Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Αγαπημένε μου φίλε



 Οι μαθητές του 60 Δημοτικού Σχολείου Πάτρας στέλνουν επετειακά γράμματα:


26/3/2013

Αγαπητέ μου φίλε Χρήστο,

Χθες γιορτάζαμε την 25 Μαρτίου του 1821, που τότε πολέμησαν οι Έλληνες για την πατρίδα μας.

Για να τιμήσουμε τους αγωνιστές του 1821 κάνανε γιορτή στο σχολείο τα παιδιά της Στ΄ τάξης και τραγουδήσανε πολύ όμορφα τα παιδιά της Ε΄ τάξης.

Στην παρέλαση πήγα μαζί με τα ξαδέρφια μου και είδα τα παιδιά να παρελαύνουν ντυμένα με χαρά.

Στην τηλεόραση είδα δύο έργα ελληνικά, που κατάλαβα πώς θα είναι να πολεμάς, να σκοτώνονται συγγενείς και αδέρφια.

Αν η χώρα μας κινδύνευε δεν θα άγγιζα το πιστόλι, γιατί είναι επικίνδυνο, αλλά θα έπαιρνα το μαχαίρι και θα βοήθαγα λίγο.

Εσύ τι κάνεις, πήγες στην παρέλαση, είδες κανένα έργο;

Με πολλή αγάπη,

Η φίλη σου η Ράνια





26/3/2013

Αγαπητή φίλη Αγγελική,

Εχθές γιορτάζαμε την 25η Μαρτίου. Την 25η Μαρτίου έγινε ο πόλεμος των Ελλήνων με τους Τούρκους και έγινε η επανάσταση.

Στο σχολείο τιμήσαμε τους αγωνιστές του 1821 με μια γιορτή από τα παιδιά του σχολείου μας, της έκτης.

Δεν πήγα στην παρέλαση, αλλά είδα στην τηλεόραση τον Παπαφλέσσα, την Μαντώ Μαυρογένους και τη Δίκη των Δικαστών.

Αν σήμερα γινόταν πόλεμος, εγώ θα πήγαινα να πολεμήσω με τα σπαθιά και τα όπλα και θα πήγαινα με τους άλλους Έλληνες, τους τσολιάδες.

Εσύ πώς πέρασες χθες στη γιορτή και τι είδες; Τι είδες στην τηλεόραση και στην παρέλαση;

Με αγάπη

Ο Κωνσταντίνος





26/3/2013

Αγαπητή μου φίλη Έλενα,

Εχτές γιορτάζαμε την επανάσταση του 21. Τότε οι Έλληνες πολεμήσαν τους Τούρκους.

Στο σχολείο για να τιμήσουμε τους αγωνιστές του 1821 κάναμε γιορτή.

Πολλά παιδιά και εγώ πήγαμε στην παρέλαση. Είδα εσένα, που βλέπαμε μαζί την παρέλαση, είδαν και τον αδελφό μου που είχε βγει στην παρέλαση.

Αν η χώρα μας σήμερα κινδύνευε, εγώ θα έπαιρνα ένα σπαθί και θα τους έκοβα τα κεφάλια ένα ένα.

Εσύ πήγες στην παρέλαση, είδες κανένα έργο με τους Έλληνες και πώς τα πέρασες;

Με αγάπη,

Η φίλη σου Δανάη





26/3/2013

Αγαπητέ Κωνσταντίνε,

Χθες γιορτάζαμε την 25η Μαρτίου και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τότε οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν.

Στο σχολείο διαβάσαμε βιβλία για να τιμήσουμε τους Έλληνες του 1821.

Είδα ένα έργο με τον Παπαφλέσσα. Είδα τον Κολοκοτρώνη και άλλους Έλληνες να πολεμάνε μαζί με τον Παπαφλέσσα.

Αν η χώρα μας κινδύνευε σήμερα, εγώ θα πήγαινα να κρυφτώ μέσα στο σπίτι μου.

Εσύ τι θα έκανες;

Σε χαιρετώ,

Η φίλη σου Αγγελική





26/3/2013

Αγαπητή φίλη Μαίρη,

Χτες γιορτάζαμε την επανάσταση του 1821. Οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν και κήρυξαν την επανάσταση.

Στο σχολείο μας για να τιμήσουμε τους αγωνιστές πολλά παιδιά ντύθηκαν Κολοκοτρώνης, Μιαούλης, Μπουμπουλίνα και τσολιάδες.

Εγώ χτες πήγα στην παρέλαση, είδα πολλά παιδιά που κρατούσαν τη σημαία, τους στρατιώτες που περπατούσαν ωραία.

Αν η χώρα μας κινδύνευε, εγώ θα έφευγα και θα πήγαινα σε άλλη χώρα.

Πήγες εσύ στην παρέλαση; Είσαι καλά; Τα πέρασες καλά;

Ο φίλος σου ο Σταύρος.





26/3/2013

Αγαπημένε μου φίλε Νεκτάριε,

Χθες γιορτάζαμε την 25 Μαρτίου του 1821, τότε που οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν εναντίον των Τούρκων.

Στο σχολείο μας για να τιμήσουμε τους αγωνιστές του 1821, τα παιδιά ντυθήκανε τσολιάδες, τραγουδήσανε και κάνανε σκετς.

Δεν πήγα στην παρέλαση, αλλά είδα στην τηλεόραση τον Παπαφλέσσα και τη Μαντώ Μαυρογένους.

Αν σήμερα η χώρα μου κινδύνευε, θα έπαιρνα την καραμπίνα μου και θα σκότωνα τους Τούρκους, τους Γερμανούς και τους Μουσουλμάνους, ειδικά τους Μουσουλμάνους, επειδή δεν πιστεύουν στον Χριστό, τον γιο του Θεού.

Εσύ πώς πέρασες;

Με αγάπη,

Δέσποινα





26/3/2013

Αγαπημένη μου φίλη Μαριλένα,

Χθες γιορτάζαμε την 25η Μαρτίου και τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Τότε την 25η Μαρτίου 1821 ξεσηκώθηκαν τα ελληνικά στρατεύματα εναντίον των Τούρκων, για να αποκτήσουν την ελευθερία τους.

Για να τιμήσουμε τους αγωνιστές του 21 είπαμε ποιήματα, τραγουδήσαμε και κάναμε σκετς.

Εγώ είδα τους Έλληνες στην τηλεόραση. Είδα τον ξαδερφό μου που παρέλασε.

Εγώ αν κινδύνευε η χώρα μου θα φορούσα την ελληνική στολή και θα πυροβολούσα με αληθινά όπλα.

Εσή πήγες στην παρέλαση; Πώς πέρασες χθες; Έφαγες καλά;

Ο φίλος σου

Αλέξανδρος Σ.





26/3/2013

Αγαπητή μου φίλη Δέσποινα,

Χθες γιορτάζαμε την 25η Μαρτίου του 1821, τότε που οι Έλληνες ξεσηκώθηκαν για την επανάσταση.

Στο σχολείο μας τιμήσαμε τους αγωνιστές με σκετς, ποιήματα και τραγούδια.

Την παρέλαση την είδα στην τηλεόραση και μου άρεσαν οι στολές των παιδιών.

Αν σήμερα η χώρα μας κινδύνευε, εγώ θα σκότωνα τους Τούρκους.

Εσύ πώς τα πέρασες; Τι έκανες στο σπίτι σου; Έπαιξες ωραία;

Με αγάπη,

Νεκτάριος

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου