Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

TAMEIO ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ


Σε μια βόλτα μου στα πέριξ έπεσα πάνω στην επιστολή της 15χρονης (αθώας ομολογώ, γιατί τι να μας κάνει πια μια συγγνώμη) Χριστίνας, που αν και είναι έφηβη, οι μοναδικές της έννοιες δεν είναι ούτε τα αγόρια, ούτε η μόδα, ούτε η μουσική δυστυχώς....

Δευτέρα 19 Απριλίου 2010
TAMEIO ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ



Κύριε Πρόεδρε της Βουλής , σας προτείνω την δημιουργία Ταμείου Συγγνώμης Πολιτικών. Θα είναι μια πρωτοβουλία - η εθελοντική και ενυπόγραφη συγκέντρωση συγγνώμης των πολιτικών- που θα μειώσει την οργή των εφήβων και σας προτείνω να την θέσετε υπό την αιγίδα του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Πιστεύω , η πρότασή μου να βρει ευρύτατη αποδοχή από τους πολιτικούς των τελευταίων δεκαετιών , γεγονός που θα δείξει ότι οι Έλληνες πολιτικοί έχουν ακόμη αξίες και φιλότιμο.

Κύριε Πρόεδρε ,στην εφηβεία μου νιώθω ότι έχει υποθηκευθεί το μέλλον μου ,η υπόλοιπη μου ζωή ,τα όνειρα μου ,οι σπουδές μου ,η οικογένεια που πρόκειται να δημιουργήσω. Νιώθω μια ανασφάλεια για το μέλλον μου και για την ίδια μου την χώρα. Και την νιώθω χωρίς να έχω ασκήσει το δικαίωμα της ψήφου. Και χωρίς να έχω πάρει αποφάσεις ή να έχω εισακουστεί έστω και μία στιγμή ως πολίτης της χώρας μου.

Πιστεύω λοιπόν πως πρώτα έπρεπε να δημιουργήσετε το Ταμείο Συγγνώμης των Πολιτικών και μετά το Ταμείο Στήριξης της Ελλάδας.

Κύριε Πρόεδρε ,αν υλοποιήσετε την πρόταση μου - που δεν το πιστεύω – όταν ενυπόγραφα κάποιος από τους πολιτικούς των τελευταίων δεκαετιών και των σημερινών «αποταμιεύσει» την συγγνώμη του στο προτεινόμενο Ταμείο ,τότε και εγώ θα ενισχύσω οικονομικά το δικό σας Ταμείο με αθώες ιδέες , εφηβική δύναμη και ελπιδοφόρα όνειρα.

Την λέξη Συγγνώμη την γράφω με δύο «γγ» , γιατί πρέπει να ξεχωρίζει από την Συγνώμη που ζητούν καθημερινά οι απλοί άνθρωποι .Πρέπει αυτή η Συγνώμη να ‘ναι διαφορετική. !!!


Με εκτίμηση
Σιαμάγκα Θ. Χριστίνα, Μαθήτρια Γυμνασίου Κατερίνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου