Σάββατο 3 Σεπτεμβρίου 2011

Ζω σε κράτος Ευρωπαϊκό!

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, είναι γεγονός: ζούμε σε κράτος Ευρωπαϊκό. Και η υγεία έχει περάσει στο από πάνω λέβελ  παρακάμπτοντας φυσικά την γραφειοκρατία. Και να γιατί το λέω: Μου έγραψε προχτές ο γιατρός έναν υπέρηχο θυρεοειδούς και φυσικά σηκώθηκα προυνό προυνό με την αυγούλα να πάω να θεωρήσω το βιβλιάριο. Μπαίνω λοιπόν, στο υγειονομικό και ω! του θαύματος δεν υπήρχε κανένας μπροστά μου. Για καλό και για κακό ρώτησα αν ήμουν στο σωστό σημείο και ναι, λοιπόν, ήμουν! Και τι μου λέει η υπεύθυνη περί των σφραγισμάτων γιατρός; "Μα, κυρία μου, δε χρειάζεται να θεωρείτε πλέον τα βιβλιάρια. Το Ελληνικό κράτος σας δίνει αυτή τη δυνατότητα για εξετάσεις κόστους κάτω των 150 €". Έμεινα άναυδη! Τι πρόοδος, σκέφτηκα γεμάτη θαυμασμό! Και χαρά φυσικά, αναλογιζόμενη τις ώρες που είχα σπαταλήσει μέχρι τώρα περιμένοντας στις ουρές για μία σφραγίδα...

Ανάλαφρη σαν πουλάκι έφυγα από το υγειονομικό, ρίχνοντάς του και μια τελευταία ματιά αποχαιρετισμού, αφού ελπίζω ότι δεν θα χρειαστώ σύντομα ιατρικές εξετάσεις άνω των 150€! Και γυρνώ σπίτι και παίρνω τηλ. το γιατρό να μου κλείσει ραντεβού για να κάνω την εξέτασή μου, ο οποίος μόλις ακούει ότι είμαι του Δημοσίου  μόνο που δεν μου κλείνει το τηλέφωνο αγανακτισμένος με το Ευρωπαϊκό κράτος στο οποίο ζούμε! Και δεν ήταν ο μοναδικός. Οι περισσότεροι σταμάτησαν να παίρνουν τα χαρτάκια του Δημοσίου, αφού το Ελληνικό Ευρωπαϊκό Κράτος έχει πάνω από 15 μήνες να τους πληρώσει και μάλιστα τιμές για γέλια. 

Και τώρα εγώ σαν Ελληνίδα Ευρωπαϊκή Πολίτης που χαίρω ασφάλισης από το κράτος μου πρέπει να πληρώσω την εξέτασή μου, αλλά χαλάλι όμως γιατί γλίτωσα την ουρά και ακόμα πιο χαλάλι γιατί ζω σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος που σέβεται και μεριμνά για τον πολίτη του!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου