Εγκύκλιο με την οποία επεκτείνεται τη φετινή σχολική χρονιά ο θεσμός της
αξιολόγησης του εκπαιδευτικού έργου σχολικής μονάδας, εξέδωσε ο
υφυπουργός Παιδείας Συμεών Κεδίκογλου.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, μετά την εφαρμογή του τριετούς πιλοτικού προγράμματος «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης», ο θεσμός θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες τις σχολικές μονάδες προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σε πρώτη φάση, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση και επιμόρφωση των σχολικών συμβούλων και όλων των Διευθυντών Διευθύνσεων, ενώ να ακολουθήσει σταδιακή ενημέρωση όλων των Διευθυντών των σχολικών μονάδων της χώρας.
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στις 13 περιφέρειες της χώρας και την ευθύνη της επιμόρφωσης θα έχουν η Επιστημονική Ομάδα του Έργου της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) με φορέα υλοποίησης το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και τις υπηρεσίες του υπουργείου.
Η γενίκευση του θεσμού θα υποστηριχθεί επίσης από τη λειτουργία του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ, στο οποίο έχει αναρτηθεί το εκπαιδευτικό υλικό, μεθοδολογία και εργαλεία εφαρμογής, καλές πρακτικές και αποτελέσματα από την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στα σχολεία.
Κατά την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος, που βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης, συμμετείχαν 500 σχολικές μονάδες και 5.000 εκπαιδευτικοί. Τα σχολεία που συμμετείχαν εφάρμοσαν διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και υλοποίησαν σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, ποικίλα σχέδια δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο, μετά την εφαρμογή του τριετούς πιλοτικού προγράμματος «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης», ο θεσμός θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες τις σχολικές μονάδες προσχολικής, δημοτικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Σε πρώτη φάση, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση και επιμόρφωση των σχολικών συμβούλων και όλων των Διευθυντών Διευθύνσεων, ενώ να ακολουθήσει σταδιακή ενημέρωση όλων των Διευθυντών των σχολικών μονάδων της χώρας.
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στις 13 περιφέρειες της χώρας και την ευθύνη της επιμόρφωσης θα έχουν η Επιστημονική Ομάδα του Έργου της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) με φορέα υλοποίησης το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και τις υπηρεσίες του υπουργείου.
Η γενίκευση του θεσμού θα υποστηριχθεί επίσης από τη λειτουργία του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ, στο οποίο έχει αναρτηθεί το εκπαιδευτικό υλικό, μεθοδολογία και εργαλεία εφαρμογής, καλές πρακτικές και αποτελέσματα από την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στα σχολεία.
Κατά την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος, που βρίσκεται στη φάση της ολοκλήρωσης, συμμετείχαν 500 σχολικές μονάδες και 5.000 εκπαιδευτικοί. Τα σχολεία που συμμετείχαν εφάρμοσαν διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και υλοποίησαν σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, ποικίλα σχέδια δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο.
Πηγή: http://www.naftemporiki.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Επεκτείνεται τη φετινή
σχολική χρονιά ο θεσμός της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της
Σχολικής Μονάδας, σύμφωνα με εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας και
Θρησκευμάτων. Μετά την εφαρμογή του τριετούς πιλοτικού προγράμματος
«Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης», ο
θεσμός θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες τις σχολικές μονάδες Προσχολικής,
Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Σε πρώτη φάση, θα πραγματοποιηθεί ενημέρωση/επιμόρφωση των Σχολικών
Συμβούλων και όλων των Διευθυντών Διευθύνσεων, για να ακολουθήσει
σταδιακή ενημέρωση/επιμόρφωση όλων των Διευθυντών των σχολικών μονάδων
της χώρας.
Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν στις 13 περιφέρειες της χώρας και την
ευθύνη της επιμόρφωσης θα έχουν η Επιστημονική Ομάδα του Έργου της
Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) με φορέα υλοποίησης το
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π) και τις υπηρεσίες του
Υ.ΠΑΙ.Θ..
Επιπλέον, η γενίκευση του θεσμού θα υποστηριχθεί από τη λειτουργία του
Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ, στο οποίο έχει αναρτηθεί το εκπαιδευτικό υλικό,
μεθοδολογία και εργαλεία εφαρμογής, καλές πρακτικές και αποτελέσματα από
την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στα σχολεία.
Διαβάστε περισσότερα: Εγκύκλιος του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Συμεών Κεδίκογλου, για τη γενίκευση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Διαβάστε περισσότερα: Εγκύκλιος του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Συμεών Κεδίκογλου, για τη γενίκευση του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου | ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Επεκτείνεται τη φετινή σχολική χρονιά ο θεσμός της
Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας, σύμφωνα με εγκύκλιο
του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Μετά την εφαρμογή του τριετούς
πιλοτικού προγράμματος «Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου – Διαδικασία
Αυτοαξιολόγησης», ο θεσμός θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες τις σχολικές μονάδες
Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Σε πρώτη φάση, θα
πραγματοποιηθεί ενημέρωση/επιμόρφωση των Σχολικών Συμβούλων και όλων των
Διευθυντών Διευθύνσεων, για να ακολουθήσει σταδιακή ενημέρωση/επιμόρφωση όλων
των Διευθυντών των σχολικών μονάδων της χώρας. Τα σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν
στις 13 περιφέρειες της χώρας και την ευθύνη της επιμόρφωσης θα έχουν η Επιστημονική
Ομάδα του Έργου της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) με φορέα
υλοποίησης το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π) και τις υπηρεσίες του
Υ.ΠΑΙ.Θ.. Επιπλέον, η γενίκευση του θεσμού θα υποστηριχθεί από τη λειτουργία
του Παρατηρητηρίου της ΑΕΕ, στο οποίο έχει αναρτηθεί το εκπαιδευτικό υλικό,
μεθοδολογία και εργαλεία εφαρμογής, καλές πρακτικές και αποτελέσματα από την
εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος στα σχολεία.
Κατά την εφαρμογή του πιλοτικού προγράμματος, που βρίσκεται
στη φάση της ολοκλήρωσης, συμμετείχαν 500 σχολικές μονάδες και 5000
εκπαιδευτικοί, ενώ υποστηρίχθηκε αποτελεσματικά από τους Σχολικούς Συμβούλους
ΠΕ και ΔΕ και τις υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘ σε περιφερειακό και σε κεντρικό επίπεδο.
Τα αποτελέσματα από την υλοποίηση του έργου της ΑΕΕ είναι πολύ καλά. Τα σχολεία
εφάρμοσαν διαδικασίες αυτοαξιολόγησης και υλοποίησαν ποικίλα και ποιοτικά
σχέδια δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο. Αναπτύχθηκε
η επικοινωνία και η συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών, βελτιώθηκε το κλίμα
και οι σχέσεις μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας, υποστηρίχθηκε η
επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη της
κοινωνίας προς το σχολείο.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου