Θα πρέπει να ξέρετε ότι η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου
διέπεται από τις ακόλουθες αρχές:
- Ο εκπαιδευτικός συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο στο http://evaluation.minedu.gov.gr
- Θα χρειαστεί έναν κλειδάριθμο που θα παραλάβει από το σχολείο ή τη μονάδα που υπηρετεί.
- Κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να απαντήσει μία μόνο φορά με τον κλειδάριθμό του.
- Ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί τον κλειδάριθμο για τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου. Μετά την υποβολή του ερωτηματολογίου ο κλειδάριθμος ακυρώνεται και δεν μπορεί να ζητήσει δεύτερο.
- Η υποβολή του ερωτηματολογίου είναι οριστική και δεν
υπάρχουν δυνατότητες αλλαγών.
Ερωτηματολόγιο
Ερώτηση 1η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι πρέπει να αποτελούν
αντικείμενο της αξιολόγησης τα παρακάτω:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για
«λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού
συστήματος (δομές, υπηρεσίες, υποδομές, χρηματοδότηση, προγράμματα
σπουδών, βιβλία, επιμόρφωση κ.λπ.).
|
|
β. Η αξιολόγηση των στελεχών
εκπαίδευσης.
|
|
γ. Η αξιολόγηση της σχολικής
μονάδας.
|
|
δ. Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού.
|
|
Ερώτηση 2η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε αναγκαίες τις παρακάτω μορφές
αξιολόγησης:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για
«λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
Μορφές αξιολόγησης
|
Εκπαιδευτικό Σύστημα
|
Στελέχη Εκπαίδευσης
|
Σχολική Μονάδα
|
Εκπαιδευτικός
|
α. Μορφές εξωτερικής
αξιολόγησης*
|
|
|
|
|
β. Μορφές εσωτερικής
αξιολόγησης**
|
|
|
|
|
γ. Μορφές
αυτο-αξιολόγησης***
|
****
|
|
|
|
δ. Συνδυασμός
των παραπάνω (α, β,γ ).
|
|
|
|
|
Ερώτηση 3η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι η αξιολόγηση πρέπει να
συνδέεται:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για
«λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Με τη βελτίωση της
ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος.
|
|
β. Με τη βελτίωση της ποιότητας
του εκπαιδευτικού έργου της σχολικής μονάδας.
|
|
γ. Με τη βελτίωση, την
ενίσχυση και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και των
στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
δ. Με την ανάδειξη των «καλών»
πρακτικών των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
ε. Με τη βελτίωση των
διαδικασιών επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
στ. Με την προαγωγή των
εκπαιδευτικών.
|
|
ζ. Με τη μισθολογική
εξέλιξη των εκπαιδευτικών.
|
|
η. Με την επιμόρφωση και
επιστημονική υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των στελεχών εκπαίδευσης.
|
|
θ. Με το άνοιγμα του
σχολείου στην κοινωνία.
|
|
Ερώτηση 4η
Σε τι βαθμό θεωρείτε ότι οι παρακάτω φορείς θα πρέπει
να συμμετέχουν στην αξιολόγηση του
εκπαιδευτικού έργου:
εκπαιδευτικού έργου:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για
«λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
Φορείς αξιολόγησης
|
Στελέχη Εκπαίδευσης
|
Εκπαιδευτικοί
|
Περιφερειακός Διευθυντής
|
|
|
Προϊστάμενος Επιστημονικής
Καθοδήγησης
|
|
|
Σχολικός σύμβουλος
|
|
|
Διευθυντής εκπαίδευσης
|
|
|
Διευθυντής σχολείου
|
|
|
Σύλλογος διδασκόντων
|
|
|
Υποδιευθυντής σχολείου
|
|
|
Εκπαιδευτικός
|
|
|
Ανεξάρτητη Αρχή
|
|
|
Ερώτηση 5η
Σε ποιον βαθμό θεωρείτε ότι η αξιολογική διαδικασία
πρέπει:
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για
«λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Να περιλαμβάνει τις
εξής τρεις φάσεις:
(α) προ-αξιολογική φάση, για ενημέρωση και
κοινό προγραμματισμό τομέων, διαδικασιών και κριτηρίων με βάση τα
κοινωνικο-εκπαιδευτικά δεδομένα της σχολικής μονάδας,
(β) φάση παρακολούθησης της εκπαιδευτικής
διαδικασίας και
(γ) φάση ανατροφοδότησης και υποστήριξης.
|
|
β. Να συνδέεται με
ποικίλες μορφές/πολιτικές επιμόρφωσης.
|
|
Ερώτηση 6η
Σε τι βαθμό συμφωνείτε με τη θεσμοθέτηση μιας Ανεξάρτητης
Αρχής για τη(ν):
Σημειώστε: (1) για «καθόλου», (2) για
«λίγο», (3) για «αρκετά» και (4) για «πολύ».
α. Διασφάλιση
της εγκυρότητας, της αξιοπιστίας και της αντικειμενικότητας
της αξιολόγησης.
|
|
β. Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
πολιτικών και δομών.
|
|
Άλλες παρατηρήσεις –
σχόλια:
|
|
|
|
|
*
Εξωτερική αξιολόγηση: Αξιολογούν φορείς, άτομα –
εμπειρογνώμονες που δεν έχουν υπηρεσιακή
σχέση με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο (π.χ. Ι.Ε.Π., ανεξάρτητη αρχή κ.λπ.).
σχέση με τον αξιολογούμενο φορέα ή άτομο (π.χ. Ι.Ε.Π., ανεξάρτητη αρχή κ.λπ.).
**
Εσωτερική αξιολόγηση: Αξιολογούν φορείς ή άτομα που έχουν
υπηρεσιακή σχέση με τον
αξιολογούμενο φορέα ή άτομο.
αξιολογούμενο φορέα ή άτομο.
***
Αυτο-αξιολόγηση: Φορείς και άτομα αξιολογούν τον εαυτό τους.
**** Δεν
συμπληρώνεται για το εκπαιδευτικό σύστημα. Συμπληρώστε έναν τυχαίο αριθμό, ο
οποίος δεν συνυπολογίζεται στις απαντήσεις του ερωτηματολογίου σας.
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου