και θαυμάστε!!!!



Η τελετή, που διοργανώθηκε από το επιστημονικό χιουμοριστικό περιοδικό "Annals of Improbable Research" (Χρονικά της Απίθανης Έρευνας) έγινε, όπως πάντα, στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ των ΗΠΑ

Όπως είπε ο εκδότης του "Annals of Improbable Research" Μαρκ 'Αμπραχαμς, περίπου 9.000 υποψηφιότητες κατατίθενται κάθε χρόνο κυρίως από τρίτους στην επιτροπή επιλογής, από τις οποίες το 10% έως 20% αφορούν αυτο-προτάσεις των ίδιων των ερευνητών, αλλά αυτές οι τελευταίες σπάνια κερδίζουν κάποια διάκριση.

Ανάμεσα στους φετινούς νικητές ξεχωρίζει η βράβευση (με το βραβείο φυσικής) μιας ιαπωνικής επιστημονικής ομάδας, υπό τον Κιγιόσι Μαμπούτσι του Πανεπιστημίου Κιτασάτο, που εξήγησε γιατί γλιστράμε όταν πατάμε μια μπανανόφλουδα, ενώ δεν συμβαίνει κάτι ανάλογο με τη φλούδα του μήλου ή του πορτοκαλιού. Για όσους ενδιαφέρονται, έχει να κάνει με τη διαφορά τριβής μεταξύ των διαφορετικών φρούτων.

Άλλα βραβεία που δόθηκαν, σύμφωνα με το BBC, είναι και τα εξής:

- Ψυχολογίας: Στον Αυστραλό Πήτερ Γιόνασον του Πανεπιστημίου του Δυτικού Σίδνεϊ για την έρευνά του που δείχνει ότι όσοι συστηματικά αργούν να σηκωθούν από το κρεββάτι, είναι κατά μέσο όρο πιο ναρκισιστές, πιο επιρρεπείς στη χειραγώγηση των άλλων και με περισσότερα ψυχοπαθητικά στοιχεία στην προσωπικότητά τους, σε σχέση με όσους ξυπνάνε νωρίς το πρωί.

- Δημόσιας Υγείας: Στον Τσέχο Γιάροσλαβ Φλεγκρ του Πανεπιστημίου του Καρόλου για την έρευνά του κατά πόσο είναι επικίνδυνο για την ψυχική υγεία ενός ανθρώπου να έχει στο σπίτι του μια γάτα.

- Βιολογίας: Στον επίσης Τσέχο Βλαστιμίλ Χαρτ του Τσεχικού Πανεπιστημίου Επιστημών Υγείας για την ανακάλυψή του ότι όταν οι σκύλοι αφοδεύουν και ουρούν, προτιμούν (για άγνωστους λόγους) να ευθυγραμμίζουν τον άξονα του

Πέτρες πασχαλίτσες

Μάθετε πώς να ζωγραφίσετε πέτρες πασχαλίτσες...




Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014

Μάθημα συμπαράστασης από ένα ολόκληρο σχολείο!



Συγκινητική είναι η πράξη φροντίδας και συμπαράστασης από τους μαθητές του Xenion High School στο Παραλίμνι της Κύπρου. Ο συμμαθητής τους, ο 12χρονος Αντώνης υποβάλλεται σε χημειοθεραπεία αυτό το διάστημα και όλο το σχολείο συνδράμει στην προσπάθεια του με μια χειρονομία αγάπης. Ξύρισαν όλοι τα κεφάλια τους! Μάλιστα, συμμετείχαν και οι καθηγητές του σχολείου, όπως και τα αδέλφια του 12χρονου. Με τόση αγάπη γύρω του… ο Αντώνης παίρνει σίγουρα δύναμη να συνεχίσει τον αγώνα του!



Πηγή: http://www.star.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τετάρτη, 17 Σεπτεμβρίου 2014

Τι "λένε" τα παιδιά που δεν σηκώνουν το χέρι;

Στις σύγχρονες κοινωνίες υπάρχουν οι άνθρωποι που γεννιούνται ή ανήκουν σε εύπορες οικογένειες, υπάρχουν και εκείνοι που δεν είναι το ίδιο τυχεροί. Έτσι λοιπόν οι διακρίσεις μεταξύ των κοινωνικών στρωμάτων είναι κάτι που από παιδιά βιώνουμε και γνωρίζουμε καλά, ενώ με τους όρους “εργατική τάξη, μεσαία τάξη” και ούτω καθεξής φαίνεται πως είμαστε ιδιαίτερα εξοικειωμένοι καθώς ήδη από μικρή ηλικία τους διαβάζαμε στο σχολείο στα βιβλία ιστορίας.
 
Ανάμεσα στα χέρια που σηκώνονται στην τάξη, ίσως εκείνα που λείπουν να λένε κάτι περισσότερο από το "δεν ξέρω την απάντηση"
Από την άλλη υπάρχει και η κοινωνία που φροντίζει να μας το υπενθυμίζει συνεχώς, διακρίνοντας τους ανθρώπους σε φτωχούς και πλούσιους. Γενικά η συζήτηση γύρω από τις κοινωνικές ανισότητες είναι τεράστια. Γιατί δημιουργούνται, πώς δημιουργούνται και τι συμβάλει ώστε να συνεχίζουν να υπάρχουν;

Έχουμε αναρωτηθεί ποτέ, πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η ψυχολογία της οικογένειας και τα μέλη της ώστε αυτή η κοινωνική διάκριση μεταξύ των τάξεων να συνεχίζει να υπάρχει; Ή μάλλον καλύτερα να γίνεται ορατή στα παιδιά από μικρή ηλικία και ο τρόπος συμπεριφοράς τους να παίζει καθοριστικό ρόλο στην εκπαίδευσή τους;

Η μελέτη

Σχετικά, μία ενδιαφέρουσα μελέτη πραγματοποιήθηκε από το Πανεπιστήμιο της Indiana, με επικεφαλής την καθηγήτρια Jessica McCrory Calarco, η οποία έθεσε στο επίκεντρο τις κοινωνικές ανισότητες στα σχολεία, με στόχο να εξακριβώσει ακριβώς αυτό: τον τρόπο με τον οποίο οι κοινωνικές ανισότητες επηρεάζουν τη εκπαίδευση των παιδιών.

Για τον σκοπό αυτό, μελέτησε τέσσερις τάξεις παιδιών από ένα δημόσιο σχολείο ηλικίας 9 έως 12 ετών. Παρακολούθησε τις τάξεις, την αλληλεπίδραση των παιδιών με τους δασκάλους τους και πήρε συνεντεύξεις από τις οικογένειες των παιδιών.

Το σχολείο το οποίο παρακολούθησε η καθηγήτρια

Μιλώντας για μια άλλη εκπαίδευση

Η νέα σχολική χρονιά άρχισε όπως και η εφαρμογή του εκπαιδευτικού της συστήματος. Φανταστείτε ένα σχολείο όπου δεν υπάρχουν εξετάσεις, βαθμοί, έλεγχοι επίδοσης. Η Ελλάδα δεν έχει να υπερηφανεύεται για πολλά πάνω στον τομέα της εκπαίδευσης, μήπως οι υπόλοιπες χώρες έχουν να μας διδάξουν κάτι;
 
Η δημιουργικότητα στα φινλανδικά σχολεία δεν έχει όρια
Το σχολικό κουδούνι χτύπησε, και μαζί με αυτό, όπως κάθε χρόνο, ξεκίνησαν και οι πιο ευοίωνες προβλέψεις για τη νέα σχολική χρονιά. Η ανυπομονησία των παιδιών για τα καινούρια σχολικά βιβλία και το ξεκίνημα του σχολικού έτους κρατάει όσο ο Σεπτέμβρης γιατί στη βάση του, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα θυσιάζει την γνώση για να τελειώσει την διδακτέα ύλη.

Οι καθηγητές τρέχουν και οι μαθητές δεν προλαβαίνουν. Δεν προλαβαίνουν να κατανοήσουν, να αφομοιώσουν, να προχωρήσουν ομαλά. Η ταχύτητα τους αναπτύσσεται μόνο στην αποστήθιση, στη στεγνή παπαγαλία μιας και αυτός είναι ο σκοπός του συστήματός μας. Σε σύγκριση με τον τρόπο διδασκαλίας του υπάρχοντος δικού μας συστήματος, κάποια άλλα παιδαγωγικά συστήματα στον κόσμο “μας βάζουν τα γυαλιά”. Κάποια άλλα απλώς κυνηγούν την τάχιστη γνώση, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.

Πέρα από θεωρητικές και βιαστικές εντυπώσεις, και επίσημα η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση όλων των ευρωπαϊκών χωρών, ως προς τα θέματα παιδείας και την ανάπτυξη του εκπαιδευτικού της συστήματος. Από μία άλλη παγκόσμια έρευνα που έγινε σε 40 χώρες, η χώρα μας κατέχει την 37η θέση, ενώ βρίσκεται στην ίδια “ομάδα” με χώρες όπως το Μεξικό, η Βραζιλία, η Ινδονησία.

Πρώτη στον κατάλογο των χωρών με το καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα στον κόσμο είναι η Νότια Κορέα. Ένα εκπαιδευτικό σύστημα που από τις άριστες επιδόσεις του, μάλλον λειτουργεί προς αποφυγή αφού στηρίζεται εξ

Χορευτικό Τμήμα Δήμου Πάτρας "Αναμοχλεύοντας"

Κάτι παραπάνω από επιτυχημένη θα πρέπει να θεωρείται η διήμερη παράσταση που έδωσε το χορευτικό τμήμα του Δήμου Πατρέων στο Συνεδριακό & Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου με τίτλο "Αναμοχλεύοντας".


      Ήταν μια εντυπωσιακή προσπάθεια για προσέγγιση στην δημιουργικότητα του ερασιτέχνη σαν φυσικότητα της ανθρώπινης ύπαρξης και προμετωπίδα απέναντι στην άκρατη εμπορευματοποίηση, τροφέα της βαρβαρότητας και του εκφασισμού της ζωής μας.

      Με οδηγό την μοναδικότητα του λαϊκού μας χορού, της μουσικής και της λαϊκής ποίησης οι χορευτές μας ταξίδεψαν σε ιστορικές μνήμες, άλλες προς αποφυγή και άλλες σε φωτεινά παραδείγματα της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

      Πάνω από 600 μικροί και μεγάλοι χορευτές – τριες παρέλασαν από την σκηνή του συνεδριακού κέντρου του πανεπιστημίου Πατρών παρουσιάζοντας λαϊκούς χορούς και χορογραφίες σε μια συνεχή εναλλαγή με τα μουσικά ακούσματα από τα όργανα και τους τραγουδιστές – τριες της  ορχήστρας καταθέτοντας την ψυχή τους φωνάζοντας με τα βήματά τους , τα τραγούδια τους, τα γέλια τους, τις φωνές τους ότι ο ερασιτέχνης είναι δω ότι η ερασιτεχνική δημιουργία είναι η προοπτική και το μέλλον.

       Το σημαντικό στην όλη ιστορία του  Χορευτικού Τμήματος του Δήμου Πάτρας είναι ότι κανείς ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ & ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. «Οπαδοί της ερασιτεχνικής δημιουργίας δεν θεωρούμε τον λαϊκό μας χορό

Τρίτη, 16 Σεπτεμβρίου 2014

Το χειρουργείο του Τζορτζ

Ο Τζορτζ είχε όγκο στο κεφάλι και εισήχθη εσπευσμένα στο νοσοκομείο Lort Smith της Μελβούρνης. Χειρουργήθηκε με μεγάλη  επιτυχία από τον Δρ Tristan Rich και σύντομα θα επιστρέψει στη γυάλα του! 


Ο δεκάρχονος Τζορτζ, ένα όμορφο χρυσόψαρο, είχε όγκο στο κεφάλι, δυσκολευόταν να αναπνεύσει και να κολυμπήσει και εκτός αυτών είχε πέσει και θύμα εκφοβισμού των συγκατοίκων του στη γυάλα. Οι ιδιοκτήτες του μετά από ώριμη σκέψη αποφάσισαν να τον φέρουν στο Νοσοκομείο Ζώων Lort Smith για ένα check up. Στο νοσοκομείο αντιμετώπισαν το δίλημμα, ευθανασία ή χειρουργείο και προκειμένου να χάσουν τον αγαπημένο τους Τζορτζ, διάλεξαν το δεύτερο. 

Η χειρουργική επέμβαση, που κόστισε περίπου 200 δολάρια, ήταν μια πολύ περίπλοκη διαδικασία.



Κατά τη διάρκειά της υπήρχαν τρεις κουβάδες, ένας γεμάτος με νερό και ισχυρό αναισθητικό, ένας με νερό, μια ήπια δόση αναισθητικού και οξυγόνου, και ένας τελευταίος με νερό και οξυγόνο. Το ψάρι ήταν ναρκωμένο, με το νερό να ρέει αργά πάνω από τα βράγχια του, «για να το κρατά κοιμισμένο και ζωντανό», δήλωσε ο Δρ Rich.

Ο όγκος που είχε εξαπλωθεί στο κρανίο του Τζροτζ, αφαιρέθηκε απλά και οι ιστοί κολλήθηκαν. Η  διαδικασία πήγε καλά, και ο Τζορτζ είναι σε ανάκαμψη.
Με τις υγείες του!

Πηγή: http://www.dailymail.co.uk/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014

Τηλεφωνόδρομοι για τους κολλημένους

Είσαι τόσο κολλημένος με το κινητό σου που δεν βλέπεις πού πηγαίνεις, αλλά είσαι και Κινέζος; ΣΩΘΗΚΕΣ!!! Γιατί τώρα ο δήμος σου κατασκευάζει τηλεφωνόδρομους!!!


Όχι, δεν είναι φάρσα, είναι πραγματικότητα στην πόλη Chongqing της Κίνας, σύμφωνα με την κινεζική εφημερίδα People’s Daily.

Οι αρχές είχαν διαπιστώσει ότι γίνονταν πάρα πολλά ατυχήματα μεταξύ πεζών που δεν μπορούσαν να ξεκολλήσουν τα μάτια τους από τα κινητά τους τηλέφωνα. Έτσι αποφάσισαν να βάλουν όλους τους εξαρτημένους από τα smartphone τους να κυκλοφορούν σε ειδική λωρίδα κυκλοφορίας!

Ανάλογο σχέδιο επεξεργάζονται και οι αρχές στην Ουάσινγκτον. 

Πηγή:  http://www.news.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ενα σχολείο, ένα μήνυμα

Σε ένα πολυδιάστατο κέντρο πολιτισμού, για Ελληνες και ξένους, εξελίσσεται το Ανοιχτό Σχολείο Μεταναστών Πειραιά στην Παλιά Κοκκινιά. Πρόκειται για πρωτοβουλία που πήρε τη νομική μορφή σωματείου το 2006 από εθελοντές εκπαιδευτικούς και όχι μόνο.



Οι κυριότεροι σκοποί της είναι η κάλυψη της ανάγκης των μεταναστών για εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας, η νομική και κάθε είδους στήριξη στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι μετανάστες με τις διαδικασίες νομιμοποίησής τους και η συμπαράσταση για την αντιμετώπιση φαινομένων ρατσιστικής βίας αλλά και η ομαλή ένταξη των μεταναστών ως ισότιμων μελών της ελληνικής κοινωνίας.

Στο πλαίσιο της δράσης του, πραγματοποιεί εκδρομές και επισκέψεις σε πόλεις, τοποθεσίες, μουσεία, μνημεία με μεγάλη ιστορική αξία για την Ελλάδα, προκειμένου οι μαθητές να ενημερωθούν και να γνωρίσουν από κοντά τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό και τη σύγχρονη ελληνική ιστορία.

Το σχολείο διοργανώνει εκδηλώσεις και αφιερώματα πολιτιστικού περιεχομένου για ποιητές, συγγραφείς, και θέματα όπως η μετανάστευση, με πλήρη συνεργασία και συμμετοχή από τους μαθητές σε μια αρμονική και πολυπολιτισμική συνύπαρξη, συμμετέχει σε εκδηλώσεις διαμαρτυρίας ενάντια σε κρούσματα ρατσιστικής βίας και στις απαράδεκτες συνθήκες υποβολής αιτήσεων Αδειών Παραμονής, Εργασίας και Ασύλου, σε πορείες διεκδικήσεων των αναφαίρετων Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων των μαθητών του, σε αντιρατσιστικά φεστιβάλ και σε εκδηλώσεις για τη μετανάστευση, βρίσκεται δίπλα τους σε κρατητήρια και φυλακές, κάνοντας παρεμβάσεις και διδάσκοντας ελληνικά σε κέντρα κράτησης αλλοδαπών -καταγγέλλοντας τις εκεί συνθήκες- προκειμένου να μπορέσουν να διατηρήσουν την αξιοπρέπεια και την αυτοεκτίμησή τους απέναντι σε κάθε δυσκολία και να μη νιώσουν ούτε στιγμή ότι ζουν σε μια εχθρική και αφιλόξενη χώρα, και αυτό είναι ένα μάθημα που μας αφορά όλους.

Οι υπεύθυνοι του σχολείου μάς είπαν ότι η παροχή ελληνικής παιδείας για τους μετανάστες πλέον μπορεί να είναι πιο ολοκληρωμένη και χρήσιμη για μια σειρά από λόγους, όπως η αύξηση στον αριθμό των εθελοντών διδασκόντων, η μείωση του πληθυσμού των ίδιων των μεταναστών, η δημιουργία επίσημου συστήματος εξετάσεων από το υπουργείο Παιδείας αλλά και η -για την ώρα- υποχώρηση της εκφοβιστικής στάσης της Χρυσής Αυγής με απειλές και επιθέσεις κατά μεταναστών και εκπαιδευτικών με την πλήρη συγκάλυψη της Αστυνομίας, μετά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα και τα γεγονότα που ακολούθησαν.

Αλλωστε και η κοινωνία έχει πλέον σε μεγάλο βαθμό συνειδητοποιήσει πως την ευθύνη δεν τη φέρουν οι άνθρωποι που έρχονται στη χώρα ζητώντας καταφύγιο ή απλώς περνώντας στο δρόμο τους για αλλού, αλλά το εκμεταλλευτικό σύστημα μέσα στο οποίο ζούμε.

Το πρόβλημα παραμένει για τους μετανάστες που δεν έχουν

Οι δικοί μου οι δάσκαλοι


Οι δικοί μου οι δάσκαλοι
φορούσαν ένα γκρι ή ένα καφεδί κουστούμι.
Στριμωγμένο συνήθως πάνω τους .
Το παντελόνι τους έκανε γρήγορα γόνατο
και τα μανίκια ήταν φθαρμένα στους αγκώνες.

Οι δασκάλες μου φούστα μακριά φορούσαν
κι άσπρο πουκαμισάκι με μικρούς γιακάδες
και ήταν «καθώς πρέπει κυρίες»
όπως έλεγε η μάνα μου.

Οι δικοί μου οι δάσκαλοι κρατούσαν βέργα
κι εγώ έπαιζα, μαζί τους και με τη βέργα,
το παιχνίδι της παλάμης
που κρύβεται γρήγορα πίσω στη πλάτη.

Η δεσποινίς Κατερίνα της Β’
ήθελε να τη φωνάζουμε «κυρία»,
όπως τις άλλες, που είχαν παντρευτεί
Συνέχεια μας ανακάτευε τα μαλλιά
Και μείς νευριάζαμε.

Ο κύριος Κυριάκος της ΣΤ’ μας έλεγε,
με ύφος σοβαρό, πως τα ρήματα
παίζουν παιχνίδια πολλές φορές ,
πως τα επίθετα μπορούν εύκολα
να κοροϊδεύουν
και πως μόνο τα ουσιαστικά
έχουν μια αδιάλειπτη σοβαρότητα .
Έτσι ακριβώς μας έλεγε …αδιάλειπτη.

Ο κύριος Μανόλης, ο μαθηματικός,
μιλούσε βαριά κρητικά
κι ήταν τα δάχτυλά του πάντα άσπρα
και το σακάκι του γεμάτο σκόνη κιμωλίας.
Έγραφε συνέχεια νούμερα και σύμβολα
Ο πίνακας δε του έφτανε , τον έσβηνε κι έλεγε
«Όποιος εκατάλαβε …εκατάλαβε …
οι άλλοι να πούνε στον κύρη τους,
πως καλιά ‘ναι, να πάνε, να μάθουνε να βόσκουνε κούβους…
εγώ συνεχίζω…»
Κι εμείς γελούσαμε…

Και ο κύριος Κωνσταντίνος , ο φιλόλογος,
Α….ο κύριος Κωνσταντίνος….!!!
Με πάντα λαδωμένα και ίσια μαλλιά , χωρίστρα,
«τρελός κανονικά» με τη γλώσσα
ξεκινούσε κάθε μέρα το μάθημα λέγοντας
«…άλλο στέκομαι…κι άλλο αντιστέκομαι ,
όλα είναι θέμα προθέσεων …».
Πολλές φορές μιλούσαμε για «διάφορα αλλότρια»,
που μας άρεσαν, εκτός των άλλων ,
γιατί τότε ξεχνούσε να εξετάσει.

Οι δικοί μου οι δάσκαλοι
με κράτησαν γερά
και τώρα που γράφω για αυτούς βουρκώνω
έτσι σα να θέλω μ’ αυτό τον τρόπο
να τους δώσω ένα μνημόσυνο χάδι....

Bλαχάκης Γιώργος

Πηγή: http://homouniversalisgr.blogspot.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δράσεις ενημέρωσης των μαθητών για κοινωνικά θέματα

Το υπουργείο Παιδείας καλεί όλα τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να υλοποιήσουν δράσεις ευαισθητοποίησης των μαθητών, στο πλαίσιο του προγράμματος «Κοινωνικό Σχολείο». Ο συντονισμός των δράσεων θα γίνει από τους υπεύθυνους Αγωγής Υγείας και Σχολικών Δραστηριοτήτων.



Θα πραγματοποιηθούν στο πλαίσιο του «Κοινωνικού Σχολείου»

Οι υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας και Σχολικών Δραστηριοτήτων και ο συντονιστής της Περιφερειακής Δ/νσης Εκπ/σης, σε συνεργασία με τους εμπλεκόμενους φορείς, θα διοργανώσουν ενημερωτικές δράσεις και εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης, χωρίς δαπάνη για το Δημόσιο, σχετικά με τα παρακάτω θέματα:
- Διατροφή.
- Πρόληψη της Χρήσης Εξαρτησιογόνων Ουσιών (καπνός, αλκοόλ, ναρκωτικά). 
- Σεξουαλική Αγωγή.
- Πρόληψη Βίας-Ρατσισμού/Ανθρώπινα Δικαιώματα. 
- Κυκλοφοριακή Αγωγή.
- Εθισμός στο Διαδίκτυο.

Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με φορείς όπως το υπουργείο Υγείας με τους επαγγελματίες υγείας των νοσοκομείων και των μονάδων ΠΕΔΥ, το ΙΕΠ, το ΙΙΒΕΑΑ, το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, το ΔΚΟΕ, την ΕΣΔΥ, το ΙΨΣΥ, τον ΟΚΑΝΑ, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, το ΚΕΕΛΠΝΟ, το ΔΚΟΕ και οποιονδήποτε άλλο φορέα εκδηλώσει ενδιαφέρον, κατόπιν έγκρισης από τη διεύθυνση ΣΕΠΕΔ.

Σε ό,τι αφορά τα θέματα διατροφής, οι υπεύθυνοι Α.Υ. & Σ.Δ. θα συνεργάζονται, εκτός από το Χαροκόπειο πανεπιστήμιο, και με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 15-Οικιακής Οικονομίας που υπηρετούν στα σχολεία της Δ/νσης τους, για τη σχεδίαση

Πέμπτη, 11 Σεπτεμβρίου 2014

Σχολικές ποδιές. Η μάχη των τιμών και των σχεδίων μέχρι την κατάργησή της το 1982...

Φυσικά και τις θυμάστε εσείς οι παλιότεροι... Ποδιές μπλε με άσπρο γιακά που κατέληξαν να γίνουν μοντελάκια όταν τις ανέβαλαν οι Έλληνες σχεδιαστές. Ποδιές για πλούσια παιδιά και για φτωχά. Ποδιές που στο τέλος μάλλον δεν εξυπηρετούσαν τον αρχικό σκοπό τους. 


Στις 6 Φεβρουαρίου του 1982 ο υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, Λευτέρης Βερυβάκης αποφάσισε την κατάργηση της υποχρεωτικής χρήσης της σχολικής ποδιάς. Οι μαθητές υποδέχτηκαν τα νέα με χαρά, καθώς οι περισσότεροι υποστήριζαν ότι η σχολική ενδυμασία τους καταπίεζε. Ιδιαίτερα τα κορίτσια απαλλάχτηκαν από τη μπλε ποδιά με τον άσπρο γιακά και τα άσπρα καλτσάκια που τις περιόριζε. Τα αγόρια έπρεπε και αυτά να φορούν ποδιές, αλλά οι εκπαιδευτικοί ήταν απόλυτα χαλαροί μαζί τους και πρακτικά, το μέτρο ίσχυε μόνο για τις κοπέλες. Τα κορίτσια, με την κατάργηση της ποδιάς, βρήκαν ευκαιρία να φορέσουν λίγο πιο κοντές φούστες και το μέχρι τότε απαγορευμένο καλσόν. 


Οι αντιδράσεις για την κατάργηση της ποδιάς 

Οι πιο προοδευτικοί συμφώνησαν με το μέτρο του υπουργού, γιατί πίστευαν πως η ομοιομορφία στο ντύσιμο των μαθητών εμπόδιζε την ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους και έκανε τα σχολεία να μοιάζουν με στρατόπεδα. Αντίθετα, οι πιο παραδοσιακοί υποστήριξαν ότι με την κατάργηση της σχολικής ποδιάς θα χανόταν η ταυτότητα των μαθητών και θα επικρατούσε ασυδοσία στην εξωτερική εμφάνιση, ειδικά των κοριτσιών. Τον πρώτο καιρό δεν έβγαλαν όλοι οι μαθητές την ποδιά και συνέχισαν να τη φορούν. Ίσως και από συνήθεια… Έτσι, σε πολλές φωτογραφίες του 1982-3 το ντύσιμο των μαθητών είναι «ανάμεικτο»....

Πολλοί θυμούνται τα χρόνια που φορούσαν τη σχολική τους ποδιά με νοσταλγία. Η αλήθεια είναι ότι το μέτρο καταργήθηκε χωρίς αντιδράσεις. Άλλωστε δεν είχε κανένα ουσιαστικό συμβολισμό και η εποχή σήκωνε πολλές «αλλαγές».... 
 
Πηγή: http://www.mixanitouxronou.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Καλή σχολική χρονιά!

Πήγα στο σχολείο σήμερα και όλοι ήταν εκεί, στη θέση τους έτοιμοι και χαρούμενοι να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους. Όλα τα τμήματα είχαν δασκάλους, οι ειδικότητες ήταν όλες εκεί, οι εκπαιδευτικοί της δεύτερης ξένης γλώσσας, άκουσον άκουσον, είχαν και αυτοί έρθει, είχαμε μαρκαδόρους για τους πίνακες, καινούριους υπολογιστές, τα μικρούλια γελούσαν, οι συνάδελφοι γελούσαν, οι γονείς ευχαριστημένοι.... και μετά ξύπνησα! 

Αλλά παρόλο που μας έλειπαν αρκετά από όλα αυτά (μέχρι και ο διευθυντής μας!), τα μικρούλια πάλι γελούσαν, οι συνάδελφοι ήταν χαρούμενοι και οι γονείς όλοι εκεί. Ακόμη και η κ. Χ. ήταν χαρούμενη, γιατί εφέτος επιτέλους έστειλε τον πέμπτο και τελευταίο γιο της στο σχολείο!

Καλή σχολική χρονιά, λοιπόν, συνάδελφοι, με την ελπίδα να μην παγώσει το χαμόγελο στο πρόσωπό μας.... Να είναι δημιουργική η χρονιά μας, τα μικρούλια μας να είναι γερά και χαρούμενα και δίπλα σ' αυτά να γράφουμε κι εμείς μικρές ιστορίες χαράς, ικανοποίησης και επιτυχίας.

ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ


Τετάρτη, 10 Σεπτεμβρίου 2014

Σχολείο έδωσε τα παπούτσια στο χέρι στους μαθητές του!!!!

100 μαθητές του σχολείου Coseley, κοντά στο Μπίρμινχαμ, στάλθηκαν στο σπίτι τους την πρώτη μέρα των μαθημάτων γιατί δε φορούσαν μαύρα δερμάτινα παπούτσια!!! Κίνηση τρέλας, απόγνωσης, ή αβάσταχτης ελαφρότητας;



Την προηγούμενη ημέρα το σχολείο είχε στείλει sms στους γονείς ενημερώνοντάς τους ότι απαγορεύεται από δω και πέρα οι μαθητές να φορούν αθλητικά, όπως όλοι οι έφηβοι άλλωστε, και ότι η καινούρια πολιτική ενδυμασίας του σχολείου περιλαμβάνει μαύρα δερμάτινα παπούτσια. Παρόλα αυτά όμως για διάφορους λόγους που μπορεί να είναι και οικονομικοί αρκετοί μαθητές πήγαν την ημέρα έναρξης των μαθημάτων με μαύρα αθλητικά, με αποτέλεσμα οι καθηγητές να τους διώξουν από το σχολείο με ένα σημείωμα που έλεγε ότι ήταν ακατάλληλα ενδεδυμένοι!

Έξαλλοι οι γονείς με την καινούρια τακτική του σχολείου σχετικά με την ενδυμασία των μαθητών, διαμαρτυρήθηκαν στην Επιθεώρηση και στα ΜΜΕ.

Και γιατί όλα αυτά;



Τον Ιούνιο που πέρασε το συγκεκριμένο σχολείο που φιλοξενεί 960 μαθητές ηλικίας 12-16 ετών αξιολογήθηκε με 'Requires Improvement' ότι δηλ. χρειάζεται βελτίωση. Ε, η διευθύντρια του σχολείου βρήκε αμέσως τη λύση στο πρόβλημα και πώς θα γίνει η βελτίωση: με τα μαύρα δερμάτινα παπούτσια!
Η ίδια δήλωσε: "Ελπίζω ότι η βελτίωση της εμφάνισης θα φέρει ένα αίσθημα υπερηφάνειας στους μαθητές και θα αντανακλά το πολύ υψηλό εκπαιδευτικό επίπεδο του σχολείου μας".


Ε, ρε, τι σου κάνουν οι πολλές αξιολογήσεις….

Πηγή: http://www.dailymail.co.uk/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τέλος το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στην Πάτρα

Η Δημοτική Αρχή, ενημερώνει τους κατόχους και οδηγούς των οχημάτων, ότι έληξε η σύμβαση του Δήμου της Πάτρας με την εταιρεία που διαχειρίζεται το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης.
Τελειώνει έτσι μια περίοδος, όπου η στάθμευση αποτελούσε ένα ακόμα χαράτσι για τα λαϊκά στρώματα, χωρίς να έχει λυθεί το κυκλοφοριακό, όπως διατυμπάνιζαν οι προηγούμενες Δημοτικές Αρχές.
Αντίθετα, συνεχίζεται όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια, το κυκλοφοριακό κομφούζιο και το χάος.
Η Δημοτική Αρχή, ενημερώνει ότι σε όλες τις ζώνες, η στάθμευση πλέον είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Όσες κλήσεις κοπούν σήμερα και αφορούν μόνο στην ελεγχόμενη στάθμευση, ΔΕΝ θα πληρωθούν.
Η Δημοτική Αρχή τέλος, σε ένα από τα επόμενα Δημοτικά Συμβούλια, θα καταθέσει για συζήτηση, ολοκληρωμένο πρόγραμμα παρεμβάσεων και κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, στην κατεύθυνση αντιμετώπισης της χαώδους κατάστασης.

Πηγή: ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ