Δε φτάνει που οι δουλειές έχουν γίνει πλέον δυσεύρετες, μεγάλη έρευνα αποκαλύπτει ότι ένας στους δέκα νέους απολύθηκε ή απορρίφθηκε από κάποια θέση λόγω
πληροφοριών που συνέλεξε από το συνολικό προφίλ του στα social media
κάποιος εργοδότης. Οι νέοι εργαζόμενοι δε φαίνεται να προβληματίζονται καθόλου που τα προσωπικά τους δεδομένα είναι εκτεθειμένα στον καθένα και συνεχίζουν να ανεβάζουν πληροφορίες και φωτογραφίες από την καθημερινή τους ζωή, πού πάνε, τι κάνουν, με ποιους βγαίνουν, ποια είναι τα ενδιαφέροντά τους κλπ. Πληροφορίες βέβαια που μπορούν να προσπελαστούν και από τους εργοδότες τους ή από υποψήφιους εργοδότες με αρνητικά γι' αυτούς αποτελέσματα.
Παρόλο αυτά και σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της “on device research”, σε δείγμα 6.000 νέων ηλικίας από 16 έως 34 ετών, δυο στους τρεις δεν ανησυχούν για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία η αποκάλυψη πληροφοριών (και φωτογραφιών) από την προσωπική τους ζωή. Συνεχίζουν έτσι να δημοσιεύουν καθημερινά περιεχόμενο που τους αφορά, πολλές φορές είναι εκτεθειμένο σε δημόσια θέα και μπορεί να αξιολογηθεί από όποιον θελήσει να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες για τους ίδιους.
Πολλοί, δε, είναι εκείνοι που επιλέγουν το προφίλ τους στο facebook ή κάποιο άλλο online κοινωνικό δίκτυο να είναι πρωτίστως ελκυστικό και αρεστό στους φίλους τους, παρά σε κάποιον μελλοντικό εργοδότη.
Είναι κοινό μυστικό πως τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν οι εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο που ανατρέχουν συστηματικά στα προφίλ υποψήφιων υπαλλήλων τους, επιχειρώντας να αλιεύσουν πληροφορίες για τις συνήθειες και την προσωπικότητά τους.
Παρόλο αυτά και σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της “on device research”, σε δείγμα 6.000 νέων ηλικίας από 16 έως 34 ετών, δυο στους τρεις δεν ανησυχούν για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία η αποκάλυψη πληροφοριών (και φωτογραφιών) από την προσωπική τους ζωή. Συνεχίζουν έτσι να δημοσιεύουν καθημερινά περιεχόμενο που τους αφορά, πολλές φορές είναι εκτεθειμένο σε δημόσια θέα και μπορεί να αξιολογηθεί από όποιον θελήσει να αναζητήσει περισσότερες πληροφορίες για τους ίδιους.
Πολλοί, δε, είναι εκείνοι που επιλέγουν το προφίλ τους στο facebook ή κάποιο άλλο online κοινωνικό δίκτυο να είναι πρωτίστως ελκυστικό και αρεστό στους φίλους τους, παρά σε κάποιον μελλοντικό εργοδότη.
Είναι κοινό μυστικό πως τα τελευταία χρόνια πληθαίνουν οι εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο που ανατρέχουν συστηματικά στα προφίλ υποψήφιων υπαλλήλων τους, επιχειρώντας να αλιεύσουν πληροφορίες για τις συνήθειες και την προσωπικότητά τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου