Το ιαπωνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει
επαινεθεί και ταυτόχρονα κατηγορηθεί όσο λίγα στον κόσμο όμως αν υπάρχει
κάτι που δεν μπορεί να λεχθεί για τους ιάπωνες εκπαιδευτικούς είναι ότι δε
δουλεύουν. 53 και βάλε ώρες την εβδομάδα δουλεύουν
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) σε 34 χώρες και επικράτειες, οι εκπαιδευτικοί στην Ιαπωνία εργάζονται περισσότερες ώρες από όλους –συγκεκριμένα οι 3700 εκπαιδευτικοί που ερωτήθηκαν, όλοι εργαζόμενοι σε γυμνάσια δήλωσαν ότι εργάζονται 53,9 ώρες την εβδομάδα, σχεδόν 1,5 φορά επάνω από τον διεθνή μέσο όρο. Αν και οι καθαρά διδακτικές ώρες είναι 17,7 ανά εβδομάδα, άλλες 7,7 δαπανώνται στις παράλληλες δραστηριότητες των παιδιών (σπορ, μουσική κ.λπ.) οι οποίες στην Ιαπωνία αντιμετωπίζονται με πολύ μεγάλη σοβαρότητα, ενώ οι άλλες 28,5 ώρες δαπανώνται σε δουλειές γραφείου για το σχολείο.
Ποσότητα όμως δε σημαίνει κατ’ ανάγκη και ποιότητα. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι ελάχιστοι δάσκαλοι πιστεύουν ότι η διδασκαλία τους προάγει την κριτική σκέψη και ότι οργανώνουν τα μαθήματά τους όπως θα έπρεπε∙ επίσης ανέφεραν ότι θεωρούν πως θα έπρεπε να εκπαιδεύονται οι ίδιοι περισσότερο ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται καλύτερα στη δουλειά τους όμως ακριβώς λόγω του υπερβολικά μεγάλου φόρτου εργασίας δεν προλαβαίνουν. Ακόμα και αν τα παραπάνω περιέχουν μια δόση της γνωστής ιαπωνικής μετριοφροσύνης, εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας δήλωσαν ότι θεωρούν τα ευρήματα ανησυχητικά και ότι το κράτος πρέπει να φροντίσει να επανορθώσει προσλαμβάνοντας περισσότερους δασκάλους.
Πηγή: http://www.greecejapan.com/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) σε 34 χώρες και επικράτειες, οι εκπαιδευτικοί στην Ιαπωνία εργάζονται περισσότερες ώρες από όλους –συγκεκριμένα οι 3700 εκπαιδευτικοί που ερωτήθηκαν, όλοι εργαζόμενοι σε γυμνάσια δήλωσαν ότι εργάζονται 53,9 ώρες την εβδομάδα, σχεδόν 1,5 φορά επάνω από τον διεθνή μέσο όρο. Αν και οι καθαρά διδακτικές ώρες είναι 17,7 ανά εβδομάδα, άλλες 7,7 δαπανώνται στις παράλληλες δραστηριότητες των παιδιών (σπορ, μουσική κ.λπ.) οι οποίες στην Ιαπωνία αντιμετωπίζονται με πολύ μεγάλη σοβαρότητα, ενώ οι άλλες 28,5 ώρες δαπανώνται σε δουλειές γραφείου για το σχολείο.
Ποσότητα όμως δε σημαίνει κατ’ ανάγκη και ποιότητα. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι ελάχιστοι δάσκαλοι πιστεύουν ότι η διδασκαλία τους προάγει την κριτική σκέψη και ότι οργανώνουν τα μαθήματά τους όπως θα έπρεπε∙ επίσης ανέφεραν ότι θεωρούν πως θα έπρεπε να εκπαιδεύονται οι ίδιοι περισσότερο ώστε να μπορούν να ανταποκρίνονται καλύτερα στη δουλειά τους όμως ακριβώς λόγω του υπερβολικά μεγάλου φόρτου εργασίας δεν προλαβαίνουν. Ακόμα και αν τα παραπάνω περιέχουν μια δόση της γνωστής ιαπωνικής μετριοφροσύνης, εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας δήλωσαν ότι θεωρούν τα ευρήματα ανησυχητικά και ότι το κράτος πρέπει να φροντίσει να επανορθώσει προσλαμβάνοντας περισσότερους δασκάλους.
Πηγή: http://www.greecejapan.com/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου