ΝΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ µέρους της χρηµατοδότησης των πανεπιστηµίων µε την αποτελεσµατικότητα, λένε οι πρυτάνεις, σύµφωνα µε το υπουργείο Παιδείας. ∆έκα σηµεία µερικής ή ολικής συµφωνίας για τις επικείµενες αλλαγές στα ιδρύµατα ανακοίνωσε η Αννα ∆ιαµαντοπούλου. Ωστόσο, ορισµένοι πρυτάνεις φέρονται να διαφωνούν σε κάποια από αυτά, όπως λ.χ. να γίνει η σχολή βασική ακαδηµαϊκή µονάδα. Τα δέκα σηµεία είναι τα εξής:
1. Λειτουργία του πανεπιστηµίου µε όρους διαφάνειας,λογοδοσίας και αξιολόγησης (εσωτερικής και εξωτερικής)
2. Ανάδειξη αριστείας και καινοτοµίας
3. Συµµετοχή στη διαµόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Ερευνας
4. Θεσµοθέτηση περιφερειακών οργάνων για την εκπόνηση σχεδίου στρατηγικού σχεδιασµού ανάπτυξης της Ανώτατης Εκπαίδευσης (σ.σ.: συγχωνεύσεις τµηµάτων, αλλαγή γνωστικών αντικειµένων, λουκέτα κ.λπ.)
5. Τα πανεπιστήµια να έχουν πλήρη ευθύνη για τις σπουδές (δοµή, τίτλοι, οργάνωση, περιεχόµενο κ.λπ.) µε βασική µονάδα τη σχολή
6. Επικαιροποίηση σπουδών, δηµιουργία περισσότερων διατµηµατικών προγραµµάτων καιίδρυση µεταπτυχιακών σχολών
7. Πλήρης εφαρµογή του συστήµατος πιστωτικών µονάδων (ECTS)
8. Χρήση δεικτών ποιότητας και αποτελεσµατικότητας γιαένα ποσοστό της χρηµατοδότησης
9. Πλήρης οικονοµική διαχείριση από τα ίδια τα ιδρύµατα
10. Οικονοµική αξιοποίηση των κληροδοτηµάτων των ΑΕΙ
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
1. Λειτουργία του πανεπιστηµίου µε όρους διαφάνειας,λογοδοσίας και αξιολόγησης (εσωτερικής και εξωτερικής)
2. Ανάδειξη αριστείας και καινοτοµίας
3. Συµµετοχή στη διαµόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Ερευνας
4. Θεσµοθέτηση περιφερειακών οργάνων για την εκπόνηση σχεδίου στρατηγικού σχεδιασµού ανάπτυξης της Ανώτατης Εκπαίδευσης (σ.σ.: συγχωνεύσεις τµηµάτων, αλλαγή γνωστικών αντικειµένων, λουκέτα κ.λπ.)
5. Τα πανεπιστήµια να έχουν πλήρη ευθύνη για τις σπουδές (δοµή, τίτλοι, οργάνωση, περιεχόµενο κ.λπ.) µε βασική µονάδα τη σχολή
6. Επικαιροποίηση σπουδών, δηµιουργία περισσότερων διατµηµατικών προγραµµάτων καιίδρυση µεταπτυχιακών σχολών
7. Πλήρης εφαρµογή του συστήµατος πιστωτικών µονάδων (ECTS)
8. Χρήση δεικτών ποιότητας και αποτελεσµατικότητας γιαένα ποσοστό της χρηµατοδότησης
9. Πλήρης οικονοµική διαχείριση από τα ίδια τα ιδρύµατα
10. Οικονοµική αξιοποίηση των κληροδοτηµάτων των ΑΕΙ
Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου