Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Ανέκδοτα της κρίσης


3,10 το κουτάκι η μπύρα στο περίπτερο.  Λογικά θα βγάλει και μεζέ.

Όταν ήμουν μικρός δεν μ' ένοιαζε τι θα φορέσω, κοιτάζοντας παλιές φωτογραφίες κατάλαβα πως ούτε τη μάνα μου την ένοιαζε.

Ήρθε και ο λογαριασμός της ΔΕΗ.  Φαίνεται ότι ο ανεμιστήρας που είχα ανοιχτό όλο το καλοκαίρι, ήταν από Boeing 747.  Δεν εξηγείται αλλιώς...

Όταν με πλησιάζουν άστεγοι και πρεζάκια τους αιφνιδιάζω ζητώντας τους πρώτος λεφτά...



Γιατί νευριάζετε που ήρθε η Μέρκελ στην Ελλάδα;  Εσείς άμα αγοράζατε σπίτι δεν θα θέλατε να το δείτε;

Ο κόκορας του γείτονα μπήκε στην αυλή μου... Ας είναι ελαφρύ το μακαρόνι που θα τον σκεπάσει... 

Πάω στο ΙΚΕΑ σήμερα και τους ζητάω ένα ποτήρι νερό.  Μου δίνουν δύο άτομα υδρογόνου και ένα άτομο οξυγόνου και μου λένε φτιάξτο μόνος σου.

Όλα χαλάνε...  Άνθρωποι, κοινωνία, σχέσεις, φραπεδιέρα.  Ειδικά με την φραπεδιέρα ξενέρωσα πολύ, δεν το περίμενα..
 

- Φιλαράκι έχεις 1 ευρώ να πάρω τη δόση μου???
- Και που ξέρω εγώ ότι δεν θα πας να πάρεις τυρόπιτα???
  
Ο σωστός Έλληνας έχει κινητό που κάνει 600 ευρώ αλλά κάνει αναπάντητες γιατί δεν έχει λεφτά για κάρτα!

10 xρονών και έχουν iPhone, laptop, facebook. Eγώ όταν ήμουν 10, ένιωθα cool επειδή πήρα καινούριους μαρκαδόρους.

Αναρτήθηκε από ΓΙΑΝ. ΠΑΝ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου