Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Στη Μαλάλα Γιουσαφζάι και τον Καϊλάς Σατιάρτι το Νόμπελ Ειρήνης 2014

Η νορβηγική επιτροπή απονομής του βραβείου του Νόμπελ Ειρήνης ανακοίνωσε πως τιμά την 17χρονη μαθήτρια από το Πακιστάν Malala Yousafzai και τον Ινδό ακτιβιστή Kailash Satyarthi «για τον αγώνα τους ενάντια στην καταπίεση των παιδιών και των νέων ανθρώπων και για το δικαίωμα όλων των παιδιών (να έχουν πρόσβαση) στην εκπαίδευση». Γνωρίστε τη Μαλάλα μέσα από 6 φράσεις της…

 
http://www.tanea.gr/

«Όταν γεννήθηκα οι συγχωριανοί μας συλλυπήθηκαν τη μητέρα μου και κανείς δε συνεχάρη τον πατέρα μου»

«Γεννήθηκα κορίτσι σε μια χώρα όπου πανηγυρίζουν την έλευση ενός γιού με πυροβολισμούς, ενώ οι κόρες κρύβονται πίσω από μια κουρτίνα, κι ο ρόλος τους στη ζωή είναι απλώς το μαγείρεμα και η αναπαραγωγή».

«Το να φοράς μπούρκα είναι σαν να περπατάς σκεπασμένη με ένα μεγάλο υφασμάτινο κλουβί με μονάχα μια γρίλια για να βλέπεις»,

«Είχα δύο επιλογές: Να μην μιλήσω και να περιμένω να με σκοτώσουν ή να μιλήσω και να περιμένω να με σκοτώσουν. Επέλεξα το δεύτερο»

«Το να κάθομαι σ΄ ένα θρανίο και να διαβάζω τα βιβλία μου με όλες τις φίλες μου από το σχολείο είναι δικαίωμά μου. Το να βλέπω κάθε μα κάθε ανθρώπινο πλάσμα μ΄ ένα χαμόγελο ευτυχίας είναι η ευχή μου. Με λένε Μαλάλα. Ο κόσμος μου άλλαξε, μα εγώ όχι».

«Έλαβα αυτό το βραβείο, όμως εδώ δεν είναι το τέλος. Δεν είναι αυτό το τέλος της εκστρατείας που ξεκίνησα. Νομίζω ότι είναι η αρχή. Θέλω να δω όλα τα παιδιά να φοιτούν στο σχολείο».


 Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου