Σελίδες

Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Οταν η προσπάθεια όλων... μετουσιώνεται σε επιτυχία



ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΛΙΝΑ ΚΟΪΝΑ
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το 4ο Γενικό Λύκειο Σταυρούπολης, όπου κάποιοι μαθητές μπορεί να μην έχουν την οικονομική δυνατότητα για φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα, αλλά έχουν την αμέριστη στήριξη των καθηγητών τους στο σχολείο.
Το 30% των υποψηφίων συγκέντρωσε πάνω από 15.000 μόρια σε αυτήν τη γωνιά της δυτικής Θεσσαλονίκης, στα όρια μεταξύ Ηλιούπολης και Ευόσμου, όπου καθηγητές και μαθητές συνεργάζονται αρμονικά με κέφι και όρεξη. Μάλιστα, αρκετοί διδάσκοντες νοιάζονται τόσο για τα παιδιά, που φροντίζουν να βρίσκονται στο πλευρό τους και να τους ενισχύουν μαθησιακά και εκτός των ωρών διδασκαλίας, σύμφωνα με τη διεύθυνση του σχολείου. Αρκετά μεσημέρια, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, όταν το κουδούνι χτυπούσε για να σημάνει τη λήξη των μαθημάτων, καθηγητές παρέμεναν στις αίθουσες για να λύσουν απορίες και να βοηθήσουν τους αδύναμους μαθητές. Η δωρεάν ενισχυτική διδασκαλία περιστασιακά γινόταν και το απόγευμα, αφού φιλότιμοι καθηγητές επέστρεφαν στο σχολείο για να βρεθούν στο πλευρό ορισμένων παιδιών σε αυτόν τον αγώνα για την κατάκτηση της γνώσης. Οπως είναι γνωστό, έχει μπει... φρένο στην Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη, δηλαδή στο πρόγραμμα του δωρεάν δημόσιου φροντιστηρίου του υπουργείου Παιδείας, γεγονός που πλήττει τις οικονομικά ασθενέστερες οικογένειες.

Με όρεξη
«Οι συνάδελφοι δουλεύουν με κέφι και όρεξη. Νοιάζονται για τα παιδιά, τα οποία το εισπράττουν και προσπαθούν... Δεν είναι οι μαθητές με τα πολλά ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια. Κάποια δεν παρακολουθούν καν φροντιστήριο, αλλά στηρίζονται στο μάθημα του σχολείου», ανέφερε η Αναστασία Σιβρή, διευθύντρια του 4ου Γενικού Λυκείου Σταυρούπολης, το οποίο βρίσκεται στην οδό Ιθάκης.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των πανελλήνιων εξετάσεων, που δόθηκαν χτες στη δημοσιότητα, το 30% των υποψηφίων στο εν λόγω σχολείο ξεπέρασε τα 15.000 μόρια και εννέα άτομα (6,5%) βρέθηκαν στο... ρετιρέ της βαθμολογίας με πάνω από 18.000 μόρια. Μάλιστα, στη Φυσική Κατεύθυνσης υπήρξε μαθητής που έγραψε 18,8 και στα Μαθηματικά Κατεύθυνσης 19,5. Ομως, δεν ήταν μόνο τα μαθήματα που συμβάλλουν στην καλή εικόνα και στο «ζεστό κλίμα» του σχολείου, αλλά και τα προγράμματα (π.χ. e-twinning, οι περιβαλλοντικές δράσεις, ο πολιτισμός και το θέατρο).

Πηγή: Αγγελιοφόρος
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου