Τρίτη, 9 Δεκεμβρίου 2014

Η Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία στο 60ο Δημοτικό Πάτρας

Στα πλαίσια της Παγκόσμιας Ημέρας των Ατόμων με Αναπηρία και του Κοινωνικού Σχολείου με σκοπό να ευαισθητοποιήσουμε τους μαθητές σχετικά με τους συνανθρώπους μας που μας χρειάζονται δίπλα τους συμπαραστάτες "τρέξαμε" σε αρκετές τάξεις βαλιτσάκι με σχετικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα που μας παραχώρησαν οι εκπαιδευτικοί του συστεγαζόμενου 42ου Νηπιαγωγείου Πατρών το οποίο εμπλουτίσαμε και με δικές μας δράσεις που διακτινίστηκαν σχεδόν σε όλα τα μαθήματα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα διαμορφώθηκε ως εξής και βρίσκεται ακόμα σε εξέλιξη:

Συζήτηση: Τι μπορούν και τι δεν μπορούν να καταφέρουν τα άτομα με αναπηρία. Τι δεν μπορούμε  να κάνουμε εμείς που μπορούν να κάνουν τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Όλοι είναι διαφορετικοί, όλοι έχουν τις ικανότητές τους και όλοι αξίζουν το σεβασμό. Πρέπει να συμπαραστεκόμαστε σε ανθρώπους με δύναμη ψυχής και να μην τους κάνουμε τη ζωή τους δύσκολη. Στην πραγματικότητα αξίζουν το θαυμασμό μας. 

Ενσυναίσθηση. - Ζήσε στο σκοτάδι 

Σκυταλοδρομίες τυφλών

Άσπρο μπαστούνι

Ενσυναίσθηση - Ζήσε στη σιωπή

Ποδόσφαιρο κωφών

Ενσυναίσθηση - Χωρίς κάτω άκρα

Με δεμένα πόδια, δυσκολεύοντας το περπάτημα

Βόλεϊ καθιστών

Ενσυναίσθηση - Χωρίς άνω άκρα



Κοινωνικοποίηση: Επίσκεψη της Ε1 στο 1ο Ειδικό Σχολείο Πάτρας. 

Προβολή βίντεο: Προβλήθηκαν στους μαθητές δύο βίντεο. Το Petshop του Μιχαήλ-Γαβριήλ Ζενέλη με θέμα την παιδική αναπηρία και ο "Χορόςτων χιλίων χεριών" όπου 60 Κινέζοι κωφοί χορευτές εκτελούν έναν απόλυτα συγχρονισμένο χορό.

Κατασκευή αφίσας: Τι θα ήθελε ένα παιδί με αναπηρία;

Πρόσβαση των ΑΜΕΑ στην πόλη μας: Συζήτηση- φύλλα εργασίας.

Φιλαναγνωσία: αναγνώστηκε το παραμύθι ΣΙ ΣΟΥ ΝΤΟ του Α. Παπαθεοδούλου σχετικά με τη διαφορετικότητα.


Εικαστικά: Ζωγραφική συνθημάτων σχετικά με τη διαφορετικότητα και τη συμπαράσταση προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες.

Για περισσότερες λεπτομέρειες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του σχολείου μας: http://60dim-patras.ach.sch.gr/ 

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ  ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου