Σελίδες

Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Επειτα από διάλογο η αξιολόγηση εκπαιδευτικών

Ο υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης τόνισε ότι η αξιολόγηση θα έχει καθαρώς διαπιστωτικό-βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα.

Διάλογο από μηδενική βάση για τα κριτήρια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών προανήγγειλε χθες ο υπουργός Παιδείας, Γιώργος Μπαμπινιώτης, κατά τη διάρκεια συναντήσεων με τις ομοσπονδίες δασκάλων, καθηγητών και ιδιωτικών εκπαιδευτικών βάζοντας έτσι στο «ράφι» προσχέδια προκατόχων του.

Οι εκπαιδευτικές ομοσπονδίες ξεκαθάρισαν ότι δεν πρόκειται να δεχθούν η αξιολόγηση να έχει τιμωρητικό χαρακτήρα και να οδηγήσει σε απολύσεις και πρόσθεσαν πως σε αντίθετη περίπτωση θα αντιδράσουν δυναμικά.
Ο κ. Μπαμπινιώτης ζήτησε τις προτάσεις των ομοσπονδιών και υποστήριξε ότι το προσχέδιο ΠΔ για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που είχε συνταχθεί στο παρελθόν από υπηρεσιακούς παράγοντες, ούτε είναι σε γνώση της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ούτε τη δεσμεύει.
Μάλιστα, επιχείρησε να καθησυχάσει τους εκπαιδευτικούς, λέγοντας ότι η αξιολόγηση αφορά σε όλα τα επίπεδα (εκπαιδευτικό σύστημα, σχολική μονάδα, εκπαιδευτικούς) και αποσκοπεί στη βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. «Εχει καθαρώς διαπιστωτικό-βελτιωτικό και όχι τιμωρητικό χαρακτήρα, ενώ δεν συνδέεται με απολύσεις εκπαιδευτικών», είπε χαρακτηριστικά.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ, Νίκος Παπαχρήστος, σημείωσε ότι η όποια αξιολόγηση πρέπει να έχει καθαρά εκπαιδευτικό προσανατολισμό και να μη συνδέεται με το μισθολόγιο και τη μισθολογική εξέλιξη. Η ΔΟΕ ανέφερε πως «εάν η αξιολόγηση οδηγήσει σε απολύσεις, η αντίδραση του κλάδου θα είναι τέτοια που όμοιά της δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν».

Πηγή: Έθνος
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

1 σχόλιο:

  1. Να γίνει η αξιολόγηση και να συνδεθεί με την εξέλιξη των εκπαιδευτικών. Όχι τιμωρώντας τους "κακούς δασκάλους" (αν και θα το 'θελα κι αυτό αλλά δε βρίσκω τρόπο αντικειμενικής αξιολόγησης) αλλά επιβραβεύοντας τους καλούς. Γιατί αυτή η μιζέρια από τη ΔΟΕ; Γιατί δεν θέτει το θέμα της επιβράβευσης των ακούραστων δασκάλων που βλέπουν στη διπλανή τάξη τον τεμπέλη και αγράμματο συνάδελφο να παίρνει και μεγαλύτερο μισθό και να γίνεται και διευθυντής του; Θέλεουμε να εξισωθούμε όλοι προς τα κάτω ή να ανεβάσουμε το επίπεδο της εκπαίδευσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή