Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας με τους Σχολικούς Σύμβουλους Πληροφορικής Κ. Μακεδονίας & Σχολικούς Συμβούλους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, σε συνεργασία με το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ και το Σωματείο «Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης», διοργανώνουν το 3ο ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ, στις 4 και 5 Μαΐου 2011 στο Συνεδριακό Κέντρο «Ν. Οικονόμου» - ΝΟΗΣΙΣ, Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας.
Στο συνέδριο θα λάβουν μέρος μαθητές και μαθήτριες σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και από τους 7 νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας.
Σκοποί του συνεδρίου είναι:
*Η ενθάρρυνση των μαθητών ώστε να ασχοληθούν με μία εργασία με - όσο το δυνατόν - επιστημονική προσέγγιση.
*Η απόκτηση εμπειριών στις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο με όλες τις τυπικές διαδικασίες (format εγγράφων, επιστημονικές επιτροπές κ.τ.λ) που θα διεξαχθεί σ’ ένα περιβάλλον υψηλού επιπέδου.
*Η ενίσχυση των προσπαθειών διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης στο πλαίσιο των σχολικών μαθημάτων.
*Η ανάπτυξη της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας.
*Η βιωματική εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην πράξη.
*Η απόκτηση δεξιοτήτων μέσω της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε.
*Η δημιουργία παραδειγμάτων και καλών πρακτικών για τις επερχόμενες σχολικές χρονιές (για μαθητές και εκπαιδευτικούς)
Θεματολογία
Το θέμα των εργασιών είναι ελεύθερο και επιλέχθηκε από τους ίδιους τους μαθητές με τη συνεργασία και την καθοδήγηση των καθηγητών Πληροφορικής του σχολείου τους, για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και των δασκάλων τους για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ενδεικτικά, οι εργασίες έχουν τη μορφή:
*Απλής παρουσίασης με λογισμικό Παρουσιάσεων
*Ψηφιακών εντύπων (Σχολική εφημερίδα, Σχολικό Λεύκωμα , κ.ά.)
*Ιστοσελίδας, διαδικτυακών τόπων
*Προγράμματος, σε γλώσσα προγραμματισμού που διδάσκεται στο σχολείο
*Κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων
*Πειραματικών διατάξεων
*Διατάξεις Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Οι εργασίες θα μεταδοθούν on line από το Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο και θα παρουσιασθούν αποκλειστικά από τους ίδιους τους μαθητές – προφορικά (εισήγηση-παρουσίαση) ή σε μορφή αφίσας (poster) - και θα συμπεριληφθούν μαζί με την παρουσίασή τους σε ένα οπτικό δίσκο (CD) που θα μοιραστεί στα σχολεία.
Πέρσι στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, την έναρξη του οποίου τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, συμμετείχαν 1050 μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων με 170 εργασίες.
Φέτος το συνέδριο εξακτινώθηκε σε όλους τους Νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας (προσυνεδριακές εκδηλώσεις Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών και Χαλκιδικής).
Στο συνέδριο ανταποκρίθηκαν θετικά οι μαθητές αφού έλαβαν μέρος στις προσυνεδριακές εργασίες 4.500 μαθητές και 300 εκπαιδευτικοί με 420 εργασίες, από τις οποίες επιλέχθηκαν 130 αντιπροσωπευτικές οι οποίες θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του διημέρου (4 και 5 Μαΐου).
Περισσότερες πληροφορίες στο διαδραστικό site του συνεδρίου http://www.math-syn-pli.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Στο συνέδριο θα λάβουν μέρος μαθητές και μαθήτριες σχολείων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (των τάξεων Ε΄ και ΣΤ΄) και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και από τους 7 νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας.
Σκοποί του συνεδρίου είναι:
*Η ενθάρρυνση των μαθητών ώστε να ασχοληθούν με μία εργασία με - όσο το δυνατόν - επιστημονική προσέγγιση.
*Η απόκτηση εμπειριών στις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο με όλες τις τυπικές διαδικασίες (format εγγράφων, επιστημονικές επιτροπές κ.τ.λ) που θα διεξαχθεί σ’ ένα περιβάλλον υψηλού επιπέδου.
*Η ενίσχυση των προσπαθειών διαθεματικής και διεπιστημονικής προσέγγισης στο πλαίσιο των σχολικών μαθημάτων.
*Η ανάπτυξη της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας.
*Η βιωματική εφαρμογή των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην πράξη.
*Η απόκτηση δεξιοτήτων μέσω της εκπαιδευτικής αξιοποίησης των Τ.Π.Ε.
*Η δημιουργία παραδειγμάτων και καλών πρακτικών για τις επερχόμενες σχολικές χρονιές (για μαθητές και εκπαιδευτικούς)
Θεματολογία
Το θέμα των εργασιών είναι ελεύθερο και επιλέχθηκε από τους ίδιους τους μαθητές με τη συνεργασία και την καθοδήγηση των καθηγητών Πληροφορικής του σχολείου τους, για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, και των δασκάλων τους για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ενδεικτικά, οι εργασίες έχουν τη μορφή:
*Απλής παρουσίασης με λογισμικό Παρουσιάσεων
*Ψηφιακών εντύπων (Σχολική εφημερίδα, Σχολικό Λεύκωμα , κ.ά.)
*Ιστοσελίδας, διαδικτυακών τόπων
*Προγράμματος, σε γλώσσα προγραμματισμού που διδάσκεται στο σχολείο
*Κατασκευής τρισδιάστατων μοντέλων
*Πειραματικών διατάξεων
*Διατάξεις Εκπαιδευτικής Ρομποτικής
Οι εργασίες θα μεταδοθούν on line από το Πανελλήνιο σχολικό δίκτυο και θα παρουσιασθούν αποκλειστικά από τους ίδιους τους μαθητές – προφορικά (εισήγηση-παρουσίαση) ή σε μορφή αφίσας (poster) - και θα συμπεριληφθούν μαζί με την παρουσίασή τους σε ένα οπτικό δίσκο (CD) που θα μοιραστεί στα σχολεία.
Πέρσι στο 2ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής, την έναρξη του οποίου τίμησε με την παρουσία της η Υπουργός Παιδείας κ. Άννα Διαμαντοπούλου, συμμετείχαν 1050 μαθητές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων με 170 εργασίες.
Φέτος το συνέδριο εξακτινώθηκε σε όλους τους Νομούς της Κεντρικής Μακεδονίας (προσυνεδριακές εκδηλώσεις Θεσσαλονίκης, Ημαθίας, Κιλκίς, Πέλλας, Πιερίας, Σερρών και Χαλκιδικής).
Στο συνέδριο ανταποκρίθηκαν θετικά οι μαθητές αφού έλαβαν μέρος στις προσυνεδριακές εργασίες 4.500 μαθητές και 300 εκπαιδευτικοί με 420 εργασίες, από τις οποίες επιλέχθηκαν 130 αντιπροσωπευτικές οι οποίες θα παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια του διημέρου (4 και 5 Μαΐου).
Περισσότερες πληροφορίες στο διαδραστικό site του συνεδρίου http://www.math-syn-pli.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου