Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Μια θεατρική σκηνή στην τάξη μου

Αναγνωρίζοντας ότι η θεατρική τέχνη καλλιεργεί, ολοκληρώνει τον άνθρωπο και αναπτύσσει, την κρίση, την εφευρετικότητα και την έμπνευση,
Αναγνωρίζοντας ότι αποτελεί ένα από τα ύψιστα, διαχρονικά εποπτικά μέσα και ένα δυναμικό όχημα που μεταφέρει την ιστορία, την παράδοση και την επιστήμη ζωντανεμένες στους μαθητές και 
Αναγνωρίζοντας ότι το θέατρο προσφέρει στα παιδιά τη δυνατότητα να εκφραστούν δημιουργικά, να αναπτύξουν τη φαντασία τους, να αναγνωρίσουν την αξία της συνεργασίας και της αρμονικής λειτουργίας μέσα στην ομάδα, να αφομοιώσουν καλύτερα την γνώση και όχι μόνο....

το χρησιμοποίησα μέσα στις τάξεις μου στα τόσα χρόνια υπηρεσίας που έχω, στο μέγιστο βαθμό. Μάλιστα είναι τόσος ο σεβασμός μου σε αυτό, που ανέπτυξα μια μικρή θεατρική σκηνή μέσα στην αίθουσά μου, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί γρήγορα και εύκολα ανά πάσα στιγμή. 

Διαβάστε το υπόλοιπο άρθρο ΕΔΩ.


Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου