για τη δημιουργία ενός άλλου εξώφυλλου του βιβλίου που διάβασαν τα παιδιά. Μπορεί να δοθεί στην τάξη ή στη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου. Αξιοποιεί τις ενδείξεις του εξώφυλλου και οπισθόφυλλου του πραγματικού βιβλίου (συγγραφέας, τίτλος, εικονογράφηση, εκδόσεις, barcode, ISBN) και παροτρύνει τα παιδιά να γράψουν μια μικρή περίληψη και μια μικρή κριτική. Επίσης τα παροτρύνει να κάνουν τη δική τους εικονογράφηση.
Μπορείτε να το κατεβάσετε από ΕΔΩ.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Ευχαριστώ πολύ. Είναι ό,τι ακριβώς έψαχνα για το πρόγραμμα φιλαναγνωσίας. Ωραία εργασία!
ΑπάντησηΔιαγραφή