Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Με τρία πτυχία καθαρίζει τουαλέτες... Τ΄ακούς;;;;


Το "πρόσωπο" της ισπανικής ανεργίας έγινε ο 25χρονος Μπενγιαμίν Σέρα Μπος, μετά από ένα γλαφυρό post που ανέβασε στο Facebook, από το Λονδίνο όπου μετανάστευσε για να βρει δουλειά και βρέθηκε να καθαρίζει τουαλέτες.
Ανέφερε στο Facebook:
 

"Το όνομά μου είναι Μπενγιαμίν Σέρα, έχω δύο πτυχία και ένα μάστερ και καθαρίζω τουαλέτες. Όχι δεν είναι αστείο, αυτό κάνω για να πληρώσω για το ενοίκιό μου στο Λονδίνο.
Εργάζομαι σε γνωστή αλυσίδα καφέ στη Βρετανία από τον Μάιο και σήμερα για πρώτη φορά - μετά από πέντε μήνες δουλειάς - το είδα καθαρά. Παρά το γεγονός πως πήρα τα δύο μου πτυχία με έπαινο, βρίσκομαι σε μία ξένη χώρα όπου μαζεύω τις ακαθαρσίες των άλλων (...).
 

Δεν ντρέπομαι γι' αυτό. Το να καθαρίζει κανείς είναι μία αξιοπρεπής δουλειά. Αυτό που με κάνει να ντρέπομαι είναι που αναγκάζομαι να το κάνω γιατί κανείς δεν μου έδωσε μία ευκαιρία για δουλειά στην Ισπανία. Είναι πολλοί Ισπανοί στην ίδια θέση με εμένα, ειδικά εδώ στο Λονδίνο. "Είστε σαν την πανούκλα" μου είπε κάποιος.
 

Και ας μην κοροϊδευόμαστε. Δεν είμαστε περιπετειώδεις νέοι που θέλουν να ζήσουν νέες εμπειρίες και να μάθουν μία νέα γλώσσα. Είμαστε μετανάστες.
 

Πάντα ήμουν υπερήφανος, δεν μπορώ να το αρνηθώ αυτό. Τώρα πρέπει να φοράω ένα χαμόγελο για τους πελάτες που δεν με κοιτούν καν. Μερικοί είναι τόσο εκνευριστικοί που θέλω να βγάλω τα πτυχία μου και να τους τα τρίψω στα μούτρα. Αλλά δεν θα έκανε καμία διαφορά, αφού φαίνεται πως τα χαρτιά αυτά δεν χρησιμεύουν σε τίποτα.
 

Νόμιζα ότι άξιζα κάτι καλύτερο μετά από τόσο κόπο που αφιέρωσα στην ακαδημαϊκή μου πορεία. Φαίνεται πως έκανα λάθος".
 

Το μήνυμα του νεαρού έγινε "επιτυχία" στο Facebook και έφτασε στα βρετανικά ΜΜΕ. Ο Telegraph έκανε λόγο για την φωνή της "χαμένης γενιάς" της Ισπανίας, όπου στα παιδιά κάτω των 25 ετών, η ανεργία έχει φτάσει στο 56,1%.


Πηγή: Nooz.gr


Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου