Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Γνωρίστε το Σύλλογο Φίλων του Πολιτισμού Ανδραβίδας και Πεδινής Ηλίας "Η ΕΣΤΙΑ"

Μια πάρα πολύ ωραία εμφάνιση έκανε εχτές στην έξοδο του Μεσολογγίου ο Σύλλογος Φίλων του Πολιτισμού Ανδραβίδας και Πεδινής Ηλίας "Η ΕΣΤΙΑ" και με εντυπωσίασε τόσο που έψαξα να τους βρω στο διαδίκτυο. Βλέπετε η Ανδραβίδα είναι το χωριό μου, πηγαίνω αρκετά συχνά, αλλά πάντα βιαστικά λόγω έλλειψης χρόνου και πολλών υποχρεώσεων και δυστυχώς έχω χάσει την επαφή με τη ζωή εκεί. Όμως μου αρέσει να μαθαίνω από τις ξαδέρφες μου ή από το ίντερνετ τα ωραία πράγματα που συμβαίνουν στην Ανδραβίδα.

Που λέτε, ο Σύλλογος Φίλων του Πολιτισμού Ανδραβίδας και Πεδινής Ηλίας "Η ΕΣΤΙΑ" είναι μια πραγματική εστία πολιτισμού! Και με τι δεν καταπιάνονται! Κατ' αρχήν έχουν δικό τους κτίριο όπου λειτουργούν τμήματα μοντέρνου χορού, τμήμα Ευρωπαϊκών χορών, τμήματα παραδοσιακών χορών, τμήματα μουσικής, τμήμα εικαστικών, θεατρική ομάδα!

Πραγματοποιούν πλήθος εκδηλώσεων όπως την αναβίωση του παραδοσιακού γάμου της περιοχής, την προβολή ταινιών για τους δημότες, τη διοργάνωση βραδιών τέχνης και πολιτισμού κ. ά. Η κορυφαία τους εκδήλωση όμως είναι οι "Στιγμές της επανάστασης του 21" που πραγματοποιείται κάθε χρόνο με την ευκαιρία της εθνικής επετείου στην πλατεία της Αγίας Σοφίας και αναπαριστά γεγονότα της εποχής εκείνης. Πρόκειται για μια εκδήλωση πραγματικά εντυπωσιακή.

Εγώ δεν έχω παρά να δώσω τα συγχαρητήριά μου σε όλους εκείνους που με μεράκι και κέφι προσφέρουν τόσα στους συνδημότες τους. Μπράβο! Να έχετε δύναμη να συνεχίζετε την τόσο καλή δουλειά γιατί χτίζει πολιτισμό και δεν αφήνει τα παιδιά μας να ξεχνούν τις ρίζες τους!


 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου