Πέμπτη 23 Ιουνίου 2011

Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2011 - Βράβευση δύο συναδέλφων μας από το 2/θεσιο πειραματικό σχολείο Πανεπιστημίου Πάτρας

Το έργο της Φωτεινής Μάνη και του Αναστάσιου Δρογγίτη «ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΟΛΙΓΟΘΕΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ -Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΧΟ1 OLPC ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ -ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙΚΑΔΕ)» που πραγματοποιήθηκε στο 2/θέσιο Δημοτικό Πειραματικό Σχολείο Πανεπιστημίου Πατρών το σχολικό έτος 2009-2010 επιλέχτηκε προς βράβευση από την Κεντρική Επιτροπή Αξιολόγησης του 'Θεσμού αριστείας και ανάδειξης καλών πρακτικών στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση" που θέσπισε το Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
 

Η εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Κεντρική Υπηρεσία του Υπουργείου Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Παπανδρέου 37 Μαρούσι.
 
Ποιο συγκεκριμένα η δράση που βραβεύτηκε έχει τίτλο "Νέες τεχνολογίες στο ολιγοθέσιο σχολείο" και περιλαμβάνει δυο παρεμβάσεις:
  • Ο μαθητικός υπολογιστής ΧΟ1 και το Ελευθερο Λογισμικό – Λογισμικό Ανοικτού Κώδικα (πρόγραμμα «OLPC» one laptop per child, ένας φορητός υπολογιστής για κάθε παιδί):
    Συμμετοχή στο πρόγραμμα OLPC με την παραχώρηση στο Σχολείο 26 φορητών  μαθητικών υπολογιστών ΧΟ1 και ένταξή τους στην καθημερινή διδακτική πράξη.
    Τo φορητό μαθητικό υπολογιστή OLPC XO-1 (παλιότερα γνωστό σαν Hundred Dollar Laptop) σχεδιάζει ο διεθνής μη κερδοσκοπικός οργανισμός One Laptop per Child (OLPC), που ιδρύθηκε από τον Καθ. Ν. Νεγκροπόντε ιδρυτή του Media Lab του MIT, με σκοπό να δημιουργήσει έναν τόσο φθηνό φορητό υπολογιστή, ώστε κάθε παιδί στον κόσμο να μπορεί να έχει πρόσβαση στη γνώση και στη νέα τεχνολογία, και στόχος του είναι να δώσει στα παιδιά όλου του κόσμου ευκαιρίες να μάθουν να εξερευνούν και να εκφράζονται.

  • Τηλεκπαίδευση (το πρόγραμμα «ΟΙΚΑΔΕ», επικοινωνία ελληνόφωνων σχολείων).
    Συμμετοχή στο πρόγραμμα «ΟΙΚΑΔΕ» που αφορά ένα παγκόσμιο ηλεκτρονικό δίκτυο σχολείων, όπου δημοτικά σχολεία από την Ελλάδα και την Κύπρο και ελληνόφωνα σχολεία από το εξωτερικό πραγματοποιούν ανά ομάδες ζωντανές ηλεκτρονικές συναντήσεις. Οι μαθητές ερευνούν, συγκεντρώνουν και παρουσιάζουν στους συνομήλικούς τους τα στοιχεία που συνθέτουν την ιδιαίτερη φυσιογνωμία του τόπου τους, όπως γεωγραφία, φυσικό πλούτο, ιστορία, ήθη και έθιμα, πολιτισμό.

    Συγχαρητήρια στους συναδέλφους για τη δουλειά και τη διάκρισή τους.

    Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου