Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

Όταν ανοίγω ένα λογαριασμό....

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, σήμερα ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΥΑΠ. Τον βρήκα στις σκάλες όταν γύρισα σπίτι μετά από μία κουραστική μέρα στη δουλειά. Δε σκέφτηκα την κούρασή μου. Προετοιμάστηκα κατάλληλα και έκανα όλα τα προαπαιτούμενα για να ανοιχτεί ένας λογαριασμός στο σπίτι μου. Ξέρετε: λιβάνισμα, αγιασμό, φτύσιμο κόρφου δυο τρεις φορές, μούντζωμα κατά πού πέφτουν οι ακατανόμαστοι, το σταυρό μου, την προσευχή μου να με προφυλάξει η ανώτερη δύναμη από οτιδήποτε κακό κλπ. Αφού ολοκλήρωσα όλα τα προαπαιτούμενα, τον άνοιξα. 

Άντε βρε, και ανησύχησα τζάμπα! Ο λογαριασμός με πληροφόρησε ότι κατανάλωσα το αστρονομικό ποσό των 4,40€ σε νερό και ότι τελικά, μετά από τα διάφορα άλλα και τους ΦΠΑ, το τελικό ποσό που πρέπει να πληρώσω είναι 40,40€!

Αισθάνθηκα μια ανακούφηση... Έπεσα στα τέσσερα, σταυροκοπήθηκα και ευχαρίστησα την ανώτερη δύναμη, που για μια ακόμη φορά την σκαπούλαρα και δεν έπαθα εγκεφαλικό επεισόδιο, ή καρδιακό επεισόδιο, ή οποιοδήποτε επεισόδιο, βρε αδερφέ! Όσο να ΄ναι 40,40 είμαι σε θέση νομίζω να τα πληρώσω. Άλλωστε είναι πολύ λογικό να καταναλώνεις νερό 4,40 και να πληρώνεις 40,40. Δεν παρέλειψα βέβαια να ευχαριστήσω την ανώτερη δύναμη για τα κεφάλια που κατεβάζουν όλους αυτούς τους μαθηματικούς τύπους που αποφασίζουν τι και πόσο πρέπει να πληρώσει ο καθένας μας.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου