Θα επανεξετασθούν όσες περιπτώσεις συγχωνεύσεων σχολείων παρουσιάζουν παιδαγωγικά προβλήματα και θα διορθωθούν όσα λάθη έχουν γίνει, δεσμεύτηκε και από την Βουλή η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά πως δεν έχει «καμία δογματική προσέγγιση όταν μιλάμε για παιδιά».
Κατά την συζήτηση επερώτησης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κατά την οποία - με αιχμή τις πρόσφατες προωθούμενες αλλαγές των συνενώσεων σχολείων - ασκήθηκε δριμεία κριτική για το σύνολο της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση, η υπουργός υπεραμύνθηκε της επιλογής αυτής με κριτήρια το καλό των μαθητών, την ορθολογική διαχείριση του προσωπικού και την καλή διαχείριση των πόρων.
Ταυτόχρονα ανέφερε ότι γίνονται σεβαστές οι γεωγραφικές ιδιαιτερότητες, αλλά επισήμανε πως δεν μπορεί να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση κατά την οποία - επί παραδείγματι - υπάρχουν δύο σχολεία σε απόσταση οκτώ χιλιομέτρων ή σχολεία με 45 μαθητές και 16 καθηγητές στην Αθήνα και τον Πειραιά, ενώ υπάρχουν λύκεια με 30 -50 ακόμα και 60 παιδιά που δεν κάνουν κατευθύνσεις».
«Το 2011 δεν μας πειράζει να κάνουν όλες οι τάξεις του δημοτικού μάθημα με ένα δάσκαλο;» διερωτήθηκε κι ανέφερε ότι το στοίχημα του πολιτικού είναι να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί με ό,τι έχει, όχι με ό,τι ονειρεύεται. Είναι εξαιρετικά δύσκολη αυτή η άσκηση. Η βασική μας πολιτική όμως, είναι να κάνουμε αλλαγές κι ο μηδενισμός είναι το χειρότερο», τόνισε.
Ο πρώτος επερωτών βουλευτής, Τ. Κουράκης, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι οδηγεί σε μαρασμό τη δημόσια εκπαίδευση και μίλησε για εκχώρηση κρίσιμων λειτουργιών στον ιδιωτικό τομέα. Αναφερόμενος στις συγχωνεύσεις είπε πως είναι λογιστικό και όχι παιδαγωγικό το επίτευγμα της συγχώνευσης, έκανε λόγο για ορισμένες περιπτώσεις εξαιρετικά απαράδεκτες, σημείωσε ότι γίνονται για μνημονιακούς λόγους και έχουν ταξικό χαρακτήρα. Η Ηρώ Διώτη μιλώντας για τις αντιδράσεις στην εκλογική της περιφέρεια σχετικά με τις συγχωνεύσεις ανέφερε πως στη Θεσσαλία επικράτησε κλαυσίγελος. Ο Β. Μουλόπουλος είπε πως η συνένωση οδηγεί σε ελαστικοποίηση της γνώσης. Τέλος, η Λίτσα Αμμανατίδου ανέφερε ότι το υπουργείο Παιδείας έχει επιδοθεί σε μια προσπάθεια να πείσει ότι είναι πολιτική ποιοτικής αναβάθμισης της Παιδείας το θέμα της συγχώνευσης.
Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Κατά την συζήτηση επερώτησης των βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ κατά την οποία - με αιχμή τις πρόσφατες προωθούμενες αλλαγές των συνενώσεων σχολείων - ασκήθηκε δριμεία κριτική για το σύνολο της κυβερνητικής πολιτικής στην εκπαίδευση, η υπουργός υπεραμύνθηκε της επιλογής αυτής με κριτήρια το καλό των μαθητών, την ορθολογική διαχείριση του προσωπικού και την καλή διαχείριση των πόρων.
Ταυτόχρονα ανέφερε ότι γίνονται σεβαστές οι γεωγραφικές ιδιαιτερότητες, αλλά επισήμανε πως δεν μπορεί να συνεχιστεί η σημερινή κατάσταση κατά την οποία - επί παραδείγματι - υπάρχουν δύο σχολεία σε απόσταση οκτώ χιλιομέτρων ή σχολεία με 45 μαθητές και 16 καθηγητές στην Αθήνα και τον Πειραιά, ενώ υπάρχουν λύκεια με 30 -50 ακόμα και 60 παιδιά που δεν κάνουν κατευθύνσεις».
«Το 2011 δεν μας πειράζει να κάνουν όλες οι τάξεις του δημοτικού μάθημα με ένα δάσκαλο;» διερωτήθηκε κι ανέφερε ότι το στοίχημα του πολιτικού είναι να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί με ό,τι έχει, όχι με ό,τι ονειρεύεται. Είναι εξαιρετικά δύσκολη αυτή η άσκηση. Η βασική μας πολιτική όμως, είναι να κάνουμε αλλαγές κι ο μηδενισμός είναι το χειρότερο», τόνισε.
Ο πρώτος επερωτών βουλευτής, Τ. Κουράκης, κατηγόρησε την κυβέρνηση ότι οδηγεί σε μαρασμό τη δημόσια εκπαίδευση και μίλησε για εκχώρηση κρίσιμων λειτουργιών στον ιδιωτικό τομέα. Αναφερόμενος στις συγχωνεύσεις είπε πως είναι λογιστικό και όχι παιδαγωγικό το επίτευγμα της συγχώνευσης, έκανε λόγο για ορισμένες περιπτώσεις εξαιρετικά απαράδεκτες, σημείωσε ότι γίνονται για μνημονιακούς λόγους και έχουν ταξικό χαρακτήρα. Η Ηρώ Διώτη μιλώντας για τις αντιδράσεις στην εκλογική της περιφέρεια σχετικά με τις συγχωνεύσεις ανέφερε πως στη Θεσσαλία επικράτησε κλαυσίγελος. Ο Β. Μουλόπουλος είπε πως η συνένωση οδηγεί σε ελαστικοποίηση της γνώσης. Τέλος, η Λίτσα Αμμανατίδου ανέφερε ότι το υπουργείο Παιδείας έχει επιδοθεί σε μια προσπάθεια να πείσει ότι είναι πολιτική ποιοτικής αναβάθμισης της Παιδείας το θέμα της συγχώνευσης.
Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου