Σάββατο, 29 Νοεμβρίου 2014

Χιονάνθρωπος ημερολόγιο

Ο χιονάνθρωπος που σας προτείνουμε είναι φτιαγμένος εδώ από ξύλο και μετρά τις ημέρες μέχρι τα Χριστούγεννα. Θα είναι το ίδιο χαριτωμένος όμως, αν τον φτιάξετε από χρωματιστά κανσόν και χρησιμοποιήσετε στη μύτη ένα σφιχτό διπλόκαρφο. Κρεμασμένος στην τάξη θα μετρά όμορφα τις μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα. Μπορεί να γίνει εύκολα ατομικά και από κάθε παιδί. 

http://discover0.com/diy-christmas-decoration-ideas/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Γνωρίστε τα πλάσματα της παραλίας

https://alessioangiolini.wordpress.com
Ο Theo Jansen είναι ένας Ολλανδός καλλιτέχνης, ο οποίος εδώ και είκοσι χρόνια δημιουργεί κινητικά γλυπτά που κινούνται από μόνα τους, σαν να είναι ζωντανά. Τα έχει ονομάσει «Strandbeests», που σημαίνει «πλάσματα της παραλίας» και καθώς περνούν τα χρόνια ο καλλιτέχνης και εφευρέτης δημιουργεί όλο και πιο βελτιωμένα σχέδια. Τα κινούμενα γλυπτά του είναι κατασκευασμένα κυρίως από πλαστικά μπουκάλια και κινούνται με αιολική ενέργεια, περπατώντας κατά μήκος των παραλιών της Ολλανδίας. Θαυμάστε τα στο παρακάτω βίντεο.



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Οι απρόθυμοι εκπαιδευτικοί γίνονται άριστοι στα Πειραματικά Σχολεία

Προτεραιότητα του υπουργείου Παιδείας αποτελεί η ενίσχυση και η εξακτίνωση των Πειραματικών Σχολείων σε όλη την Ελλάδα. Γι' αυτό άλλωστε το λόγο κατατέθηκε, όπως έγραψε το news.gr, τροπολογία σύμφωνα με την οποία είναι δυνατός ο χαρακτηρισμός υφιστάμενων σχολικών μονάδων χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων. Για την εν λόγω τροπολογία υπήρξαν ενστάσεις που δεν έκαμψαν τον υπουργό Παιδείας.



Χαρακτηριστικά, ο κ. Λοβέρδος μετά την τοποθέτηση της βουλευτού κυρίας Μαρίας Γιαννακάκη δήλωσε ότι «ειδικά για τα πειραματικά, θεωρώ ότι η παρέμβασή της, παρ’ ότι βασισμένη σε σοβαρά επιχειρήματα, δεν καταλήγει κάπου που να μας ανησυχεί ότι η διάταξή μας χρειάζεται μία βελτίωση ή κάποια αλλαγή».

Ο υπουργός Παιδείας δεν παρέλειψε να παραδεχθεί ότι τα Πειραματικά Σχολεία δεν έχουν στελεχωθεί με γραμματείες υπογραμμίζοντας ότι αυτό είναι ανέφικτο αλλά δεν μπορεί να αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα για την επέκτασή τους.

Να σημειώσουμε ότι ο υπουργός με αφορμή την έλλειψη διοικητικού προσωπικού στα Πειραματικά σχολεία επεσήμανε ότι "σε όποιον αιτιάται τον εκπαιδευτικό χώρο, τους εκπαιδευτικούς, ότι τάχα εργάζονται λιγότερο απ’ ότι οι μέσοι όροι του ΟΟΣΑ- ότι οι δικοί μας εκπαιδευτικοί, πέραν των ωρών που εργάζονται μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας –στα νηπιαγωγεία, στα δημοτικά, στα γυμνάσια, στα λύκεια- είναι οι ίδιοι που ασκούν και διοίκηση, διότι τα σχολεία μας δεν έχουν διοικητικό προσωπικό στο μεγαλύτερο μέρος τους. Άρα, πρέπει να προσθέτει κανείς και ώρες εργασίας μέσα στην ημέρα, οι οποίες αφιερώνονται στη διοίκηση του σχολείου. Ειδικά σε μεγάλες σχολικές μονάδες το έργο της διοίκησης του σχολείου είναι επίπονο. Δεν είναι απλό".


Καλόγηρος Βασίλειος
Πηγή: http://www.news.gr/ellada/ekpaidefsh
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Οι 15 προτάσεις αλλαγών του Α. Λοβέρδου για τις αλλαγές στην Πρωτοβάθμια

Λιγότερα μαθήματα και εργασίες στο Δημοτικό και προετοιμασία για την επόμενη ημέρα, ώστε να μη χρειάζεται κι άλλο διάβασμα στο σπίτι, περιλαμβάνει η πρόταση 15 σημείων του υπουργείου Παιδείας για τις αλλαγές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
 
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


Οι 15 προτάσεις αλλαγών του Α. Λοβέρδου, είναι:
1. Αξιολόγηση των πρόσφατων Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων Σπουδών κατά την εφαρμογή τους στην εκπαιδευτική πράξη και αναμόρφωσή τους με βάση τα πορίσματα της αξιολογικής διαδικασίας. Η αξιολόγηση με τη συμμετοχή επιστημόνων, σχολικών συμβούλων και εκπαιδευτικών θα οδηγήσει σε νέα αναλυτικά προγράμματα σπουδών και νέα σχολικά εγχειρίδια.
2. Εξορθολογισμός και αναδιάταξη της διδακτέας ύλης και του περιεχομένου σπουδών. Η επικέντρωση της ύλης πρέπει να γίνει σε συγκεκριμένα κεφάλαια με κριτήριο τη σπουδαιότητά τους και με σεβασμό στην ηλικία και στις εκπαιδευτικές ανάγκες του παιδιού, να βοηθήσει στην εμβάθυνση στη γνώση, μειώνοντας ταυτόχρονα την ύλη, και να επιτρέπει την εμπέδωση στο διατιθέμενο διδακτικό χρόνο. Η αναδιάταξη της ύλης ορίζεται από την ανάγκη μεταφοράς δύσκολων διδακτικών αντικειμένων από μικρότερες σε μεγαλύτερες τάξεις.
3. Εμπέδωση και εμβάθυνση της ύλης στο σχολείο. Πρέπει να διασφαλιστεί ο αναγκαίος διδακτικός χρόνος για την εμπέδωση της ύλης στο σχολείο στα μαθήματα της γλώσσας, των μαθηματικών, της φυσικής, της γεωγραφίας και της ιστορίας. Οι εργασίες που ανατίθενται στους μαθητές πρέπει να περιοριστούν στο ελάχιστο και μόνο στα βασικά μαθήματα. Στόχος να ολοκληρώνονται στο σχολείο όλες οι μαθησιακές διαδικασίες, ώστε να απαλλάσσονται οι μαθητές και οι γονείς από την «κατ’ οίκον» διδασκαλία.
4. Δυνατότητα μερικής διαμόρφωσης των προγραμμάτων από τη σχολική μονάδα, με βάση τις ανάγκες, τις δυνατότητες, τις ιδιαίτερες συνθήκες του κάθε σχολείου (ειδικής αγωγής, νησιωτικά, ορεινά). Τις ώρες που είναι αναγκαίες, το εύρος ή τη δυσκολία των προγραμμάτων σπουδών, θα τις καθορίζει η κάθε σχολική μονάδα σε συνεργασία με τον σχολικό σύμβουλο, με βάση τις ιδιαιτερότητες που έχει, όπως η σύνθεση του μαθητικού πληθυσμού (Ρομά, παιδιά μεταναστών, παιδιά από οικογένειες ανέργων ή με χαμηλά εισοδήματα).
5. Αξιοποίηση της Ευέλικτης Ζώνης - Βιωματικών δραστηριοτήτων. Η ζώνη αυτή πρέπει να εμπλουτιστεί πέρα από την υποχρεωτική διδασκαλία γνωστικών αντικειμένων και να γίνει ζώνη δημιουργίας, καινοτομίας, υποστήριξης της κοινωνικο-συναισθηματικής ανάπτυξης των μαθητών, με ενδεικτικά θέματα: δράσεις προσωπικής/διαπροσωπικής ανάπτυξης, πολιτιστικών και αθλητικών δημιουργικών δραστηριοτήτων, περιβαλλοντικών παρεμβάσεων για την αειφορία, διαπολιτισμικής επικοινωνίας, σύνδεσης του σχολείου με την οικογένεια και την τοπική κοινωνία, ανάδειξης της τοπικής ιστορίας-πολιτισμού-οικονομίας, προώθησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ενάντια στο ρατσισμό, τον χουλιγκανισμό και τη βία, την παχυσαρκία, τον σχολικό εκφοβισμό.
6. Επέκταση του Νέου Σχολείου με τη γενίκευση του προτύπου των ολοήμερων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) και τη δημιουργία ενός σχολείου όχι μόνο γνώσεων, αλλά και δεξιοτήτων.
7. Αλλαγή στο πρότυπο διοίκησης τόσο της σχολικής μονάδας, όσο και γενικότερα σε επίπεδο Περιφέρειας και Διεύθυνσης. Ενίσχυση της αυτονομίας, του σχεδιασμού σε όλα τα επίπεδα, του προγραμματισμού, της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου και της λογοδοσίας. Ισχυροποίηση των Περιφερειακών Διευθύνσεων με αποκέντρωση, «καθετοποίηση», και αντιστοίχιση υπηρεσιών με κέντρο διαχείρισης προσωπικού την Περιφέρεια Εκπαίδευσης.
8. Επιμόρφωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων και Εκπαιδευτικών στις πρακτικές που συνοδεύουν τα νέα προγράμματα σπουδών. Η επιμόρφωση πρέπει να είναι: Ενδοσχολική, ώστε να πραγματοποιείται σε πραγματικές συνθήκες και να λαμβάνει υπόψη της τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε σχολικής κοινότητας με αξιοποίηση προγραμμάτων ΕΣΠΑ. Διασχολική, με τη συνεργασία σχολείων. Περιοδική (μικρής, μεσαίας και μεγαλύτερης διάρκειας) από φορείς της εκπαίδευσης.

Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014

Ανακοίνωση-πρόσκληση της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. με θέμα το Πειθαρχικό Δίκαιο των εκπαιδευτικών

Η Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. σας προσκαλεί στην Επιστημονική Ημερίδα που διοργανώνει, με θέμα:«Εφαρμογές του Διοικητικού και  Πειθαρχικού Δικαίου στο χώρο της Εκπαίδευσης-Ο Ρόλος του Διευθυντή σχολικής μονάδας»» και εισηγητή τον  κ. Βασίλη Ζ. Κούτα, πρώην Διευθυντή Εκπαίδευσης και Πρόεδρο του ΚΥΣΠΕ, συγγραφέα του βιβλίου «Πειθαρχική Δικονομία».
Η Ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014 από 17:00-20:00 στο Συνεδριακό Κέντρο του Δήμου Περιστερίου             (Νέο Δημαρχείο Περιστερίου, ακριβώς στο σταθμό ΜΕΤΡΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ).                                              
Την ημερίδα μπορούν να παρακολουθήσουν εντελώς δωρεάν Διευθυντές και Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση παρακολούθησης.
Για την παρακολούθηση της Ημερίδας είναι απαραίτητη η υποβολή αίτησης  έως 5 Δεκεμβρίου στην ηλεκτρονική Διεύθυνση:
Πληροφορίες  για τον τρόπο εγγραφής στην Ένωση, το καταστατικό κ.λπ. θα βρείτε στη διεύθυνση  www.panenosi.gr

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου 2014

Ένα κέικ για τα χριστουγεννιάτικα δωράκια

Πρωτότυπη κατασκευή και πολύ χαριτωμένη. Μπορείτε να βάλετε μέσα τα μικροδωράκια για τους αγαπημένους σας ή λιχουδιές για τα μικρούλια. 





Πηγή: http://www.icreativeideas.com/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κινέζοι μαθητές τραγουδάνε "Χέρια ψηλά"!!!

Κινέζοι μαθητές ερμηνεύουν Χατζηγιάννη: "Χέρια ψηλά". Δεν το πάνε και άσχημα...




Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2014

«Βγάλτε το tablet»: Το σχολείο του μέλλοντος στη Θεσσαλονίκη

Μία φορά κι έναν καιρό ο δάσκαλος έμπαινε στην τάξη και έλεγε στους μαθητές: «Παιδιά, βγάλτε μια κόλλα χαρτί». Η τυπική διαδικασία αναγγελίας του διαγωνίσματος, στη σχολική τάξη του χθες και του σήμερα, ίσως αύριο να αποτελεί απλώς μία ανάμνηση, καθώς ο δάσκαλος ενδέχεται να λέει: «Παιδιά, ανοίξτε ένα έγγραφο του Office».



«Μάθημα με tablets»

Στη Θεσσαλονίκη, εδώ και έναν μήνα, οι μαθητές Δημοτικού Σχολείου, βιώνουν τη διαδραστική και συμμετοχική διδασκαλία, καθώς κάποιες ώρες των μαθημάτων γίνονται με τη χρήση tablets.

Η αίθουσα με τα 30 tablets δημιουργήθηκε στο Αρσάκειο Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο του Προγράμματος Πρωτοπόρων Σχολείων και της πρωτοβουλίας «Συνεργάτες στη Μάθηση» (Partner Learning Center), που υλοποιεί η εταιρεία Microsoft σε 110 χώρες, με τη συμμετοχή 6,5 εκατ. εκπαιδευτικών και 170 εκατ. μαθητών.

«Οι δυνατότητες που προσφέρονται σ΄ εμάς τους εκπαιδευτικούς για τη μεγαλύτερη και πιο ουσιαστική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών στη διδακτική πράξη διευρύνονται, τόσο για την εξατομικευμένη διδασκαλία, όσο και για την συνεργατική αλληλεπιδραστική διαδραστική διδασκαλία και μάθηση», λέει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η διευθύντρια του σχολείου, Θεοδώρα Κωνσταντινίδου. Η αίθουσα των tablets, όπως προσθέτει, δημιουργήθηκε για να εξυπηρετήσει και τις έξι τάξεις του δημοτικού, καθώς το μάθημα της Πληροφορικής διδάσκεται ήδη από την Α' Δημοτικού.

Η κυρία Κωνσταντινίδου διευκρινίζει, πάντως, ότι η τεχνολογία και εν προκειμένω τα tablets αποτελούν ένα μέσο, ένα εργαλείο, που «ναι μεν, προάγει την ενεργό συμμετοχή των μαθητών στη διαμόρφωση τής πορείας του μαθήματος και τους βοηθά να οπτικοποιούν σε πραγματικό χρόνο όλα όσα διαβάζουν, δεν υποκαθιστά, όμως, τον δάσκαλο, το βιβλίο και το τετράδιο».

Για τη λειτουργία της αίθουσας των tablets η Microsoft Hellas σε συνεργασία με την Epson δώρισαν στο σχολείο 30 tablets λογισμικού Windows 8 και έναν διαδραστικό βιντεοπροβολέα νέας γενιάς.

Πηγή: http://www.protothema.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ανοιχτή εκδήλωση για τη διαπολιτισμική εκπαίδευση στην Αγορά Αργύρη

Στα πλαίσια του ευρωπαϊκού εκπαιδευτικού προγράμματος InterPriSE (Intercultural Primary School Education), διοργανώνεται την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου στο Συνεδριακό χώρο της Αγοράς Αργύρη (Αγίου Ανδρέου 14) ανοιχτή εκδήλωση με σκοπό την ανταλλαγή εμπειριών και βέλτιστων πρακτικών πάνω στην διαπολιτισμική εκπαίδευση.

Η ημερίδα απευθύνεται κυρίως στους φοιτητές και νέους εκπαιδευτικούς της πόλης αλλά και σε όλους τους φορείς που ενδιαφέρονται για την διαπολιτισμική εκπαίδευση.

Οι ομιλίες θα γίνουν στην Αγγλική γλώσσα. Η εκδήλωση ξεκινά στις 18:00 και το πρόγραμμα των ομιλιών έχει ως εξής:

Ιουλία - Αθηνά Σπινθουράκη,
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Πατρών
«Diversity and Communication»

Θεόδωρος Μπαρής,
Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας
“Integrating and Including Foreign Students in Schools”

Ερμιόνη Τσιλιγκιριάν,
Διευθύντρια 15ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών
“Teach Local, Interact Global”

Κατερίνα Τσιούμα
Φιλόλογος
Μάστερ στην Νεοελληνική και Συγκριτική Λογοτεχνία, Πανεπιστήμιο Πατρών
Φοιτήτρια Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού, Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο
“Comparative Literature and Interculturalism”

Νατάσα Μπεζεριάνου
Εκπαιδευτικός, Ιδιοκτήτρια του Boulevard School of English

“An exciting intercultural teaching experience in Africa

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σάββατο, 22 Νοεμβρίου 2014

Αλλαγές στα σχολεία

To άρθρο από το σημερινό ΕΘΝΟΣ που κλίνει με το "βόλεμα" των εκπαιδευτικών!;

Δεν είναι δύσκολο για τους παλαιότερους να αντιληφθούν πόσο διαφορετική και πόσο εξοντωτική είναι για τα παιδιά, ακόμη και του δημοτικού, η σημερινή σχολική πραγματικότητα. Δεν έχουν παρά να συγκρίνουν τις αναμνήσεις των δικών τους παιδικών χρόνων με την καθημερινότητα ενός σημερινού παιδιού, του παιδιού τους.

Και η διαπίστωση στην οποία μοιραία θα καταλήξουν είναι πως ενώ για εκείνους το σχόλασμα σήμαινε πως ήρθε η ώρα για παιχνίδι, για τα σημερινά παιδιά σηματοδοτεί το ξεκίνημα ενός μαραθωνίου που θα διαρκέσει μέχρι να πάνε για ύπνο. Και, όμως, την επόμενη ημέρα δεν θα είναι μόνο κουρασμένα, αλλά και πλημμελώς προετοιμασμένα.

Αρα κάποια πράγματα πρέπει να αλλάξουν και σωστά κινείται προς την κατεύθυνση αυτή το υπουργείο Παιδείας. Γι' αυτό και η σχετική έκθεση αξιολόγησης ανεξάρτητης αρχής, η οποία ερεύνησε το πρόβλημα, θα πρέπει να αποτελέσει τον οδηγό για τις αποφάσεις που θα ληφθούν και τις αλλαγές που θα γίνουν. Και όχι μόνο στο επίπεδο της σχολικής ύλης που έχει φτάσει να είναι εξουθενωτική, αλλά και στο επίπεδο της ποιότητας του διδακτικού προσωπικού.

Δεν είναι δύσκολες οι μεταρρυθμίσεις για όσους πραγματικά τις θέλουν και είναι αποφασισμένοι να τις προωθήσουν. Στο κάτω κάτω δεν έχουν παρά να ανατρέξουν στα αντίστοιχα σχολικά προγράμματα των άλλων κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ενωσης και να τα συμβουλευτούν ή και να τα αντιγράψουν, αν και όταν κρίνουν ότι είναι επιτυχημένα.

Μόνο που δεν αρκούν οι αποφάσεις του υπουργείου για να προχωρήσει μία μεταρρύθμιση. Χρειάζεται και η στήριξή της από την πλευρά εκείνων που θα την εφαρμόσουν. Και δυστυχώς στον τόπο μας οι εκπαιδευτικοί, σε όποια βαθμίδα και αν υπηρετούν, κάθε άλλο παρά καλοβλέπουν καθετί το καινούργιο που ταράζει τα νερά. Και κυρίως το βόλεμά τους.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Αγιοβασιλάκια με μεγαααάλα σκουφιά!

Είναι πρωτότυπα, χαριτωμένα, εύκολα και φτιάχνονται από απλά υλικά. Τέλεια! Δείτε πώς...






Πηγή: http://craftsbyamanda.com/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Είμαστε πολυυυύ απελπισμένοι και αυτοί πολυυυύ καλά το ξέρουν

Η εκπομπή «Αυτοψία» του Αντώνη Σρόιτερ την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου με τίτλο «Εθελοντές ή σύγχρονοι σκλάβοι;» ήταν συγκλονιστική. Δεν ήταν λοιπόν καθόλου τυχαία η πρόταση των συμβούλων του Υπουργού να καλυφθούν οι κενές θέσεις στα σχολεία με εθελοντές εκπαιδευτικούς. Και βέβαια το θέμα δε σταματά εδώ…



Στην Ελλάδα της κρίσης, εκείνοι που εργάζονται χωρίς αμοιβή αυξάνονται συνεχώς, ακόμα κι αν το απαγορεύουν οι νόμοι. Και αν κάποτε ανησυχούσαμε για τη μαύρη εργασία, σήμερα υπάρχουν εργαζόμενοι που δεν παίρνουν ούτε ένα ευρώ,  προσφέροντας δωρεάν  τις υπηρεσίες τους.


Δείτε την εκπομπή ΕΔΩ.

Αναρτήθηκε από:  ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πάουλο Κοέλο, «Παράδεισος και κόλαση»

Art : Dima Dmitriev
Ένας άνδρας, το άλογο και ο σκύλος του περπατούσαν σε ένα δάσος. Καθώς περνούσαν κάτω από ένα δένδρο έπεσε ένας κεραυνός και τους έκανε στάχτη! Όμως ο άνδρας δεν κατάλαβε ότι είχε εγκαταλείψει αυτόν τον κόσμο και συνέχισε την πορεία του με τα δύο του ζώα. Κάποιες φορές περνάει κάποιος χρόνος μέχρι να συνειδητοποιήσουν οι νεκροί την καινούργια κατάσταση. Ο δρόμος ήταν πολύ μακρύς και ανέβαιναν σε ένα λόφο. Ο ήλιος ήταν πολύ δυνατός και αυτοί ίδρωναν και διψούσαν. Σε μια στροφή του δρόμου είδαν μια πανέμορφη μαρμάρινη πύλη, που οδηγούσε σε μια πλατεία στρωμένη με πλάκες από χρυσάφι. Ο διαβάτης κατευθύνθηκε προς τον άνθρωπο που φύλαγε την είσοδο.

- «Καλημέρα».
- «Καλημέρα», απάντησε ο φύλακας.
- «Πώς λέγεται αυτό το τόσο όμορφο μέρος;».
- «Αυτός είναι ο παράδεισος».
- «Τι καλά που φτάσαμε στον παράδεισο, γιατί διψάμε».
- «Μπορείτε, κύριε, να μπείτε και να πιείτε όσο νερό θέλετε», είπε ο φύλακας και του έδειξε την πηγή.
- «Το άλογο και ο σκύλος μου διψούν επίσης».
- «Λυπάμαι πολύ», είπε ο φύλακας, «αλλά εδώ απαγορεύεται η είσοδος στα ζώα».

Ο άνδρας αρνήθηκε με μεγάλη δυσκολία, μια και διψούσε πολύ, αλλά δεν ήθελε να πιει μόνο αυτός. Ευχαρίστησε τον φύλακα και συνέχισε την πορεία του.

Αφού περπάτησαν για αρκετή ώρα στην ανηφοριά, εξαντλημένοι πλέον και οι τρεις έφτασαν σε ένα άλλο μέρος, η είσοδος του οποίου ξεχώριζε από μια παλιά πόρτα περικυκλωμένη από δέντρα. Στη σκιά ενός δέντρου καθόταν ένας άνδρας και είχε το κεφάλι του καλυμμένο με ένα καπέλο. Μάλλον κοιμόταν.
- «Καλημέρα», είπε ο διαβάτης. Ο άνδρας έγνεψε ως απάντηση με το κεφάλι του.
- «Διψάμε πολύ το άλογό μου, ο σκύλος μου κι εγώ».
- «Υπάρχει πηγή ανάμεσα σε εκείνα τα βράχια», είπε ο άνδρας δείχνοντας το μέρος. Μπορείτε να πιείτε όσο νερό θέλετε.

Ο άνδρας, το άλογο και ο σκύλος του πήγαν στην πηγή και έσβησαν τη δίψα τους. Ο διαβάτης γύρισε πίσω να ευχαριστήσει τον άνδρα.
- «Μπορείτε να ξανάρθετε όποτε θέλετε», του απάντησε εκείνος.
- «Επί τη ευκαιρία, πώς ονομάζεται αυτό το μέρος;», ρώτησε ο άνδρας.
- «Παράδεισος».
- «Παράδεισος; Μα ο φύλακας της μαρμάρινης εισόδου μού είπε ότι εκείνο το μέρος ήταν ο παράδεισος».
- «Εκείνο δεν ήταν ο παράδεισος, αλλά η κόλαση», απάντησε ο φύλακας. Ο διαβάτης έμεινε σαστισμένος.
- «Θα έπρεπε να τους απαγορεύσετε να χρησιμοποιούν το όνομά σας. Αυτή η λάθος πληροφορία μπορεί να προξενήσει μεγάλο μπέρδεμα», είπε ο διαβάτης.
- «Σε καμία περίπτωση», αντέτεινε ο άνδρας, «στην πραγματικότητα μας κάνουν μεγάλη χάρη, διότι εκεί παραμένουν όλοι όσοι είναι ικανοί να εγκαταλείψουν τους καλύτερους φίλους τους!


Πάουλο Κέλο, Ο διάβολος και η δεσποινίδα Πριμ, Λιβάνης, Αθήνα 2001
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ορφανοτροφείο ενηλίκων

Ορφανοτροφείο: ένα μέρος όπου ευαίσθητοι και δοτικοί γονείς προσφέρουν την αγάπη τους και το σπίτι τους σε παιδιά που τα έχουν ανάγκη. Αν όμως συνέβαινε το αντίθετο; Καλώς ήρθατε στο Ορφανοτροφείο ενηλίκων. 



Όλοι ξέρουμε ότι τα παιδιά δεν μπορούν να διαλέξουν τους γονείς τους. Αν όμως μπορούσαν; Αυτό θα άλλαζε τη συμπεριφορά των γονέων; Αν για παράδειγμα ήξεραν ότι θα παιδιά τους δε θα τους διάλεγαν σε καμία περίπτωση επειδή πίνουν, θα συνέχιζαν να το κάνουν; Το βίντεο μας βάζει σε σκέψεις....


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η συμβουλή του Αϊνστάιν για να μαθαίνει κάποιος γρήγορα

Το 1915 ο 36χρονος Albert Einstein ενώ μόλις έχει ολοκληρώσει το κορυφαίο του έργο, γράφει ένα γράμμα γεμάτο σοφία στο μεγάλο του γιο και τον συμβουλεύει πώς να μαθαίνει...

Το 1915 ο 36χρονος Albert Einstein είχε μόλις ολοκληρώσει το δισέλιδο αριστούργημα που θα έφερνε επανάσταση στη σύγχρονη φυσική και θα αναδείκνυε τις προσπάθειες των φυσικών σε διεθνή φήμη και δόξα, τη θεωρία της γενικής σχετικότητας. Πριν δημοσιευτεί, ο Einstein σταμάτησε για μια στιγμή και έγραψε ένα εγκάρδιο και ευγενικό γράμμα στον τότε 11χρονο γιο του Hans Albert, ο οποίος ζούσε με τη μητέρα του και τον μικρό του αδερφό, Eduard “Tete” Einstein, στη Βιέννη.

Το γράμμα (εμφανίζεται παρακάτω), όπως και οι περισσότερες αλληλογραφίες του Einstein, λάμπει από πατρική σοφία και μιλάει για κάτι που οι περισσότεροι άνθρωποι θα πρέπει πάντα να αναλογίζονται: πώς να μαθαίνουν.

Αγαπημένε μου Albert,

Χθες έλαβα το γράμμα σου και ήμουν πολύ χαρούμενος με αυτό. Φοβόμουν εδώ και καιρό ότι δεν θα μου ξαναέγραφες πλέον. Μου είπες όταν ήμουν στη Ζυρίχη, ότι ήταν παράξενο για σένα όταν ήρθα εκεί. Επομένως, νομίζω ότι είναι καλύτερα αν μέναμε μαζί σε ένα διαφορετικό μέρος, όπου κανένας δεν θα επηρεάσει την άνεσή μας. Σε κάθε περίπτωση θα προτρέψω ότι κάθε χρόνο ξοδεύουμε έναν ολόκληρο μήνα μαζί, έτσι ώστε να βλέπεις ότι έχεις ένα πατέρα που σε λατρεύει και αγαπάει. Μπορείς επίσης να μάθεις πολλά καλά και όμορφα πράγματα από μένα, κάτι το οποίο κάποιος άλλος δεν μπορεί να σου το προσφέρει τόσο εύκολα. Ό,τι έχω καταφέρει μέσα από τόση κουραστική δουλειά δεν πρέπει να είναι μόνο εκεί για τους ξένους, αλλά ειδικά για τα δικά μου παιδιά. Αυτές τις μέρες έχω ολοκληρώσει ένα από τα πιο όμορφα έργα στη ζωή μου, όταν μεγαλώσεις, θα σου μιλήσω για αυτό.

Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρήκες χαρά με το πιάνο. Αυτό και η ξυλουργική είναι κατά τη γνώμη μου οι καλύτερες ασχολίες για την ηλικία σου, καλύτερες ακόμα και από το σχολείο. Γιατί αυτά είναι πράγματα που ταιριάζουν πολύ σε ένα νέο άτομο, όπως είσαι εσύ. Κυρίως να παίζεις πράγματα στο πιάνο που σε ευχαριστούν, ακόμα και αν ο δάσκαλος δεν σου τα έχει αναθέσει. Αυτός είναι ο τρόπος για να μαθαίνεις περισσότερα, όταν, δηλαδή, κάνεις κάτι με τόσο μεγάλη ευχαρίστηση, με αποτέλεσμα να μην καταλαβαίνεις ότι ο χρόνος περνάει. Μερικές φορές είμαι τόσο απορροφημένος στη δουλειά μου, που ξεχνάω το μεσημεριανό μου γεύμα.

Φίλησέ μου τον Tete
Ο μπαμπάς.
Χαιρετίσματα στη μαμά.

Σίγουρα ο Άλμπερτ Αϊνστάιν αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα, βαθιάς κατανόησης της γνωστικής λειτουργίας του ανθρώπου. Πόσο αρμονικά και αποτελεσματικά μαθαίνουν οι άνθρωποι όταν ασχολούνται με κάτι που αγαπούν, ή το κάνουν με τον τρόπο που αγαπούν; Μάλλον η άποψη του πιο γνωστού φυσικού στην Ιστορία δεν θα έπρεπε να μας περάσει απαρατήρητη.

Αυτός είναι ο τρόπος για να μαθαίνεις περισσότερο, όταν κάνεις κάτι με τόσο πολύ ευχαρίστηση ώστε δεν καταλαβαίνεις ότι ο χρόνος περνά.

Πηγή: http://ethernews.com/

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Έλληνες στη Γη της Επαγγελίας....

Πολλοί Έλληνες αναγκάζονται να μεταναστεύσουν στην Αυστραλία λόγω της οικονομικής κρίσης με την ελπίδα για μια καλύτερη ζωή γι’ αυτούς και τα παιδιά τους, πράγμα που αποδεικνύεται πολύ δύσκολο να επιτευχθεί και σε αυτή τη Γη της Επαγγελίας. Οι νέοι Έλληνες μετανάστες αυτή τη στιγμή αναγκάζονται να πληρώνουν πανάκριβα δίδακτρα ακόμα και στα δημόσια σχολεία, ενώ... κάποιοι απ' αυτούς λόγω έλλειψης πόρων δεν στέλνουν καν τα παιδιά τους σχολείο…. Μια έρευνα για τη ζωή των συμπατριωτών μας στην άλλη άκρη της Γης…


Τα παιδιά κάποιων νεοφερμένων Ελλήνων μεταναστών, που βρίσκονται στην Αυστραλία είτε με μαθητική βίζα είτε με βίζα τύπου 457, στερούνται ακόμα και το βασικό ανθρώπινο δικαίωμα της εκπαίδευσης, καθώς οι γονείς τους δεν είναι σε θέση, από οικονομικής άποψης, να αντεπεξέλθουν στα πανάκριβα δίδακτρα που χρεώνουν τα δημόσια σχολεία.

Αυτήν τη θλιβερή πραγματικότητα έφερε στην επιφάνεια έρευνα που διεξήγε ο ομογενής ερευνητής Δρ Κώστας Τσίγκας, για λογαριασμό της Αυστραλοελληνικής Κοινωνικής Πρόνοιας, τα πορίσματα της οποίας παρουσιάστηκαν πριν από περίπου μία εβδομάδα.
Η έρευνα του ομογενή επιστήμονα, που φέρει τον τίτλο «The Journey of Νew Greek Migrants to Australia: Opportunities and Challenges - Η Πορεία των Νέων Ελλήνων Μεταναστών στην Αυστραλία: Ευκαιρίες και Προκλήσεις», επιχειρεί μία ποσοτική, αλλά και ποιοτική ανάλυση των δεδομένων όσον αφορά τις αφίξεις αλλά και τις συνθήκες εγκατάστασης και διαβίωσης των Ελλήνων υπηκόων στην Αυστραλία.

Το νομικό πλαίσιο που ισχύει αυτήν την στιγμή όσον αφορά την εγγραφή ενός παιδιού του οποίου οι γονείς βρίσκονται στην Αυστραλία με μαθητική βίζα ή βίζα 457 προβλέπει ότι αυτό το παιδί έχει το δικαίωμα να φοιτήσει σε όποιο δημόσιο σχολείο, δημοτικό ή γυμνάσιο, επιλέξει. Την ίδια στιγμή όμως επειδή το παιδί αυτό θεωρείται ότι είναι μαθητής του εξωτερικού (international student) για να φοιτήσει σε οποιοδήποτε σχολείο της πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας δημόσιας εκπαίδευσης θα πρέπει να πληρώσει συγκεκριμένα δίδακτρα τα οποία ορίζονται από το υπουργείο Παιδείας της κάθε Πολιτείας.

Με δεδομένο το ότι ο Δρ Τσίγκας στην έρευνά του ασχολήθηκε με τους Έλληνες υπηκόους μετανάστες των τελευταίων πέντε χρόνων στη Βικτώρια, θα αναφερθούμε ειδικά στα δίδακτρα που προβλέπει το υπουργείο Παιδείας της Πολιτείας για όσους μαθητές του εξωτερικού εγγράφονται στα σχολεία της.
Όπως αναφέρει στην ιστοσελίδα του το υπουργείο, τα δίδακτρα που προβλέπεται να πληρώσουν οι μαθητές του εξωτερικού των οποίων οι γονείς εργάζονται εδώ με βίζα 457 είναι $10.168 τον χρόνο για όλους τους μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, $13.489 το χρόνο για τους μαθητές που φοιτούν στην Α', Β', Γ' και Δ' Γυμνασίου ενώ για όσους φοιτούν στην Ε' και Στ' Γυμνασίου τα ετήσια δίδακτρα έχουν οριστεί στις $15.088 τον χρόνο.

Τα δίδακτρα για τους μαθητές οι γονείς των οποίων είναι επίσης σπουδαστές (βρίσκονται στην Αυστραλία με μαθητική ή φοιτητική βίζα) είναι ελαφρώς μειωμένα αλλά παραμένουν υπερβολικά υψηλά ιδιαίτερα για κάποιον φοιτητή γονέα που πρέπει να πληρώσει αφενός τα δικά του δίδακτρα και έχει το δικαίωμα να εργαστεί μόνο 20 ώρες την εβδομάδα. Αν το παιδί τους φοιτά στο Δημοτικό τα ετήσια δίδακτρα έχουν οριστεί στις $8.159 το χρόνο, για τις πρώτες τέσσερις τάξεις του Γυμνασίου στις $10.783 τον χρόνο και για τις δύο τελευταίες τάξεις του Γυμνασίου στις $12,095 τον χρόνο.
Να προσθέσουμε ότι αυτά τα δίδακτρα οι γονείς δεν τα πληρώνουν στο σχολείο αλλά στο υπουργείο Παιδείας.

Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ «ΚΑΤΑΠΑΤΑ» ΒΑΣΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

«Δεν ήταν δυνατό να βρούμε πόσοι ακριβώς κρατούν τα παιδιά στο σπίτι λόγω του ότι δεν μπορούν να πληρώσουν τα δίδακτρα» μας είπε ο δρ Τσίγκας όταν του ζητήσαμε να σχολιάσει αυτήν τη θλιβερή πραγματικότητα προσθέτοντας…
«Αυτό όμως που μπορώ να πω με βεβαιότητα είναι ότι υπάρχουν πολλές τέτοιες οικογένειες που οι γονείς ήρθαν εδώ με μαθητική βίζα, και αναφέρομαι στο 40% αυτών που ήρθαν από την Ελλάδα τα τελευταία πέντε χρόνια. Έρχονται εδώ με την τουριστική ή με την μαθητική βίζα ή με την βίζα 457. Σ' αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο αν δεν πληρώσουν και πληρώνουν παντού ακόμα και στα κυβερνητικά σχολεία.
Ξέρω έναν γονέα ο οποίος πληρώνει χιλιάδες δολάρια για

Παρασκευή, 21 Νοεμβρίου 2014

Απίστευτο: Νορβηγάκια τραγουδούν ελληνικά!

Στο βίντεο παρακολουθείτε τα παιδιά της τάξης της κυρίας Aud Jorunn Bergsvik στο Askøy kommune στην Νορβηγίας να τραγουδούν ελληνικά το πρωί για ένα χαρούμενο ξεκίνημα. Ωραίοι!!!



Πέμπτη, 20 Νοεμβρίου 2014

Μουσικός της Lady Gaga έφτιαξε πληκτρολόγιο με 360 πλήκτρα!

Το PianoArc είναι ένα κυκλικό πληκτρολόγιο με 294 πλήκτρα και είναι ιδέα του Brockett Parsons που βρίσκεται σήμερα σε περιοδεία με την Lady Gaga ως κύριος  keyboard player.
 
http://twistedsifter.com/


Για να κατασκευάσει αυτό που είχε αρχικά φανταστεί, ο Πάρσονς χρειάστηκε μια ολόκληρη ομάδα από  keyboardists, σχεδιαστές, τεχνικούς. Το PianoArc έχει διάμετρο περίπου 183 εκ.  και στηρίζεται σε μια βάση με ρυθμιζόμενο ύψος που μπορεί να παίρνει κλίση +/- 50 μοίρες. Φοβερό όργανο όπως θα δείτε και στο βίντεο…


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014

1ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου



Το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου ξεκίνησε το ταξίδι του στον όμορφο κόσμο του διαδικτύου...

Καλή πλοήγηση...

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.


Τουρκία: Επίθεση χάκερ στη δημόσια επιχείρηση ηλεκτρισμού για διαγραφή χρεών πολιτών

Διαβάζοντας το παρακάτω άρθρο ομολογώ ότι έκανα τη σύγκριση. Αυτοί μάλιστα. Έχουν βαθιά γνώση του αντικειμένου και κοινωνικό προφίλ οι άνθρωποι, αφού ενδιαφέρονται για τα πρακτικά οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα των συμπατριωτών τους. Δεν είναι σαν τους δικούς μας, που απλώς μαυρίζουν κάποιες κάποιες ιστοσελίδες....


Η ομάδα RedHack σε μήνυμά της στις 14 Νοέμβρη ανέφερε: «Αφιερώνουμε αυτή την ενέργεια στους κατοίκους της Yirca, σε όσους αντιστέκονται στην Validebağ και σε όσους γνωρίζουν πως υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από τα χρήματα σε αυτή τη ζωή». Στη Yirca η εταιρεία παραγωγής ενέργειας κατέστρεψε χιλιάδες ελιές, από τις οποίες ζούσαν οι κάτοικοι της περιοχή, στο πλαίσιο των εργασιών για την κατασκευή μιας νέας ηλεκτροπαραγωγικής μονάδας. Οι τούρκοι χάκερ δημοσίευσαν στοιχεία και ένα βίντεο που δείχνει την επίθεση στο σύστημα της δημόσιας επιχείρησης ηλεκτρισμού και τη διαγραφή των χρεών ύψους περίπου 540.000 ευρώ.


Σύμφωνα με την τουρκική Ηurriyet που δημοσίευσε το θέμα, το υπουργείο Ενέργειας της Τουρκίας υποστήριξε μια ημέρα αργότερα πως το σύστημα της επιχείρησης δέχτηκε επίθεση αλλά δεν χάθηκαν δεδομένα. «Το σύστημα δεν επιτρέπει την οριστική διαγραφή αρχείων. Τα πρωτότυπα αποθηκεύονται στο σύστημα», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Πηγή: http://tvxs.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή, 16 Νοεμβρίου 2014

Ευχαριστίες

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 60ού Δημοτικού Σχολείου Πάτρας και οι μικροί μαθητές του ευχαριστούν από καρδιάς τους τρεις γονείς που προσέφεραν για το κοινό καλό έναν βιντεοπροβολέα, μεγάλη ποσότητα φαρμάκων και μια δεκαοχτάτομη εγκυκλοπαίδεια. Επίσης ευχαριστούν το Σύλλογο Γονέων που προσέφερε τα τετράδια πρώτης γραφής για όλα τα παιδιά της Α΄ τάξης και τις κονκάρδες με το λογότυπο του σχολείου για όλα τα παιδιά που παρέλασαν στις 28 Οκτωβρίου.  

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη, 13 Νοεμβρίου 2014

Νέο ΔΣ της Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε.

Συγκροτήθηκε σε σώμα, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε. που προέκυψε από τις εκλογές  της 9ης Νοεμβρίου 2014, ως εξής :


Ανδριάς  Γεώργιος
Πρόεδρος
Κουντούρης Τηλέμαχος
Αντιπρόεδρος
Μακεδών  Νικόλαος
Γενικός Γραμματέας
Ράνιος  Αθανάσιος
Ταμίας
Καραπάτης  Βασίλειος
Ειδικός Γραμματέας
Παυλίδου  Μαριάνθη
Μέλος
Πριμικίρη  Αθηνά
Μέλος


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

ffDiaporama (δημιουργία ταινιών από φωτογραφίες, videos, κείμενα και μουσική)



Ένα εξαιρετικό πρόγραμμα (ελεύθερο λογισμικό), το οποίο θα σας βοηθήσει να συνθέσετε φωτογραφίες, videos, κείμενα και μουσική, για να δημιουργήσετε ψηφιακά άλμπουμ. Μέσα από ένα πολύ λειτουργικό περιβάλλον εργασίας που υποστηρίζεται η χρήση της ελληνικής γλώσσας στα μενού και στα πλαίσια διαλόγου του προγράμματος.

 Επισκεφτείτε τη σελίδα και κατεβάστε ελεύθερα.

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Παρουσίαση βιβλίου



Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ.ΠΑΝ.

Το ιντερνετ στην Ελλάδα φέτος




Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που προκύπτει από την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, που διενεργήθηκε σε δείγμα 4.129 ιδιωτικών νοικοκυριών, είναι ότι 7 στα 10 νοικοκυριά έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους (ποσοστό 65,6%) ποσοστό που υποδηλώνει αύξηση της τάξης του 16,5% σε σχέση µε το 2013. 

Επιπρόσθετα, περίπου 7 στα 10 νοικοκυριά της Χώρας (64,7%) χρησιµοποιούν ευρυζωνική σύνδεση για το διαδίκτυο στην κατοικία τους, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία (98,6%) των νοικοκυριών που έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από την κατοικία τους, χρησιµοποιεί ευρυζωνική σύνδεση. 

Σχετικά με τις online συνήθειες και δραστηριότητες των ελλήνων η έρευνα δείχνει: 

• ∆ιάβασµα online ειδήσεων σε ιστοσελίδες, εφηµερίδες, περιοδικά 84,9%. 
• Αναζήτηση πληροφοριών για προϊόντα και υπηρεσίες 82,3%. 
• Αποστολή ή λήψη ηλεκτρονικών µηνυµάτων 79,8%. 
• Συµµετοχή σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter κλπ.) 64,3%. 
• Παιχνίδια, εικόνες, ταινίες, µουσική 52,0%. 
• Web ραδιόφωνο ή web τηλεόραση 51,6%. 
• Πραγµατοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων, µε χρήση web κάµερας µέσω του διαδικτύου (Skype) 45,0%. 
• «Ανέβασµα» σε ιστοσελίδα κειµένου, φωτογραφιών, µουσικής, videos, λογισµικού κλπ. προκειµένου να τα µοιραστούµε µε άλλους 34,3%. 
• Χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύµατα 29,7%. 
• Πραγµατοποίηση τραπεζικών συναλλαγών 20,8%. 
• ∆ηµιουργία ιστοσελίδας ή blog 6,7%. 
• Πώληση αγαθών ή υπηρεσιών µέσω δηµοπρασιών π.χ. µέσω e-Bay, 5,7%. 
• Κλείσιµο ραντεβού µε γιατρό µέσω της ιστοσελίδας νοσοκοµείου ή κέντρου υγείας 2,9%. 

Μεγαλύτερη αύξηση καταγράφεται, σε σχέση µε το 2013, στην πραγµατοποίηση τραπεζικών συναλλαγών (+16,2%), στην πραγµατοποίηση κλήσεων ή βιντεοκλήσεων µέσω του διαδικτύου, µε χρήση προγραµµάτων όπως το Skype (+6,6%) και µεγαλύτερη µείωση καταγράφεται στη χρήση υπηρεσιών για ταξίδια και καταλύµατα (-22,1%). 

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι μεγάλη άνοδο δείχνει σε σχέση με πέρυσι και η "εν κινήσει" πρόσβαση των Ελλήνων στο διαδίκτυο μέσω mobile συσκευών. 

Αναλυτικά, 6 στους 10 από όσους χρησιµοποίησαν το διαδίκτυο το Α' τρίµηνο του 2014, συνδέθηκαν στο διαδίκτυο εν κινήσει (εκτός κατοικίας και χώρου εργασίας), από φορητή συσκευή. Το 58,4% όσων χρησιµοποίησαν το διαδίκτυο το Α΄ τρίµηνο του 2014 συνδέθηκαν στο διαδίκτυο, εκτός της κατοικίας και του χώρου εργασίας τους, µε χρήση κινητού τηλεφώνου ή smart phone, φορητού υπολογιστή (laptop, notebook, netbook ή tablet) ή άλλης φορητής συσκευής (PDA, MP3 player, e-book reader, φορητή κονσόλα παιχνιδιών κλπ.), παρουσιάζοντας αύξηση 30,7%, σε σχέση µε το Α' τρίµηνο του 2013. Π

ηγή: www.lifo.gr

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ.ΠΑΝ.

Τετάρτη, 12 Νοεμβρίου 2014

Όταν αναγκάζεσαι να γεννηθείς ήρωας

Ένα βίντεο αναρτήθηκε χτες που δείχνει ένα οχτάχρονο περίπου Σύριο αγόρι να σώζει ένα κοριτσάκι  μέσα από καταιγισμό πυροβολισμών ελεύθερων σκοπευτών. Μια ομάδα ανδρών, που κινηματογραφούν τη σκηνή πίσω από την ασφάλεια ενός τοίχου από τούβλα, ακούγεται να φωνάζει "Αλλάχ Ακμπάρ" (Ο Θεός είναι μεγάλος), όταν το αγόρι φαίνεται να πέφτει νεκρό από τους πυροβολισμούς, αλλά αμέσως μετά σηκώνεται, τραβάει το κορίτσι από το χέρι και καταφέρνει να το οδηγήσει σε ασφαλές σημείο! 

Το βίντεο αναρτήθηκε από ακτιβιστές της Συρίας και δεν μπορεί να επαληθευτεί. Κάποιοι είπαν ότι είναι ψεύτικο αλλά οι ειδικοί της Τelegraph αποφάνθηκαν ότι δεν υπάρχει κανένα; λόγος για να αμφισβητηθεί η αυθεντικότητα του. Έχει πάντως από χτες ξεπεράσεις τις 390 χιλ. προβολές.


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη, 11 Νοεμβρίου 2014

OK Go - I Won't Let You Down

Σας το αφιερώνουμε. Φοβερή παραγωγή!


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ατομικός φάκελος ασφάλισης απο 1η Ιανουαρίου

Το Φάκελο Ασφάλισης Υγείας παρουσίασε σήμερα, Δευτέρα, ο υπουργός Υγείας Μάκης Βορίδης, χαρακτηρίζοντας την συγκεκριμένη πρωτοβουλία ως «ένα ακόμα βήμα στην κατεύθυνση της υπεράσπισης των συμφερόντων των ασφαλισμένων». Άλλο ένα φακέλωμα με το οποίο ευελπιστεί η Κυβέρνηση να ελέγξει την υπερσυνταγογράφηση και να μειώσει τις δαπάνες του ΕΟΠΥΥ.



Ο φάκελος, τον οποίο έχει δημιουργήσει ο ΕΟΠΥΥ, περιέχει όλες τις εξετάσεις, ιατρικές πράξεις, επισκέψεις, υλικά και φάρμακα που έχει αποζημιώσει ο Οργανισμός για τον κάθε ασφαλισμένο τα τελευταία δύο χρόνια.

Από 1η Ιανουαρίου 2015 πρόσβαση στον προσωπικό του φάκελο θα έχει κάθε ασφαλισμένος, προκειμένου να κάνει αυτοέλεγχο για τυχόν χρεώσεις για υπηρεσίες που δεν έχει λάβει, ενώ το επόμενο βήμα θα είναι η κάρτα ασφάλισης υγείας, που θα αποτελεί και το «διαβατήριο» του ασφαλισμένου στο δίκτυο των υπηρεσιών του ΕΟΠΥΥ.

Από τη στιγμή που η θέσπιση του ατομικού φακέλου τεθεί σε ισχύ, ο Οργανισμός θα έχει τη δυνατότητα ακόμα και να «κόβει» μη αναγκαίες, με βάση επιστημονικά δεδομένα, εξετάσεις.

Ο κ. Βορίδης, κατά την σημερινή παρουσίαση, έκανε λόγο για πρωτοβουλία η οποία  βελτιώνει το σύστημα ελέγχου-παρακολούθησης των δαπανών του ΕΟΠΥΥ, συμπληρώνοντας πως το νέο μέτρο θα επιφέρει σχεδόν αυτόματη μείωση της προκλητής συνταγογράφησης με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η αποδοτικότητα των κονδυλίων.

«Σήμερα, το σύστημα είναι ανοιχτό από παντού», εξήγησε ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ κ. Δημήτρης Κοντός και τόνισε ότι με το ΑΜΚΑ και μόνο ο κάθε πάροχος μπορεί να γράφει ότι θέλει, χωρίς να το γνωρίζει ο ασθενής.


Με τη λειτουργία του φακέλου πλέον ο έλεγχος γίνεται σε σχέση με τον ασθενή, γεγονός που μπορεί να συγκρατήσει τον γιατρό από ενδεχόμενη υπερσυνταγογράφηση, ενώ με την πρόσβαση στον προσωπικό του «φάκελο» θα μπορεί ο ίδιος ο ασφαλισμένος να ελέγχει εάν του έχουν χρεωθεί υπηρεσίες που δεν έχει λάβει. Με την κάρτα ασφαλισμένου ο γιατρός δεν θα μπορεί να συνταγογραφεί εν αγνοία του κατόχου της.

Πηγή: http://www.kathimerini.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

Στην κορυφή της Ευρώπης το Τμήμα Φυσικής Κρήτης

Πανευρωπαϊκή «πρωτιά» πέτυχε το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης σε αξιολόγηση Multurank που έγινε ανάμεσα σε 143 τμήματα φυσικής με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.



H διάκριση του τμήματος φυσικής του πανεπιστημίου Κρήτης ως το κορυφαίο στην Ευρώπη, επιτεύχθηκε για την ποιότητα και ποσότητα του ερευνητικού του έργου, την παγκόσμια απήχησή του, τις διεθνείς επιστημονικές συνεργασίες και το ύψος της ανταγωνιστικής χρηματοδότησης από διεθνείς οργανισμούς.

Η «πρωτιά» του τμήματος Φυσικής,που γίνεται γνωστή μέσω του «Έθνους» βασίζεται στην επάρκεια των ερευνητών που διδάσκουν ή δουλεύουν στα εργαστήρια, τα γραφεία ως και στον Ψηλορείτη, στο κορυφαίο και παγκοσμίως αναγνωρισμένο Αστεροσκοπείο του "Σκίνακα" που αποτελεί "ανοικτό παράθυρο" στο Σύμπαν και έχει στο ενεργητικό του διεθνείς επιτυχίες.

Όμως πέρα από το…σύμπαν,το τμήμα Φυσικής επεκτείνει τους στόχους του με την ίδρυση Κέντρου Κβαντικής Πολυπλοκότητας και Νανοτεχνολογίας, βάζοντας στο «μικροσκόπιο» των ερευνών του τα έγκατα του ατομικού κόσμου. Μάλιστα,για την υλοποίηση του στόχου το Τμήμα Φυσικής πρόσφατα κατέκτησε μέσα από σκληρότατο διεθνή ανταγωνισμό Ευρωπαική χρηματοδότηση ύψους 4,8 εκ. ευρώ.

«Η διεθνής διάκριση του τμήματος φυσικής μας χαροποιεί ιδιαίτερα και δίδει σε όλους μας τη δύναμη παρά τη δύσκολη συγκυρία να συνεχίσουμε το έργο μας" δήλωσε στο "Έθνος" ο Γιάννης Παπαμαστοράκης Ομότιμος καθηγητής Αστροφυσικής του τμήματος φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης και διευθυντής του Αστεροσκοπείου στο "Σκίνακα".

«Η διάκριση», είπε, «προβάλλει ταυτόχρονα διεθνώς το πανεπιστήμιο Κρήτης, ολόκληρο το νησί, αλλά και την Ελλάδα γενικότερα.» Η «πρωτιά», πρόσθεσε, «έχει ιδιαίτερη αξία γιατί ξεπέρασε σε διεθνή αναγνώριση Τμήματα Φυσικής προβεβλημένων πανεπιστημίων με παράδοση εκατονταετιών και αυτό σε πείσμα της χρόνιας υποχρηματοδότησης σε σχέση με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά ιδρύματα, αλλά και ζώντας πρακτικά αποκομμένο από τα κέντρα επιρροής και εξουσίας».

Όμως το Τμήμα Φυσικής όπως αναγνωρίζουν και οι ίδιοι οι φοιτητές αποτελεί φυτώριο επιστημόνων όπου αποκτούν πλούσια εφόδια και διαπρέπουν διεθνώς.

«Το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης πρωτοπορεί διεθνώς και αποτελεί για όλους μας πολύτιμη πηγή γνώσης και επιστημονικής κατάρτισης. Όλοι οι φοιτητές που φοιτήσαμε και συνεχίζουμε τις σπουδές μας στο ίδιο Τμήμα αισθανόμαστε πολύ τυχεροί» δήλωσε στο «Έθνος» η μεταπτυχιακή φοιτήτρια Τζίνα Πανοπούλου.

Η ίδια πέρα από τη φοίτησή της στο Τμήμα Φυσικής –Τομέας Αστροφυσικής, έχει ολοκληρώσει στο ίδιο Τμήμα μεταπτυχιακό- μάστερ και τώρα έχει ξεκινήσει διδακτορικό. Η

Κυριακή, 9 Νοεμβρίου 2014

Οι Βέλγοι κατά της λιτότητας

Οι Βέλγοι, που δεν έχουν οικονομική κρίση από ότι γνωρίζω, βγήκαν προχτές στους δρόμους και έγινε χαμός. Διαμαρτύρονταν κυρίως για την αύξηση του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης από τα 65 στα 67 από το 2030 και για τα μελλοντικά σχέδια της κυβέρνησης για λιτότητα. Το βίντεο εντυπωσιακό.


Αναρτήθηκε από:ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ποιος πρέπει να δουλέψει τζάμπα τελικά;


Παρασκευή πρωί. Μπαίνω στο αυτοκίνητο και ξεκινάω για το σχολείο. Ανοίγω  το ραδιόφωνο. Σε κάποιον σταθμό η δημοσιογράφος μεταφέρει  απόσπασμα της συνέντευξης του υπουργού  Παιδείας, κυρίου Λοβέρδου «Απομένουν ακόμη 1.100 κενά και μιλάω για κενά που αφορούν στην επάρκεια στα σχολεία, όχι την πληρότητα, γιατί αυτός ο στόχος δεν επιτυγχάνεται πια. Δεν μπορώ να τα καλύψω αυτά τα 1.100 κενά γιατί δεν έχω άλλα κονδύλια… Σκέφτομαι ότι αν βρεθώ σε αδιέξοδο το μόνο που μου απομένει είναι να απευθυνθώ στον ανώνυμο εκπαιδευτικό ζητώντας την εθελούσια συνεισφορά του. Να δουλέψει χωρίς λεφτά για να καλυφθούν τα κενά, εθελοντικά δηλαδή, με αντάλλαγμα κάποια μόρια που θα τον βοηθήσουν όταν γίνουν προσλήψεις».

Κολλάω για μια στιγμή, «το ακούσαμε κι αυτό» συλλογιέμαι και δεν είμαι η μόνη. Πολλές οι αντιδράσεις από εκπαιδευτικούς στο διαδίκτυο, άλλοι μιλούν για εκμετάλλευση και ισοπέδωση της παιδείας στη χώρα μας(σοκάρομαι), άλλοι  μιλούν για παγκόσμια πρωτοτυπία( είμαστε πρωτοπόροι, μην περιαυτολογούμε!) και πολλά ακόμα.

Μετά όμως από ώριμη σκέψη, αποφάσισα πως σαν εκπαιδευτικός, πρέπει να σκεφτώ με ενσυναίσθηση, όπως λένε και οι ξένοι «να μπω στα παπούτσια του»(πφφφφ). Και τότε συνειδητοποίησα πως υπήρξα άδικη. Όλοι υπήρξαμε άδικοι παιδιά, οφείλουμε δημόσια συγνώμη στον υπουργό μας και μάλιστα γονατιστοί, περνώντας πρώτα από την Παναγιά της Τήνου. Απλά σκεφτείτε:

  • Πόσο μεγάλη απελπισία και αδιέξοδο είναι να ψάχνεις κονδύλι για να καλύψεις τον υπέρογκο μισθό, ενός ακαμάτη, ο οποίος δεν κάνει τίποτα, κάθεται όλη μέρα, και ξεκινά από  570 ευρώ…
  • Ας σκεφτούμε οι αχάριστοι ότι οι άνθρωποι του υπουργείου μας, πριν λίγο καιρό δαπάνησαν μερικά εκατομμύρια για να δημιουργηθεί το σχέδιο της αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου, για να γίνουμε καλύτεροι, να εντοπίσουμε τυχόν προβλήματα και να τα λύσουμε.  Κι εδώ βρέθηκαν κακόβουλοι να τους κατηγορήσουν για κατάχρηση δημοσίου χρήματος και μη αντικειμενική αξιολόγηση που θα χαρακτηρίσει με το ζόρι 15% των εκπαιδευτικών ως μη επαρκείς.
  • Οι εκπαιδευτικοί , χρόνια τώρα, χαρακτηριζόμαστε από την κοινωνία ως «τυχεροί» που δουλεύουμε. Αυτό και μόνο αρκεί. Ποιος νοιάζεται κάτω από τι συνθήκες δουλεύουμε; Πού, πώς, πόσα παίρνουμε, αν χρειάστηκε να  μας στέλνουν λεφτά οι γονείς μας ή οι λοιποί συγγενείς; Το καλοκαίρι καθοοοοοομαστε και κάνουμε διακοπές…. Οπότε ας δουλέψουν και κάποιοι τυχεροί τζάμπα…
  • Το αντάλλαγμα της εθελοντικής εργασίας δεν το λαμβάνει κανείς υπόψη;;;; Το λέει  ξεκάθαρα, «κάποια Μόρια» για τον διορισμό. Ο διορισμός είναι κοντά. Ο ΑΣΕΠ-φάντασμα καραδοκεί και έχει στείλει χιλιάδες εκπαιδευτικούς στα φροντιστήρια, με την ελπίδα πως θα είναι στους 15.000 τυχερούς που θα διοριστούν. Ίσως, αν γίνει ΑΣΕΠ και αν πάρει 15.000 άτομα. Τα οποία βέβαια μετά υπάρχει μια (απίθανη) περίπτωση να διώξει με την αντικειμενική αξιολόγηση που θα τους κρίνει ως μη επαρκείς. Ε με συγχωρείτε, με τέτοιο αντάλλαγμα συνεχίζει   κανείς ότι πρόκειται όντως  για εθελοντική εργασία;;;

Νομίζω πως τώρα μπήκαν κάπως  τα πράγματα στη θέση τους και ελπίζω να καταφέρω να πείσω κι άλλους συναδέλφους μου για το πόσο δίκιο έχει ο υπουργός μας τελικά. Και ελπίζω να μαζευτούν πάρα πολλοί εθελοντές εκπαιδευτικοί τις επόμενες μέρες και να κατακλείσουν το υπουργείο (για να δηλώσουν σχολεία). Όχι μόνο 1.100, πολλοί περισσότεροι.

Κλείνοντας, επειδή μάθανε  τώρα κάποιοι και χρησιμοποιούν για καραμέλα τη φράση του Κέννεντυ « Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός, όταν θεωρεί φυσιολογικό, να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του, παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του», έχω να πω πως είναι φυσικό και αυτονόητο να συμβαίνει, αν αναλογιστούμε πως το περιεχόμενο της αποχέτευσης χαρακτηρίζει ακριβώς την κατάσταση της χώρας μας γενικά…

Κι επειδή καταλαβαίνω την αγωνία και την απελπισία του υπουργού μας για το συγκεκριμένο θέμα, έχω να προτείνω μια άλλη λύση, σε περίπτωση που δεν βρεθούν  εθελοντές: Να  δουλέψετε εσείς  και οι 300 τζάμπα για 2-3 μήνες( ούτε που θα το καταλάβετε), ώστε να μαζευτεί το κονδύλι και να προσλάβετε τους εκπαιδευτικούς που χρειάζονται. Τόσο απλά!

Ε. Γ., εκπαιδευτικός

Πηγή: http://www.greekteachers.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ