Το θέμα είναι πολύ σοβαρό για να γίνει πλάκα. Τόσο σοβαρό που φτάνει
ακόμη κι ως τον θάνατο. Είναι, όμως, και ευρηματικό ταυτόχρονα. Τόσο
ευρηματικό που φτάνει ακόμη κι ως τη σύσταση επιχείρησης.
Κάποτε, τα παιδιά στο δημοτικό δεν είχαν τατουάζ. Στη συνέχεια, τα τατουάζ που είχαν ήταν αυτά από τις τσίχλες που γίνονταν με λίγο νερό, πάνω στο δέρμα. Στις μέρες μας, εκτός από τη μόδα που θα φέρει το μελάνι στα χέρια τους νομοτελειακά, τα τατουάζ μπορεί να φανούν χρηστικά και λειτουργικά για παιδιά και γονείς.
Η εταιρεία SafetyTat δραστηριοποιείται εδώ και πέντε χρόνια στο μαρκάρισμα -κυρίως- παιδιών. Ο λόγος; Ιατρικός. Αρκετά παιδιά έχουν αλλεργίες σε διάφορα τρόφιμα και η διατροφή τους στο σχολείο ή σε άλλους δημόσιους χώρους θα πρέπει να είναι προσεγμένη, ιδιαίτερα όταν απουσιάζουν οι γονείς τους. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο σημειώνεται πάνω στο δέρμα τους ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγονται, αλλά και το τηλέφωνο κάποιου συγγενή τους, σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη να σπεύσει. Η ιδρυτής της επιχείρησης, Μισέλ Γουέλς, τονίζει πως «με αυτόν τον τρόπο μπορούν να αποφεύγονται περιστατικά σαν αυτά του Σακραμέντο», όπου ένα 13χρονο κορίτσι έχασε τη ζωή του, μετά από κατανάλωση φιστικιών, στα οποία είχε αλλεργία.
Η «μόδα» αυτή μπορεί να χρησιμεύσει και σε περιπτώσεις που κάποιο παιδί φύγει από την προσοχή των γονέων του και απομακρυνθεί. Σκεφτείτε. Σε ένα λούνα παρκ είναι πολύ εύκολο -και συχνό- να χάνονται μικροί μπόμπιρες. Σε μια τέτοια περίπτωση είναι πιο εύκολο κάποιος να βοηθήσει να έρθουν σε επαφή με τους κηδεμόνες τους.
Όπως είναι λογικό, δεν είναι όλα ρόδινα και υπάρχουν και αυτοί που αντιδρούν σε αυτή την όλο και αυξανόμενη κίνηση των γονέων στην Αμερική, αφού με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να υπάρξει ψυχολογική βία προς τα παιδιά. Το bullying υπάρχει έτσι κι αλλιώς και κλιμακώνεται από την στιγμή που γίνει γνωστή κάποια… ιδιαιτερότητα ενός μαθητή.
Πηγή: 4news.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Κάποτε, τα παιδιά στο δημοτικό δεν είχαν τατουάζ. Στη συνέχεια, τα τατουάζ που είχαν ήταν αυτά από τις τσίχλες που γίνονταν με λίγο νερό, πάνω στο δέρμα. Στις μέρες μας, εκτός από τη μόδα που θα φέρει το μελάνι στα χέρια τους νομοτελειακά, τα τατουάζ μπορεί να φανούν χρηστικά και λειτουργικά για παιδιά και γονείς.
Η εταιρεία SafetyTat δραστηριοποιείται εδώ και πέντε χρόνια στο μαρκάρισμα -κυρίως- παιδιών. Ο λόγος; Ιατρικός. Αρκετά παιδιά έχουν αλλεργίες σε διάφορα τρόφιμα και η διατροφή τους στο σχολείο ή σε άλλους δημόσιους χώρους θα πρέπει να είναι προσεγμένη, ιδιαίτερα όταν απουσιάζουν οι γονείς τους. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο σημειώνεται πάνω στο δέρμα τους ποια τρόφιμα πρέπει να αποφεύγονται, αλλά και το τηλέφωνο κάποιου συγγενή τους, σε περίπτωση που παραστεί ανάγκη να σπεύσει. Η ιδρυτής της επιχείρησης, Μισέλ Γουέλς, τονίζει πως «με αυτόν τον τρόπο μπορούν να αποφεύγονται περιστατικά σαν αυτά του Σακραμέντο», όπου ένα 13χρονο κορίτσι έχασε τη ζωή του, μετά από κατανάλωση φιστικιών, στα οποία είχε αλλεργία.
Η «μόδα» αυτή μπορεί να χρησιμεύσει και σε περιπτώσεις που κάποιο παιδί φύγει από την προσοχή των γονέων του και απομακρυνθεί. Σκεφτείτε. Σε ένα λούνα παρκ είναι πολύ εύκολο -και συχνό- να χάνονται μικροί μπόμπιρες. Σε μια τέτοια περίπτωση είναι πιο εύκολο κάποιος να βοηθήσει να έρθουν σε επαφή με τους κηδεμόνες τους.
Όπως είναι λογικό, δεν είναι όλα ρόδινα και υπάρχουν και αυτοί που αντιδρούν σε αυτή την όλο και αυξανόμενη κίνηση των γονέων στην Αμερική, αφού με αυτόν τον τρόπο είναι πιο εύκολο να υπάρξει ψυχολογική βία προς τα παιδιά. Το bullying υπάρχει έτσι κι αλλιώς και κλιμακώνεται από την στιγμή που γίνει γνωστή κάποια… ιδιαιτερότητα ενός μαθητή.
Πηγή: 4news.gr
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου