Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

Για το ωράριο - επιστολή συναδέλφου

Αγαπητό www.ethnos.gr
 
Ονομάζομαι Γιώργος Π. Μαρκατάτος και είμαι δάσκαλος της Ε΄ τάξης του 25ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου-Κρήτης.
 
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ως προς το δημοσίευμά σας http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63785695  για τα εξής:
 
Ο χρόνος έχει 52 εβδομάδες
Χριστούγεννα και Πάσχα μαζί= 4 εβδομάδες
Καλοκαίρι = 3 μήνες (κλείνουμε 15 Ιουνίου ανοίγουμε 11 Σεπτέμβρη)= χοντρικά 12 εβδομάδες.
 
Άρα 52-12-4 = 36 εβδομάδες διδασκαλίας.
 
Κάθε εβδομάδα κάνω (εγώ, βάση 12 ετών προϋπηρεσίας που έχω) 23 διδακτικές ώρες στην τάξη μου (το σε πόσες ώρες εργασίες αντιστοιχούν αυτές στο σπίτι μου, για προετοιμασία, διορθώσεις γραπτών κλπ το αφήνουμε...)
 
Άρα 23 x3 6= 828 ώρες, περίπου, διδάσκω το χρόνο μέσα στην τάξη μου.
 
Ο μέσος όρος στις χώρες – μέλη του ΟΟΣΑ είναι 782 ώρες διδασκαλίας το χρόνο.
 
Μισθολογικά από την άλλη βρίσκομαι 5 θέσεις πιο κάτω από το μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ (βλπ http://www.oecd.org/edu/skills-beyond-school/48631286.pdf )
 
Δε θα μιλήσω για συνθήκες εργασίας ενός δασκάλου μεταξύ Ελλάδος και οποιουδήποτε άλλου πολιτισμένου κράτους.
 
Γιώργος Π. Μαρκατάτος 
 
Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου