Είναι γνωστό ότι η χρηματοδότηση από τα κοινοτικά προγράμματα υπακούει σε συγκεκριμένους κανόνες. Πόροι που προβλέπονται για δράσεις Τεχνικής Βοήθειας δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για διαφορετικούς σκοπούς. Οι πόροι αυτοί ή χρησιμοποιούνται για συγκεκριμένους σκοπούς ή χάνονται. Είναι λοιπόν παντελώς ανεύθυνος ο ισχυρισμός ότι χρήματα της Τεχνικής Βοήθειας θα μπορούσαν δήθεν να χρησιμοποιηθούν για μισθούς εκπαιδευτικών ή για υποδομές σχολείων.
Όσοι επιμένουν να αναμασούν τον ίδιο ισχυρισμό θα πρέπει να μας πουν πως μπορεί να γίνει αυτό χωρίς να τεθεί σε κίνδυνο η κοινοτική χρηματοδότηση. Σε αντίθετη περίπτωση, θα συνεχίσουν να επιδεικνύουν έλλειμμα σοβαρότητας.
Το ζητούμενο για το Υπουργείο Παιδείας είναι η απόλυτα διαφανής και παραγωγική αξιοποίηση των πολύτιμων κοινοτικών πόρων, με ευλαβική τήρηση του πλαισίου κοινοτικής νομιμότητας, προκειμένου να αποδώσουν το μέγιστο δυνατό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα. Και αυτό κάνουμε με συνέπεια. Σε αυτή την κατεύθυνση η διενέργεια στοχευμένων ερευνών σε ειδικά κοινά, είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για τον σχεδιασμό και τη χάραξη αποτελεσματικών θεματικών πολιτικών του Υπουργείου. Δηλαδή, η χάραξη των πολιτικών να εδράζεται σε αντικειμενικά δεδομένα της επιστήμης που αποτυπώνουν πραγματικές ανάγκες.
Για να πάμε μπροστά, θα πρέπει επιτέλους να αναγνωρίσουμε πραγματικά ως κοινωνία την τεράστια ζημιά που προκαλούν ο λαϊκισμός και η ατεκμηρίωτη κριτική, με μόνο στόχο τη δημιουργία εντυπώσεων.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου