Τα συνολικά 3 μονοθέσια οχήματα έχουν κατασκευαστεί μόνο από φοιτητές με την εποπτεία καθηγητών και ερευνητών σύμφωνα με προκαθορισμένες προδιαγραφές.
Το 2006 στους διεθνείς αγώνες «Formula Student» πήραν το πρώτο βραβείο σχεδιασμού και την πρώτη θέση στη γενική κατάταξη. Εναν χρόνο αργότερα στον ίδιο διαγωνισμό κατέλαβαν την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη, ενώ το 2008 συμμετείχαν στους γερμανικούς αγώνες της «Formula Student» στην πίστα Χόκεν Χάιμ.
Τα αυτοκίνητα κατασκευάζονται μέσα στο πανεπιστήμιο και χρειάζονται περίπου 2 με 3 χρόνια για να ολοκληρωθούν. Πρώτα γίνεται ο σχεδιασμός και στη συνέχεια έπειτα από αναλυτικές μελέτες και πειράματα οι φοιτητές προχωρούν στην κατασκευή.
«Το 3ο αυτοκίνητο ζυγίζει 180 κιλά και το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιείται στην κατασκευή των πλαισίων στη Φόρμουλα 1. Το συγκεκριμένο υλικό έχει πολύ μικρό βάρος, αλλά μεγάλη αντοχή. Στην ανάρτηση έχουν χρησιμοποιηθεί ανισομεγέθη ψαλίδια, ενώ ο κινητήρας είναι από μοτοσικλέτα 450 κυβικών», μας εξηγεί ο Χρήστος Δούκας, ερευνητής του Εργαστηρίου του Πανεπιστημίου της Πάτρας.
«Το αυτοκίνητο είναι αρκετά δυνατό για τα κυβικά του. Με 450 κυβικά βγάζει 60 άλογα με πολύ καλή επιτάχυνση και είναι πολύ γρήγορο στις πίστες», συμπληρώνει ο Ανδρέας Πανδρεμένος, ο οποίος είναι από το 2002 στην ομάδα κατασκευής των αυτοκινήτων ως φοιτητής τότε και σήμερα ως υπεύθυνος έρευνας στο εργαστήρι Συστημάτων Παραγωγής & Αυτοματισμών.
Τα μονοθέσια αυτοκίνητα κατασκευάζονται μόνο από φοιτητές με την εποπτεία καθηγητών και ερευνητών. Ο σχεδιασμός γίνεται με όρους προκαθορισμένους από τους υπευθύνους των διαγωνισμών και τα αυτοκίνητα μετρώνται στατικά και δυναμικά.
Πηγή: Έθνος
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου