Οι μαθητές της Δ1 τάξης του 60 Δημοτικού Σχολείου Πάτρας δούλεψαν σενάριο διδασκαλίας με
τίτλο «Πρόσφυγες: Χαράζοντας δρόμους»* και με στόχους
- Να κατανοήσουν τους λόγους μετακίνησης των προσφύγων και των μεταναστών, τη διαφορά που υπάρχει μεταξύ τους, την πίεση που δέχεται ένας πρόσφυγας κατά τη φυγή του και να αποκτήσουν ενσυναίσθηση
- Να μάθουν να αναγνωρίζουν εμπειρικά τις παράλληλες και τεμνόμενες ευθείες και να χρησιμοποιούν τη σχετική ορολογία
- Να εξασκηθούν στη χάραξη παράλληλων και τεμνόμενων ευθειών με τη βοήθεια γεωμετρικών οργάνων
- Να έρθουν σε επαφή με τον δημοσιογραφικό λόγο και να επικεντρωθούν στα δομικά του στοιχεία
- Να παράγουν δημοσιογραφικό λόγο
- Να εντοπίσουν στο χάρτη τις περιοχές της χώρας μας που δέχονται πρόσφυγες, να θυμηθούν τα γεωγραφικά διαμερίσματα και να ονομάσουν εκείνα στα οποία ανήκουν οι περιοχές υποδοχής των προσφύγων
- Να εξασκηθούν στην ηλεκτρονική αναζήτηση εικόνων και την εύρεση πληροφοριών στο διαδίκτυο
- Να παρατηρήσουν έργα τέχνης που σχετίζονται με τον πόλεμο και τις τραγικές του συνέπειες
- Να παράγουν έργα τέχνης
Μετά το τέλος του σεναρίου οι μαθητές συμφώνησαν να πραγματοποιήσουμε έρανο για τους ανθρώπους αυτούς που χρειάζονται τη βοήθειά μας.
* Το project που δούλεψαν οι μαθητές είναι βασισμένο στο διδακτικό σενάριο για τη Δ΄ δημοτικού "Πρόσφυγες: χαράζοντας δρόμους" των Α. Λαμπροπούλου, Κ. Αγγελοπούλου, Ν. Μάνεση.
* Το project που δούλεψαν οι μαθητές είναι βασισμένο στο διδακτικό σενάριο για τη Δ΄ δημοτικού "Πρόσφυγες: χαράζοντας δρόμους" των Α. Λαμπροπούλου, Κ. Αγγελοπούλου, Ν. Μάνεση.
Δήμητρα Μυλωνάκη
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου