Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νέα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Νέα. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

Όταν ο διευθυντής την "έχει δει" αυτοκράτορας;!

«Μαλλιά-κουβάρια» έγιναν δάσκαλοι και διευθύντρια χθες το μεσημέρι στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας υποχρεώνοντας τους μαθητές να φύγουν.



Η διευθύντρια του σχολείου, που είχε τεθεί σε 6μηνη αργία για ανάρμοστη συμπεριφορά εντός της υπηρεσίας, επέστρεψε στη θέση της και μήνυσε την προϊσταμένη της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, βάζοντας ως μάρτυρες τους δασκάλους.

Χθες το πρωί που αστυνομικός επέδωσε στους εκπαιδευτικούς τις κλήσεις μάρτυρα στην ανάκριση, έγινε το... έλα να δεις. Τασάκια και ανθοδοχεία εκσφενδονίζονταν, η διευθύντρια καταγγέλλει τους δασκάλους ότι της επιτέθηκαν, ο σύζυγός της μπήκε σαν... σίφουνας στο σχολείο να ζητήσει τον λόγο και οι μικροί μαθητές αποχώρησαν άρον άρον………….

Η Μ.Γ. πήγε ως διευθύντρια στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Καρδίτσας πέρσι και, όπως καταγγέλλουν συνάδελφοί της, από την πρώτη μέρα μιλούσε υποτιμητικά και απαξιωτικά προς τους εκπαιδευτικούς.

Το σύνολο αυτών κατέθεσαν καταγγελία στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, η διευθύντρια παραπέμφθηκε στο πρωτοβάθμιο πειθαρχικό συμβούλιο και από τις 25 Μαΐου μέχρι να εκδοθεί η απόφαση τέθηκε σε 6μηνη αργία. Η ποινή που της επιβλήθηκε, μετά την ένορκη διοικητική εξέταση, ήταν στέρηση μισθού για 15 μέρες και η διευθύντρια επέστρεψε στις 6 Νοεμβρίου στο ίδιο σχολείο, παρότι οι δάσκαλοι ζήτησαν από τη διευθύντρια Περιφερειακής Εκπαίδευσης Θεσσαλίας να μετατεθεί σε άλλη σχολική μονάδα.


ΜΑΡΙΑ ΡΙΤΖΑΛΕΟΥ
Πηγή: http://www.ethnos.gr/
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Καλό παράδεισο, συνάδελφε.....

Το μεγαλείο της προσωπικότητας ενός ανθρώπου με πολυσχιδή προσφορά στην τοπική κοινωνία, αλλά και στον εκπαιδευτικό χώρο, αναδείχτηκε περίτρανα με τη δωρεά οργάνων με την οποία και έπεσε η «αυλαία» ενός σπουδαίου δασκάλου και ενεργού πολίτη.


Συγκινητική η απόφαση της οικογένειας του άτυχου εκπαιδευτικού, Σπύρου Μαρίνη, ο οποίος άφησε προχθές το απόγευμα την τελευταία του πνοή σε ηλικία 58 ετών, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου μετά από γενναία μάχη που έδωσε να κρατηθεί στη ζωή, όταν πριν από περίπου μία εβδομάδα ανασύρθηκε αναίσθητος από την παραλία του Ακταίου στο Ρίο.

ΑΞΙΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ
Ο Σπύρος Μαρίνης ήταν Καθηγητής Φυσικής Αγωγής. Επί πολλά χρόνια υπηρέτησε και ως Διευθυντής στο Εργαστήριο Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης & Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) Αχαΐας, για το οποίο έδωσε «μάχες», τόσο για τη στελέχωσή του με επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό, όσο και για την επίλυση του στεγαστικού του προβλήματος. Ανέδειξε τη σπουδαιότητα της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης για άτομα με αναπηρία, υπήρξε άνθρωπος δραστήριος, με συμμετοχή σε δεκάδες επιστημονικές ημερίδες και εκδηλώσεις. Οι συνάδελφοι του Σπύρου Μαρίνη, μιλούν για έναν άξιο εκπαιδευτικό που τίμησε τον χώρο της εκπαίδευσης, τον οποίο και υπηρέτησε με ήθος, σθένος και δυναμισμό. Όπως επισημαίνουν, ο εκλιπών άφησε την σφραγίδα του, αλλά και μία σπουδαία παρακαταθήκη ως Διευθυντής στο Ειδικό Σχολείο Πατρών, αγωνιζόμενος για την επίλυση σοβαρών προβλημάτων του συγκεκριμένου σχολείου.

ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ
Πάντα δραστήριος ο Σπύρος Μαρίνης, είχε ενεργό ρόλο και παρουσία, τόσο στα αθλητικά, όσο και στα πολιτιστικά δρώμενα όχι μόνο της Πάτρας, αλλά και της αγαπημένης, ιδιαίτερης πατρίδας του, της Κλειτορίας Καλαβρύτων.

Ο Σπύρος Μαρίνης έγινε γνωστός και ιδιαίτερα αγαπητός μέσα από την κοινωνική δραστηριότητα που ανέπτυξε όλα αυτά τα χρόνια. Επί σειρά ετών, διετέλεσε Πρόεδρος του εκπολιτιστικού συλλόγου της συνοικίας Μακρυγιάννη και προσπαθούσε για την βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της περιοχής, ενώ ήταν εκ των εμπνευστών των πολιτιστικών εκδηλώσεων «Μακρυγιάννεια» που «τόνωσαν» την περιοχή. Ήταν μέλος του Συλλόγου Κλειτορολευκασίων Πάτρας, όπως επίσης, και του Παγκαλαβρυτινού Συλλόγου.

Επίσης, θέλοντας και εμπράκτως να αποδείξει το ενδιαφέρον για τον τόπο του, ο Σπύρος Μαρίνης είχε ασχοληθεί και με την Τοπική Αυτοδιοίκηση. Μάλιστα, το 2010 ήταν υποψήφιος με το συνδυασμό του νυν Δημάρχου Καλαβρύτων, Γιώργου Λαζουρά στη Δ.Ε. Κλειτορίας.

ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Άνθρωπος της προσφοράς, ακόμη και με τον θάνατο του, προσέφερε ελπίδα, καθώς η σύζυγος του Δώρα Κουτρουμάνη και τα παιδιά του, Θανάσης και Παναγιώτα, ακολουθώντας το παράδειγμα του Σπύρου, αποφάσισαν να δωρίσουν ζωτικά όργανα.

Συγκεκριμένα, ο αγαπητός καθηγητής δίνει ζωή σε δύο συνανθρώπους μας καθώς τα νεφρά του ήδη βρίσκονται στη διάθεση του Εθνικού Οργανισμού Μεταμόσχευσης προκειμένου να μεταμοσχευθούν σε πάσχοντες.

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΑΝΤΙΟ
Σήμερα στις 11 το πρωί, συγγενείς και φίλοι θα απευθύνουν το ύστατο χαίρε στο Σπύρο Μαρίνη, από τον Ιερό Ναό Αγίας Μαρίνας Μακρυγιάννη Πατρών, ενώ η ταφή θα γίνει στο κοιμητήριο Κλειτορίας Καλαβρύτων.
Επιθυμία της οικογένειας είναι αντί στεφάνων τα χρήματα να δοθούν στο Ιδρυμα "Κιβωτός της Αγάπης".

Πηγή: http://www.dete.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

Μητέρα μαχαίρωσε δασκάλα μπροστά στους μαθητές της

Καθόλου καλά δεν πάει ο κόσμος! Ανθυγιεινά και επικίνδυνα τώρα σε όλους τους δασκάλους!!!




Μία δασκάλα δημοτικού σχολείου μαχαιρώθηκε μέχρι θανάτου μπροστά στα μάτια της τάξης της, την τελευταία μέρα της σχολικής χρονιάς, απο τη μητέρα ενός εκ των μαθητών της, στην πόλη Αλμπί, στην Ταρν της Γαλλίας. "Είναι μία αποτροπιαστική τραγωδία", δήλωσε ο γάλλος Πρόεδρος, Φρανσουά Ολαντ, ενώ μέχρι το απόγευμα της Παρασκευής δεν υπήρχε καμία πληροφορία σχετικά με το κίνητρο του εγκλήματος.

"Σήμερα το πρωί, μία μητέρα εμφανίστηκε με μαχαίρι και επιτέθηκε εναντίον της δασκάλας, 34 ετών, μπροστά στους μαθητές της, για λόγους οι οποίοι θα εξακριβωθούν κατά τη διάρκεια της έρευνας", δήλωσε ο εισαγγελέας του Αλμπί, Κλοντ Ντερέν, ο οποίος πρόεσθεσε ότι η γυναίκα συνελήφθη αμέσως μετά το έγκλημα. " Οταν έφτασα στο σχολείο, γινόταν προσπάθεια να συνεφέρουν την δασκάλα, η καρδιά της οποίας είχε σταματήσει να χτυπά..." Ο κ. Ντερέν δήλωσε επίσης ότι περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου η οποία αναμένεται αργότερα την Παρασκευή,

Η επίθεση συνέβη ενώ οι μαθητές έμπαιναν στις τάξεις τους για την τελευταία μέρα πριν τις καλοκαιρινές διακοπές, στο δημοτικό σχολείο Edouard Herriot, στο οποίο φοιτούν 284 παιδιά, ηλικίας απο τριών ως έντεκα ετών. Το θύμα δίδασκε μία τάξη παιδιών ηλικίας 8-9 ετών. Οπως δήλωσε ο υπουργός Παιδείας, Μπενουά Αμόν, ο οποίος βρέθηκε επι τόπου, "όλες οι κρατικές υπηρεσίες έχουν κινητοποιηθεί για να φροντίσουν τα παιδιά που έγιναν αυτόπτες μάρτυρες της τραγωδίας..."

Σύμφωνα με έρευνα η οποία δημοσιοποιήθηκε τον Απρίλιο στην Γαλλία, σχεδόν το 50% των δασκάλων στα δημοτικά σχολεία της χώρας έχουν δεχθεί επιθέσεις, σωματικές ή φραστικές, απο γονείς μαθητών τους.

Πηγή:  http://www.kathimerini.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

Αντισυνταγματική η φορολόγηση του επιδόματος αλλοδαπής των δασκάλων του εξωτερικού

Αντισυνταγματική κρίθηκε, φίλοι μου, όπως μαθαίνω από το Συμβούλιο της Επικρατείας η φορολόγηση του ειδικού επιμισθίου (επιδόματος) που λαμβάνουν οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης όταν αποσπώνται στα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, αλλά μην παίρνετε και πολύ θάρρος, γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις η απόφαση πρέπει να περάσει από 40 κύματα και 200 ολομέλειες για να καταλήξει...


Το ύψος του ειδικού  αυτού  επιμισθίου  καθορίζεται ανάλογα  με την χώρα που θα αποσπαστεί ο κάθε δάσκαλος και τις τοπικές συνθήκες διαβίωσης που υπάρχουν.

Το επίμαχο επίδομα χορηγείται στους δασκάλους προκειμένου να μπορούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες αντιμετώπισης των ειδικών συνθηκών διαβίωσης που υπάρχει  σε κάθε χώρα της αλλοδαπής.

Δηλαδή, όπως αναφέρει η υπ΄  αριθμ. 1164/2014 απόφαση του Β΄ Τμήματος του Συμβουλίου της Επικρατείας, το εν λόγω επίδομα χορηγείται προς κάλυψη των δαπανών, στις  οποίες οι δάσκαλοι  υποβάλλονται λόγω της υπηρεσίας που τους έχει ανατεθεί στο εξωτερικό.

Κατά συνέπεια αποφάνθηκαν οι σύμβουλοι Επικρατείας ότι το επίμαχο επίδομα σύμφωνα με τα άρθρα 4 και 78 του Συντάγματος δεν υπόκειται σε φόρο εισοδήματος, καθώς έχει αποζημιωτικό χαρακτήρα και δεν αποτελεί προσαύξηση μισθού. Ειδικότερα, κρίθηκε αντισυνταγματικό το άρθρο 22 του νόμου 2954/2001.

Επιπρόσθετα είναι αντισυνταγματική  η φορολόγησή του καθώς επιβλήθηκε αναδρομικά. Όμως λόγω της αντισυνταγματικότητας η υπόθεση παραπέμφθηκε στην Ολομέλεια του ΣτΕ για οριστική κρίση.

 

Πηγή:  http://www.protothema.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

Ενημέρωση σχετικά με αναπαραγωγή παλαιότερων δημοσιευμάτων σχετικά με το PNVD

Ευχαριστούμε τους αναγνώστες μας που μας ενημέρωσαν σχετικά με το «κόμμα» PNVD και ζητούμε συγγνώμη για την παραπληροφόρηση. Το Χαμόγελο του Παιδιού έχει εκδώσει σχετική ανακοίνωση που διαψεύδει την προηγούμενη είδηση που δημοσιεύσαμε:


"Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η είδηση αυτή αφορά σε παλιότερη υπόθεση, που συγκεκριμένα έλαβε χώρα το 2006. Το «κόμμα» PNVD, αιτήθηκε αδειοδότηση για την κάθοδο του στις βουλευτικές εκλογές στην Ολλανδία, την οποία ωστόσο δεν εξασφάλισε ποτέ κατόπιν εγχώριων και διεθνών αντιδράσεων.

Συγκεκριμένα η κυβέρνηση της Φινλανδίας, έχοντας την Προεδρία της Ε.Ε. κατά το 2006, αιτήθηκε την καταστολή της δράσης του Κόμματος των Παιδοφίλων στην κυβέρνηση της Ολλανδίας και παρέδωσε στον Επίτροπο της Ε.Ε. κ. Franco Frattini, Αρμόδιο για Εσωτερικές Υποθέσεις, καθώς και στον Υπουργό Δικαιοσύνης της Ολλανδίας υπογραφές διαμαρτυρίας χιλιάδων πολιτών της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ενδεχόμενη κάθοδό του PNVD στις βουλευτικές εκλογές.

Ο σύλλογος «Το Χαμόγελο του Παιδιού» συμμετείχε ενεργά στην ανωτέρω κινητοποίηση, συλλέγοντας υπογραφές διαμαρτυρίας Ελλήνων πολιτών, ανταποκρινόμενος στο κάλεσμα των διεθνών και ευρωπαϊκών οργανισμών, με τους οποίους συνεργάζεται στις τεράστιες προσπάθειες που καταβάλλει για την υπεράσπιση των παιδιών σε όλα τα επίπεδα.

Το PNVD ποτέ δεν κατάφερε να εξασφαλίσει νομιμοποίηση, ποτέ δεν κατήλθε σε εκλογές και τελικά διαλύθηκε το 2010.

Δυστυχώς η είδηση αυτή επανέρχεται αρκετά συχνά, ετεροχρονισμένα, μέσω ηλεκτρονικών κυρίως αναδημοσιεύσεων, με αποτέλεσμα να αναπαράγεται χωρίς να έχει διασταυρωθεί η χρονική της ανακολουθία.

Θεωρούμε πολύ σημαντική την ύπαρξη ευαισθητοποιημένων πολιτών, όπως εσείς, που τηρώντας υπεύθυνη στάση, απευθυνθήκατε στο σύλλογό μας, προκειμένου να διασταυρώσετε την ανωτέρω είδηση και συνακόλουθα, ευχαριστούμε πολύ για τη διάθεσή σας να συμβάλετε, προσυπογράφοντας.

Παρακαλούμε πολύ, όπως προωθήσετε το παρόν μήνυμα στις επαφές σας.

Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση καλέστε στον αριθμό 1056  που αντιστοιχεί στην «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή Για Τα Παιδιά SOS 1056», η οποία λειτουργεί όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα και είναι δωρεάν από κινητό ή καρτοτηλέφωνο προκειμένου να συνομιλήσετε με Κοινωνικό Λειτουργό ή Ψυχολόγο."

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Υπεγράφη η σύμβαση συντήρησης των σχολείων της Πάτρας


Έπεσαν οι υπογραφές της σύμβασης συντηρήσεως των αύλειων χώρων των σχολικών μονάδων της Πάτρας, που αποτελούσε πάγιο αίτημα της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Το χρονοδιάγραμμα κατασκευής ξεκινά από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης, και λήγει σε 365 ημέρες οπότε το έργο θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, ενώ ο προϋπολογισμός του έργου ήταν 200.000 ευρώ (με ΦΠΑ) και επί αυτού προσφέρθηκε έκπτωση 44% ώστε το τελικό ποσό της σύμβασης να ανέρχεται στα 112.000, 17 ευρώ (με ΦΠΑ).

Τα σχολικά συγκροτήματα στα οποία θα γίνουν οι επεμβάσεις είναι: 21ο Δημοτικό Σχολείο, Γυμνάσιο Ρίου, 42ο Δημοτικό Σχολείο, 25ο Δημοτικό Σχολείο, επίσης μικροεπεμβάσεις θα εκτελεστούν ενδεικτικά στα εξής σχολεία: 6ο Λύκειο, 14ο Δημοτικό Σχολείο, 45ο Δημοτικό Σχολείο, 7ο Δημοτικό Σχολείο.
 
Πηγή:  http://www.pelop.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

Βρέθηκε 4χρονο κορίτσι αγνώστου ταυτότητας σε οικισμό τσιγγάνων στα Φάρσαλα!

Μια περίεργη υπόθεση απασχολεί την Αστυνομία στη Λάρισα καθώς, σε έλεγχο ρουτίνας που έγινε σε οικισμό τσιγγάνων στα Φάρσαλα, εντοπίστηκε ένα τετράχρονο κοριτσάκι, ξανθό με πράσινα μάτια και ανοιχτό δέρμα, τα χαρακτηριστικά του οποίου δεν συνάδουν με τα χαρακτηριστικά των δυο γονέων του. Η εξόφθαλμη διαφορά με τους υπολοίπους Ρομά, οδήγησαν τους αστυνομικούς στο να ασχοληθούν με το θέμα και να αρχίσουν τις ερωτήσεις για την ταυτότητα του κοριτσιού.

Σύμφωνα με πηγές του onlarissa.gr, η γυναίκα που βρίσκονταν στο χώρο παραδέχθηκε πως το παιδί δεν είναι δικό της, χωρίς ωστόσο να δώσει περισσότερες πληροφορίες. Οι αστυνομικοί μετέφεραν στη Λάρισα το κορίτσι, το οποίο κατά αστυνομικές πηγές «μίλησε κάποιες ελληνικές λέξεις» προκειμένου να γίνει αρχικά τεστ dna και εν συνεχεία να κινηθούν όλες οι διαδικασίες για την εξεύρεση της ταυτότητάς του

 Ήδη οι Αρχές επανεξετάζουν όλους τους φακέλους με υποθέσεις εξαφάνισης παιδιών από το 2009 και μετά, προσπαθώντας να εξακριβώσουν αν πρόκειται για κάποιο από αυτά. Παράλληλα, έχουν στείλει σήμα με τη φωτογραφία της μικρούλας σε όλες τις διεθνείς αστυνομικές αρχές για το ενδεχόμενο να έχει απαχθεί από το εξωτερικό.

Η οικογένεια, στο χώρο της οποίας βρέθηκε η μικρή, προσήχθη και κρατείται στα κρατητήρια της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρισας.

Πηγή: http://www.onlarissa.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Παναγίτσα μου! Ελπίζω να μη φτάσουμε εκεί.....

Τρυπάνια, πένσες και λοιπά υλικά οικιακής χρήσης έχουν αντικαταστήσει τα χειρουργικά υλικά σε κρατικό νοσοκομείο της Μολδαβίας. Αιτία είναι η έλλειψη χρημάτων. Οι γιατροί δηλώνουν ότι είναι αναγκασμένοι να χειρουργούν με ό,τι έχουν διαθέσιμο, ακόμα και με τρυπάνια. Το βίντεο κατέγραψε τηλεοπτικό συνεργείο ιδιωτικού σταθμού, έχοντας προκαλέσει σκάνδαλο στη Μολδαβία.

Η χώρα θεωρείται από τις πιο φτωχές της Ευρώπης με το μηνιαίο εισόδημα των πολιτών να είναι κατά μέσο όρο στα 300 ευρώ.


 
Πηγή: euronews
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2013

Κατέθεσαν μήνυση κατά του Αρβανιτόπουλου

Mηνυτήρια αναφορά κατά του υπουργού Παιδείας, Κωνσταντίνου Αρβανιτόπουλου, για παράβαση καθήκοντος και κατάχρηση εξουσίας κατά τη διαμόρφωση του σχεδίου «Αθηνά» κατέθεσε στον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου εκπρόσωπος των σπουδαστών του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
 
Υπενθυμίζουμε ότι νωρίτερα,πραγματοποίησαν πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, φοιτητές και εκπαιδευτικοί του ΑΤΕΙ της πόλης εκφράζοντας την αντίθεσή τους στο σχέδιο «Αθηνά».
 
Πηγή:  enikos.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Τουλάχιστον 1.000 οι τραυματίες στη Ρωσία από συντριβή μετεωρίτη

Τουλάχιστον 1.000 τραυματίες και ανυπολόγιστες υλικές ζημιές προκάλεσε η πτώση μετεωρίτη, βάρους περίπου 10 τόνων, την Παρασκευή το πρωί στην κεντρική Ρωσία.

Τον αριθμό των τραυματιών ανακοίνωσε το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Ιντερφαξ, επικαλούμενο αξιωματούχους.

Ο μετεωρίτης διαλύθηκε ψηλά στην ατμόσφαιρα πάνω από την κεντρική Ρωσία, ωστόσο ένα θραύσμα του φέρεται να έπεσε σε μια παγωμένη λίμνη της επαρχίας Τσελιαμπίνσκ, όπου άνοιξε τρύπα διαμέτρου έξι μέτρων.

Ο κυβερνήτης της περιοχής ανέφερε ότι ο μετεωρίτης έπεσε σε λίμνη ένα χιλιόμετρο μακριά από την πόλη Τσεμπαρκούλ, με πληθυσμό 46.000 ανθρώπων.

Ζημιές καταγράφηκαν σε έξι πόλεις, ενώ κατέρρευσε και μέρος της οροφής ενός μικρού εργοστασίου.

Οι ρωσικές Αρχές ανακοίνωσαν ότι ο μετεωρίτης εισήρθε στην ατμόσφαιρα της γης με ταχύτητα 54.000 μέτρων και έσπασε σε κομμάτια σε απόσταση 30-50 χιλιομέτρων από το έδαφος.

Η πτώση των κομματιών προκάλεσε εκρήξεις, από τις οποίες έσπασαν τζάμια στην περιοχή.

«Είδαμε μια μεγάλη λάμψη και βγήκαμε έξω να δούμε τι ήταν. Τότε ακούσαμε έναν τρομακτικά δυνατό θόρυβο», περιέγραψε ένας κάτοικος του Τσελιανμπίνσκ, που ήταν το επίκεντρο της πτώσης. Το Τσελιανμπίνσκ βρίσκεται περί τα 200 χιλιόμετρα νότια του Γιεκατερίνεμπουργκ στην κεντρική Ρωσία.

Σύμφωνα με τις Αρχές, ένας μετεωρίτης εξερράγη στα ανώτερα στρώματα της ατμόσφαιρας με αποτέλεσμα τα φλεγόμενα κομμάτια του να πέσουν σε μια μεγάλη περιοχή των Ουραλίων.


 
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Βρέχει αράχνες στη Βραζιλία

Στην πόλη του Santo Antonio da Platina στη Βραζιλία, οι κάτοικοι έμειναν με ανοιχτό το στόμα όταν είδαν εκατομμύρια αράχνες να κρέμονται από τα καλώδια της ΔΕΗ.

Οι τοπικοί βιολόγοι επιβεβαίωσαν ότι οι συγκεκριμένες αράχνες είναι του είδους Anelosimus Eximius, οι οποίες είναι γνωστές για τις αποικίες που φτιάχνουν. Σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες αυτά τα αραχνοειδή εργάζονται σε ομάδες, ώστε να πιάσουν μεγαλύτερα θηράματα.

Οι στρατοί αραχνών άραγε καταφέρνουν ανθρώπους;
 
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Θα πληρώσουν από την τσέπη τους για να έρθει δασκάλα στο χωριό!

Την πρόθεση τους να καταβάλουν αν χρειαστεί οι ίδιοι, το ποσό μισθοδοσίας του δασκάλου που θα…καλύψει το κενό του Δημοτικού Σχολείου Σοκαρά, αν το Υπουργείο Παιδείας ισχυριστεί πως αδυνατεί να ανταποκριθεί στην παραπάνω υποχρέωσή του, δημοσιοποίησαν από κοινού ο Δήμος Γόρτυνας, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου καθώς και οι κάτοικοι του οικισμού.

Αυτό αποκάλυψε ο Δήμαρχος Γόρτυνας, Νίκος Σχοιναράκης, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από κατοίκους και φορείς της Δημοτικής Ενότητας Κόφινα, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για την απόφαση να υποβιβαστεί εν μια νυκτί το δημοτικό σχολείο Σοκαρά, από 3θέσιο σε 2θέσιο.

Ο Δήμαρχος, συνοδευόμενος από τον αντιδήμαρχο Γιώργο Μανουρά, τον δημοτικό σύμβουλο Σταύρο Ξυλούρη καθώς και κατοίκους του Σοκαρά, ζήτησε από την προϊσταμένη της α’ βάθμιας εκπαίδευσης, Κυριακή Τσικαλάκη, να επιστρέψει η δασκάλα που αποσπάστηκε σε σχολείο γειτονικού οικισμού ή έστω να αντικατασταθεί, χωρίς ωστόσο να λάβουν ικανοποιητική απάντηση.

Ο κ. Σχοιναράκης χαρακτήρισε λάθος την τακτική σύμπτυξης τμημάτων μεσούσης της σχολικής χρονιάς και μάλιστα από τη στιγμή που τον εν λόγο σχολείο πληροί απολύτως τις προδιαγραφές για να λειτουργεί ως 3θέσιο.

«Η κατάληψη του δημοτικού σχολείου Σοκαρά από τους κατοίκους, ήταν μία εκδήλωση αγανάκτησης προς αυτό που συνέβη

Αποτελεί ατόπημα εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας να ακολουθεί μία τέτοια τακτική και να παίζει με τη μόρφωση των παιδιών, όταν την ίδια ώρα δεν δίνει τις απαιτούμενες πιστώσεις ώστε η διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης να μπορέσει να καλύψει με δασκάλους τα κενά που δημιουργούνται για διαφόρους λόγους. Φυσικά και αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η πατρίδα μας.

Όμως δεδομένου ότι πρόκειται για ζήτημα παιδείας αλλά κι ότι είναι αδύνατον να γίνει σύμπτυξη τμημάτων μεσούσης της σχολικής περιόδου και ιδιαίτερα σε ολιγοθέσια σχολεία που πληρούν τον αριθμό των μαθητών όπως το Δημοτικό Σχολείο Σοκαρά, ζητούμε να δοθούν άμεσα οι ανάλογες πιστώσεις από το Υπουργείο, ώστε να καλυφθεί η θέση του εκπαιδευτικού στο σχολείο και να επιστρέψουν τα παιδία στις τάξεις τους και στα σχολικά τους καθήκοντα.

Διαφορετικά, εάν οι πληροφορίες μας ότι δεν υπάρχουν πιστώσεις, αποδειχθούν αληθινές, τότε θα καλέσουμε το Υπουργείο Παιδείας να μας ενημερώσει για το κόστος μισθοδοσίας του επιπλέον δασκάλου μέχρι το τέλος της χρονιάς και εμείς δεσμευόμαστε η Δημοτική Αρχή, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και οι κάτοικοι του Σοκαρά να καταθέσουμε το ποσό αυτό ως δωρεά στο Υπουργείο Παιδείας για να πληρωθεί ο δάσκαλος.» ανέφερε στις δηλώσεις του ο Δήμαρχος Γόρτυνας.

Πηγή: flashnews.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Σάββατο 5 Ιανουαρίου 2013

Οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς της Γ΄ Αθήνας συνεχίζουν τις καταλήψεις

Με συγκέντρωση στις 7 Ιανουαρίου ξεκινούν το νέο έτος οι σύλλογοι εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας και καλούν εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές και εργαζομένους να συμπαρασταθούν στον αγώνα για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν Παιδεία.
Οι σύλλογοι εκπαιδευτικών και ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων του 5ου & 16ου Δημοτικού Σχολείου Αιγάλεω συνεχίζουν την κατάληψη που πραγματοποιούν από τις 11 Δεκεμβρίου στο κτήριο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας και στα δυο σχολεία, αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα μέχρι να ανακληθούν όλες οι παράνομες, όπως τονίζουν, συμπτύξεις - συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων και οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών.
 
Πηγή: avgi.gr

Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2012

Οργή κατά Ρεπούση για τα «εθνικιστικά κιτς»

 
Σφοδρή επίθεση κατά της βουλευτού της Δημοκρατικής Αριστεράς Μαρία Ρεπούση εξαπολύει ο δήμαρχος Μεσολογγίου Παναγιώτης Κατσούλης, ο οποίος καλεί τον πρόεδρο του κόμματος Φώτη Κουβέλη να τη… μαζέψει.

Την αντίδραση του δημάρχου προκάλεσαν οι δηλώσεις της βουλευτού, σύμφωνα με τις οποίες, αναπαραστάσεις όπως, αυτή της Εξόδου του Μεσολογγίου, η ανατίναξη της Αρμάτας στις Σπέτσες, η αναπαράσταση στο Κούγκι, οι εκδηλώσεις για το Λάβαρο της Αγίας Λαύρας αποτελούν «εθνικιστικά κιτς».


«Δεν προσφέρουν τίποτα αναπαράγουν την εθνικιστική έξαρση, επαναλαμβάνονται συνεχώς και δεν γίνεται κανένας ιστορικός στοχασμός», υποστηρίζει η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ.


«Γιατί κ. Ρεπούση να μη καταργηθεί και η Ελλάδα ως ιδιαίτερη εθνική οντότητα, καθώς και ότι την "αναπαριστά" ως ζώσα παράδοση και ιστορικό δρώμενο, αφού όλα κατ εσάς είναι "εθνικιστικά κιτς" που αναπαράγουν την "εθνικιστική έξαρση"» διερωτάται στην απάντησή του ο κ. Κατσούλης και πρόσθεσε: «Έχετε επιλέξει να βρίσκεστε στην επικαιρότητα μέσω προκλητικών και ανιστόρητων δηλώσεων, όπως η χθεσινή σας 'Να καταργηθεί η Έξοδος του Μεσολογγίου ως αναπαράσταση».


Ο δήμαρχος συνεχίζει στον ίδιο επιθετικό τόνο: «Θα μπορούσατε κα Ρεπούση - βουλευτή του Ελληνικού Κοινοβουλίου και της ΔΗΜΑΡ σήμερα να συγκεκριμενοποιήσετε την «επαναστατική» σας πρόταση; Τι προτείνετε δηλαδή σε μας, τους "αδαείς εθνικιστές", να καταργηθεί, έτσι ώστε να μη δημιουργείται εθνικιστική έξαρση;  «Ντροπή σας κ. Ρεπούση», καταλήγει ο κ. Κατσούλης και κλείνοντας απευθύνεται στον κ. Κουβέλη τονίζοντας: «Γνωρίζοντας τις απόψεις σας για τα εθνικά ζητήματα, καθώς και την ιδιαίτερη ευαισθησία σας για τον τόπο μας και το μεγαλείο της ηρωικής Εξόδου των ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΩΝ, μαζέψτε την».


Πηγή: ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2012

Ρε τι γίνεται στον κόσμο... Στην Ελλάδα δεν μπαίνουν φυλακή οι κλέφτες και στην Ιταλία μπαγλαρώσανε τους σεισμολόγους!!!

 
Σε φυλάκιση έξι ετών καταδίκασε ιταλικό δικαστήριο έξι σεισμολόγους και έναν πρώην κυβερνητικό αξιωματούχο για τον φονικό σεισμό στην πόλη Λ” Άκουιλα της γειτονικής χώρας το 2009.

Στον σεισμό έχασαν την ζωή τους 309 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και ο Έλληνας φοιτητής Βασίλης Κουφολιάς.

Το δικαστήριο έκρινε ένοχους τους κατηγορούμενους, γιατί δεν ζήτησαν την εκκένωση της πόλης μία ημέρα πριν τον σεισμό των 6,3 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ. Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, τόσο οι έξι επιστήμονες όσο και ο αξιωματούχος, έπρεπε να είχαν δράσει προληπτικά όταν άρχισαν οι προσεισμικές δονήσεις και να ζητήσουν την απομάκρυνση των κατοίκων, κάτι το οποίο δεν έκαναν!!!

Πηγή:  inews.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

Θεσσαλονίκη: Ενα σχολείο για παιδιά με τύφλωση και άλλες αναπηρίες

Το δικό τους σχολείο, το μοναδικό σε ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα, αποκτούν τα παιδιά με τύφλωση και πρόσθετες αναπηρίες, μετά από προσπάθειες έξι χρόνων της «Αμυμώνης- Σύλλογος Θεσσαλονίκης». 

«Όταν το φθινόπωρο του 2006 συγκεντρωθήκαμε στη Θεσσαλονίκη οι πρώτες οικογένειες παιδιών με τύφλωση και πρόσθετες αναπηρίες και ιδρύσαμε την «Αμυμώνη-Σύλλογος Θεσσαλονίκης», είχαμε θέσει ως άμεσο και επιτακτικό στόχο, την ανέγερση και λειτουργία ενός Κέντρου Εκπαίδευσης για τα παιδιά μας. Σήμερα, 6 χρόνια μετά, το μοναδικό Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας για άτομα με τύφλωση και πρόσθετες αναπηρίες σε ολόκληρη τη Βόρεια Ελλάδα, είναι έτοιμο να ανοίξει τις πόρτες του και να υποστηρίξει την ισότιμη εκπαίδευση και κοινωνική ένταξη των παιδιών με τη συγκεκριμένη σύνθετη αναπηρία» αναφέρει ο γενικός γραμματέας του Συλλόγου Νίκος Καζαντζίδης.

Όπως εξηγεί, το τριώροφο κτίριο ανεγέρθηκε σε οικόπεδο που παραχώρησε ο δήμος Καλαμαριάς, με τη βοήθεια δύο δωρητών, της Λευκοθέας Μάτη και του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχανιών Μεταποίησης και Εταιρειών Εμπορίας Καπνού.

«Οι μεγάλοι αυτοί δωρητές μας βοήθησαν στην ανέγερση του κτιρίου, προϋπολογισμού 670.000 ευρώ αφού χωρίς την οικονομική τους στήριξη δεν θα είχαμε καταφέρει να ολοκληρώσουμε τόσο σύντομα την προσπάθειά μας» λέει στο ΑΜΠΕ ο κ.Καζαντζίδης.

Με ίδιους πόρους και με τη στήριξη τοπικών (Φιλόπτωχος Αδελφότητα Ανδρών Θεσσαλονίκης, Εργαστήρι Παραδοσιακών χορών Δασκάλων & Νηπιαγωγών και άλλων Συλλόγων) και άλλων φορέων (Τειρεσίας, Lidl, άλλες εταιρείες), μέχρι το καλοκαίρι 2012 το Κέντρο είχε εξοπλιστεί με τα βασικά είδη που μπορούν να του επιτρέψουν να αρχίσει τη λειτουργία του εκπαιδεύοντας τα πρώτα 14 παιδιά του Συλλόγου, που έχουν ηλικίες από 9 μέχρι 17 χρόνων.

«Το Κέντρο μπορεί να εξυπηρετήσει μέχρι 26 παιδιά τα οποία θα έρχονται το πρωί και θα φεύγουν το μεσημέρι, έχοντας παρακολουθήσει ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα που περιλαμβάνει εργοθεραπείες, φυσιοθεραπείες και ότι άλλο χρειάζονται για την ενδυνάμωση της αυτονομίας τους» τονίζει ο κ.Καζαντζίδης.

Ο Σύλλογος ο οποίος πρόσφατα πήρε ειδική πιστοποίηση από το υπουργείο υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης, ψάχνει πλέον τρόπους κάλυψης των λειτουργικών εξόδων του Κέντρου που προβλέπεται να αρχίσει τη λειτουργία του αμέσως μετά τις γιορτές των Χριστουγέννων.
«Εχουμε ήδη υπολογίσει, ότι για κάθε παιδί, η συμμετοχή των γονέων θα ανέρχεται στα 300 ευρώ τον μήνα» τονίζει ο γραμματέας της «Αμυμώνης» .

Τα επίσημα εγκαίνια του Κέντρου θα γίνουν την προσεχή Κυριακή 21 Οκτωβρίου, στις 12.00, στις εγκαταστάσεις του, Πόντου και Ροδοπόλεως 5, στην Καλαμαριά.

Πηγή: iefimerida.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Το κορίτσι που πυροβόλησαν οι Ταλιμπάν στην Αγγλία για ιατρική περίθαλψη

 

Όπως διαβάσαμε στο NBC News το 14χρονο κορίτσι απο το Πακιστάν που πυροβολήθηκε και τραυματίστηκε σοβαρά από τους Ταλιμπάν λόγω του ότι προωθούσε την εκπαίδευση των κοριτσιών στη χώρα της, ταξίδεψε στη Μεγάλη Βρετανία τη Δευτέρα για περαιτέρω ιατρική περίθαλψη, σύμφωνα με αξιωματούχους.

Ο Βρετανός υπουργός Εξωτερικών William Hague, δήλωσε ότι η Malala Yousufzai θα λάβει εξειδικευμένη φροντίδα σε ένα νοσοκομείο του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας.

 
Η βάρβαρη επίθεση της περασμένης εβδομάδας εναντίον της Malala Yousufzai και τους φίλους του σχολείου της συγκλόνισε το Πακιστάν και ολόκληρο τον κόσμο.


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Το αλφαβητάρι της νέας σχολικής χρονιάς


Απεργία
Με το «καλημέρα» της νέας χρονιάς το πρώτο μάθημα είναι αγωνιστικό. Οι δάσκαλοι έχουν την πρώτη τους απεργία στις 12 Σεπτεμβρίου. Αλλά και την ημέρα έναρξης των σχολείων (Τρίτη 11/9) προγραμματίζουν συμβολικό 2ωρο αποκλεισμό των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης σε όλη την Ελλάδα. Πανεπιστημιακοί και καθηγητές ΤΕΙ ξεκίνησαν επίσης απεργίες μέσα στην Εξεταστική.
Βιβλία
Δεν θα επαναληφθεί το περυσινό φαινόμενο της φωτοτυπίας, υποσχέθηκε ο υπουργός Παιδείας Κων. Αρβανιτόπουλος. Τα βιβλία θα έχουν φτάσει σε όλα τα σχολεία με την έναρξη της χρονιάς, δεσμεύθηκε. Τα περισσότερα έχουν πράγματι φτάσει.
Γόμες
μολύβια, κασετίνες, τετράδια, τσαντούλες κι όλα τα χρειαζούμενα για το καλό πρωτάκι, δευτεράκι κ.ο.κ. θα είναι εφέτος κάπως φτηνότερα. Η μέση μείωση φτάνει το 8,8%, λέει η Υπηρεσία Εποπτείας Αγοράς. 
Δάσκαλοι
Ετοιμοι για όλα. Μιλούν για «ατελείωτη λαίλαπα μέτρων που υποβαθμίζουν την εκπαίδευση, εξαθλιώνουν τους εκπαιδευτικούς και εξοντώνουν οικονομικά - ιδιαίτερα - τους νέους συναδέλφους οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να ζήσουν με μισθούς πείνας της τάξης των 640 ευρώ τον μήνα».
Εξεταστικό
Οι μεγαλύτεροι μαθητές και οι γονείς ας ηρεμήσουν, το εξεταστικό σύστημα δεν θα αλλάξει - τουλάχιστον μέχρι το 2017. Οι σχεδιασμοί της προηγούμενης κυβέρνησης πήγαν πίσω, προκειμένου να ολοκληρωθούν πρώτα οι αλλαγές σε λύκεια και πανεπιστήμια.
Ζώνη
Ευέλικτη. Πρόκειται για χαλαρές προσεγγίσεις διαφόρων αντικειμένων, που αποτελούν τη χαρά του μαθητή για 1-4 ώρες την εβδομάδα. Στην Ευέλικτη Ζώνη αναπτύσσονται διαθεματικά προγράμματα όπως αγωγή υγείας, διατροφικές συνήθειες, τοπική Ιστορία, περιβαλλοντική εκπαίδευση κ.ά.
Ηρακλής
Οι γονείς πρέπει να προσέχουν το... βάρος της σχολικής τσάντας! Σύμφωνα με την Παιδιατρική Εταιρεία, ένα παιδί δεν είναι Ηρακλής. Επιτρέπεται να σηκώνει έως το 10% του βάρους του. Δηλαδή ένα παιδί 30 κιλών δεν επιτρέπεται να σηκώνει πάνω από 3 κιλά.
Θρησκευτικά
Εδώ και λίγα χρόνια αποφασίστηκε ότι μαθητές μπορούν να ζητούν απαλλαγή από το μάθημα αυτό εφόσον δεν είναι ορθόδοξοι. Ομως, επειδή στις αιτήσεις δεν αναγράφεται πλέον το προσωπικό δεδομένο του θρησκεύματος, παρατηρείται το φαινόμενο - έντονο σε Β' και Γ' λυκείου - ορθόδοξοι μαθητές να ζητούν απαλλαγή για να έχουν περισσότερο χρόνο για τα άλλα μαθήματα...
Ιστορία
Νέο βιβλίο για τη ΣΤ' δημοτικού εφέτος, μετά την απόσυρση του βιβλίου της κυρίας Ρεπούση. Πρόκειται για την «Ιστορία του νεότερου και σύγχρονου κόσμου» των καθηγητών του ΑΠΘ Ι. Κολιόπουλου και Ι. Μηχαηλίδη και των εκπαιδευτικών Χ. Μηνάογλου και Α. Καλιανιώτη. Για την.... ιστορία, ας αναφέρουμε ότι ο «συνωστισμός» στη Σμύρνη έγινε «διωγμός» και «ξεριζωμός».
Κενά
Αν επιβεβαιωθούν οι εκτιμήσεις των εκπαιδευτικών, η εφετινή χρονιά μπορεί να ξεκινήσει με τα βιβλία στα σχολεία, αλλά χωρίς εκπαιδευτικούς να τα παραδώσουν. Δάσκαλοι και καθηγητές μιλούν για κάπου 10.000 κενά με το «καλημέρα», λόγω ελάχιστων προσλήψεων (δείτε παρακάτω). Το υπουργείο πάντως υπόσχεται να τα καλύψει άμεσα. 
Λύκεια
Οσονούπω θα αναμορφωθούν ξανά, αφού το υπουργείο Παιδείας έχει προαναγγείλει νέο νομοσχέδιο για το... νεότερο νέο λύκειο... «Στοχεύουμε στον γνωσιακό επαναπροσδιορισμό του, στην αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής. Θα δίνεται έμφαση στην ανθρωπιστική παιδεία, θα προωθείται η σταδιακή εμβάθυνση στα γνωστικά αντικείμενα και θα καθιερώνεται η ταύτιση της διδακτέας με την εξεταστέα ύλη», είπε ο υπουργός Παιδείας.
Μεταφορά
Θεωρητικά, η μεταφορά περίπου 200.000 μαθητών εξασφαλίστηκε κι εφέτος, έστω με αλχημείες της τελευταίας στιγμής, μετά την αποτυχία των σχετικών διαγωνισμών του έργου από τους δήμους, εκ των οποίων μόλις 30 από τους 325 απέδωσαν... Το υπουργείο Εσωτερικών έπεισε τις Περιφέρειες να ξαναπάρουν την αρμοδιότητα, που είχε περάσει στους δήμους, και παρέτεινε τις συμβάσεις για 1 χρόνο απομειώνοντας υποχρεωτικά κατά 17% το κόστος. Θα λειτουργήσει πράγματι το σύστημα; 
Νήπια
Συνωστισμός αναμένεται εφέτος στα δημόσια νηπιαγωγεία καθώς, λόγω της κρίσης, το ποσοστό αύξησης των αιτήσεων ξεπέρασε το 15%. Και πώς αντιμετωπίστηκε το πρόβλημα; Δεν βρήκαν θέσεις πολλά νήπια πρώτης ηλικίας (για τα οποία η φοίτηση δεν είναι υποχρεωτική), οι γονείς των οποίων στράφηκαν αναγκαστικά σε ιδιωτικές και δημοτικές δομές, αλλά κυρίως σε... γιαγιάδες!
Ξεκίνημα
της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών από εφέτος. Αρα και νέων κινητοποιήσεων από όσους αντιδρούν; Πάντως ο κ. Αρβανιτόπουλος προανήγγειλε ότι τον Οκτώβριο θα δημοσιοποιήσει το σχετικό ΠΔ, τόνισε όμως ότι η αξιολόγηση δεν θα οδηγεί σε απολύσεις και εφεδρείες, αλλά θα συνδυάζεται με τη μισθολογική και τη βαθμολογική εξέλιξη του εκπαιδευτικού. Που σημαίνει ότι κάποιοι θα μένουν στάσιμοι.
Ολοήμερα
Η ανακούφιση του γονιού, καθώς μπορούν να απασχολούν τα νήπια και τα παιδιά του δημοτικού από τις 7 το πρωί (προαιρετικά) μέχρι τις 4.30 το απόγευμα. Ωστόσο η αποχώρηση των μαθητών μπορεί να γίνεται και μετά το τέλος κάθε διδακτικής ώρας του Ολοήμερου Προγράμματος. 
Προσλήψεις
Εδώ κανονικά το λήμμα θα έπρεπε να μείνει κενό ως φόρος τιμής στις... κενές θέσεις που αναμένονται. Εφέτος έγιναν 225 προσλήψεις μονίμων εκπαιδευτικών, οι λιγότερες όλων των εποχών. Επίσης θα γίνουν 12.500 προσλήψεις αναπληρωτών. Οι αριθμοί πάντως δεν επαρκούν για την ομαλή λειτουργία των σχολείων, οπότε αναμένονται κι άλλες. 
Ροή
επιστροφής από τα ιδιωτικά σχολεία στα δημόσια. Η κρίση ανάγκασε χιλιάδες οικογένειες (πάνω από 6.000 υπολογίζονται) που έστελναν τα παιδιά τους σε ιδιωτικά σχολεία να επιστρέψουν στα δημόσια, γιατί δεν έχουν χρήματα για δίδακτρα. Αυτό επιβάρυνε τη λειτουργία ορισμένων δημόσιων σχολείων και παράλληλα ανάγκασε ατύπως κάποια ιδιωτικά να μειώσουν κι άλλο τα δίδακτρα. Γιατί δεν είναι μόνο όσοι φεύγουν, αλλά και πολλοί από όσους μένουν που δυσκολεύονται να τα πληρώσουν...
Σχολές
Τι να προβλέψουμε για τα πανεπιστήμια... Ολοι ζητούν να είναι ανοικτά, αλλά στην πράξη θα λειτουργήσουν άραγε; Με τις απεργίες καθηγητών λόγω περικοπών στα ειδικά μισθολόγια, με τον νέο νόμο-πλαίσιο να πρέπει να εφαρμοστεί, τους φοιτητές να αντιδρούν, τους πρυτάνεις επίσης, τα δωρεάν έντυπα συγγράμματα να απειλούνται, τις νέες διοικήσεις να μην έχουν εκλεγεί, την υποχρηματοδότηση, τα πράγματα προβλέπονται δύσκολα.
Τμήματα
Μην ξεχάσετε όσοι περάσατε στα πανεπιστήμια ότι από την ερχόμενη Δευτέρα μέχρι και τις 28 Σεπτεμβρίου πρέπει να εγγραφείτε, προσκομίζοντας στη γραμματεία του Τμήματος όπου πετύχατε αίτηση εγγραφής, απολυτήριο, υπεύθυνη δήλωση ότι δεν είστε εγγεγραμμένοι σε άλλο Τμήμα και 6 φωτογραφίες.
Υποχρηματοδότηση
Λόγω των περικοπών, σε πολλά σχολεία οι γονείς καλούνται με το «καλημέρα» της χρονιάς να δώσουν έως και 100 ευρώ για αγορά υλικών, οι σύλλογοι γονέων να δώσουν τον οβολό τους για διάφορες αγορές, επισκευές και εργασίες αφού δεν επαρκούν τα χρήματα των σχολικών επιτροπών. Σε ορισμένα σχολεία, λένε οι δάσκαλοι, υπάρχει απειλή διακοπής ρεύματος, νερού, τηλεφώνων, φυσικού αερίου, και είναι ερώτημα τι θα γίνει με το πετρέλαιο. 
Φροντιστήρια
Τι τα θέλουμε, τα φροντιστήρια, ειδικά σε Β' και Γ' λυκείου έχουν σχεδόν αντικαταστήσει το σχολείο, με το συγκεκριμένο εξεταστικό σύστημα να βοηθά. Πάντως εφέτος οι φροντιστές αποφάσισαν μειώσεις ύψους 15% κατά μέσο όρο στα δίδακτρά τους, ενώ πέρυσι τα είχαν επίσης μειώσει 20%. Παρ' όλα αυτά, ο ευτυχής γονιός μαθητή της Γ' τάξης θετικής κατεύθυνσης, θα κληθεί να βρει εφέτος 4.000 ευρώ επιπλέον για να στείλει τον κανακάρη του φροντιστήριο...
Χαρτί
Δεν έχουμε αρκετό. Για του λόγου το αληθές, τον Ιούλιο η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α' Αθήνας, ζήτησε να της στείλουν τα σχολεία από μια κούτα χαρτί Α4 «λόγω έλλειψης χαρτιού (Α4) στη Διεύθυνση». Χάρακες τουλάχιστον έχουμε; 
Ψείρες
Μη γελάτε καθόλου, με κάθε έναρξη σχολικής χρονιάς σε πάρα πολλά σχολεία, ιδίως παιδικούς σταθμούς, νηπιαγωγεία και δημοτικά, εμφανίζεται επιδημία φθειρίασης. Γι' αυτό οι γονείς πρέπει να παρακολουθούν καθημερινά τα κεφαλάκια των μικρών τους, ώστε να αρχίσει άμεσα η αγωγή σε περίπτωση προσβολής. 
Ωράριο
διδασκαλίας: Δεν αποκλείεται ακόμη και μέσα στον χρόνο να αυξηθεί κατά 2-3 ώρες την εβδομάδα για κάθε εκπαιδευτικό, προκειμένου να καλυφθούν τα κενά. Κι αν δε γίνει εφέτος, το προγραμματίζουν για του χρόνου. Ομως οι εκπαιδευτικοί αντιλέγουν ότι πέραν του τυπικού ωραρίου διδασκαλίας καταναλώνουν ώρες σε προετοιμασία, σε γραμματειακές εργασίες (αφού τα σχολεία δεν έχουν διοικητικούς) σε διορθώσεις κ.λπ. 
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ