Τρίτη 30 Απριλίου 2013

Πώς καταλαβαίνεις ότι ήρθε η ώρα να καθαρίσεις το μπαλκόνι σου;

Τα περιστέρια το νομίζουν για ακατοίκητο, φτιάχνουν φωλιές στις γλάστρες και κλωσσάνε τα αυγά τους!


Εντάξει, αγαπημένοι μου αναγνώστες, ομολογώ! Το εγκατέλειψα λίγο το μπαλκόνι μου, αλλά δεν ήξερα ότι έπρεπε να το διεκδικήσω αργότερα από περιστέρια, σπουργίτια, κουκουβάγιες, σαύρες, σέρσιγκες, μυρμήγκια, πεταλούδες και διάφορα άλλα περίεργα πλάσματα! Και άλλωστε εγώ έκανα πριν από πολλά χρόνια την επιλογή μου και έμεινα στην πόλη και όχι στο χωριό. Τώρα τι έγινε; Την ίδια επιλογή έκαναν και όλα αυτά τα ζωντανά και περνοδιαβαίνουν στο μπαλκόνι μου;


Τι να κάνω, σηκώθηκα πρωί πρωί και το έκανα λαμπίκο. Η φωλιά όμως μου έμεινε προίκα, γιατί τα παιδιά μου είναι ζωόφιλα και καταλαβαίνετε, έγινε μεγάλη χαρά στο σπίτι από τα γεννητούρια. Τώρα, βέβαια, μου απαγόρευσαν και να βγαίνω έξω για να μην ενοχλώ τη μάνα που κλωσσάει!!!

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου