Τρίτη 10 Μαΐου 2011

6ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ στη Σύρο 2011

Αγαπημένοι μου αναγνώστες, το Σαββατοκύριακο πήγα Σύρο. Βλέπετε, η ιστοσελίδα του σχολείου μου (60 Δημοτικό Σχολείο Πάτρας) που δημιούργησα και ενημερώνω εγώ, κέρδισε το 2ο βραβείο του 5ου Πανελλήνιου διαγωνισμού που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια  το 6ου Πανελλήνιου Συνεδρίου των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (6-8 Μαΐου 2011, Ερμούπολη, Σύρος). Η βράβευση, λοιπόν, έγινε στη Σύρο όπου όπως σας προείπα παραβρέθηκα, παρακολούθησα το Συνέδριο και παρέλαβα το βραβείο. Και φυσικά ενθουσιάστηκα! Ενθουσιάστηκα από το κλίμα, το πόσους πολλούς ανθρώπους του κλάδου μας γνώρισα από όλη την Ελλάδα και φυσικά από τη Σύρο! Πέρασα πολύ ωραία και  έμαθα ενδιαφέροντα πράγματα! Ευχαριστώ πολύ τους διοργανωτές που κάλυψαν τα έξοδα διαμονής μου και τη διευθύντριά μου που με παρότρυνε να πάω. 

Άραγε υπάρχουν ανοιχτές θέσεις για δασκάλους στην Ερμούπολη; Για πάρτε μια γεύση:



Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου