Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Συγχωνεύσεις σχολείων: Αδύνατη η μεταφορά των μαθητών στα Καλάβρυτα


Αποκομμένος από την πραγματικότητα της ορεινής Αχαΐας είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας που αφορά στην κατάργηση των σχολικών μονάδων της περιοχής. Και αυτό γιατί οι «ιθύνοντες» δεν έλαβαν υπ’ όψη τους τον τρόπο με τον οποίο μεταφέρονται σήμερα τα παιδιά στο σχολείο τους.

Όπως εξηγεί στο thebest.gr o ο πρόεδρος του συλλόγου δασκάλων και νηπιαγωγών Καλαβρύτων Γιώργος Μουγκοπέτρος, με το νέο σχεδιασμό των σχολικών μονάδων δεν είναι εφικτή η μεταφορά των μαθητών. Και αυτό γιατί σήμερα η μεταφορά των παιδιών γίνεται με ταξί, τα οποία πλέον δεν θα μπορούν να καλύψουν τις μακρινές αποστάσεις και τον αριθμό των μαθητών.

Εκείνο που προτείνει ο κ. Μουγκοπέτρος είναι να παραχωρήσει ο Δήμος μικρά λεωφορεία και οδηγούς στα σχολεία, ώστε να είναι εφικτή η μεταφορά των μαθητών. Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με τον πρόεδρο των δασκάλων στα Καλάβρυτα, θα ήταν εφικτή η συγχώνευση και άλλων σχολείων που σήμερα λειτουργούν με τρεις μαθητές!

Κατά τα λοιπά,  επιφυλακτικοί είναι οι εκπρόσωποι των δασκάλων της Πάτρας και του Αιγίου στις συγχωνεύσεις των δημοτικών σχολείων που ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας. Και αυτό γιατί περιμένουν να δουν σε πλήρη εξέλιξη την υλοποίηση του σχεδιασμού για την κατανομή των σχολείων στην περιοχή. Κοινή πάντως συνισταμένη είναι ότι ο σχεδιασμός έχει ως στόχο την περικοπή των οργανικών θέσεων των δασκάλων.

Όπως εκτίμησε, μιλώντας στο thebest.gr  ο πρόεδρος των δασκάλων της Αιγιάλειας Δημήτρης Ελευθεριώτης, λόγω των συγχωνεύσεων καταργούνται 36-37 οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών στα δημοτικά σχολεία. Ωστόσο, επειδή αναμένεται και η αναβάθμιση άλλων σχολικών μονάδων η εκτίμηση του κ. Ελευθεριώτη είναι ότι τελικά θα «κοπούν» 18-20 οργανικές θέσεις σε όλη την Αχαΐα.
Ωστόσο, εκείνο που προβληματίζει τους εκπαιδευτικούς είναι εάν οι αλλαγές που προωθεί το υπουργείο Παιδείας θα έχουν επιπτώσεις στην ποιότητα της εκπαίδευσης. Μιλώντας στο thebest.gr ο πρόεδρος των δασκάλων της Πάτρας Ηλίας Σκεπατάρης, τόνισε ότι το σημαντικό είναι να παραμείνει η ίδια αναλογία μαθητών ανά δάσκαλο, αλλά και να λειτουργήσουν οι υποστηρικτικές δομές, ώστε να μπορούμε να μιλάμε για ποιότητα στην εκπαίδευση

Πηγή: THE BEST
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου