Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Έχουν απίστευτο θράσος οι εκπαιδευτικοί – απάντηση προς όλους!

Aνεβάζω σήμερα αυτή την ανάρτηση που διάβασα στο  Tromaktiko  και πραγματικά με καθήλωσε, για να έχουμε όλοι υπόψη μας ποια περίπου εικόνα έχει ο κόσμος (και μάλιστα αυτοί που πέρασαν από τα χέρια μας) για τους εκπαιδευτικούς....


Σε αυτή τη χώρα έχουμε χάσει κάθε λογική! Κλαίνε οι χήρες κλαίνε και οι παντρεμένες!! Οι εκπαιδευτικοί είστε πολύ καλύτερα αμειβόμενοι από τις περισσότερες κατηγορίες εργαζομένων σε αυτή τη χώρα, με τα περισσότερα εργασιακά...
προνόμια, εργάζεστε το λιγότερο απο ΟΛΕΣ τις κατηγορίες εργαζομένων, είστε ελάχιστα αποδοτικοί, δε σας αγγίζει ΚΑΝΕΙΣ (γιατί είστε και κομματόσκυλα αρκετοί) και μιλάτε και απο πάνω!!!!! 

Να ξεκαθαρισω οτι δεν είμαι ουτε κομουνιστης, ουτε βουτυρομπεμπες ουτε χρυσαυγίτης...Ειμαι απλα ενας αγανακτισμενος νεος, ακομη ελπιδο-φορος ελληνας που κουραστηκε να παριστανει το μ@λ@κα σ' αυτη την ερμη χωρα που δε τη λυπαται κανεις... ΜΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΑ...

Οι αξιότιμοι καθηγητές του Λυκείου με πέταξαν έξω από το Ελληνικό πανεπιστήμιο, καθότι ένα αξιαγάπητος συνάδελφός σας(φιλόλογος – συνήθως εσείς τα κάνετε αυτά τα κομπλεξικα) αποφάσισε στην 3η Λυκείου να βάλει στην τάξη ότι πραγματικά της αξίζει στην έκθεση με αποτέλεσμα ο μεγαλύτερος βαθμός στην τάξη να είναι το 14!!!!!! Την ίδια στιγμή που άλλοι συνάδελφοί σας( προς τιμήν τους) έδιναν ώθηση στα τρίμηνα με 19 αρια και 20 αρια γνωρίζοντας οτι στην έκθεση τσεκουρώνετε στις Πανελλήνιες. Έτσι έβγαλα 17,2... και δεν μπόρεσα να μπω στην Ιατρική εδώ στην Ελλάδα για 147 μόρια τότε(ακόμα τα βλέπω σε εφιάλτες) και έτσι πήρα των ομαθιών μου και κάνοντας το σκ@το μου παξιμάδι και στύβοντας οικονομικά τους γονείς μου πήγα στο εξωτερικό να κάνω αυτο που τόσο αγαπούσα (Γαλλία). (μη σπευδετε να κουνήσετε το κεφάλι σας ειρωνικά Ελληνάρες –ΑΑΑ γιατρός είσαι ε??/ τα πιάνετε ε??? Φακελάκια και λοιπές μπούρδες γιατί δεν έχω δει στην τσέπη μου ούτε έχω πιάσει ποτέ μαύρο χρήμα και δεν πρόκειται γιατί είναι θέμα Παιδείας απο το σπίτι μου. 

Ανοίξτε λίγο τα μάτια σας στη σαβούρα που σερβίρουν τα ΜΜΕ. Ναι υπάρχουν Ιατροί που τα πιάνουν!! Αλλά δεν είναι όλοι! Όπως και οι καθηγητές δεν είναι όλοι σκάρτοι, γιατί συνάντησα και αρκετούς πολύ έντιμους))Πήρα πτυχίο με Άριστα και έπαινο, έκανα μεταπτυχιακό, ξεκίνησα την ειδικότητά μου και τελειώνω το διδακτορικό μου Μόλις στα 27 μου!!!! 

 Ο καθηγητής λοιπόν αυτός θεώρησε οτι έπρεπε να μη σπουδάσω αυτό που ήθελα, φρόντισε να ξεκληρίσει οικονομικά την οικογένειά μου απ τα ιδιαίτερα, φρόντισε να ζούμε στο νοίκι όλοι μαζί για να βγουντα διδακτρα του πανεπιστημίου, και τώρα έχει το θράσος να παραπονιέται για της μειώσεις!!!!! Δε μου έμαθε τίποτε αξιόλογο ΠΟΤΕ γιατί ότι έκανα το έκανα στρώνοντας κ@λο κάτω μόνος μου και διαβάζοντας μερικά εξωσχολικά βιβλία μπας και ξεστραβωθώ και δω τις τέχνες και την επιστήμη με διαφορετική οπτική γωνία. Η μήπως θα έπρεπε να μείνω στην Ελλάδα και να σπουδάσω αυτό που μου έλαχε όντας δυστυχισμένος οτι δεν έκανα ποτέ αυτο που μου άρεσε? ή θα έπρεπε να ξαναδώσω άλλα 6-7 χιλιάρικα σε ιδιαίτερα άλλη μια χρονιά για να μπω στην Ελλάδα με απολύτως αβέβαιο αποτέλεσμα?


Να τα πάρουμε ένα ένα????

Σύμφωνα λοιπόν με τον 23χρονο που του κάνατε επίθεση και συμφωνεί το 99% των υπόλοιπων Ελλήνων μαζί του, αυτά τα 2250 + τα μαύρα απ τα ιδιαίτερα ( αλλά ας τα αφήσουμε αυτά έξω αφού είστε όλοι έντιμοι και κανείς δεν κάνει ιδιαίτερα σ αυτή τη χώρα) είναι 102 ευρώ την ημέρα!!! Δηλαδή 20,4 ευρώ την ώρα για ένα πεντάωρο δουλειάς!!! Αν βρείτε «τιμιο»(λέμε τώρα) Έλληνα που πληρώνεται 20 ευρώ την ώρα σε τέτοια κρίση........ τι να πώ μάλλον εγώ είμαι ΤΡΑΓΙΚΑ ΗΛΙΘΙΟΣ και ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ κοροϊδάρα που κάθομαι 33 ώρες συνεχόμενα ξύπνιος στη γενική εφημερία , με ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ κούραση, ΤΕΡΑΣΤΙΑ ευθύνη , ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ουρές αγανακτισμένου και ταλαιπωρημένου κόσμου να ταβγάλω πέρα με τα σκ@τ@ που μου σέρβιρε ο κάθε πολιτικάντης που πέρασε από το χώρο μας και το μόνο που δε σεβάστηκε ήταν αυτό το έρμο το παππούδι που κάθεται υπομονετικά με ειλεό μέχρι να περάσει το νούμερό του(123 από 60 που είναι μέσα) ανάμεσα από φορεία και ξεκοιλιασμένους, ΕΚΑΒ και εξαγριωμένους. ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ Μ@Λ@ΚΑΣ ΤΕΛΙΚΑ!!! ΚΑΙ ΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΠΠΟΥΔΙ!!!! Μην ανησυχείτε και τα σκατά ΑΡΚΕΤΩΝ γιατρών (ουτε ΚΑΝΕΝΟΣ αλλά ουτε και ΟΛΩΝ όμως) τα ξέρω πολύ καλά και δεν κάνω τον ανήξερο!! Κι ας έρθει όποιος θέλει να του δείξω το λογαριασμό μου στην τράπεζα. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα επι του παρόντος.

Εγώ λοιπόν δεν έχω διακοπές ούτε ρεπό. Δουλεύω όλες τις ημέρες της βδομάδας και του έτους. Σάββατα, Κυριακές, 15 Αύγουστο, Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά, Πάσχα τα πάντα ΟΛΑ! Εσύ κε καθηγητά, είσαι στο σπιτάκι σου και τρως με το παιδάκι σου και τη γυναικούλα σου και γω εφημερεύω πρωτοχρονιάτικα, στο χειρουργείο να συναρμολογήσω τον κανακάρη σου που έκανε σούζες με τη γκ@μενα. Να μου πείτε ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ?? ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ ΔΕΝ ΗΤΑΝ???

Αν τα βάλουμε λοιπόν κάτω εγώ δουλεύω ΕΠΙΣΗΜΩΣ το τονίζω αυτό, ΕΠΙΣΗΜΩΣ, 8 ώρες. Πολλές φορές 10 ή και 12, ΠΟΤΕ νωρίτερα και πάω κι απ τις 7.30! εκτός κι αν πρέπει να αφήσω το χειρουργείο στη μέση και να πώ ΛΥΠΑΜΑΙ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΚΥΡΙΕ, ΤΟΝ ΠΑΡΑΤΑΩ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΑΥΡΙΟ δημόσιος υπάλληλος δεν είμαι???

8 ώρες λοιπόν/ ημέρα, 40 την εβδομάδα, 160 το μήνα . να βάλουμε και τις υπερωρίες? Τις πραγματικές όμως οχι σαν κι αυτές που δηλώνετε εντός του ωραρίου σας. + 1 Σάββατο και 1 Κυριακή =48 ώρες , + 6 επιπλέον εφημερίες πέραν του ωραρίου μου δλδ 16 ώρες η μια = 96 ώρες

ΣΟΥΜΑ? = 160 + 48 + 96 = 304 ώρες το μήνα!!! Να σου βγάλω και τις εκατό? Έτσι επειδή ξεκλέβω και κανα μισάωρο να κοιμάμαι μη σκοτώσω και καμιά ψυχή = 204 ουσιαστικές ώρες δουλειάς διπλάσιες από αυτές ενός καθηγητή! Μακριά απ την οικογένειά μου, τη σύντροφό μου και σε συνθήκες τραγικές.

Ο μισθός μου λοιπόν ΜΑΖΙ ΜΕ Τις ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ Κ@ΛΟΠΑΙΔΙΣΜΟΥΣ είναι 1500 ευρώ και αυτά τα πεντακόσια των εφημεριών τα παίρνω καθυστερημένα.

Ειδικευόμενος ιατρός: 1500 / 204 ώρες ουσιαστική εργασίας = 7,35 ευρώ / ώρα

Καθηγητής: 1100 (δινει η ΟΛΜΕ για ενα νεοδιορισμένο) / 100 ώρες ουσιαστικής εργασίας = 11 ευρώ / ώρα ΧΩΡΙΣ φυσικά τα ιδιαίτερα που τα ξεκινάτε από τη σχολή κιόλας- ΟΧΙ όλοι το ξαναλέω!

Τα συμπεράσματα δικά σας....

2ον Τα Ιδιαίτερα....

Από το Δημοτικό έως το πανεπιστήμιο! Μαύρο χρήμα, άφθονο γιατί αφορά την εκπαίδευση του κανακάρη μας, με συνεχή ροή και καλούς πελάτες. Δεν χωράει κανένα σχόλιο.... όποιος μιλάει Ελληνικά ξέρει τι γίνεται μέσα σε κάθε Ελληνικό σπίτι... Φοροδιαφευγετε του κερατά και επιβαρύνετε τους υπόλοιπους Έλληνες π.χ. ένα ιδιαίτερο μάθημα μέσο όρο κοστίζει 35 ευρώ επι τρία μαθήματα μέσο όρο μας κάνουν 105 ευρώ την εβδομάδα , 420 το μήνα, 4410 το χρόνο άμα βγάλουμε τον Αύγουστο που αφήνετε ήσυχους τους μαθητές. Επί 4 χρόνια ( κατά μέσο όρο ξεκινούν από το Γυμνάσιο τα παιδιά να κάνουν ιδιαίτερα) ~18.000 ευρώ το ένα παιδί μόνο!!!!! Αν υπάρχει και δεύτερο στην οικογένεια? 36000 για παραπαιδεία μέσα σε μια οικογένεια!!! ΜΑΥΡΑ και αγύριστα... και όλο αυτο το σκηνικό επειδή ΕΣΕΙΣ το έχετε φέρει στα με΄τρα σας. Θυμάμαι το 90% των καθηγητών μας έκανε ΜΟΝΟ οτι διδάσκει το σχολικό βιβλίο ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. Θυμάμαι καθηγητές να μπαίνουν με το κομπολόι στην αίθουσα λες και είναι Κ@λοχανείο και κοιτούσαν το ρολόι να περάσει η ώρα για να πάνε να κάνουν ιδιαίτερο. Θυμάμαι καθηγητή που στην ενημέρωση των βαθμών τριμήνου είχε πει στο 80% της τάξης οτι θέλουν ενίσχυση και οτι μπορεί να την αναλάβει αυτός και έγινε ΧΑΜΟΣ στη συνέλευση γονέων!!!! Και μη βγει κανένας να πει οτι είναι μεμονωμένες και καταδικαστέες περιπτώσεις γιατί είναι σα να προσπαθείτε να πείσετε τους Έλληνες οτι οι πολιτικοί δε λαδώνονται.... το φαινόμενο είναι ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΟ

3ον Η εκπαίδευση που όπως λέτε παρέχετε είναι ελλιπέστατη. Απίστευτα χαμηλό επίπεδο σπουδών από το γυμνάσιο έως και το πανεπιστήμιο, με βιβλία προχειρογραμμένα, λογοκριμένα, παλιά , γεμάτα μπούρδες και άχρηστες πληροφορίες που δεν έχουν καμία ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχέση με το επίπεδο σπουδών των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών. Η γνώση που θα έπρεπε να δίνει το σύστημα εκπαίδευσης θα έπρεπε να είναι ένα συνεχώς ανανεωμένο απόσταγμα πληροφοριών και επιστήμης που θα έθεταν τις βάσεις σε ένα νέο να εξελιχθεί ή μάλλον την ευκαιρία να εξελιχθεί, γιατί φροντίσατε να χαρακτηρίζετε όσους δεν ανταπεξέρχονται στο ηλίθιο σύστημα που διδάσκετε, να τους χαρακτηρίσετε άχρηστους. Χάνονται ΜΥΑΛΑ απο την Ελλάδα επειδή δεν κατάφεραν να παπαγαλίσουν το ποιήμα. Και μη σπεύσετε να απαντήσετε ότι αυτό το πρόγραμμα σπουδών σας έχει επιβάλει το υπουργείο παιδείας, γιατί και αυτό κάποιες επιλεγμένες διάνοιες από σας το έχουν βγάλει σε κάποιο think tank του υπουργείου. Και σας ρωτώ αν συμφωνείτε οτι είναι έτσι ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ, ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΣΟ ΕΝΤΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ???

4ον η συμπεριφορά σας

Χρόνια ολόκληρα θυμάμαι καθηγητές να πηγαίνουν στο απέναντι νοσοκομείο όταν έμαθαν οτι ο θείος μου δούλευε εκεί με το βιβλιάριο στο ΄χερι να τους γράψει επιπλέον άδεια γιατί έιχαν λέει καρπιαίο σωλήνα, απο την κιμωλία που ποτέ δεν έπιαναν. Το είχανε μάθει κιόλας μεταξύ τους! Θυμάμαι καθηγήτρια που έφερε στην τάξη να καθαρίσει φασολάκια!!!! Κι όχι επειδή δεν προλάβαινε... ¨αλλη φορά είχε φέρει βελονάκι.... ΣΟΒΑΡΟΛΟΓΩ! Αυτό είναι το επίπεδο της εκπαίδευσης. Τα σχολεία είναι μπατε σκύλοι αλέστε, τα κοριτσάκια κυκλοφορούν με μινι και τσάντες στον αγκώνα ενώ τα αγοράκια την έχουν δει μαστροποί.. ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ πράγματα και δεν σας ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ!! Λες και το σχολείο έγινε πασαρέλα.

Αγαπητοί Φιλόλογοι, αν έχει και κανενα δομικό ή ορθογραφικό ή συντακτικό ή σημασιολογικό λάθος .. δεν πειράζει θα ζήσετε....

Κουράστικα..... Δε γράφω άλλα γιατί αφενός δεν έχει νόημα και αφ ετέρου κλείνουν τα μάτια μου απο την κούραση της εφημερίας .

Έλληνες ανοίχτε τα δικά σας μάτια όμως!!!! Εγώ πάω για ύπνο.

Αναγνώστης

Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου