Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Στον Άρειο Πάγο για 2,2 ευρώ!



To ευτελές ποσό των 2,20 ευρώ, που χάθηκε μέσα σε μια τάξη, έγινε η αφορμή για την αναστάτωση μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, ενώ έχει φέρει στα πρόθυρα νευρικής κρίσης τη δασκάλα. Για το περιστατικό έγινε ΕΔΕ με την οποία αθωώθηκε η συναδέλφισσα, αλλά όπως μαθαίνω στις 28/4/2014 επιδόθηκε και νέα κλήση για διενέργεια συμπληρωματικής ΕΔΕ από την Περιφερειακή Δ/νση Εκπ/σης Αττικής σε πέντε συνολικά συναδέλφους του 6ου Δημοτικού Σχολείου Αγίας Παρασκευής. Είναι ανάγκη αυτός ο νόμος που βάζει τους εκπαιδευτικούς σε ομηρεία να αλλάξει όσο πιο γρήγορα γίνεται...


Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση βρίσκονται μαθητές, γονείς και δάσκαλοι μετά τον «πόλεμο» που ξέσπασε σε δημοτικό σχολείο επειδή χάθηκαν 2,20 ευρώ 

Η ιστορία ξεκίνησε λίγες μέρες πριν από τα περασμένα Χριστούγεννα όταν ένα μικρό αγόρι κατηγορήθηκε από τον πατέρα συμμαθητή του ότι έκλεψε το παραπάνω ποσό. Ο πατέρας μάλιστα, δικαστής στο επάγγελμα, απαίτησε από τη δασκάλα να τιμωρήσει παραδειγματικά τον μαθητή της και ούτε λίγο ούτε πολύ της ζήτησε να δώσει εύφημον… μνείαν στον γιο του επειδή εντόπισε και κατέδωσε τον κλέφτη!

Η δασκάλα όπως ήταν φυσικό δεν μπορούσε να αντιδράσει όπως την… πρόσταξε ο δικαστής, αλλά όπως όφειλε εκ του λειτουργήματος που ασκεί. Ετσι προσπάθησε με παιδαγωγικό τρόπο να αντιμετωπίσει την κατάσταση ώστε να μην προκληθεί πρόβλημα στους μαθητές της και να μη στιγματίσει κάποιο παιδί. Η παιδαγωγική συμπεριφορά όμως της δασκάλας εξόργισε τον επίμονο δικαστή, ο οποίος μετά μανίας ζητούσε (και ακόμη το ζητά) να ξεμπροστιάσει η παιδαγωγός τον μαθητή μπροστά σε όλο το σχολείο, ενώ όπως έλεγαν χαρακτηριστικά γονείς του σχολείου «πάλι καλά που ο δικαστής δεν απαίτησε να κρεμάσουμε τον μαθητή στο… προαύλιο για παραδειγματισμό».

Η τρελή αυτή ιστορία δυστυχώς δεν τελειώνει εδώ. Ο δικαστής απαίτησε να γίνει ανάκριση μέσα στη σχολική τάξη και όταν φυσικά η δασκάλα αρνήθηκε την κατηγόρησε ότι συγκαλύπτει τον κλέφτη και με εισαγγελική εντολή απαίτησε και πήρε τα προσωπικά στοιχεία των παιδιών όλης της τάξης. Το γεγονός αυτό προκάλεσε την οργή όλων των εκπαιδευτικών αλλά και των γονέων, αφού ήδη στο σχολείο δημιουργήθηκε μεγάλη αναστάτωση και τελικά ο μικρός μαθητής (που δεν είναι σίγουρο ότι αφαίρεσε από τον συμμαθητή του τα δύο ευρώ) στιγματίστηκε και οι γονείς του δεν ξέρουν τι να κάνουν για ν΄ αντιμετωπίσουν την κατάσταση του παιδιού τους.

Από την άλλη πλευρά η δασκάλα έχασε την ηρεμία της, αφού ο δικαστής εξαπέλυσε εναντίον της και προσωπικό πόλεμο, καθώς πέρασε από ΕΔΕ μετά τις καταγγελίες του δικαστή, η οποία κλήθηκε από το Σώμα Δημόσιας Διοίκησης. Και ναι μεν αθωώθηκε, αλλά ο δικαστής επιμένει να επανεξετασθεί η υπόθεση. Το αποτέλεσμα είναι ότι η ηρεμία ενός ολόκληρου σχολείου έχει διαταραχθεί από έναν δικομανή πατέρα, ο οποίος κάνοντας κατάχρηση εξουσίας κρατά σε ομηρεία τους εκπαιδευτικούς και βασανίζει με καταγγελίες τη δασκάλα, επειδή έκανε το καθήκον της.

Πριν από μερικές μέρες όλοι οι δάσκαλοι του σχολείου κατέθεσαν αναφορά κατά του δικαστή, στον πρόεδρο του Αρείου Πάγου και στον εισαγγελέα Εφετών Αθήνας, ζητώντας να παρέμβει η Δικαιοσύνη, καθώς δέχονται κάθε μέρα παρενοχλήσεις και αθέμιτες παρεμβάσεις στην άσκηση των καθηκόντων τους, λεκτικές απειλές και απαξιωτικά σχόλια, όπως «έχω τη δύναμη να κλείσω ακόμα και το σχολείο», «θα τη βγάλω σε αργία», «μην τα βάζετε με τον δικαστή», «θα πάω στον Ρακιντζή».

Τελικά το ερώτημα είναι γιατί οι ανώτεροι δικαστικοί λειτουργοί αφήνουν έναν δικομανή πατέρα να ταλαιπωρεί για 2,20 ευρώ μια δασκάλα, έναν μικρό μαθητή και ένα ολόκληρο σχολείο και δεν επεμβαίνουν να κλείσουν οριστικά την υπόθεση ώστε να επέλθει η ηρεμία.  

 
Πηγή: http://www.ethnos.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

2 σχόλια:

  1. Όχι μόνο οι δάσκαλοι του συγκεκριμένου σχολείου, αλλά η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρέπει να καταθέσει αγωγή, κατονομάζοντας και τον δικαστή, και να ζητήσει την παραπομπή του σε πειθαρχικό συμβούλιο (υποθέτω ότι η Ένωση Δικαστών διαθέτει τέτοιο όργανο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιο πολύ απ' όλους λυπάμαι το παιδί του δικαστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή