Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Φτιάξτε χιονάνθρωπους από τις παλιές σας κάλτσες

Είμαι σίγουρη ότι κάθε φορά που μαζεύετε τα πλυμένα ρούχα ανακαλύπτετε από μια μονή κάλτσα. Γιατί ως δια μαγείας πάντα η μία έχει χαθεί. Εγώ προσωπικά έχω αρκετές μονές αθλητικές κάλτσες των κοριτσιών μου, χωρίς να έχω ανακαλύψει ποτέ τι έγιναν οι χαμένες! 


Να λοιπόν μια ωραία και πανεύκολη κατασκευή για να μην πάνε χαμένες οι κάλτσες αυτές. Σας μιλάω γι' αυτές που ανεβαίνουν μέχρι τη μέση περίπου της γάμπας.





 Κόβετε την κάλτσα στο σημείο της παρούσας που κάνει γωνία και επεξεργάζεστε το κομμάτι της γάμπας. 


 Το μέος που κόψατε το δένετε σφιχτά με ένα σχοινάκι από την ανάποδη της κάλτσας.


Γυρνάτε την κάλτσα το μέσα έξω και κόμπος βρίσκεται στην εσωτερική μεριά. Δημιουργείται έτσι ένα σακουλάκι.


 Γεμίζετε μέχρι λίγο πιο πάνω από τη μέση με ρύζι και δένετε με κορδελάκι ή λαστιχάκι για να σχηματιστεί το σώμα.


Ξαναγεμίζετε με λιγότερη ποσότητα ρυζιού και ξαναδένετε για να σχηματιστεί το κεφάλι.


 Ένα κορδελάκι για κασκόλ, δυο τρεις χρωματιστές καρφίτσες για μάτια και μύτη και είναι σχεδόν έτοιμος.


Το υπόλοιπο κομμάτι της κάλτσας του το φοράτε για σκούφο. Διακοσμήτε κατά βούληση.



Πηγή:  http://www.darkroomanddearly.com, http://www.thenshemade.com
Αναρτήθηκε από: ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΥΛΩΝΑΚΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου