Σελίδες

Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Μια γιορτή για το περιβάλλον στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου


Στην τελική ευθεία βρίσκονται οι προετοιμασίες για τη μεγάλη εκδήλωση για το περιβάλλον που διοργανώνουν αύριο Σάββατο 1 Ιουνίου (11.00 - 14.00) στο κέντρο της Πάτρας ο Δήμος Πατρέων και δεκάδες φορείς, οργανισμοί και εταιρείες της πόλης, με γενικό τίτλο «Μια γιορτή για το περιβάλλον».

Πρόκειται για μια φιλόδοξη προσπάθεια, για έναν ολοκληρωμένο εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος (που κάθε χρόνο εορτάζεται στις 5 Ιουνίου), με δράσεις και παρουσιάσεις που θα απευθύνονται σε παιδιά και μεγάλους και που θα λάβουν χώρα στους πεζόδρομους της Ρήγα Φεραίου και της Παντανάσσης και στον Έσπερο της πλατείας Γεωργίου, δίνοντας παράλληλα το μήνυμα της αξίας των συνεργασιών και της ομαδικής πρωτοβουλίας.
 
Τη διοργάνωση έχουν αναλάβει η Δημοτική Βιβλιοθήκη - Πολιτιστικός Οργανισμός και οι αντιδημαρχίες Εθελοντισμού, Περιβάλλοντος και Καθαριότητας του Δήμου Πατρέων, η ΑΔΕΠ, το ΙΕΚ ΑΚΜΗ Πάτρας, οι εκδόσεις ΤΟ ΔΟΝΤΙ και το γραφείο Ekvasis.
 
Οι δράσεις που θα γίνουν στον πεζόδρομο της Ρήγα Φεραίου (από Γεροκωστοπούλου μέχρι Παντανάσσης) και στον πεζόδρομο της Παντανάσσης, θα περιλαμβάνουν:
 

Ο Κήπος Στην Ταράτσα


Ο κήπος που φαίνεται στις φωτογραφίες βρίσκεται σε ένα κτίριο που όλοι έχουμε περάσει από κάτω του και κανένας δεν υποψιάζεται ότι υπάρχει εκεί. Και όμως κάποιος έχει δημιουργήσει αυτή την όαση πρασίνου και μάλιστα σε ένα οίκημα που μοιάζει να είναι εγκαταλειμμένο. Το κτίριο βρίσκεται Ρήγα Φερραίου και Φιλοποίμενος γωνία.

Πηγή: Το Σπιτόσκυλο
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Στέλιος Γεωργιάδης: ο παιδεραστής που κυκλοφορούσε ελεύθερος

Αφού το τύπος κυκλοφορούσε ελεύθερος επί 5 χρόνια και κακοποιούσε μικρά παιδιά, η Αστυνομία έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία του ζητώντας πληροφορίες, αλλά και για να προστατευτεί ο κόσμος. ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΡΓΑ ΤΩΡΑ; 

Αλλά βέβαια στον τόπο που ζούμε ποτέ δεν ξέρεις. Ο κυριούλης αύριο μεθαύριο μπορεί να βολτάρει πάλι σε τίποτα παιδικές χαρές χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι. Οπότε για δείτε όλοι τη φάτσα του και αν γνωρίζετε οτιδήποτε επικοινωνήστε με τον τηλεφωνικό αριθμό 210-6476370 της Υποδιεύθυνσης Προστασίας Ανηλίκων της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.


 Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κατασκευή φορτηγού με απλά υλικά

Υλικά: ένα χάρτινο κουτί από γάλα ενός λίτρου, 4 καπάκια από μπουκάλια νερού, καλαμάκια πλαστικά, 2 καλαμάκια από σουβλάκια, ένα λαστιχάκι, ένα μπαλόνι.


 
Αγαπημένοι μου αναγνώστες, το φορτηγό αυτό κινείται κιόλας και μάλιστα μόνο του. Ακολουθήστε τις οδηγίες της παρουσίασης. Προσοχή στο καλαμάκι που θα δέσετε το μπαλόνι. Πρέπει να κοπεί στο σωστό σημείο. Όταν θα είναι έτοιμο φουσκώνετε το μπαλόνι και φορτηγό σας φεύγει.

 

Αναρτήθηκε από:  ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Μαθητές στην Άβυθο Αχαΐας καλλιεργούν σχολικό λαχανόκηπο!

Πρώτης τάξεως αγρότες αποδεικνύονται οι μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Αβύθου Αχαϊας, που από τον περασμένο φθινόπωρο καλλιεργούν τον σχολικό λαχανόκηπό τους, υπό την επίβλεψη των δασκάλων τους και ήδη έφτασαν σε αξιόλογη παραγωγή λαχανικών!

Ο λαχανόκηπος ξεκίνησε με πρωτοβουλία των μαθητών της Στ’ Τάξης και γρήγορα επεκτάθηκε. Χρησιμοποιήθηκε τμήμα του προαύλιου χώρου όπου προηγουμένως υπήρχε χλοοτάπητας. Έχουν φυτευτεί 18 είδη λαχανικών και έχει υπάρξει παραγωγή σε αρκετά από αυτά.

Τα καλλιεργούμενα κηπευτικά είναι: δύο είδη λάχανου, κουνουπίδι, μπρόκολο, δύο είδη μαρουλιού, πατάτες, κρεμμύδια, σκόρδα, αρακάς, κουκιά, ρεβίθια, καρότα, σέλινο, μαϊντανός, άνηθος, κόλιανδρος, ενώ το τελευταίο είδος που φυτεύτηκε ήταν μια παραδοσιακή ποικιλία καλαμποκιού. Η καλλιέργεια είναι εντελώς βιολογική, χωρίς λιπάσματα και φυτοφάρμακα. Παράλληλα, τα φυτικά υπολείμματα συγκεντρώνονται για παραγωγή κομπόστ.

Ο Διευθυντής του Δημοτικού Σχολείου Αβύθου Γιάννης Παπαδόπουλος και ο δάσκαλος της Στ’ τάξης Κώστας Παπακωνσταντίνου, που ξεκίνησε τις δράσεις, σημειώνουν για την προσπάθεια: «η επιτυχία των μαθητών με το λαχανόκηπο δίνει ένα απλό μήνυμα προς όλους: αν υπάρχει γη, νερό και διαθέσιμα χέρια, η παραγωγή τροφής είναι εξασφαλισμένη».

Πηγή: THE BEST
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων


Ρίξτε μια ματιά. Πολλά χρήσιμα πραγματάκια...

 
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

«Amber alert»

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ψηφοδέλτιο Ανεξάρτητης Κίνησης Εκπαιδευτικών

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΑΓΓΕΛΟΣ (Νηπιαγωγός)
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ (Δάσκαλος)
ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΣΟΣ (Δάσκαλος)
ΘΕΟΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ (Δάσκαλος)
ΚΟΛΛΙΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ (Δάσκαλος)
ΜΠΟΥΡΚΟΥΛΑΣ ΦΩΤΗΣ (Γυμναστής)
ΜΥΛΩΝΑ ΒΑΡΒΑΡΑ (Νηπιαγωγός)
ΣΤΑΜΑΤΕΛΑΤΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ (Δάσκαλος)


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ο Aντώνης Σαμαράς μας εξηγεί πως θα φτάσουμε στην ανάπτυξη

朣 楢琴执执瑩浻牡楧硰执 执獧浻牡 楧敬 瑦瀰絸朣杢㑳执獧扻 捡杫潲湵潣潬昣 昸昸 慢正牧畯 摮椭慭敧敷止瑩札慲楤湥楬 敮牡氬 晥⁴潴敬瑦戠瑯潴牦浯潴捥 捥 捥戻捡杫潲 湵浩条眭扥楫楬敮 牡札慲楤湥 潴昣昸昸攣 散散戻捡杫 潲湵浩条洭穯氭湩 慥牧摡敩瑮 琨 灯捥捥捥慢正牧畯摮 椭慭 敧獭氭湩 慥牧摡敩瑮琨灯捥 捥捥 慢正牧畯摮椭慭 敧楬敮牡札 慲楤湥潴昣昸 昸攣散散戻捡杫潲 湵 浩条楬敮牡札慲楤湥 潴昣昸昸攣 散散汩 整牰杯摩慭敧牔湡 晳 牯楍牣獯景牧摡敩 瑮猨慴瑲潃潬卲 牴昣昸 昸摮潃潬卲牴攣散 散潢 摲牥硰猠汯摩 搻獩汰祡戺潬正潭 潢摲牥爭 摡畩瀲 漭戭牯敤慲楤獵 硰敷止瑩 戭牯敤慲楤獵 硰戻 牯敤慲楤獵 硰执獧搴摻獩 汰祡戺潬正瀻獯瑩 潩 敲慬楴敶执獧搴E筮楤 灳慬湩楬 敮戭潬 正漻敶晲潬

Έχει δίκιο. Ειδικά στο σημείο που λέει: 汦睯攺
 Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Η Πόλις εάλω




Η Άλωση της Πόλης, η παράδοση δηλαδή ουσιαστικά της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας στον Μωάμεθ τον Β' , που ξεκίνησε στις 6 Απριλίου και τελείωσε  στις  29 Μαΐου του 1453, σήμανε και το τέλος του Βυζαντίου.
Ενός Βυζαντίου που ήταν ήδη εξασθενημένο μετά την Άλωση από τους Σταυροφόρους το 1204 και μετά την κατάληψη και της Καλλίπολης.

 

Οι πολιορκητές ανέρχονταν σε 150.000 στρατιώτες και πλαισιώνονταν από τεχνίτες, εργάτες, υπηρέτες, κλπ. και μεγάλο πλήθος ατάκτων. Ήταν άριστα οργανωμένος και εκπαιδευμένος και φανατισμένος από τους δερβίσηδες (Τούρκους μοναχούς), που κυκλοφορούσαν στο στρατόπεδο και τόνωναν την πολεμική ορμή του πλήθους. Ο πολεμικός στόλος αποτελούμενος από 400 πλοία έφθασε στο Βόσπορο στις 12 Απριλίου.
 

Ο Μωάμεθ έστησε τη σκηνή του απέναντι από την Πύλη του Αγίου Ρωμανού. Για τον αποκλεισμό της πόλης χρησιμοποίησαν τα κάστρα που είχαν χτίσει στις δυο πλευρές του Βοσπόρου, το Ανατολού και το Ρούμελη.
Μέσα από τα τείχη η κατάσταση ήταν πολύ διαφορετική. Η Κωνσταντινούπολη είχε χάσει όλη τη λάμψη του παρελθόντος. Ήταν μια ερειπωμένη πόλη, που μόνο το Παλάτι, ο Ιππόδρομος, και οι μεγάλες εκκλησίες θύμιζαν το λαμπρό παρελθόν.
 

Ο πληθυσμός της δεν ξεπερνούσε τα 50.000 άτομα. Οι Βυζαντινοί στρατιώτες ανέρχονταν σε 5.000 και 2.000 οι ξένοι, κυρίως Γενουάτες και Βενετοί. Μάλιστα 700 Γενουάτες είχαν φθάσει με δυο καράβια στις 26 Ιανουαρίου 1453 και αρχηγό τον έμπειρο Ιωάννη Ιουστινιάνη.
Στις 27 Μαΐου άρχισε σφοδρός βομβαρδισμός. Δυο μέρες αργότερα ξεκίνησε η τελική επίθεση σε πολλά μέρη των τειχών, αλλά με επίκεντρο την Πύλη του Αγίου Ρωμανού, διότι εκεί το τείχος είχε σχεδόν καταπέσει.

 

Στην τρίτη τουρκική έφοδο, ο Ιουστινιάνης τραυματίστηκε και αποσύρθηκε από τη μάχη. Η αποχώρησή του έφερε σύγχυση στους αμυνόμενους και οι Τούρκοι μπήκαν στην Πόλη. Ο αυτοκράτορας Κωνσταντίνος ΙΑ', ο τελευταίος αυτοκράτορας του Βυζαντίου, έπεσε στα τείχη σαν απλός στρατιώτης.
 

Η Αγία Σοφία μετατράπηκε σε τζαμί...

ΠΗΓΗ: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ. 

Η άλωση της Πόλης


Δύο πολύ ωραία ντοκυμανταίρ σάς προτείνω, αγαπητοί φίλοι, σχετικά με την άλωση της Πόλης, σαν σήμερα το 1453. Είναι πολύ κατατοπιστικά και ενδιαφέροντα.

Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης 1453 ~ Η Μηχανή του Χρόνου

National Geographic | 1453, η Άλωση της Πόλης

 Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Αρχιμανδρίτης συγκέντρωσε δύο εκ. ευρώ για να αποφυλακίσει 15.382 άπορους

Ένα απίστευτο ρεκόρ ανθρωπιάς κατέχει ο αρχιμανδρίτης Γερβάσιος Ραπτόπουλος, ο οποίος από το 1978 μέχρι σήμερα έχει πληρώσει, με συνδρομές πιστών, αλλά και με δικά του χρήματα, 2.023.160 ευρώ, προκειμένου να αποφυλακιστούν 15.382 άποροι κρατούμενοι από φυλακές στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, από αστυνομικά τμήματα και από τμήματα ασφαλείας.

Ο π. Γερβάσιος κάθε φορά που καλείται να απαντήσει για τα κίνητρά του, χρησιμοποιεί τα λόγια του Αποστόλου Παύλου: «Να θυμάσθε τους φυλακισμένους, σαν να είσθε και σεις μαζί τους στη φυλακή».

Εμείς τι να πούμε γι' αυτόν τον πατέρα που κάνει το λειτούργημά του; Το έργο του νομίζω δε χρειάζεται λόγια. Χρειάζεται υποστηρικτές και συνοδοιπόρους. 

Πηγή: iefimerida.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δήμος Αμαρουσίου: Φυτεύτηκαν οι πρώτοι λαχανόκηποι σε δημοτικά σχολεία της πόλης

Με ενθουσιασμό οι μαθητές των δημοτικών σχολείων του Αμαρουσίου υποδέχτηκαν την πρωτοβουλία του δήμου κάθε σχολείο να αποκτήσει στην αυλή του τον δικό του λαχανόκηπο, που θα δημιουργήσουν και θα φροντίζουν τα ίδια τα παιδιά.

Η δράση ξεκίνησε από το 3ο, το 11ο ,το 15ο και το 6ο δημοτικό σχολείο τη Δευτέρα 16 Μαΐου και συνεχίστηκε, σε συνεργασία με το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, και σε άλλα σχολεία της περιοχής, πάντοτε στο πλαίσιο αντίστοιχου προγράμματος της Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς. Ο δήμαρχος Αμαρουσίου κ. Γιώργος Πατούλης δήλωσε χαρακτηριστικά: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, που η πρωτοβουλία μας για τη δημιουργία λαχανόκηπων στα σχολεία, που τη φροντίδα τους θα έχουν τα ίδια τα παιδιά, αγκαλιάστηκε με ενθουσιασμό από τους μικρούς μας φίλους.Μέσα από αυτή τη βιωματική εκπαίδευση οι μαθητές έρχονται σε επαφή με τη φύση και αποκτούν περιβαλλοντική συνείδηση. Γνωρίζουν τα ελληνικά βότανα και λαχανικά, καθώς και τη σημαντική διατροφική τους αξία για καλύτερη υγεία και ποιότητα ζωής».

Ωραία η πρωτοβουλία του δήμου. Μπράβο.

Πηγή: attikipress.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

ΑΓΑΦΡΟΝικοί ρυθμοί λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία



Σε ρυθμούς ΑΓΑΦΡΟΝικούς κυλούν οι τελευταίες μέρες του σχολικού έτους για τα σχολεία της Αιγιάλειας αλλά και της γειτονικής Πάτρας.

Στις  22 Μαΐου τα παιδιά του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αιγίου ζωγράφισαν τη φαντασία τους και αποτύπωσαν με χρώματα και εικόνες τις εποχές του χρόνου. Η όμορφη ιδέα ενός μαθητή πήρε μορφή στη είσοδο του σχολείου: καράβι και θάλασσα για το καλοκαίρι, σχολείο και φύλλα του φθινοπώρου, χιόνια και κασκόλ για το χειμώνα, λουλούδια και πεταλούδες για την άνοιξη.


Στις 26 Μαΐου το ΑΓΑΦΡΟΝ βοήθησε το πρόγραμμα του ολοήμερου τμήματος του 10ου Δημοτικού Αιγίου, τα παιδιά και τη δασκάλα τους κ. Βιολέττα Εξάρχου να φτιάξουν τα δικά τους πρωτότυπα παιχνίδια στην αυλή. Στο τέλος της σχολικής χρονιάς το κέφι του ΑΓΑΦΡΟΝ όχι μόνο παραμένει αμείωτο αλλά γιγαντώνεται με νέες ιδέες και σκοπούς.


Στις 27 Μαΐου το ΑΓΑΦΡΟΝ, χάρη στον δάσκαλο και καλό φίλο κ.Θωμά Μπουλιέρη, βρέθηκε στο 29ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας και μαζί με τα παιδιά της ΣΤ’ τάξης, που αποχαιρετούν σε λίγες μέρες το σχολείο τους, έφτιαξαν επιδαπέδια παιχνίδια για τα παιδιά που θα παραμείνουν αλλά και για όσα καινούργια φέρει η νέα χρονιά. 

Aναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Kρατήστε την πατούσα του ή την παλάμη του

Η συνταγή παραμένει η ίδια: ένα μέρος αλεύρι, ένα μέρος αλάτι και νερό όσο πάρει για να δημιουργηθεί με το ζύμωμα μια όμορφη ζύμη. Δημιουργείτε το αποτύπωμα και ψήνετε σε μέτριο φούρνο για αρκετή ώρα μέχρι να "πετρώσει" το κάδρο. Αν θέλετε πριν το ψήσετε κάντε στη ζύμη μια τρύπα τοποθετώντας μία πένα ή ένα μακαροτσίνι. Όταν ψηθεί βάφετε με μεταλλική μπογιά, του περνάτε κορδέλα και το κρεμάτε. Μπορείτε να φτιάχνετε ένα αποτύπωμα κάθε χρονιά και έτσι θα έχετε την ανάπτυξή του κρεμασμένη στον τοίχο!

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ένας αρχαίος Έλληνας πολεμιστής στο Λονγκ Αϊλαντ

Δεν συμβαίνει κάθε μέρα να γίνεται ακτινογραφία στα λείψανα ενός αρχαίου έλληνα πολεμιστή του 4ου π.Χ. αιώνα, όταν όμως συμβεί, επιφυλάσσει εκπλήξεις.

Την ευκαιρία έδωσε ο Έλληνας καθηγητής και διευθυντής της Σχολής Ανθρωπολογίας στο Πανεπιστήμιο Adelphi της Νέας Υόρκης κ. Αναγνώστης Αγελαράκης, ο οποίος μετέφερε υπό μορφή δανείου φυσικά και με άδεια της Ελληνικής Αρχαιολογικής Υπηρεσίας τα λείψανα του αρχαίου πολεμιστή στο Εβραϊκό Ιατρικό Κέντρο του Λονγκ Αϊλαντ προκειμένου να εξετασθούν. 


Το ερώτημα ήταν, πώς αυτός ο άνδρας είχε κατορθώσει να επιζήσει από ένα σοβαρό τραύμα, που υπέστη κατά τη διάρκεια μιας μάχης.

Συγκεκριμένα ένα χάλκινο βέλος είχε τρυπήσει την αριστερή ωλένη του πολεμιστή (το ένα από τα δύο μακρά οστά του πήχυ του χεριού) και παρέμεινε εκεί ως τον θάνατό του, πολλά χρόνια αργότερα. Σύμφωνα με την ακτινολόγο του Ιατρικού Κέντρου, που έκανε την ακτινογραφία στα οστά δρ. Ελίζ Κούπερσμιθ οι αρχαίοι Έλληνες χειρουργοί ήταν αδύνατον να αφαιρέσουν το βέλος, επειδή θα προξενούσαν μεγαλύτερη ζημιά στο τραύμα. Κι αυτό, γιατί όπως έδειξε η ακτινογραφία θα έπρεπε να τραβήξουν το αγκυλωτό στοιχείο του βέλους, που είχε παραμείνει στο χέρι του άτυχου πολεμιστή. Αυτό μάλιστα ήταν κάτι, που «θα μπορούσε να μην έχουν παρατηρήσει με γυμνό μάτι», όπως σημειώνει η ίδια. 

«Πρόκειται για ένα εύρημα πιο σπάνιο κι από διαμάντι» αναφέρει εξάλλου ο κ. Αγελαράκης. Σύμφωνα με τον ίδιο τα οστά είχαν βρεθεί σε έναν τάφο που ανασκάφηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980 στην Βόρεια Ελλάδα και όπως εκτιμούν οι ειδικοί ο πολεμιστής είχε πληγωθεί στα χρόνια του Φιλίππου Β ', πατέρα του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας εξάλλου τα οστά θα επιστρέψουν στο Μουσείο Καβάλας.

Πού να ΜΗΝ κάνεις μπάνιο

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, σας πιάσανε οι ζέστες και ξεκινήσατε τα μπάνια; Μια στιγμή! Πριν πάρετε τις παραλίες, εγώ που σας νοιάζομαι, σας πληροφορώ ότι μόνο 6 ακτές σε όλη την Ελλάδα, δηλαδή μόνο το 0,3%, χαρακτηρίστηκαν από την Ειδική Γραμματεία Υδάτων του Υπουργείου Περιβάλλοντος «ανεπαρκούς ποιότητας» και από αυτές οι δύο βρίσκονται στην ΠΑΤΡΑ! Φαίνεται ότι εμείς οι Πατρινοί το κάναμε το θαύμα μας πάλι. Λοιπόν, για να μην τα λουστούν τα παιδιά μας, το νου σας. Φέτος δεν κάνουμε μπάνιο στο Κάμπιγκ της Αγυιάς και στα Μποζαΐτικα. 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Γλαστράκι με λουλούδια και πλαστελίνη (για μικρές τάξεις)





Οι γλάστρες είναι από πλαστικό και πωλούνται σε πολύ χαμηλή τιμή. Το εσωτερικό τους είναι από πλαστελίνη ενώ τα λουλουδάκια είναι από χαρτόνι με υφή τρίχας.

Ευχαριστούμε τη Νηπιαγωγό κα Παναγ. Σαββανή που μας το έστειλε.

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.


Κάρτα με λουλούδια 3d







Το έφτιαξαν οι μαθητές της Στ2 με την καθοδήγηση της δασκάλας της αισθητικής Αγωγής κας Μήτση Χριστοπούλου

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ .ΠΑΝ.

Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Το μεγάλο μας τσίρκο με το όνομα Πανελλήνιες!

Το μεγάλο μας τσίρκο με το όνομα Πανελλήνιες!
Όλες αυτές τις μέρες ως γονείς παιδιών που συμμετέχουν στις φετινές πανελλήνιες , παρακολουθούμε ένα θέατρο παραλόγου χωρίς πραγματικά να μπορούμε να πιστέψουμε στα μάτια μας και στα αυτιά μας!
 
Θέματα τρελά και άπιαστα στα μαθηματικά γενικής όπου υποτίθεται διαγωνίζονται και μαθητές της θεωρητικής. Θέματα που δίνονται και παίρνονται πίσω στη φυσική κατεύθυνσης και που απευθύνονται ως συνήθως στα παιδιά διάνοιες και μόνο. Θέματα που επιδέχονται δύο διαφορετικές και εντελώς αντίθετες απαντήσεις στην έκθεση (έχει -δεν έχει κατακλείδα η παράγραφος). Οδηγίες για διόρθωση στα μαθηματικά διαφορετική  για τα μισά γραπτά από ότι  για τα άλλα μισά. Μέλη της ένωσης φυσικών και μαθηματικών που διαμαρτύρονται για την επιλογή των θεμάτων και την ανάρτηση κάποιων από αυτά στο διαδίκτυο. Επιστολή διαμαρτυρίας καθηγητών σχετικά με τα θέματα...και ακόμη οι πανελλήνιες δεν έχουν τελειώσει!! Πόσα ακόμη τέτοια μας περιμένουν;
 
Και αναρωτιέμαι, γιατί το έργο το παρακολουθώ πανομοιότυπο σχεδόν κάθε χρόνο εδώ και κάτι χρόνια. Ποιοι είναι αυτοί που επιλέγονται ως μέλη της επιτροπής θεμάτων και με ποια κριτήρια; Έχουν καμία επαφή με τη σχολική πραγματικότητα σήμερα; Τι είδους μάθημα πιστεύουν ότι γίνεται στα ελληνικά δημόσια σχολεία ; Μήπως κάτι τύπου Harvard ή οποιουδήποτε αντίστοιχου ξένου πανεπιστημίου τη στιγμή που παράλληλα το υπουργείο εξακολουθεί να σχίζει τα ιμάτιά του υποστηρίζοντας ότι μπορεί να πάει καλά στις πανελλήνιες ο κάθε μαθητής χωρίς τη βοήθεια κανενός φροντιστηρίου μόνο με προσωπικό διάβασμα και με τη βοήθεια του study for exams; Σε ποιους ηλίθιους νομίζουν ότι απευθύνονται πουλώντας τέτοιου είδους φτηνά παραμύθια τη στιγμή που οι διορισμένες απ' τους ιθύνοντες του υπουργείου επιτροπές δουλεύουν για να περάσουν το ακριβώς αντίθετο μήνυμα :"γονείς,τρέξτε ξεπουληθείτε, πεινάστε,χρεωθείτε αλλά στείλτε τα παιδιά σας στα καλύτερα τα πιο ακριβοπληρωμένα και ενημερωμένα φροντιστήρια γιατί εδώ δεν παίζουμε, τα θέματά μας είναι τόσο προχωρημένα που απευθύνονται μόνο σε παιδιά θαύματα ή παιδιά προετοιμασμένα μέχρις τελικής πτώσεως και εξαντλήσεως της πνευματικής και ψυχικής τους υγείας"
 
Συγχαρητήρια λοιπόν στις εξεταστικές επιτροπές των πανελληνίων για το μπάχαλο που κατάφεραν και φέτος να δημιουργήσουν.
Συγχαρητήρια και στο υπουργείο μας που  προνοεί και φροντίζει ώστε τα παιδιά μας να πιέζονται τόσο πολύ στην γ΄λυκείου ώστε άλλο να μαχαιρώνει την ίδια του τη μητέρα και άλλα...να τρέχουν στα φαρμακεία με συνταγογραφημένα από γιατρούς βαριά ηρεμιστικά (σκηνή που εκτυλίχθηκε μπροστά στα ίδια μου τα μάτια) γιατί δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν χωρίς αυτά το άγχος των πανελληνίων!!
 
Συγχαρητήρια τελικά στη χώρα μας που τρώει τα ίδια τα παιδιά της αφήνοντας το μέλλον τους να κρίνεται από μια διαδικασία που μόνο ως ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΦΑΓΟ ΤΣΙΡΚΟ μπορεί να χαρακτηριστεί!!
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ

Πηγή: alfavita
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

«Παραπομπή σε πειθαρχικό συναδέλφου μας.» Όλοι θεωρούμαστε ένοχοι!

Ίλιον,    24/5/2013
Α. Πρ. : 36
ΠΡΟΣ : Μέλη Συλλόγου, ΔΟΕ, Διεύθυνση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας
Σύλλογος εκπαιδευτικών Π.Ε.  «Δ.. Γληνός»
ΚΑΡΠΑΘΟΥ & ΣΠΟΡΑΔΩΝ
τηλ.- fax : 210 26 14 214

ΘΕΜΑ: «Παραπομπή σε πειθαρχικό συναδέλφου μας.»
Όλοι θεωρούμαστε ένοχοι!

Την Τετάρτη 22/5 το Δ.Σ. του Συλλόγου μας σε έκτακτη συνεδρίαση στην οποία παρευρέθηκε συνάδελφός μας από σχολείο του Καματερού, μας ενημέρωσε ότι παραπέμπεται σε πειθαρχικό και μάλλον θα τεθεί σε αργία. Η σχετική απόφαση στηρίζεται στο μνημονιακό νόμο 4093/ 2012, ο οποίος επιβάλλει την αυτοδίκαιη αργία για οποιοδήποτε δημόσιο υπάλληλο από τη στιγμή που παραπέμπεται στο πειθαρχικό συμβούλιο και μόνο.
Η υπόθεση του συγκεκριμένου συναδέλφου δεν σχετίζεται με πρόβλημα που προέκυψε κατά την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά αφορά αντιδικία με ιδιώτη πλημμεληματικού χαρακτήρα για κάτι που κατηγορείται ότι έκανε πριν από δύο χρόνια.

Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί σε δεκάδες περιπτώσεις εκπαιδευτικών που τέθηκαν σε αργία πριν καν εκδικαστεί η υπόθεσή τους στα αρμόδια συμβούλια και βρίσκονται σε ιδιότυπη ομηρία.

Πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση του συνταγματικά κατοχυρωμένου τεκμηρίου της αθωότητας, που στιγματίζει τον εργαζόμενο και θίγει την προσωπική του αξιοπρέπεια. Όλοι θεωρούμαστε  ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

Ο νέος Πειθαρχικός Κώδικας στην ουσία ακυρώνει – στιγματίζει την προσωπική μας ζωή αλλά και τα πολιτικά δικαιώματα του δημοσίου υπαλλήλου, μιας και με την αόριστη αυτή κατηγορία  δίνει τη δυνατότητα να διωχθεί η συμπεριφορά κάθε ενός από μας. Ταυτόχρονα ο ν. 4093/2012, οδηγεί σε αργία τον υπάλληλο που έχει παραπεμφθεί στο πειθαρχικό (ως επίορκο !!!) ακόμα κι αν η υπόθεσή του δεν έχει τελεσιδικήσει. 

Δε χωράει καμία αμφιβολία ότι ο νέος Πειθαρχικός Κώδικας επιδιώκει την επιβολή κλίματος πειθάρχησης και φόβου προκειμένου να περάσουν οι απολύσεις στο δημόσιο για να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις της Τρόικας και του μεγάλου κεφαλαίου. Η Κυβέρνηση επιδιώκει να τρομοκρατήσει τους εργαζόμενους ώστε να αποδεχτούν σιωπηλά και υποταγμένα τις  αποφάσεις της. Θέλει να σπείρει το φόβο, να μας κρατήσει όμηρους και να ποινικοποιήσει κάθε στιγμή της προσωπικής μας ζωής. 

Η σημερινή τρικομματική κυβέρνηση, με την πιο βάρβαρη πολιτική που έχει γνωρίσει ο τόπος και ο λαός μας από τη μεταπολίτευση και μετά, έχει απόλυτη ανάγκη το ολοκληρωτικό κράτος για να μας καθυποτάξει. Μην μιλάς, μην κουνιέσαι είναι το δόγμα της και αυτός ο μνημονιακός νόμος τον στηρίζει τέλεια.

Ως Δ.Σ. δηλώνουμε ότι δε θα γίνουμε σύγχρονοι δούλοι που θα φοβούνται να μιλήσουν, που θα φοβούνται να ζήσουν, αλλά συλλογικά θα παλέψουμε και θα υπερασπιστούμε τις προσωπικές και Συνταγματικές μας ελευθερίες ενάντια σε μια πολιτική που μας θέλει με σκυμμένο το κεφάλι. 

Απαιτούμε:
  • Την άμεση κατάργηση του μνημονιακού νόμου 4093/ 2012. 
  • Την άμεση ανάκληση του πειθαρχικού για τον συνάδελφό μας. 
  • Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΑΔΕΔΥ να αναδείξουν το σοβαρό αυτό πρόβλημα και να κινητοποιήσουν όλους τους εργαζόμενους. 
  • Καλούμε τη ΔΟΕ να προχωρήσει άμεσα σε δικαστική προσφυγή για την ανατροπή των απαράδεκτων, αντιδημοκρατικών και αντισυνταγματικών ρυθμίσεων του ν. 4093/2012

 Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                            Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

ΝΙΚΟΛΑΡΑΣ  ΙΩΑΝΝΗΣ            ΚΟΝΤΕΛΕΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
 
Πηγή: alfavita
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

«Η Διοίκηση της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Τάσεις και Προοπτικές»



Με εξαιρετική επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων, στην αίθουσα «Αντώνης Τρίτσης» το Σάββατο 25/05/2013, από την Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Π.Ε., η Επιστημονική Ημερίδα με θέμα:

«Η Διοίκηση της Εκπαίδευσης στην Ελλάδα: Τάσεις και Προοπτικές»
Ομιλητές ήταν:
·         Μπουραντάς Δημήτριος, Καθηγητής στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας, με θέμα: «Ηγεσία και ενδυνάμωση του εκπαιδευτικού προσωπικού».
·         Κριεμάδης Αθανάσιος, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου με θέμα: «Αποτελεσματικότητα και ποιότητα στη Σχολική Μονάδα».
·         Κουτούζης Μανώλης, Επίκουρος Καθηγητής στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, με θέμα: «Εκπαιδευτική Ηγεσία για κοινωνική δικαιοσύνη».

Την ημερίδα τίμησαν,  με την παρουσία τους ο Διευθυντής Σπουδών Π.Ε. του Υπουργείου Παιδείας κ. Κώστας Παπαχρήστος, ο Πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντής Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Π.Ε.  Β΄ Αθήνας  κ. Πάρις Βεντήρης, η Σχολική Σύμβουλος της 3ης Περιφέρειας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης κ. Κυριακή Ατταλιώτου και ο Σχολικός Σύμβουλος της  31ης Περιφέρειας Δ.Ε. Αττικής κ. Αναστάσιος Ασβεστάς.

Η προσέλευση ήταν μεγάλη και οι εισηγήσεις μαζί με τη συζήτηση που διεξήχθη κράτησαν ζωντανό το ενδιαφέρον του ακροατηρίου έως το τέλος. Απ’ όλους τονίστηκε η ανάγκη να επαναληφθούν παρόμοιες επιμορφωτικές ημερίδες
Για το Διοικητικό Συμβούλιο
Ο Πρόεδρος         Γεώργιος Ανδριάς                                                                    
Ο Γεν. Γραμματέας     Νικόλαος  Μακεδών

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ                                          

Το σχολείο των πλουσίων

Την Τετάρτη πραγματοποιήθηκαν οι πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης, για την εισαγωγή των μαθητών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πολύ μελάνι έχει καταναλωθεί αυτές τις μέρες σε κείμενα για τη δυσκολία των θεμάτων σε όλα τα μαθήματα, την ορθότητά τους κ.λπ. Τα κείμενα όμως αυτά, όπως και οι παρατηρήσεις διαφόρων επιστημονικών ενώσεων, είναι σχεδόν πάντα μονόπλευρα γιατί περιορίζονται στο τι ακριβώς συνέβη και όχι στο ποιος ήταν ο σχεδιασμός και το τι εξυπηρετείται στην πραγματικότητα.
 
Μια τέτοια εξέλιξη είχαμε και προχτές με τα θέματα της Φυσικής. Εγώ δεν θα κολλήσω στο ότι τα θέματα ήταν δύσκολα, ότι ήθελαν μεγάλη μαθηματική επεξεργασία, ότι οι μαθητές χρησιμοποιώντας δύο διαφορετικές σωστές σχέσεις κατέληγαν σε διαφορετικά αποτελέσματα, ότι μια παραλλαγή της πρωτότυπης άσκησης είχε δημοσιευθεί σε ιστοσελίδα στο διαδίκτυο ή ότι σύμφωνα με τις φήμες είχε διδαχθεί 15 μέρες πριν από τις εξετάσεις σε δημόσιο σχολείο προσφυγικού δήμου της Αθήνας. 
 
Αυτά καθεαυτά δεν έχουν πολιτικό νόημα. Πολιτικό νόημα έχει το γεγονός πως ενώ ο νόμος αναφέρει ρητά ότι η εξεταστέα ύλη είναι η ύλη της Γ' Λυκείου είχαμε θέματα τα οποία αναφέρονταν σε ύλη προηγούμενων τάξεων, η οποία μάλιστα έχει τεθεί και εκτός αναλυτικού προγράμματος και δεν διδάσκεται στα περισσότερα σχολεία της χώρας. Πότε είχε διδαχθεί στους συγκεκριμένους μαθητές, π.χ., το ΘΜΚΕ με τριβή και ελατήριο; Παλιά ήταν στην ύλη της Α' Λυκείου, στη συνέχεια όμως το υπουργείο αποφάσισε ότι θα πρέπει η ύλη να μικρύνει και να αναδιαταχθεί, για να μειωθεί - μας έλεγαν - η παραπαιδεία! Αποτέλεσμα, κεφάλαια όπως η βαρύτητα και οι συντηρητικές δυνάμεις (που μια εξ αυτών είναι η δύναμη του ελατηρίου) να φύγουν από τη διδακτέα ύλη του σχολείου. Το πόσο μειώθηκε η παραπαιδεία και το πόσο θα μειωθεί στη συνέχεια με αυτές τις πρακτικές είναι ολοφάνερο.
 

Σάββατο 25 Μαΐου 2013

«Δεν μπορείτε να κλείνετε σχολεία...»

Ο Αζέα Τζόνσον είναι μόλις 9 ετών και ξεσήκωσε το Σικάγο, μιλώντας σε δημόσια διαμαρτυρία για την απόφαση του δημάρχου να προχωρήσει στο κλείσιμο 53 σχολείων, ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και το δικό του. Θαυμάστε τη ρητορική του, την αγωνιστικότητά του, τη δυναμικότητά του, την πίστη του στο δίκαιο στο παρακάτω βίντεο.

 
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Ωραίο βιντεάκι για την παραγωγή Ουσιαστικών



Ευχαριστώ τη Ρανιέλα, καλή φίλη και συνάδελφο που μου το έστειλε

Γιαν.Παν.

Ένα βήμα πιο κοντά στη λειτουργία του Ογκολογικού Ξενώνα της Πάτρας

Ένα σημαντικό βήμα προκειμένου να ξεκινήσει άμεσα στην Πάτρα η λειτουργία του «Ιδρύματος Φιλοξενίας Ογκολογικών Ασθενών - Η Ελπίδα», ώστε να αρχίσει ο ξενώνας να δέχεται τους πρώτους ασθενείς, έγινε σήμερα, με την υπογραφή της προγραμματικής σύμβασης μεταξύ της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, της 6ης Υγειονομικής Περιφέρειας, της διοίκησης του Ιδρύματος «Η Ελπίδα» και του Πανεπιστημιακού νοσοκομείου της Πάτρας .

Ουσιαστικά, με την συγκεκριμένη σύμβαση προχωρά άμεσα η διάθεση προσωπικού που θα στελεχώσει το Ίδρυμα Φιλοξενίας Ογκολογικών Ασθενών, κάτι που αποτελούσε τροχοπέδη στη λειτουργία του.


Στον ξενώνα, ο οποίος διαθέτει 48 κλίνες, και όλες τις απαραίτητες υποδομές, θα μπορούν να φιλοξενούνται ασθενείς που έρχονται στην Πάτρα από πολλές γειτονικές περιοχές, για να υποβληθούν σε θεραπευτική αγωγή σε νοσηλευτικά ιδρύματα της πόλης. Επίσης, στις υποδομές του ξενώνα, υπάρχει πρόβλεψη και για την παραμονή συνοδών.


Πάτρα: Τα παιδιά «κατέλαβαν» το Δημοτικό Συμβούλιο


Σ’ ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει, τι δεξιότητες άραγε χρειάζεται να έχει ο πολίτης του αύριο; Τι είναι αυτό που μπορεί να προετοιμάσει τα σημερινά παιδιά να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες που να σέβονται και να ενδιαφέρονται τόσο για τον εαυτό τους όσο και για το περιβάλλον στο οποίο ζουν; Οι απαντήσεις δόθηκαν το βράδυ της Πέμπτης 23 Μαΐου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας, το πρωί της Τρίτης 21 Μαΐου στην Πλατεία Γεωργίου και κυρίως σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που λειτούργησε ο θεσμός του Δημοτικού Συμβουλίου Παίδων Πάτρας. 

Οι μαθητές-Δημοτικοί Σύμβουλοι- εκλεγμένοι εκπρόσωποι των συμμαθητών τους- ακολουθώντας το πρωτόκολλο συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου των ενηλίκων, παρουσίασαν την εμπειρία τους από το θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου όπως λειτούργησε τη φετινή χρονιά, τα θέματα που τους απασχόλησαν, τις πρωτοβουλίες που ανέλαβαν, τα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους καθώς και τις προτάσεις τους για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και αξιοποίηση του θεσμού. 


Το συντονισμό της συζήτησης είχε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας, κ. Μπουρδούλης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Φίλιας, ενώ όλη η συνεδρίαση έγινε παρουσία του Δημάρχου Πατρέων κ. Δημαρά. Στον απολογισμό των δράσεων τοποθετήθηκαν και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πρασίνου, Έργων Αυτεπιστασίας κ. Σιγαλός και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Φίλιας, οι εκπρόσωποι του Κέντρου Πρόληψης κ. Πασσάς και κ. Ζορμπά, εκπρόσωποι από το χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και εκπρόσωπος του πληρώματος 94, κ. Κίτσιου. 


Ο συγκεκριμένος θεσμός είναι μια πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Πάτρας και υλοποιείται με την Επιστημονική Ευθύνη του Κέντρου Πρόληψης και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αχαΐας. Τη φετινή χρονιά συμμετείχαν 19 τμήματα της ΣΤ’ τάξης από 16 Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων: 1ο , 2ο, 12ο, 25ο, 33ο, 36ο, 49ο, 50ο, 51ο, 65ο, 1ο Οβρυάς, 2ο Παραλίας, Ρίου, Άνω Καστριτσίου, Κρήνης, και Πειραματικό Πανεπιστήμιου.

Πηγή: paraskhnio.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σ’ ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει, τι δεξιότητες άραγε χρειάζεται να έχει ο πολίτης του αύριο; Τι είναι αυτό που μπορεί να προετοιμάσει τα σημερινά παιδιά να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες που να σέβονται και να ενδιαφέρονται τόσο για τον εαυτό τους όσο και για το περιβάλλον στο οποίο ζουν; Οι απαντήσεις δόθηκαν το βράδυ της Πέμπτης 23 Μαΐου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας, το πρωί της Τρίτης 21 Μαΐου στην Πλατεία Γεωργίου και κυρίως σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που λειτούργησε ο θεσμός του Δημοτικού Συμβουλίου Παίδων Πάτρας. Οι μαθητές-Δημοτικοί Σύμβουλοι- εκλεγμένοι εκπρόσωποι των συμμαθητών τους- ακολουθώντας το πρωτόκολλο συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου των ενηλίκων, παρουσίασαν την εμπειρία τους από το θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου όπως λειτούργησε τη φετινή χρονιά, τα θέματα που τους απασχόλησαν, τις πρωτοβουλίες που ανέλαβαν, τα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους καθώς και τις προτάσεις τους για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και αξιοποίηση του θεσμού. Το συντονισμό της συζήτησης είχε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας, κ. Μπουρδούλης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Φίλιας, ενώ όλη η συνεδρίαση έγινε παρουσία του Δημάρχου Πατρέων κ. Δημαρά. Στον απολογισμό των δράσεων τοποθετήθηκαν και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πρασίνου, Έργων Αυτεπιστασίας κ. Σιγαλός και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Φίλιας, οι εκπρόσωποι του Κέντρου Πρόληψης κ. Πασσάς και κ. Ζορμπά, εκπρόσωποι από το χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και εκπρόσωπος του πληρώματος 94, κ. Κίτσιου. Ο συγκεκριμένος θεσμός είναι μια πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Πάτρας και υλοποιείται με την Επιστημονική Ευθύνη του Κέντρου Πρόληψης και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αχαΐας. Τη φετινή χρονιά συμμετείχαν 19 τμήματα της ΣΤ’ τάξης από 16 Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων: 1ο , 2ο, 12ο, 25ο, 33ο, 36ο, 49ο, 50ο, 51ο, 65ο, 1ο Οβρυάς, 2ο Παραλίας, Ρίου, Άνω Καστριτσίου, Κρήνης, και Πειραματικό Πανεπιστήμιου.Πηγή: www.paraskhnio.gr
Σ’ ένα κόσμο που συνεχώς αλλάζει, τι δεξιότητες άραγε χρειάζεται να έχει ο πολίτης του αύριο; Τι είναι αυτό που μπορεί να προετοιμάσει τα σημερινά παιδιά να γίνουν υπεύθυνοι πολίτες που να σέβονται και να ενδιαφέρονται τόσο για τον εαυτό τους όσο και για το περιβάλλον στο οποίο ζουν; Οι απαντήσεις δόθηκαν το βράδυ της Πέμπτης 23 Μαΐου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας, το πρωί της Τρίτης 21 Μαΐου στην Πλατεία Γεωργίου και κυρίως σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς που λειτούργησε ο θεσμός του Δημοτικού Συμβουλίου Παίδων Πάτρας. Οι μαθητές-Δημοτικοί Σύμβουλοι- εκλεγμένοι εκπρόσωποι των συμμαθητών τους- ακολουθώντας το πρωτόκολλο συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου των ενηλίκων, παρουσίασαν την εμπειρία τους από το θεσμό του Δημοτικού Συμβουλίου όπως λειτούργησε τη φετινή χρονιά, τα θέματα που τους απασχόλησαν, τις πρωτοβουλίες που ανέλαβαν, τα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους καθώς και τις προτάσεις τους για την αποτελεσματικότερη λειτουργία και αξιοποίηση του θεσμού. Το συντονισμό της συζήτησης είχε ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Πάτρας, κ. Μπουρδούλης και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Φίλιας, ενώ όλη η συνεδρίαση έγινε παρουσία του Δημάρχου Πατρέων κ. Δημαρά. Στον απολογισμό των δράσεων τοποθετήθηκαν και ο Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος, Πρασίνου, Έργων Αυτεπιστασίας κ. Σιγαλός και ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Φίλιας, οι εκπρόσωποι του Κέντρου Πρόληψης κ. Πασσάς και κ. Ζορμπά, εκπρόσωποι από το χώρο της εκπαίδευσης, καθώς και εκπρόσωπος του πληρώματος 94, κ. Κίτσιου. Ο συγκεκριμένος θεσμός είναι μια πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Παιδείας του Δήμου Πάτρας και υλοποιείται με την Επιστημονική Ευθύνη του Κέντρου Πρόληψης και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας Αχαΐας. Τη φετινή χρονιά συμμετείχαν 19 τμήματα της ΣΤ’ τάξης από 16 Δημοτικά Σχολεία του Δήμου Πατρέων: 1ο , 2ο, 12ο, 25ο, 33ο, 36ο, 49ο, 50ο, 51ο, 65ο, 1ο Οβρυάς, 2ο Παραλίας, Ρίου, Άνω Καστριτσίου, Κρήνης, και Πειραματικό Πανεπιστήμιου.Πηγή: www.paraskhnio.gr