Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Σκυλίσια ζωή

Μήπως είσαι δημόσιος υπάλληλος; Μήπως είσαι δημόσιος υπάλληλος που του έκαναν περικοπές σε μισθό και δώρα; Μήπως είσαι χαμηλόμισθος δημόσιος ή και ιδιωτικός υπάλληλος, βρε αδερφέ, που δεν μπόρεσε να ψωνίσει ούτε στις εκπτώσεις; Ε, λοιπόν, βρέθηκε η λύση για το πρόβλημά σου: Αλλάζεις ιδιότητα και επαγγελματικό προσανατολισμό και γίνεσαι σκύλος καλής αφεντικίνας. Το επάγγελμα θα σου εξασφαλίσει μια αξιοπρεπή επαγγελματική εξέλιξη και μια χαρούμενη προσωπική ζωή.
Μισθός: τουλάχιστον 5.000 κόκαλα. 
Παρέχονται δωρεάν η ενδυμασία και τα αξεσουάρ. Σε μερικές περιπτώσεις παρέχεται και μεταφορικό μέσο.
Τρέξτε να προλάβετε.
Παρακάτω ακολουθούν παραδείγματα ευτυχισμένων υπαλλήλων που τόλμησαν τη στροφή στη ζωή τους:

Ο υπάλληλος "έχω κλάση"


Η υπάλληλος "λαίδη"


Ο υπάλληλος "υπερασπιστής των περικομμένων μισθών"


Οι υπάλληλοι "αδερφές χαριτωμένες"


Ο υπάλληλος "τι τυχερός που είμαι"


Η υπάλληλος "κοπανατζού μεν, στην τρίχα δε"


Ο υπάλλος "είμαι κύριος εγώ"


Η υπάλληλος "κάνω και πιρουέτες"


Υπάλληλος που του παρέχεται και μεταφορικό μέσο. Η βενζίνη δωρεάν.
Τέτοιος θα γίνω κι εγώ, χιχιχιχι....

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου