"Η συνέντευξη έγινε με πρωτοφανή τρόπο που όχι μόνο στην εκπαίδευση, αλλά και στη Δημόσια Διοίκηση. Δηλαδή υπήρξε τράπεζα θεμάτων, τα οποία ήταν σε γνώση των υποψηφίων. Οι υποψήφιοι εκτός από τα τυπικά της συνέντευξης εξετάστηκαν και σε θέματα τα οποία τους δόθηκαν με φάκελο, αποχώρησαν από την αίθουσα, μελέτησαν το φάκελο και επέστρεψαν στην Επιτροπή.
Στην ποιοτική ανάλυση, όσον αφορά τη Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση το 43% των επιλεγέντων έχει μεταπτυχιακές σπουδές, το 10% έχει διδακτορικά, το 55% έχει δεύτερο πανεπιστημιακό πτυχίο, το 72% έχει τίτλους Διδασκαλείου Εκπαίδευσης - αναφέρομαι στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, το 72% διαθέτουν πιστοποίηση στην Πληροφορική και το 21% πιστοποίηση σε επίπεδο ΙΙ της γλώσσας.
Στις γυναίκες το ποσοστό από 9% στην Πρωτοβάθμια πήγε στο 16% - παραμένει βεβαίως μικρό ποσοστό, αν σκεφτούμε την εκπληκτική πλειοψηφία των γυναικών στο χώρο της εκπαίδευσης.
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση έχουμε 76% που διαθέτουν μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, 28% διδακτορικό, το 31% έχουν δεύτερο πτυχίο, το 79% έχουν πιστοποίηση στην Πληροφορική και το 24% διαθέτουν πιστοποίηση σε επίπεδο ανώτερου του Β2 στην ξένη γλώσσα.
Έπαιξε σημαντικό ρόλο η εμπειρία των Διευθυντών. Στη συντριπτική πλειοψηφία έχουν διατελέσει Διευθυντές σχολείου, ενώ ένα 50% είχε στο παρελθόν θέση Διευθυντή Εκπαίδευσης ή Προϊσταμένου Γραφείου, Σχολικού Συμβούλου, αλλά και περιφερειακού Διευθυντή.
Στους περιφερειακούς Διευθυντές σήμερα δόθηκαν πολύ συγκεκριμένες κατευθύνσεις."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου