Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Διαδικτυακή ψηφοφορία για να τεθεί η Χρυσή Αυγή εκτός νόμου

Στην ιστοσελίδα   https://secure.avaaz.org/en/petition/Outlaw_the_neonazist_criminal_Golden_Dawn_party/?dzEszfb     έχει ξεκινήσει μια παγκόσμια διαδικτυακή εκστρατεία συλλογής ψηφιακών υπογραφών με την ελπίδα να συγκεντρωθούν αρκετές ώστε να τεθεί εκτός νόμου το νεοναζιστικό κόμμα της Χρυσής Αυγής και να σταματήσει η εξάπλωση του φασισμού στην Ελλάδα. Οι υπογραφές που θα μαζευτούν θα παραδοθούν στον Πρωθυπουργό, στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και στον Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής κ.. José Manuel Barroso. Αρκεί να γράψετε το μέιλ σας, ένα όνομα (αρκεί και μόνο το μικρό σας) και τη χώρα.

"Πρώτα ήρθαν για τους κομμουνιστές,
και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους συνδικαλιστές,
και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Στη συνέχεια ήρθαν για τους Εβραίους,
και εγώ δεν μίλησα γιατί δεν ήμουν εβραίος.
...
Στη συνέχεια ήρθαν για μένα,
και δεν υπήρχε κανείς να μιλήσει για μένα. " 

Martin-Niemöller

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου