Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εικόνες της πόλης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Εικόνες της πόλης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Κέντρο στήριξης παιδιού και οικογένειας από τα παιδικά χωριά SOS και στην Πάτρα


Την Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου, τα Παιδικά Χωριά SOS εγκαινίασαν το 10ο κατά σειρά Κέντρο Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες της ευρύτερης περιοχής της Πάτρας και να βοηθήσει 200 τουλάχιστον οικογένειες που, λόγω κρίσης, βρίσκονται σε μεγάλη ανάγκη.

Το νέο αυτό Κέντρο 
στην οδό Αθανασίου Διάκου 70 έγινε αποκλειστικά με πρωτοβουλία της Πατρινής Ελένης Διγενοπούλου - Ζαφειροπούλου. Η δωρήτρια αγόρασε και ανακαίνισε το ακίνητο, το οποίο δώρησε στα Παιδικά Χωριά SOS και θα καλύπτει και τα λειτουργικά έξοδα του Κέντρου για τα επόμενα δύο χρόνια.

Στο Κέντρο θα προσφέρονται δωρεάν συμβουλευτική, ψυχολογική υποστήριξη, ψυχοθεραπευτική παρέμβαση, μαθησιακή υποστήριξη και δημιουργική απασχόληση στα παιδιά, καθώς και υλική βοήθεια.


Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.


Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2016

Ανεμοστρόβιλοι στο Κατάκολο

Χθες το μεσημέρι δύο ανεμοστρόβιλοι χτύπησαν το λιμάνι του Κατάκολου και προκάλεσαν ζημιές σε καταστήματα και δέντρα. Το φαινόμενο πάντως ήταν εντυπωσιακό! 


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2015

Το Ρωμαϊκό Υδραγωγείο της Πάτρας

Το ξέρατε ότι εκτός από ρωμαϊκή γέφυρα έχουμε και ρωμαϊκό υδραγωγείο; Απομονωμένο, με προβλήματα στατικότητας και αδύνατη σχεδόν πρόσβαση λόγω των παρατημένων έργων της μίνι περιμετρικής.... Κρίμα... Βρίσκεται στη συνοικία Σαμακιά, δίπλα από την Αρόη.



Το Ρωμαϊκό υδραγωγείο της Πάτρας είναι μεγάλο έργο των ρωμαϊκών χρόνων και ζωτικής σημασίας τότε για την ύδρευση της πόλης. Η χρήση του ήταν αδιάκοπη μέχρι τα τέλη του 18ου αιώνα και επισκευάστηκε πολλές φορές με τελευταία το 1838 από τον δήμαρχο Ι. Μπουκαούρη. Το 1874 σταμάτησε η χρήση του μετά την διοχέτευση νερού στην πόλη με σωλήνες.

Το υδραγωγείο κατασκευάστηκε τον 2ο αιώνα μ.Χ. πιθανότατα από τον Ρωμαίο αυτοκράτορα Ανδριανό για την αντιμετώπιση της λειψανδρίας στην Πάτρα που έως τότε υδρευόταν από πηγάδια. Το υδραγωγείο ήταν μήκους 7,5 χιλιομέτρων από τις πηγές του σημερινού χωριού Ρωμανός έως την Πάτρα. Από τις ίδιες πηγές υδρεύεται και σήμερα η πόλη. Το υδραγωγείο σε πολλά τμήματα του ήταν υπόγειο ενώ σε άλλα χρειάστηκε να κτιστεί γεφύρωση. Σήμερα διασώζεται τμήμα της γεφύρωσης.


Ξένοι περιηγητές που πέρασαν από την πόλη τον 17ο αιώνα αναφέρουν ότι διατηρούνταν σε καλή κατάσταση ακόμα και μετέφερε νερό. Είχε δυο σειρές τόξα που ήταν κατασκευασμένα από πελεκητή πέτρα και επενδυμένα με τούβλα και στην κορυφή το αυλάκι που μετέφερε το νερό.


Το 2008 για τις ανάγκες των έργων κατασκευής της "μικρής περιμετρικής οδού της Πάτρας" που έτεμνε κάθετα το μνημείο, τμήμα του υδραγωγείου κόπηκε και μεταφέρθηκε βορειότερα. Σήμερα είναι περιφραγμένο, έτοιμο να το επισκεφτεί κανείς, αλλά λόγω των έργων που γίνονταν εκεί και έχουν σταματήσει δεν είναι πλέον προσβάσιμο.

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2015

Θέση Σκοποβολή Γηροκομειού Πάτρας

Εδώ τουφεκίστηκαν 250 αγωνιστές, μέλη και στελέχη του ΚΚΕ, μαχητές της Εθνικής Αντίστασης και του Δημοκρατικού Στρατού Ελλάδας την περίοδο 1947-49. Ένα ωραίο μνημείο προς τιμή των εκτελεσθέντων σε μια ερειπωμένη πλατεία….





Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Ένα πρωτότυπο χριστουγεννιάτικο δέντρο

Το είδαμε και μας άρεσε. Είναι στολισμένο με κουτάλες, κατσαρολάκια, τηγανάκια, πιατάκια, χτυπητήρια, πιαστράκια κουζίνας, κορδέλες που μοιάζουν με τραπεζομάντιλα και για αστέρι στην κορυφή έχει ένα γάντι κουζίνας!!!! Πού βρίσκεται;







Στο Βυζαντινό και είναι υπέροχο, αν και οι φωτογραφίες μας το αδικούν. 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Κυριακάτικη Άνω Πόλη

Για όσους έχουν χάσει την εξουσία πάνω στη χρήση της ζωή τους, το πέρασμα από τη διαμαρτυρία στην εξέγερση μένει πάντα ανοιχτό.

Πίσω είσοδος παλαιού νοσοκομείου παίδων.


Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Tριών Ιεραρχών στην Πάτρα


Για καφεδάκι με τους συναδέλφους του 60 και άλλους πολλών άλλων σχολείων στο καφέ του φάρου. Χρόνια πολλά, συνάδελφοι, με υγεία, δημιουργητικότητα, καινοτομίες και προπάντων χωρίς περικοπές...

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2013

Βόλτα στη χριστουγεννιάτικη Πάτρα


Τι ηλιόλουστη μέρα που είχε σήμερα, αγαπημένοι μου αναγνώστες! Η μητέρα με έβγαλε βόλτα στην Πάτρα και παρόλο που μου κάνει δίαιτα, με κέρασε και λουκουμάδες! Χιχιχι!!! Ήταν τέλεια! Τόσο κόσμο, τόσα χαμόγελα με τόσο ήλιο είχα πολύ καιρό να απολαύσω. Και τόσο νόστιμους λουκουμάδες! Χιχιχιχι!!! Τέλεια! Ελπίζω όλοι οι συμπολίτες μου να ευχαριστήθηκαν το ίδιο, να χάρηκαν το καφεδάκι τους, να μπόρεσαν να ψωνίσουν αυτά που ήθελαν, οι καταστηματάρχες να ικανοποιήθηκαν και όλοι να γυρίσουν στα σπίτια τους με την αίσθηση, ότι δεν μπορεί, στο τέλος θα φτιάξουν τα πράγματα... Χρόνια πολλά, αγαπημένοι μου αναγνώστες....


Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Πωλείται το σπίτι του Κ. Παλαμά στην Πάτρα


Στον αριθμό 241 της οδού Κορίνθου, σε ένα όμορφο νεοκλασσικό στην Πάτρα γεννήθηκε στις 13 Ιανουαρίου του 1859, ο νεότερος εθνικός μας ποιητής, Κωστής Παλαμάς.

Προσπάθειες που είχαν γίνει για να χαρακτηριστεί το σπίτι-μουσείο απέβησαν άκαρπες με αποτέλεσμα ο ιδιοκτήτης  του -ιστορικά φορτισμένου- ακινήτου να το πουλά σήμερα προς 1.500.000 ευρώ. Ο δήμος αδυνατεί - λόγω κρίσης - να προχωρήσει στην αγορά του και έτσι ένα μεσιτικό γραφείο έχει αναλάβει να βρει νέους αγοραστές. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός, ότι τρία χρόνια πριν τη γέννhση του Παλαμά, στο ίδιο σπίτι γεννήθηκε και η μεγάλη ιταλίδα πεζογράφος Ματθίλδη Σεράο.

Στις σημειώσεις του ο Κωστής Παλαμάς, τιμώντας τη γενέθλια πόλη του, γράφει με ένα σονέττο:

 «Γεννήθηκα στην Πάτρα στα 1859. Πέμπτη, απομεσήμερο, στις δύο η ώρα, δεκατρείς του Γενάρη. Το σπίτι που γεννήθηκα κι ας το πατούν οι ξένοι / 
Στοιχειό είναι και με προσκαλεί, ψυχή και με προσμένει / 
Το σπίτι που γεννήθηκα, ίδιο στην ίδια στράτα / 
Στα μάτια μου όλο υψώνεται, όλα και μ’ του τα νιάτα / 
Το σπίτι ας του νοθέψανε το σχήμα και το χρώμα / 
Κι ανόθευτο κι αχάλαστο και με προσμένει ακόμα / 
Το σπίτι που γεννήθηκα κι ας το πατούν οι ξένοι / 
Στοιχειό και σαν απάτητο, με ζει και με προσμένει»

Πηγή: the best

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Ονειρούπολη δράμας 2011



Η Ονειρούπολη Δράμας 2011 δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα ανάλογες χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, η φαντασμαγορική γιορτή των Χριστουγέννων στο χωριό του Αη-Βασίλη έμεινε αξέχαστη σε μικρούς και μεγάλους και θα συνεχίσει έτσι μέχρι τις 4 Ιανουαρίου 2012. (ΑΠΕ ΜΠΕ/ PIXEL) - ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2011

Η χώρα μας - μία φωτογραφία



Η χώρα μας σε μία φωτογραφία! Οι πιτσιρικάδες που τρέχουν, χωρίς να ξέρουν που πηγαίνουν. Ο άστεγος τρομαγμένος, δεν ξέρει από τι να φοβηθεί περισσότερο. Tο ενοικιάζεται στη τζαμαρία του καταστήματος ''φιλέτο'',στο κέντρο. Και φυσικά οι φλόγες που καθρεπτίζονται...
στη τζαμαρία. Η εικόνα μίας χώρας που καταρρέει.
 
Μπάμπης Νικόπουλος fimotro.blogspot.com

Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Ένα ξεχωριστό κτίριο

Μπορείτε να μαντέψετε τι κτίριο είναι αυτό; Είναι σχεδιασμένο από ένα νέο Αυστριακό αρχιτέκτονα. Μήπως είναι ξενοδοχείο; Ή ένα Πανεπιστήμιο;; Για ρίχτε του μια ματιά....




























Ε, ναι, λοιπόν! Είναι ΦΥΛΑΚΗ!!!;;;;;;;;;;;;;









Πρόκειται για το κτίριο Leoben που είναι δικαστήριο και φυλακές μαζί στο Leoben της Αυστρίας. Σχεδιάστηκε  από τον αρχιτέκτονα Joseph Hohensinn και είναι φυσικά πλήρες από τους 205 φυλακισμένους που μένουν εκεί.
Βρε άτιμοι Αυστριακοί, ΑΝΟΙΧΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΜΠΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2010

Σχολικά είδη σε 200 οικογένειες της Πάτρας

Σχολικές τσάντες και άλλα σχολικά είδη προσφέρονται στα παιδιά 200 οικογενειών της Πάτρας που είναι εγγεγραμμένες στην Τράπεζα Τροφίμων.

Πρόκειται για μία πρωτοβουλία της Αντιδημαρχίας Κοινωνικής Πολιτικής σε συνεργασία με τον Μητροπολίτη Πατρών κ.κ. Χρυσόστομο, προκειμένου να στηριχθούν οι οικονομικά αδύναμες οικογένειες και να ανταποκριθούν στις αυξημένες ανάγκες που δημιουργούνται με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Η διανομή των σχολικών ειδών προς τους εξυπηρετούμενους της Τράπεζας Τροφίμων έχει ήδη αρχίσει και θα συνεχιστεί τις επόμενες ημέρες.

Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Στο Ρίο σε 15 λεπτά με το τρένο


Δεν ξέρω αν το μάθατε, αλλά ένα τρενάκι δυναμικότητας 200 επιβατών ξεκίνησε τα δρομολογία του από την Πάτρα για το Ρίο. Η διαδρομή κρατά περίπου 15 λεπτά και κοστίζει 1,40 € (1 € για τους φοιτητές), ενώ  μπορεί κανείς να βγάλει και μηνιαία κάρτα απεριόριστων διαδρομών με 20 € (10 € για τους φοιτητές).

Αναλυτικότερα:
  • Τα δρομολόγια αναχωρούν από τον εμπορευματικό σταθμό του Αγίου Ανδρέα (οδός Παπαφλέσσα) ανά μία (1) ώρα, το διάστημα 06:30 - 22:30
  • Τα δρομολόγια αναχωρούν από τον επιβατικό σταθμό του Ρίου (οδός Σώμερσετ) ανά μία (1) ώρα, το διάστημα 07:10 - 23:10.
  • Γίνεται σύνδεση με το Πανεπιστήμιο Πατρών & το Νοσοκομείο με λεωφορείο (κυκλική διαδρομή: ΣΣ Ρίου – Νοσοκομείο – Πανεπιστήμιο – ΣΣ Ρίου), με το ίδιο εισιτήριο.
  • Ο συνολικός χρόνος ταξιδιού ανέρχεται σε 15 λεπτά της ώρας και μέχρι ώρας πραγματοποιείται μία (1) στάση, στον κεντρικό επιβατικό σταθμό της Πάτρας (πλατεία Τριών Συμμάχων).

Πέμπτη 1 Ιουλίου 2010

Λαϊκή με βιολογικά στην Πάτρα

Από σήμερα και κάθε Τρίτη θα λειτουργεί στην Πάτρα λαϊκή αγορά μόνο με βιολογικά προϊόντα για δοκιμαστική περίοδο 6 μηνών. Η λαϊκή βιολογικών θα λειτουργεί επί της οδού Διαγόρα, μεταξύ Αθηνών και Έλληνος Στρατιώτου από 17:30μ.μ. έως 21:00 μ.μ.

Δικαίωμα συμμετοχής σε αυτήν έχουν μόνο πιστοποιημένοι βιοκαλλιεργητές των οποίων τα προϊόντα θα παράγονται με τις αναγνωρισμένες βιολογικές μεθόδους.