Σελίδες

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

ΗΠΑ: Απέλυσαν τους καθηγητές επειδή οι μαθητές έπαιρναν κακούς βαθμούς



ΜΕ ΑΠΟΛΥΣΗ τιμωρήθηκαν οι 74 καθηγητές ενός σχολείου στην Πολιτεία Ρόουντ Άιλαντ των ΗΠΑ, για τις κακές επιδόσεις των μαθητών τους. Η σχετική απόφαση ελήφθη από την αρμόδια σχολική επιτροπή, η οποία έκανε σαφές στο διδακτικό προσωπικό του μοναδικού γυμνασίου στην κωμόπολη Σέντραλ Φαλς ότι με τη λήξη του ακαδημαϊκού έτους, θα πρέπει να αναζητήσει αλλού δουλειά. Η σχολική επιτροπή έφτασε σε αυτό το ακραίο μέτρο με κριτήριο το γεγονός ότι λιγότεροι από τους μισούς μαθητές του σχολείου έχουν καταφέρει να πάρουν το απολυτήριό τους στα τέσσερα χρόνια, ενώ μόλις το 7% έχει στοιχειώδεις γνώσεις στα Μαθηματικά.

Η κόντρα

Προ της απόφασης, η σχολική επιθεωρήτρια Φράνσις Γκάλο είχε παρουσιάσει ένα πλάνο με το οποίο ζητούσε ουσιαστικά από τους καθηγητές να περνούν περισσότερο χρόνο με τους μαθητές τους στο σχολείο, αλλά και να παρακολουθούν σεμινάρια. Οι καθηγητές, από την πλευρά τους, ζήτησαν αποζημίωση για τις επιπλέον ώρες απασχόλησης. Το αποτέλεσμα ήταν η απόλυση:

«Ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου, αλλά είμαι υποχρεωμένη να ακολουθώ τις ομοσπονδιακές οδηγίες», δήλωσε στην τοπική εφημερίδα «Ρrovidence Journal», η επιθεωρήτρια. Κατά της απόφασης κινούνται ήδη οι συνδικαλιστικές οργανώσεις των καθηγητών, δηλώνοντας ότι θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη.

Υπέρ της απόφασης τάχθηκε, πάντως, ο υπουργός Παιδείας της κυβέρνησης Ομπάμα, Αρν Ντάνκαν: «Επέδειξαν θάρρος και πήραν τη σωστή απόφαση για τα παιδιά», δήλωσε για τα μέλη της σχολικής επιτροπής.

ΠΗΓΗ: ΤΑ ΝΕΑ 26 Φεβρουαρίου 2010

2 σχόλια:

  1. Είναι τυχαίο ότι τα Νέα προβάλλουν το ζήτημα πέρνοντας σαφή θέση υπέρ της απόλυσης, των ανθρώπων που απολύθηκαν επειδή δεν δέχτηκαν να δουλέψουν απλήρωτες υπηρωρίες..

    Οι λόγοι της σχολικής αποτυχίας είναι γνωστοί.. Υπάρχουν άπειρα βιβλία αν πραγματικά οι συντάχτες παιδείας ήθελαν να είναι στοιχειωδώς ενημερωμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντα διαπλεκόμενη αυτή η εφημερίδα. Τίποτα δεν αφήνει στην τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή