Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Μα επιτέλους, υπάρχει Αϊ - Βασίλης;;;;



Οι απαντήσεις από τα παιδιά της Β΄ τάξης:

Υπάρχει Αϊ-Βασίλης γιατί πέρυσι μου έφερε μία μπάλα και μία τρομπέτα και μία κούκλα με μπαταρίες. Ιζάουρα



Όχι, δεν υπάρχει Αϊ-Βασίλης γιατί αν υπήρχε θα υπήρχαν και ιπτάμενοι τάρανδοι, αλλά δεν υπάρχουν. Επίσης το νομίζω αυτό επειδή κανένας λογικός άνθρωπος δεν κατεβαίνει από την καμινάδα. Αλέξης Φ.



Ο Αϊ-Βασίλης δεν υπάρχει καθόλου. Στην πραγματικότητα ήταν παπάς, αλλά στα παιδιά δεν τους άρεσε τα μαύρα που φορούσε και όταν πέθανε αναγκάστηκε να γίνει Αϊ-Βασίλης. Αργυρώ



Ναι, υπάρχει Αϊ-Βασίλης γιατί τον είχα δει πέρυσι. Είχε φάει όλους τους κουραμπιέδες και όλα μέσα στο σαλόνι μας ήταν χάλια. Χάρης



Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί αφήνει δώρα στο τζάκι. Άμα δεν υπάρχει ποιος τα αφήνει; Θοδώρα



Ναι, υπάρχει γιατί αφήνει δώρα και χαρά. Μαρία



Ναι, υπάρχει Αϊ-Βασίλης γιατί τον έχω δει στην τηλεόραση και πιστεύω πως υπάρχει. Μαρίνα



Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί μας φέρνει δώρα και η μαμά μου εκείνη την ώρα κοιμάται. Εμμανουήλ



Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί μας φέρνει δώρα. Αλλιώς τότε ποιος μας φέρνει δώρα; Νάσια



Ο Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί μας αφήνει κάτω από το δέντρο τα δώρα. Γιατί αλλιώς ποιος μας αφήνει τα δώρα κάτω από το δέντρο; Τζωρτζίνα




Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί τα Χριστούγεννα τον είδα με τον αδερφό μου που πήγε να μας αφήσει τα δώρα. Γιώργος



Ο Αϊ-Βασίλης υπάρχει, γιατί μια μέρα που λείπαμε όλοι, όταν γυρίσαμε είδαμε στο σαλόνι μας κάτι δώρα! Αλέξης



Ο Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί όταν έλειπα μου έφερε τα σκιουράκια μου. Βασίλης



Ο Αϊ-Βασίλης υπάρχει γιατί όταν είχαμε πάει σε ένα μαγαζί να φάμε και γυρίσαμε είδα τα δώρα στο δέντρο. Γιώργος



Υπάρχει Αϊ-Βασίλης επειδή εγώ με το θείο μου, με τη γιαγιά μου, με τον ξάδελφό μου, με την αδερφή μου και τη μαμά μου τον έχουμε δει και έχουμε βγάλει μαζί του φωτογραφία. Ελένη



Εγώ λέω ότι υπάρχει Αϊ-Βασίλης γιατί κάθε Πρωτοχρονιά μας φέρνει δώρα. Δεν μπορεί να φέρει κανείς άλλος δώρα, επειδή η μαμά και ο μπαμπάς εκείνη το βράδυ είναι στη γιαγιά μου μαζί με εμένα. Αλέξανδρος



Αϊ-Βασίλης υπάρχει στην Εκκλησία γιατί ο κύριος Μουσικός μας είπε ότι υπάρχει στην Εκκλησία. Χρήστος



Ο Αϊ-Βασίλης δεν υπάρχει γιατί είχα δει τους γονείς μου που είχαν βάλει ξυπνητήρι στο κινητό και έγραφε «ξυπνητήρι για Πρωτοχρονιά». Άρα τα δώρα τα φέρνουν οι γονείς μου. Νικολέτα



Όχι, δεν υπάρχει Αϊ-Βασίλης γιατί αν υπήρχε θα υπήρχαν και φαντάσματα. Χαρά 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου